1.Further sustene l'imprese ecunomiche è cummerciale straniere per espansione l'usu transfruntier di RMB.
2.A lista di i zoni piloti per l'integrazione di u cummerciu domesticu è straneru.
3.L'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu (Standards Committee) hà appruvatu a liberazione di una quantità di normi naziunali impurtanti.
4.China Customs è Philippine Customs firmatu l'accordu di ricunniscenza mutuale AEO.
5.The 133rd Canton Fair riprenderà cumplettamente a mostra offline.
6.Filippine riducerà i tariffi d'impurtazione nantu à i veiculi elettrici è e so parti.
7. Malaysia liberarà a guida di cuntrollu di cusmetichi.
8 U Pakistan hà annullatu e restrizioni à l'importazione nantu à alcune merci è materie prime
9. L'Eggittu hà annullatu u sistema di creditu documentale è ripigliò a cullezzione
10. Oman hà pruibitu l'impurtazione di sacchetti di plastica
11. L'UE hà impostu dazi anti-dumping tempurane nantu à i barili d'acciaio inossidabile ricaricabili di China
12. L'Argentina hà fattu una decisione anti-dumping finale nantu à a caldaia elettrica domestica di a China
13. A Corea di u Sud hà fattu una decisione anti-dumping finale nantu à l'idrossidu d'aluminiu originatu in Cina è in Australia
14 L'India face a determinazione antidumping finale nantu à e piastrelle di vinile diverse da i rotuli è i fogli originari o impurtati da a Cina continentale è Taiwan, Cina di Cina
15.Chile emette rigulamenti nantu à l'importazione è a vendita di cusmetichi
Supportu ulteriormente l'imprese ecunomiche è cummerciale straniere per espansione l'usu transfruntieru di RMB
L'11 di ghjennaghju, u Ministeru di u Cummerciu è u Bancu Populare di Cina anu publicatu inseme l'Avvisu nantu à un ulteriore sustegnu à l'imprese ecunomiche è cummerciale straniere per espansione l'usu transfruntieru di RMB per facilità u cumerciu è l'investimentu (in seguitu chjamatu "Avvisu"). , chì hà facilitatu ancu l'usu di RMB in u cummerciu transfruntier è l'investimentu da nove aspetti è megliu risponde à i bisogni di u mercatu di l'imprese ecunomiche è cummerciale straniere, cum'è a liquidazione di transazzione, l'investimentu. è finanziamentu, è gestione di risicu. L'avvisu esige chì ogni tipu di cummerciu è investimentu transfruntier deve esse facilitatu per utilizà RMB per i prezzi è u stabilimentu, è prumove i banche per furnisce servizii di stabilimentu più convenienti è efficaci; Incuragisce i banche à realizà prestiti RMB à l'oltremare, innuvà attivamente i prudutti è i servizii, è risponde megliu à l'investimentu transfruntier RMB è i bisogni di finanziamentu di l'imprese; Cume l'imprese implementanu e pulitiche, rinfurzà u sensu di l'acquistu di l'imprese d'alta qualità, e famiglie di prima gestione, e piccule è medie imprese, è sustene l'imprese core in a catena di supply per ghjucà un rolu di primura; S'appoghjanu nantu à diverse piattaforme aperte, cum'è a Zona Pilota di Cummerciu Liberu, u Portu di Libertà di Hainan, è a Zona di Cooperazione Ecunomica è Commerciale Overseas per prumove l'usu transfruntier di RMB; Furnisce un supportu cummerciale cum'è l'abbinamentu di transazzione, a pianificazione finanziaria è a gestione di u risicu basatu nantu à i bisogni di l'imprese, rinfurzà a prutezzione di l'assicuranza, è migliurà i servizii finanziarii cumpleti RMB transfrontieri; Dà ghjucà à u rolu di guida di fondi è fondi pertinenti; Realizà publicità è furmazione diversificata, prumove a cunnessione trà i banche è l'imprese, è espansione u scopu di i benefici pulitichi. Testu cumpletu di l'avvisu:
Liberazione di a lista di e zone pilota d'integrazione di u cummerciu domesticu è straneru
In basa di a dichjarazione vuluntaria lucale, u Ministeru di u Cummerciu è altri dipartimenti 14 anu studiatu è determinatu a lista di i spazii piloti per l'integrazione di u cummerciu domesticu è straneru, cumpresu Beijing, Shanghai, Jiangsu, Zhejiang (cumpresu Ningbo), Fujian (cumpresu). Xiamen), Hunan, Guangdong (cumpresu Shenzhen), Chongqing è Xinjiang Uygur Region Autonomous. Hè intesu chì l'Avvisu di l'Uffiziu Generale (Uffiziu) di 14 Dipartimenti, cumpresu u Ministeru di u Cummerciu nantu à l'Annuncia di a Lista di Zone Piloti per l'Integrazione di u Cummerciu Domesticu è Esteru hè statu publicatu pocu tempu. Testu cumpletu di l'avvisu:
