A plastica hè a resina sintetica, chì hè fatta di pitroliu è hè stata elogiata cum'è "una di e più grandi invenzioni di l'umanità in u XXu seculu". A larga applicazione di sta "grande invenzione" hà purtatu una grande cunvenzione à e persone, ma l'eliminazione di i rifiuti plastichi hè diventatu un prublema spinosa per tutta l'umanità. Sicondu statistiche, solu u 9% di i più di 10 miliardi di tunnellate di plastica di rifiuti pruduciuti in u mondu da l'anni 1950 ponu esse riciclati. Pigliendu l'imballaggi di plastica cum'è un esempiu, se ùn sò imposte restrizioni, u pesu di i rifiuti plastichi in u mare supererà quellu di i pesci da u 2050, calculatu secondu a quantità attuale di rifiuti. L'ecunumia di riciclamentu di plastica hè un modu impurtante per ottene u piccu di carbone è a neutralità di u carbonu, è hè ancu u significatu core di accelerà a trasfurmazioni verdi di u modu di sviluppu, accelerà a custruzzione di u sistema di riciclamentu di i rifiuti, è prumove a priorità ecologica, risparmià è intensiva, verde è bassu. -sviluppu di carbone prupostu in u rapportu di u 20th CPC Cungressu Naziunale. Questu articulu vi porta à capisce a situazione di basa di u riciclamentu di i rifiuti plastichi in casa è in l'esteru.
L'impurtanza di accelerà a custruzzione di u sistema di riciclamentu di plastica
Migliurà i benefici ecunomichi
Sicondu a stima conservativa di u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite, u costu ambientale di u ciculu inefficace di l'imballaggi di plastica in u mondu hè di circa $ 40 miliardi, è circa 95% di u valore di i materiali di imballaggio plasticu hè persu per via di l'usu una volta. chì pruvucarà perdite ecunomiche dirette di $ 80 miliardi à $ 120 miliardi annu.
2. Reduce a contaminazione bianca
A contaminazione di i rifiuti plastichi ùn solu contamina l'ambiente naturale, ma ancu dannu a salute umana è animale. L'ultime ricerca mostra chì i particeddi plastichi si trovanu in i vini umani è a placenta di e donne incinte. Sicondu u rapportu publicatu da u World Wide Fund for Nature in 2019, a persona media in u mondu cunsumu 5 grammi di plastica à settimana, chì hè equivalente à u pesu di una carta di creditu.
3. Reduce a contaminazione di emissioni di carbone
L'emissione di carbone di tuttu u ciculu di vita di 1 tonnellata di plastica di rifiuti da a pruduzzione à a combustione finale hè di circa 6,8 tunnellate, l'emissione di carbonu tutale di ogni tappa di u ciculu fisicu di plastica di rifiuti hè di 2,9 tunnellate, è a riduzzione di carbonu tutale di u fisicu fisicu. ciclu hè di circa 3,9 tunnellati; L'emissione di carbonu tutale di ogni ligame di u ciculu chimicu hè di 5,2 tunnellate, è a riduzzione di carbone hè di circa 1,6 tunnellate.
4. Salvà e risorse di oliu
Cù u prugressu cuntinuu di a tecnulugia di riciclamentu, hè previstu chì u tassu di riciclamentu di plastica aumenterà da 30% à più di 60% in u 2060, salvendu 200 milioni di tunnellate di risorse petrolifere, chì avarà un impattu prufondu nantu à u mudellu di raffinazione. industria.
5. Improve a competitività di l'impresa
L'impositu di l'imballaggi di l'UE è l'impositu di u cunfini di carbone seranu prelevati prestu. Hè stimatu chì a quantità di prudutti di plastica prelevati in Cina ghjunghje à 70 miliardi di yuan in u 2030, mentre chì u prufittu di l'imprese di produzzione di resina in Cina hè previstu di 96 miliardi di yuan per u 2030, è l'intensità di l'impositu ghjunghje à 3/4. Tuttavia, se l'imprese aghjunghjenu una certa proporzione di materiali riciclati à i prudutti di plastica, serà pussibule di riduce o ancu esentate i tassi, migliurà cusì a competitività è l'influenza di a marca di l'imprese.
