Sò i vostri vestiti

Nta l'ultimi anni, cù a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente trà u publicu domesticu è a diffusione cuntinua di u cunsumu di risorse è i prublemi di contaminazione ambientale in l'industria di a moda o di u vestitu per mezu di e social media sia in u paese sia à l'internaziunale, i cunsumatori ùn sò più familiarizati cù certi dati. Per esempiu, l'industria di vestiti hè a seconda più grande industria contaminante in u mondu, secondu solu à l'industria petrolifera. Per esempiu, l'industria di a moda genera u 20% di l'acqua residuale globale è u 10% di l'emissioni di carbonu glubale ogni annu.

Tuttavia, un altru prublema chjave ugualmente impurtante pare esse scunnisciutu à a maiò parte di i cunsumatori. Questu hè: cunsumu chimicu è gestione in l'industria tessili è vestiti.

Boni chimichi? I chimichi cattivi?

Quandu si tratta di sustanzi chimichi in l'industria tessili, assai cunsumatori ordinali associanu u stress cù a prisenza di sustanzi tossichi è dannosi lasciati nantu à a so robba, o l'imaghjini di e fabbriche di vestiti chì contaminanu e vie naturali cù una grande quantità d'acqua. L'impressione ùn hè micca bona. Tuttavia, pochi cunsumatori sfondate in u rolu chì i chimichi ghjucanu in tessili cum'è vestiti è tessili di casa chì decoranu u nostru corpu è a vita.

Sò i vostri vestiti1

Chì era a prima cosa chì hà pigliatu l'ochju quandu avete apertu u vostru armariu ? Culore. Rossu appassiunatu, turchinu calmu, neru fermu, viola misteriosu, giallu vibrante, grisgiu elegante, biancu puru ... Sti culori di vestiti chì aduprate per mostrà una parte di a vostra persunità ùn ponu esse ottenuti senza chimichi, o strettu, micca cusì faciule. Pigliendu purpura cum'è un esempiu, in a storia, a robba viola di solitu appartene solu à a classe aristocratica o superiore, perchè i tinti viole eranu rari è naturalmente caru. Ùn era finu à a mità di u 19u seculu chì un ghjovanu chimicu britannicu hà scupertu accidintali un compostu viole durante a sintesi di quinina, è u viole diventò gradualmente un culore chì a ghjente ordinaria puderia guddà.

In più di dà culore à a robba, i chimichi ghjucanu ancu un rolu cruciale in rinfurzà e funzioni speciale di i tessuti. Per esempiu, i più basi waterproof, wear-resistant è altre funzioni. Da una perspettiva larga, ogni passu di a produzzione di vestiti da a produzzione di tela à u pruduttu finali di u vestitu hè strettamente ligatu à i sustanzi chimichi. In altri palori, i chimichi sò un investimentu inevitabbile in l'industria tessili muderna. Sicondu u Global Chemicals Outlook 2019 II publicatu da u Programma di l'Ambiente di e Nazioni Unite, hè previstu chì da u 2026, u mondu cunsumerà $ 31,8 miliardi in chimichi tessili, paragunatu à $ 19 miliardi in 2012. A previsione di cunsumu di chimichi tessili riflette ancu indirettamente chì a dumanda glubale di tessili è vestiti hè sempre in crescita, soprattuttu in i paesi è e regioni in via di sviluppu.

Tuttavia, l'impressioni negativi di i cunsumatori di i chimichi in l'industria di u vestitu ùn sò micca solu fabbricati. Ogni centru di fabricazione di tessili in u mondu (cumpresu l'antichi centri di fabricazione di tessili) sperimenta inevitabilmente a scena di stampa è tintura di l'acqua residuale "tintura" i corsi d'acqua vicini in un certu stadiu di sviluppu. Per l'industria di a fabricazione di tessili in certi paesi in via di sviluppu, questu pò esse un fattu continuu. I sceni di u fiumu culuriti sò diventati una di e principali associazioni negative chì i cunsumatori anu cù a produzzione di tessili è di vestiti.

