U purificatore d'aria hè un picculu apparecchiu domesticu cumunimenti utilizatu chì pò eliminà i batteri, sterilizà è migliurà a qualità di l'ambiente di vita. Adatta per i zitelli, i zitelli, l'anziani, i persone cun immunità debule è e persone cun malatie respiratorie.
Cumu inspeccionà u purificatore d'aria? Cumu a cumpagnia prufessiunale di ispezione di terze parti testa u purificatore d'aria? Chì sò i normi è i metudi per l'ispezione di i purificatori d'aria?
1. Ispezione purificatore d'aria-apparizione è ispezione di u travagliu
Ispezione di l'apparenza di u purificatore d'aria. A superficia deve esse liscia, senza terra, spots di culore irregolari, culore uniforme, senza crack, scratch, bruises. E parti di plastica deve esse spaziate uniformemente è senza deformazione. Ùn deve esse micca deviazione evidenti di l'indicatori luminosi è i tubi digitali.
2. Purificatore d'aria inspezione-esigenze di ispezione generale
I requisiti generali per l'ispezione di u purificatore d'aria sò i seguenti: Ispezione di l'apparecchi domestici | Norme d'ispezione di l'apparecchi domestici è Requisiti Generali
3.Air purificatore inspezione-esigenze spiciali
1). Logo è descrizzione
L'istruzzioni supplementari duveranu include struzzioni dettagliate per a pulizia è u mantenimentu di l'utilizatori di u purificatore d'aria; l'istruzzioni supplementari deve indicà chì u purificatore d'aria deve esse disconnected from the power supply before cleaning or other maintenance.
2). Prutezzione contr'à u cuntattu cù e parti in tensione
Aumenta: Quandu a tensione di punta hè più altu di 15kV, l'energia di scaricamentu ùn deve micca più di 350mJ. Per e parti in tensione chì diventanu accessibili dopu chì a tappa hè sguassata solu per a pulizia o u mantenimentu di l'utilizatori, a scarica hè misurata 2 seconde dopu chì a tappa hè sguassata.
3).Leakage currente è forza elettrica
I trasformatori d'alta tensione duveranu avè un insulamentu internu adattatu.
4). Struttura
-U purificatore di l'aria ùn deve micca avè aperture in fondu chì permettenu à i picculi ogetti di passà è cusì entranu in cuntattu cù e parti vivi.
A conformità hè determinata da l'ispezione è a misurazione di a distanza da a superficia di supportu attraversu l'apertura à e parti viventi. A distanza deve esse almenu 6mm; per un purificatore d'aria cù i gammi è destinatu à esse usatu nantu à una tavola, sta distanza deve esse aumentata à 10 mm; s'ellu hè destinatu à esse postu nantu à u pianu, sta distanza deve esse aumentata à 20mm.
- L'interruttori di interlock aduprati per impediscenu u cuntattu cù e parti in tensione duveranu esse cunnessi in u circuitu di input è impediscenu operazioni inconsciente da l'utilizatori durante u mantenimentu.
5). Radiazioni, tossicità è periculi simili
Addition: A cuncentrazione di l'ozone generata da u dispusitivu di ionizazione ùn deve micca più di i requisiti specificati.
4. Purificatore d'aria esigenze d'ispezione-ispezione
1). Purificazione di particelle
-Volume d'aria pulita: U valore misuratu attuale di u voluminu d'aria pulita di particulate ùn deve esse menu di 90% di u valore nominale.
-Volume di purificazione cumulativa: U voluminu di purificazione cumulativu è u voluminu nominale di l'aria pulita deve risponde à i requisiti pertinenti.
-Indicatori pertinenti: A correlazione trà a quantità di purificazione cumulativa di particulate da u purificatore è a quantità nominale di l'aria pulita deve risponde à i requisiti.
2). Purificazione di inquinanti gasosi
-Volume d'aria pulita: Per u voluminu nominale di l'aria pulita di un solu cumpunente o cumpunenti mischiati, u valore misuratu ùn deve esse menu di 90% di u valore nominale.
- Sottu à a carica di cumpunenti unicu di quantità di purificazione cumulativa, a quantità di purificazione cumulativa di gas di formaldeide è a quantità nominale di aria pulita deve risponde à i requisiti pertinenti. -Indicatori Related: Quandu u purificatore hè carricu cù un solu cumpunente, a correlazione trà u voluminu cumulativu di purificazione di formaldehyde è u voluminu nominale di l'aria pulita deve risponde à i requisiti.
3). Rimozione microbica
- Prestazione antibatterica è sterilizzante: Se u purificatore dice espressamente chì hà funzioni antibacteriale è sterilizzante, deve risponde à i requisiti.
- Prestazione di rimozione di virus
-Requisiti di a tarifa di rimozione: Se u purificatore hè espressamente dichjaratu per avè una funzione di rimozione di virus, u tassu di eliminazione di virus in cundizioni specificate ùn deve esse menu di 99,9%.
4). Forza di standby
-U valore attuale di a putenza di standby misurata di u purificatore in modalità di spegnimentu ùn deve esse più di 0.5W.
-U valore massimu di putenza di standby misurata di u purificatore in modalità standby non-network ùn deve esse più di 1.5W.
-U valore massimu misuratu di a putenza in standby di u purificatore in modalità standby di a rete ùn deve esse più di 2.0W
-U valore nominali di i purificatori cù i dispositi di visualizazione di l'infurmazioni hè aumentatu di 0.5W.
5).Rumore
- U valore misuratu attuale di u voluminu di l'aria pulita è u valore di rumore currispundente di u purificatore in u modu nominale deve esse conformi à i requisiti. A diffarenza permessa trà u valore misuratu reale di u rumore di u purificatore è u valore nominale ùn deve esse più di 10 3dB (A).
6). Efficienza energetica di purificazione
-Efficienza energetica di purificazione di particelle: u valore di l'efficienza energetica di u purificatore per a purificazione di particella ùn deve esse menu di 4.00m"/(W·h), è u valore misuratu ùn deve esse menu di 90% di u so valore nominale.
- Efficienza energetica di purificazione di l'inquinanti gassosi: Purificazione U valore di l'efficienza energetica di u dispusitivu per a purificazione di l'inquinanti gassosi (unicu cumpunente) ùn deve esse menu di 1,00 m / (W·h), è u valore misuratu attuale ùn deve esse menu di 90% di u so valore nominali.
Tempu di post: 04-04-2024