Ricertamenti, l'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu (Standards Committee) hà appruvatu a liberazione di una quantità di standard naziunali impurtanti. I normi naziunali emessi in questu batch sò strettamente ligati à u sviluppu ecunomicu è suciale, a custruzzione di a civilisazione ecologica è a vita di ogni ghjornu di e persone, chì implicanu a tecnulugia di l'infurmazioni, i beni di cunsumu, u sviluppu verde, l'equipaggiu è i materiali, i veiculi stradali, a produzzione di sicurità, i servizii publichi è altri campi. . Vede i dettagli:
A Dogana Chine è a Dogana Filippina firmanu un accordu di ricunniscenza mutuale AEO
À l'iniziu di u 2023, l'Arrangement trà l'Amministrazione Generale di Dogana di a Republica Populare Chine è l'Amministrazione Doganale di a Republica di Filippine nantu à a Ricunniscenza Mutua di "Operatori Certificati" hè statu firmatu, è a Dogana Chine hè diventata u primu AEO (certificata). operatore) partner di ricunniscenza mutuale di a Dogana filippina. Dopu a firma di l'Accordu di ricunniscenza mutuale AEO Cina-Filippine, l'esportazione di merchenzie di l'imprese AEO in Cina è Filippine goderanu di quattru misure di facilitazione, vale à dì, un tassu d'ispezione di merchenzie più bassu, un'ispezione prioritaria, un serviziu di cunnessione doganale designatu è un sdoganamentu prioritariu dopu. u cummerciu internaziunale hè interrottu è restauratu. U tempu di sdoganamentu di e merchenzie hè previstu di riduzzione significativamente, è u costu di i porti, l'assicuranza è a logistica serà ancu ridutta.
A 133a Fiera di Canton riprenderà cumplettamente a mostra offline
U rispunsevuli di u Centru di Cummerciu Esteru Chine hà dettu u 28 di ghjennaghju chì a 133a Fiera di Canton hè prevista per apre u 15 d'aprile è ripiglià a mostra offline. Hè infurmatu chì a 133a Fiera di Canton si terrà in trè fasi. L'area di a sala di esibizione si espansione da 1,18 milioni di metri quadrati in u passatu à 1,5 milioni di metri quadrati, è u numeru di cabine di mostra offline hè prevista per aumentà da 60000 à quasi 70000. Attualmente, l'invitu hè statu mandatu à 950000 naziunali è stranieri. cumpratori, 177 partenarii glubale, etc. in anticipu.
Filippine diminuisce i tariffi d'importazione nantu à i veiculi elettrici è e so parti
U 20 di ghjennaghju, ora lucale, u presidente filippinu Ferdinand Marcos Jr. appruva a rivisione temporale di a tarifa di i veiculi elettrici impurtati è e so parti per rinfurzà u mercatu di i veiculi elettrici di u paese. U 24 di nuvembre di u 2022, u Cunsigliu di Amministrazione di l'Agenzia Naziunale di Sviluppu Economicu (NEDA) di Filippine hà appruvatu a riduzione temporanea di a tarifa di a nazione più favurita di certi veiculi elettrici è i so cumpunenti per un periodu di cinque anni. Sicondu l'Ordine Esecutivu N ° 12, a tarifa di tariffa di a nazione più favurita nantu à l'unità cumpletamente assemblate di certi veiculi elettrici (cum'è vitture di passageri, autobus, minibus, camioni, motociclette, tricicli, scooters è biciclette) serà temporaneamente ridutta à zero in cinque anni. Tuttavia, sta preferenza fiscale ùn hè micca applicata à i veiculi elettrici ibridi. Inoltre, a tarifa di tariffu di alcune parti di i veiculi elettrici serà ancu ridutta da 5% à 1% per cinque anni.
A Malesia hà publicatu linee di cuntrollu di i cosmetichi
Ricertamenti, l'Amministrazione Naziunale di Drug Malaysia hà publicatu "Guidelines for the Control of Cosmetics in Malaysia", chì include principalmente l'inclusione di octametilciclotetrasiloxane, perborate di sodiu, 2 - (4-tert-butylphenyl) propionaldehyde, etc. ingredienti in cusmetichi. U periodu di transizione di i prudutti esistenti hè u 21 di nuvembre di u 2024; Aghjurnate e cundizioni d'usu di l'acidu salicylic conservatore, u filtru ultravioletu di diossidu di titaniu è altre sustanzi.