Sò i vostri vestiti 2

Per d 'altra banda, u prublema di i residui chimichi nantu à i vestiti, in particulare i residui di sustanzi tossichi è dannosi, hà suscitatu preoccupazioni trà certi cunsumatori nantu à a salute è a sicurità di i tessili. Questu hè più evidenti in i genitori di i neonati. Pigliendu u formaldehyde per esempiu, in quantu à a dicurazione, a maiò parte di u publicu hè cuscente di u dannu di u formaldehyde, ma pocu persone prestanu attenzione à u cuntenutu di formaldehyde quandu compra a ropa. In u prucessu di pruduzzione di vestiti, l'aiutu di tintura è l'agenti di finitura di resina utilizati per a fissazione di u culore è a prevenzione di arrughe cuntenenu principalmente formaldeide. L'eccessiva formaldehyde in u vestitu pò causà una forte irritazione à a pelle è e vie respiratorie. Aduprà vestiti cù formaldehyde eccessivu per un bellu pezzu pò causà inflammazioni respiratorii è dermatite.

Sustanze chimiche tessili chì deve esse attentu

formaldeide

Adupratu per a finitura tessili per aiutà à riparà i culori è prevene arrughe, ma ci sò preoccupazioni per a relazione trà formaldehyde è certi cancers.

metallu pisanti

I tinti è i pigmenti ponu cuntene metalli pisanti cum'è u piombo, u mercuriu, u cadmiu è u cromu, alcuni di i quali sò dannusu à u sistema nervu umanu è i rini.

Alchilfenol poliossietilene etere

Comu cumunimenti truvati in surfactants, agenti penetranti, detergenti, addolcitori, etc., quandu entra in i corpi d'acqua, hè dannusu à certi organismi acquatici, pruvucannu a contaminazione ambientale è dannu l'ambiente ecologicu.

Pruibite i tinti azoichi

I tinti pruibiti sò trasferiti da i tessili tinti à a pelle, è in certi cundizioni si verifica una reazione di riduzzione, liberando amine aromatiche carcinogeni.

Benzene chloride è toluene chloride

Residu nantu à u poliester è i so tessuti mischiati, dannusu per l'omu è l'ambiente, ponu causà cancer è deformità in l'animali.

Estere di ftalati

Un plastificante cumuni. Dopu à u cuntattu cù i zitelli, soprattuttu dopu à succhiare, hè facile à entre in u corpu è causari dannu

Questu hè u fattu chì, da una banda, i sustanzi chimichi sò inputs essenziali, è da l'altra banda, l'usu impropriu di i sustanzi chimichi porta risichi significativi per l'ambiente è per a salute. In stu cuntestu,a gestione è u monitoraghju di i sustanzi chimichi hè diventatu un prublema urgente è impurtante per l'industria tessili è vestiti, chì hè ligata à u sviluppu sustinibili di l'industria.

Gestione chimica è monitoraghju

In fatti, in i regulamenti di parechji paesi, ci hè un focusu nantu à i chimichi tessili, è ci sò restrizioni di licenza pertinenti, meccanismi di teste, è metudi di screening per i normi di emissioni è liste d'usu ristrettu di ogni chimica. Pigliendu a formaldeide per esempiu, u standard naziunale di a Cina GB18401-2010 "Specificazioni tecniche di sicurezza di basa per i prudutti tessili naziunali" stipula chjaramente chì u cuntenutu di formaldeide in tessili è vestiti ùn deve esse più di 20mg / kg per a Classe A (prodotti per i zitelli è i zitelli), 75mg /. kg per a Classe B (prudutti chì venenu in cuntattu direttu cù a pelle umana), è 300mg / kg per a Classe C (prudutti chì ùn venenu micca in cuntattu direttu cù a pelle umana). Tuttavia, ci sò differenzi significativi in ​​i regulamenti trà i diversi paesi, chì porta ancu à una mancanza di normi unificati è metudi per a gestione chimica in u prucessu di implementazione attuale, diventendu una di e sfide in a gestione chimica è u monitoraghju.

In l'ultimi decennii, l'industria hè diventata ancu più proattiva in l'autosurveglianza è l'azzione in a so propria gestione chimica. A Fundazione Zero Discharge of Hazardous Chemicals Foundation (ZDHC Foundation), stabilita in 2011, hè un rappresentante di l'azzione cumuna di l'industria. A so missione hè di responsabilizà e marche di tessili, vestiti, pelle è calzature, i rivenditori, è e so catene di furnimentu per implementà e migliori pratiche in a gestione chimica sustenibile in a catena di valore, è s'impegna à ghjunghje l'obiettivu di zero emissioni di sustanzi chimichi periculosi attraversu a cullaburazione, standard. sviluppu è implementazione.