Riciclamentu di i rifiuti plastichi in Cina
Cina hè u più grande paese di fabricazione, cunsumu è esportazione di plastica in u mondu. Nta l'ultimi anni, cù a migliione cuntinua di u standard di vita di e persone, a pruduzzioni di plastica di rifiuti hè ancu aumentata annu per annu. In u 2021, i plastichi rapprisentanu u 12% di i rifiuti solidi di a Cina. À u listessu tempu, cum'è a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente hà gradualmente aumentatu, a proporzione di riciclamentu di plastica hè ancu aumentata in modu stabile. Sicondu u rapportu OCDE 2020, hè previstu chì u tassu di riciclamentu di i rifiuti plastichi in tuttu u ciclu di vita aumenterà da 8% in 2019 à 14% da 2060.
Parechji giganti raggruppanu in u campu di u riciclamentu chimicu di i rifiuti plastichi
Nexus: Hè previstu di avè almenu 12 grandi fabbriche in cinque anni per riciclà i rifiuti di film da diverse fonti per via chimica.
BASF: BASF hà investitu 20 milioni d'euros in Quantafuel, una sucità norvegese, per sviluppà è migliurà ulteriormente u prucessu di usu di rifiuti plastichi misti per pruduce l'oliu di pirolisi.
SABIC: Cuuperazione multi-partite destinata à aumentà a produzzione di polimeri ciclichi certificati recuperati da i rifiuti plastichi è à participà à u prugettu di ricuperazione chimica plastica marina.
Total Energy: hà firmatu un accordu cummerciale à longu andà cù Vanheede Environment Group per furnisce e materie prime di riciclamentu post-consumatore (PCR).
ExxonMobil: Dopu l'espansione di a pianta in Texas, diventerà unu di i più grandi impianti avanzati di riciclamentu di rifiuti plastichi in l'America di u Nordu.
Mura: A tecnulugia patentata HydroPRS pò evitari pruducia "carbonu" è maximize a pruduzzione di i prudutti hydrocarbon.
Dow: Cerca attivamente di stabilisce partenarii cummerciale cù i clienti per espansione a scala di a tecnulugia di ricuperazione chimica u più prestu pussibule.
Braskem (u più grande pruduttore di poliolefina in l'America): Hè cunfirmatu chì a produzzione di intermedii preziosi cum'è aromatici è monomeri hè altu.
Puntu di vista espertu
U ciculu di plastica aumenta a trasfurmazioni verdi di u modu di sviluppu
Fu Xiangsheng, Vice President di China Petroleum and Chemical Industry Federation
Dapoi a so nascita, i plastichi anu fattu cuntributi impurtanti à u prugressu di a civilisazione umana, soprattuttu in a sustituzione di l'azzaru è di u legnu, a cunservazione di l'energia è a riduzione di emissioni. Ma avà, hè diventatu un cunsensu glubale per cuntrullà a contaminazione plastica. L'economia di riciclamentu di plastica hè una misura impurtante per riduce a contaminazione ambientale plastica.
L'economia di riciclamentu di plastica hè divisa in ciculu fisicu è ciculu chimicu. U riciclamentu fisicu hè a strada pratica di riciclà i rifiuti plastichi in cascata. U riciclamentu chimicu pò realizà a riutilizazione di altu valore di i rifiuti plastichi, è parechje imprese in casa è in l'esteru anu fattu successi impurtanti.