U Pakistan hà rializatu e restrizioni à l'importazione nantu à alcune merci è materie prime
U Bancu Naziunale di Pakistan hà decisu di rilassà e restrizioni à l'importazione di l'impurtazioni basiche, l'impurtazioni d'energia, l'impurtazioni industriali orientate à l'esportazione, l'impurtazioni di inputs agriculi, l'importazioni di pagamentu differita / autofinanziamentu è i prughjetti orientati à l'esportazione da esse cumpletati da u 2 di ghjennaghju di u 2023, è rinfurzà i scambii ecunomichi è cummerciale cù a Cina. In precedenza, SBP hà emessu un avvisu chì e cumpagnie di cummerciu estere autorizate è e banche devenu ottene u permessu di u dipartimentu di l'affari di scambii di SBP prima di inizià qualsiasi transazzione d'importazione. Inoltre, SBP hà ancu rilassatu l'importazione di parechji elementi basi necessarii cum'è materie prime è esportatori. A causa di a seria penuria di valuta straniera in Pakistan, SBP hà publicatu pulitiche currispundenti chì restringenu severamente l'impurtazione di u paese, è anu affettatu ancu u sviluppu ecunomicu di u paese. Avà e restrizioni à l'impurtazione nantu à alcune commodities sò state alzate, è SBP esige chì i cummircianti è i banche dà priorità à impurtà commodities secondu a lista furnita da SBP. U novu avvisu permette l'impurtazione di l'alimentariu (granu, oliu comestible, etc.), droghe (materie prime, droghe di salvezza / essenziali), strumenti chirurgici (brackets, etc.) è altre necessità. Sicondu i rigulamenti di a gestione di u cambiu applicabile, l'impurtatori sò ancu permessi di cullà fondi da l'esteru per l'importazione cù e valuta stranera esistenti è per mezu di prestiti di equità o di prughjettu / prestiti d'importazione.
L'Eggittu hà annullatu u sistema di creditu documentariu è ripigliò a cullezzione
U 29 di dicembre di u 2022, u Bancu Centrale di l'Egittu hà annunziatu l'annullamentu di u sistema di carta di creditu documentale è a ripresa di i documenti di cullezzione per trattà tutte l'imprese d'importazione. A Banca Centrale di l'Egittu hà dettu in l'avisu publicatu nantu à u so situ web chì a decisione di annullamentu si riferisce à l'avvisu emessu u 13 di ferraghju 2022, vale à dì, per cessà di trasfurmà i documenti di cullezzione quandu implementanu tutte l'imprese d'importazione, è di processà solu i crediti documentarii. quandu facia l'imprese d'importazione, è ancu l'eccezzioni dopu decisu. U Primu Ministru egizianu Madbury hà dettu chì u guvernu risolve u prublema di l'arristatu di merchenzie in u portu u più prestu pussibule, è liberà a liberazione di l'arristatu di merchenzie ogni settimana, cumprese u tipu è a quantità di merchenzie, per assicurà l'operazione normale. di pruduzzione è ecunumia.
Oman pruibisce l'impurtazione di sacchetti di plastica
Sicondu a Decisione ministeriale N ° 519/2022 emessa da u Ministeru di u Cummerciu, l'Industria è a Promozione di l'Investimenti di Oman (MOCIIP) u 13 di settembre di u 2022, l'Oman pruibisce à e cumpagnie, istituzioni è individui di impurtà sacchetti di plastica da u 1 di ghjennaghju di u 2023. U trasgressore serà ammantatu di 1000 rupie (US $ 2600) per a prima infrazione è doppia a fine per u seconda offense. Ogni altra legislazione contraria à sta decisione serà annullata.