Da avà, e marche cuntratte cù a Fundazione ZDHC anu aumentatu da l'iniziali 6 à 30, cumprese marche di moda famose in u mondu cum'è Adidas, H&M, NIKE è Kaiyun Group. Trà issi marchi è imprese leader di l'industria, a gestione chimica hè ancu diventata un aspettu impurtante di e strategie di sviluppu durevule, è i requisiti currispondenti sò stati pruposti per i so fornituri.

Sò i vostri vestiti3

Cù una crescente dumanda publica di vestiti ecologichi è sani, l'imprese è e marche chì incorporanu a gestione chimica in considerazioni strategiche è impegnanu attivamente in attività pratiche per furnisce un vestitu ecologicu è sanu à u mercatu senza dubbitu anu più competitività di u mercatu. A stu puntu,un sistema di certificazione credibile è etichette di certificazione ponu aiutà e marche è l'imprese à cumunicà in modu più efficace cù i cunsumatori è stabilisce a fiducia.

Unu di i sistemi di prova è di certificazione di sustanzi periculosi attualmente ricunnisciuti in l'industria hè STANDARD 100 da OEKO-TEX ®。 Hè un sistema di prova è certificazione universale è indipendente in u mondu chì conduce teste di sustanzi dannosi per tutte e materie prime tessili, semilavorate è finite. prudutti, oltri tutti i materiali ausiliari in u prucessu di trasfurmazioni. Ùn copre micca solu i requisiti legali è regulatori impurtanti, ma includenu ancu sustanzi chimichi dannosi per a salute, ma micca sottumessi à u cuntrollu legale, è ancu parametri medichi chì mantenenu a salute umana.

L'ecosistema cummerciale hà amparatu da l'organismu indipendente di teste è di certificazione di tessili è prudutti di pelle svizzeri, TestEX (WeChat: TestEX-OEKO-TEX), chì i standard di rilevazione è i valori limite di STANDARD 100 sò in parechji casi più stretti di quelli naziunali è applicabili. standard internaziunali, sempre pigghiannu a formaldeide per esempiu. U requisitu per i prudutti per i zitelli è i zitelli di menu di trè anni ùn deve esse rilevatu, cù u cuntattu direttu cù i prudutti di a pelle chì ùn supere micca 75mg / kg è u cuntattu direttu cù i prudutti di a pelle chì ùn supere micca 150mg / kg, i materiali decorattivi ùn deve micca più di 300mg / kg. kg. Inoltre, STANDARD 100 include ancu finu à 300 sustanzi potenzialmente periculosi. Dunque, se vede l'etichetta STANDARD 100 nantu à i vostri vestiti, significa chì hà passatu strettu test per i chimichi dannosi.

Sò i vostri vestiti4

In transazzione B2B, l'etichetta STANDARD 100 hè ancu accettata da l'industria cum'è una prova di consegna. In questu sensu, istituzioni indipendenti di teste è certificazioni cum'è TTS servenu cum'è un ponte di fiducia trà e marche è i so fabricatori, chì permettenu una migliore cooperazione trà e duie parti. TTS hè ancu un cumpagnu di ZDHC, aiutendu à prumove u scopu di zero emissioni di sustanzi chimichi dannosi in l'industria tessili.

In generale,ùn ci hè micca una distinzione bona o sbagliata trà i chimichi tessili. A chjave si trova in a gestione è u monitoraghju, chì hè una materia impurtante ligata à l'ambiente è a salute umana. Esige a prumuzione cumuna di e diverse partiti rispunsevuli, a standardizazione di e lege naziunale è a coordinazione di e lege è i rigulamenti trà i diversi paesi è regioni, l'autoregulazione è l'aghjurnamentu di l'industria, è a pratica pratica di l'imprese in produzzione, Ci hè un più bisognu di i cunsumatori per suscitarà esigenze ambientali è di salute più elevate per i so vestiti. Solu in questu modu l'azzioni "non-tossica" di l'industria di a moda pò esse una realità in u futuru.


Tempu di Postu: Apr-14-2023

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.