Certi usanu metudi di depolimerizazione o di decomposizione per riduce i rifiuti di plastica in monomeri è ripolimerizeghjanu per realizà u ciculu chimicu. Hè capitu chì i primi DuPont è Huntsman in l'ultimi anni anu maestru di a "tecnulugia di decomposizione di metanolu" per scumpressà i buttigli di bevande in poliester (PET) in metil tereftalato è monomeri di etilenglicol, è poi sintetizà a nova resina PET, rializendu un chjusu. ciclu chimicu di ciclu.
Altri sò a gassificazione di i rifiuti plastichi in syngas o a pirolisi in i prudutti di l'oliu, a risintesi di sustanzi chimichi è polimeri. Per esempiu, BASF hè sviluppatu un prucessu di cracking termale chì cunvertisce i rifiuti plastichi in syngas o prudutti di l'oliu, è usa sta materia prima per pruduce diversi chimichi o polimeri in a basa integrata di Ludwigshafen, cù a qualità chì righjunghji a qualità alimentaria; Eastman rializeghja a ricuperazione chimica di una seria di rifiuti plastichi di poliester per mezu di a tecnulugia di rigenerazione di poliester, chì pò riduce l'emissioni di gas di serra da 20% ~ 30% in paragunà cù i prucessi tradiziunali; U prugettu hè previstu per esse messu in opera in settembre di u 2023 utilizendu u gasificatore di lettu fluidizatu per gasificà i rifiuti plastichi cù una purezza bassa è micca faciule da riciclà è pruduce metanol da u syngas ottenutu. Stu metudu pò riduce in modu cumpletu l'emissioni di diossidu di carbonu da 100000 tunnellate per 60000 tunnellate di rifiuti plastichi. China Petrochemical Academy of Sciences, Aerospace Science and Industry è altre imprese anu ancu ottinutu risultati graduali in u riciclamentu di plastica.
U ciculu chimicu ùn hè micca un prublema difficiule da un puntu di vista tecnicu, perchè a maiò parte di e reazzioni chimichi sò riversibili: ponu esse decomposti si ponu esse sintetizzati, è ponu esse depolymerized si ponu esse polimerizati. Attualmente, u più grande ostaculu hè economicu. Hè u costu è u prezzu. Per quessa, solu suluzioni tecniche ùn sò micca abbastanza, ma ancu bisognu di prumuzione di pulitica, è di cunsensu di e persone è azzione globale.
Accelerate l'applicazione è a popularizazione di a tecnulugia di ricuperazione chimica
Li Mingfeng, presidente di Sinopec Research Institute of Petroleum and Chemical Technology
U riciclamentu chimicu di i rifiuti plastichi hè ricunnisciutu com'è un metudu di riciclamentu à pocu carbonu, pulitu è sustinibule in casa è à l'esteru. In l'ultimi anni, i giganti chimichi internaziunali anu acceleratu u so layout in u campu di u riciclamentu di plastica. LG, Saudi Basic Industry Corporation, BP è altre imprese di fama internaziunale anu realizatu ricerche nantu à u riciclamentu di plastica. Trà elli, a ricuperazione chimica hè u più impurtante. Perchè a ricuperazione chimica hè applicabile à i rifiuti plastichi misti cù un altu cuntenutu di impurità è ùn ponu micca esse recuperati fisicamente, hè cunsideratu cum'è a futura direzzione di sviluppu tecnicu da l'industria. Attualmente, solu u 12% di i rifiuti plastichi in Cina sò riciclati per metudi fisichi, è ùn ci hè quasi nisun metudu chimicu, cusì ci hè sempre un spaziu enormu per u sviluppu.