L'UE impone un dazio anti-dumping temporaneu nantu à i tamburi d'acciaio inox ricaricabili di a Cina
U 12 di ghjennaghju di u 2023, a Cummissione Europea hà publicatu un annunziu annantu à l'usu di tamburi d'acciaio inossidabile riutilizzabili originari di Cina (StainlessSteelRefillableKegs) hà fattu una determinazione preliminare anti-dumping, è hà stabilitu preliminarmente chì un dazi anti-dumping provvisorio di 52,9% - 91,0% hè statu impostu à i prudutti implicati. U pruduttu in questione hè apprussimatamente cilindrico, u grossu di u muru hè più grande o uguale à 0,5 mm, è a so capacità hè più grande o uguale à 4,5 litri, indipendentemente da u tipu di finitura, specificazione o qualità di l'acciaio inossidabile, s'ellu hà supplementu. parti (estrattore, collu, bordu o bordu allargatu da a canna o qualsiasi altre parti), ch'ella sia dipinta o rivestita cù altri materiali, è hè aduprata per mantene materiali altri ch'è liquefied gas, oliu crudu è prudutti di pitroliu. I codici UE CN (Nomenclatura Cumminata) di i prudutti implicati sò ex73101000 è ex73102990 (i codici TARIC sò 7310100010 è 7310299010). E misure entreranu in vigore da u ghjornu dopu di l'annunziu, è u periodu di validità hè di 6 mesi.
L'Argentina Piglia a Decisione Antidumping Finale nantu à i Bollitori Elettrichi Cinesi
U 5 di ghjennaghju di u 2023, u Ministeru di l'Ecunumia di l'Argentina hà publicatu l'annunziu n ° 4 di u 2023, facendu una decisione anti-dumping finale nantu à i bollitori elettrici domestici (spagnolu: Jarras o pavas electrot é rmicas, de uso dom é stico) originari di Cina, decide di stabilisce un FOB d'esportazione minimu di 12,46 $ US per pezzu per i prudutti implicati, è impone a diferenza trà i i prezzi dichjarati è u minimu FOB d'esportazione cum'è dazi anti-dumping nantu à i prudutti implicati. E misure entreranu in vigore da a data di l'annunziu, è sò valide per 5 anni. U codice doganale di u pruduttu implicatu in u casu hè 8516.79.90.
A Corea di u Sud hà pigliatu a decisione anti-dumping finale nantu à l'idrossidu d'aluminiu originatu in Cina è in Australia
Ricertamenti, a Cummissione di u Cummerciu Coreanu hà publicatu a Risoluzione 2022-16 (Case No. 23-2022-2), chì hà fattu una decisione anti-dumping affermativa finale nantu à l'idrossidu d'aluminiu originaria di Cina è di l'Australia, è prupostu di impone un dazi anti-dumping à i prudutti implicati per cinque anni. U numeru fiscale coreanu di u pruduttu implicatu hè 2818.30.9000.
L'India face a determinazione anti-dumping finale nantu à e piastrelle in vinile originate o impurtate da a Cina continentale è Taiwan, Cina, Cina, eccettu i piastrelle in rotulu è fogli.
Recentemente, u Ministeru di u Cummerciu è di l'Industria di l'India hà publicatu un annunziu chì hà fattu una determinazione affermativa finale nantu à l'anti-dumping di piastrelle di vinile originarie o impurtate da a Cina continentale è Taiwan, Cina, eccettu tile è rotulati, è prupostu di prelevare anti -dazi di dumping nantu à i prudutti implicati in i paesi è e regioni sopra per un periodu di cinque anni. Stu casu implica prudutti sottu à u Codice Doganale Indianu 3918.
Cile hà publicatu regulamenti nantu à l'importazione è a vendita di cusmetichi
Quandu i cosmetichi sò impurtati in Cile, deve esse furnitu u certificatu d'ispezione di qualità di ogni pruduttu, o u certificatu emessu da l'autorità competente d'origine è u rapportu di analisi emessu da u laboratoriu di produzzione. Prucedure amministrative per a registrazione di i cosmetichi è di i prudutti di pulizia persunale venduti in Cile: registrati cù l'Uffiziu di Salute Pùbblica Chilena (ISP), è prudutti differenziati secondu i risichi in cunfurmità cù u Regolamentu 239/2002 di u Ministeru di a Salute Chilena. U costu mediu di registrazione di i prudutti d'altu risicu (cumpresu cosmetichi, lozione per u corpu, detergente per e mani, prudutti di cura anti-invecchiamento, spray repellent d'insetti, etc.) hè di circa 800 dollari, A tarifa media di registrazione per i prudutti à pocu risicu (cumpresu remover polacco). , depilazione, shampoo, gel per i capelli, pasta di denti, collutori, perfume, etc.) hè di circa $ 55. U tempu di iscrizzione hè almenu 5 ghjorni, è pò esse finu à 1 mese. Se l'ingredienti di prudutti simili sò diffirenti, deve esse registratu separatamente. I prudutti di sopra ponu esse venduti solu dopu chì e teste di gestione di qualità sò realizate in i laboratori cileni, è u costu di teste di ogni pruduttu hè di circa 40-300 dollari.
Tempu di Postu: Mar-04-2023