A prumuzione di a ricuperazione chimica hè ligata à esse supportata da a tecnulugia. A tecnulugia di pirolisi di plastica di rifiuti hè a tecnulugia di u core chjave chì quasi tutte l'imprese aduprà. Tuttavia, u sviluppu di a tecnulugia di pirolisi di i rifiuti plastichi hè assai difficiule, perchè ci sò più di 200 tippi di materie prime plastiche implicate, cumprese plastiche generale, plastiche speciali è plastiche ingegneria, chì rende assai cumplessu i requisiti tecnichi di diverse imprese di raffinazione è chimica. Attualmente, ancu s'è a tecnulugia di ricuperazione chimica di i rifiuti plastichi in Cina hà ottenutu un rapidu sviluppu, hè sempre in u stadiu di espansione da a piccula scala à a dimostrazione pilotu o industriale. A realizazione rapida di innovazioni tecnologiche richiede una ricerca è un sviluppu tecnologicu più grande è una cooperazione più larga.
In u 2021, guidatu da l'Accademia di Scienze di Petroliu, 11 unità, cumprese a Cumpagnia di Custruzzione di Ingegneria Joint, Yanshan Petrochemical, Yangzi Petrochemical, Maoming Petrochemical, China Academy of Environmental Sciences, Beijing Institute of Petroleum and Chemical Technology, Tongji University, Zhejiang Yangtze River L'Istitutu Delta d'Ecunumia Circulare è Tecnulugia, hà dumandatu à u "Centru d'Innuvazione di Tecnulugia Industriale per u Riciclamentu Chimicu di i Rifiuti Plastici" di a Federazione Petrochimica è hà guadagnatu a licenza. In u prossimu passu, CAS s'appoghjanu nant'à u centru à purtà fora innuvazione cullaburazione industria-università-ricerca, strive à creà una piattaforma di ricerca è sviluppu di high-valore Tecnulugia d'utilizazione di plastica rifiuti adattatu per diversi tipi di plastica è diverse fonti, sviluppà ticnoluggìa dâ cunversione direzzione di plastica di rifiuti, rializà u sviluppu è a ricerca applicazione industriale di novu prucessu di ricuperazione chimica di plastica di rifiuti è i prucessi di cumminazione di e diverse tecnulugia, è facenu a tecnulugia di riciclamentu chimica di plastica di rifiuti ghjunghje à u livellu principale internaziunale.
Fate riciclà i rifiuti di plastica
Guo Zifang, Vicepresidente di Sinopec Beijing Chemical Research Institute
Per aiutà à ottene u scopu di "doppiu carbonu", avemu travagliatu duru nantu à "riciclabili è utilizabili", è prufondamente aratu in u campu di riciclamentu di polimeri.
In termini di "riciclabili", a maiò parte di i plastichi di imballaggio in u mercatu sò multi-strati. Questi plastichi ùn sò micca solu poliolefini, ma diverse cumpunenti aghjunghjenu assai difficultà à u riciclamentu. Per ottene "riciclabili", un passu assai impurtante hè di selezziunà una sola materia prima per pruduce imballaggi plastichi, BOPE (polietilene biaxial tensile) hè un rappresentante. Questa struttura di imballaggio unicu materiale hè paragunata cù a struttura di imballaggio tradiziunale di parechje materiali diffirenti, hè più favurevule à u riciclamentu di plastica.
In termini di "utilizable", a ricuperazione fisica è a ricuperazione chimica sò i dui modi principali di riciclà i rifiuti plastichi. Sempre aderite à u principiu di "camminà nantu à duie gambe" è sviluppà una varietà di rotte tecniche per assicurà chì i materiali riciclati ponu esse utilizati. In termini di ricuperazione fisica, avemu cooperatu cù università è imprese domestiche ben cunnisciute per affruntà i prublemi chjave in i campi di trasfurmazioni cuntinui è riutilizazione di film plastichi riciclati, tecnulugia di ricuperazione secundaria di plastica di l'automobile, è ottinutu risultati iniziali. In u campu di a ricuperazione chimica, avemu sviluppatu indipindentamente a tecnulugia di pirolisi di plasma à microonde, utilizendu polimeru di scarti cum'è materia prima per cracking, è u rendiment di trietilene hè equivalente à u prucessu tradiziunale di cracking nafta à vapore. À u listessu tempu, avemu acceleratu u travagliu di ricerca è sviluppu in u campu di u cracking cataliticu, è ci hè focu annantu à ottene una ricuperazione chimica efficiente di diversi plastichi di rifiuti. Avemu ancu sviluppatu un solvente multi-fase, chì pò esse introduttu in plastica riciclata per migliurà a capacità di ubligatoriu di diversi polimeri, furmà materiali cù prestazioni è stabilità più altu, è hè previstu di rializà a reutilizazione di plastica hibrida senza degradazione, chì pò esse appiicata à l'apparecchi domestici, a custruzzione, u trasportu è altri campi.
U riciclamentu è a riutilizazione di u polimeru di i rifiuti hè una parte impurtante di l'industria di i polimeri in a creazione è a migliurà di u sistema ecunomicu di sviluppu circulare verde à pocu carbonu. In u futuru, l'Istitutu di Tecnulugia Chimica di Pechino hà da cuntinuà à fucalizza nantu à u sviluppu, l'applicazione, u riciclamentu è u riciclamentu di novi materiali, travaglià per migliurà l'efficienza è a qualità di u riciclamentu fisicu, prumove a ricerca è u sviluppu è l'industrializazione di a nova tecnulugia di riciclamentu chimicu. aiutà à custruì un novu mudellu di ecunumia di riciclamentu di plastica, è custruisce una catena industriale verde ecunomica in circuitu chjusu.
Sviluppà continuamente materiali degradabili verdi è ecologichi
Li Renhai, direttore di a produzzione di sicurezza di Yizheng Chemical Fiber Company è capu di a squadra di ricerca è sviluppu di u prughjettu di materiali biodegradabili
Attualmente, u sviluppu di plastica biodegradable face sempre parechje sfide. Ricertamenti, u Rapportu di Ricerca nantu à a Valutazione di l'Impattu Ambientale è u Supportu Politiche di Plastica Degradabili, studiatu inseme da Sinopec è l'Università Tsinghua, hè statu liberatu ufficialmente. Attraversu investigazioni è analisi dettagliate, u rapportu di ricerca hà prupostu per a prima volta u sistema d'indici di valutazione di i plastichi degradabili cù degradabilità cum'è u core paragunatu à i plastichi tradiziunali, è analizò u percorsu d'utilizazione fattibile di plastichi degradabili da dimensioni suciali è ecunomiche. Cridemu chì stu rapportu di ricerca hè una opinione guida per guidà u sviluppu di alta qualità di l'industria plastica biodegradable. U rapportu di ricerca mette in avanti i prublemi cum'è e cuntradizioni strutturali in l'usu di i prudutti di plastica biodegradabili è u poviru costu di l'usu di i prudutti di plastica biodegradabili in u campu di e fonti viventi generale.
Sinopec hè u più grande fabricatore di resina sintetica in u mondu. Sempre favurizeghja u sviluppu verde è dà impurtanza à a ricerca, u sviluppu è l'applicazione di plastica degradable. Hè a prima impresa membru in Cina continentale. Yizheng Chemical Fiber cuntinueghja a ricerca è sviluppà una serie di materiali polimerici verdi, ecologici, riciclabili, riciclabili è degradabili attraversu a ricerca è a produzzione cumuna, rinfurzanu a ricerca tecnica, migliurà a capacità di produzzione, è sforzate per espansione film agriculi è altri mercati, ottene più altu. a qualità è u sviluppu sustenibile più efficiente, è cuntinueghjanu à rinfurzà l'influenza industriale di a marca di l'elementu materiale biodegradable di Sinopec, "Ecorigin", Promuove ancu u saltu di materiali biodegradabili da "pruduttu" à "standard" è da "pruduttu" à "marca". è creà una nova carta di visita verde è pulita di Sinopec.
Tempu di Postu: Mar-08-2023