Eccu alcuni tattici cumuni utilizati da "invitati" quandu volenu predeterminate i so debiti. Quandu si verificanu queste situazioni, per piacè esse vigilante è pigliate precauzioni.
01 Paga solu una parte di i soldi senza l'accunsentu di u venditore
Ancu s'è i dui partiti avianu negoziatu un prezzu in anticipu, u cumpratore pagava solu una parte di i soldi, è poi agisce cum'è s'ellu era a quantità tutale chì avianu da pagà. Credu chì l'esportatore eventualmente cumprumette è accettà u "pagamentu sanu". Questa hè una tattica comunmente utilizata da Lao Lai.
02Inferendu chì avete persu un grande cliente o aspettate chì u cliente paghe
Hè ancu una tattica cumuna, chì dice chì hà persu un grande cliente è per quessa ùn pudia micca pagà. Ci hè una tattica simili: i cumpratori dicenu chì ponu pagà solu à i venditori se i so clienti compranu e merchenzie. Quandu u flussu di cassa hè strettu, Lao Lai spessu usa tali pretesti per ritardà i pagamenti. Ch'ella sia in attesa o micca chì i clienti di i clienti paganu, questu pò esse una situazione periculosa per l'esportatori cinesi, perchè se u flussu di cassa di u cumpratore hè veramente insostenibile, a so attività ùn pò durà assai. In alternativa, u cumpratore pò avè ampiu flussu di cassa è vulete solu aduprà stu truccu per ritardà u pagamentu.
03 Minaccia di fallimentu
Stu tipu di truccu spessu accade quandu a vechja si procrastineghja è avemu urganizatu. Tendenu à enfatizà chì, se u vinditore insiste à u pagamentu, ùn anu micca altra scelta ma di fallu, mettendu un aspettu "senza soldi o senza vita". I cumpratori spessu usanu sta tattica di ritardu, dumandendu à i creditori di esse pazienti è pruvate à cunvince i creditori chì "insistendu à pagà avà furzà u cumpratore à presentà fallimentu". In u risultatu, u vinditore ùn solu riceve una piccula parte di u pagamentu dovutu in cunfurmità cù u metudu di risuluzione di u prucessu di fallimentu, ma averebbe ancu aspittà un periudu di tempu più longu. Se u vinditore ùn vole micca rompe cù un colpu, spessu cascà in una situazione passiva passu à passu. Simile à u precedente, a minaccia di fallimentu pò ancu mette in risicu l'esportatori domestici.
04 Vendi a cumpagnia
Una di e trappule più cumuni chì i cumpratori utilizanu hè una prumessa di pagà i so pagamenti pendenti appena ricevenu abbastanza soldi per vende a cumpagnia. A strategia si basa nantu à a credenza sustinuta da i valori culturali tradiziunali chinesi chì u pagamentu di i debiti passati hè a rispunsabilità persunale di u pruprietariu di a cumpagnia, è ancu a scunniscenza di l'esportatori cinesi cù a lege di a cumpagnia d'oltremare. Se u creditore accetta sta scusa senza avè una guaranzia persunale di pagamentu cù a firma di u debbitore, allora serà male - u debbitore pò vende a cumpagnia in una "transazzione solu di attivu" senza prutezzione, legalmente. prucede da a vendita di a cumpagnia per pagà i debiti passati. Sutta una clausula di compra di "transazzione solu di attivu", u novu pruprietariu di a cumpagnia compra solu l'assi di a cumpagnia di u debitore è ùn assume micca i so passivi. Dunque, ùn sò micca legalmente obligati à rimborsà i debiti previ di a cumpagnia. In i mercati d'oltremare, "transazzione solu di attivu" hè un metudu d'acquisizione di cummerciale cumunimenti utilizatu. Mentre chì a lege di l'acquistu di "assi solu" hè senza dubbitu bè intenzionata, pò ancu esse usata da i debitori per scappà deliberatamente u debitu. Questu permette à i debitori di ottene u più soldi in i so sacchetti quant'è pussibule mentre sbarazzanu di a cumpagnia è u debitu corporativu. Hè quasi impussibile per i creditori di pruduce evidenza legalmente cuncludente per vince tali casi. Stu tipu di casu legale generalmente finisce cù u creditore chì passa assai tempu, sforzu è soldi senza alcuna compensazione finanziaria.
05 Guerrilla Acquistu
Cosa hè "compra di guerriglia"? Hè solu un colpu à un locu diversu. Un cliente hà fattu una volta parechji picculi ordini, tutti 100% prepaid, u creditu pare bè, ma puderia esse una trappula! Dopu chì l'esportatori lascianu a so guardia, i "compratori" esigeranu termini di pagamentu più indulgenti è lancianu ordini à grande scala cum'è esca. A causa di i novi clienti chì continuanu à fà ordini, l'esportatori metteranu facilmente da parte i prublemi di prevenzione di risichi. Un tali ordine hè abbastanza per i scammers per fà una fortuna, è di sicuru ùn paganu micca. À u mumentu chì l'esportatori anu reagitu, avianu digià scappatu. Dopu, andavanu à un altru esportatore chì ùn soffreva micca di u mercatu è ripete u listessu truccu.
06 Segnala falsamente i prublemi è deliberatamente truvà difetti
Questa hè una tattica di delinquenza chì hè generalmente utilizata longu dopu chì i beni sò stati ricevuti. Stu tipu di cose hè più difficiuli di trattà s'ellu ùn hè micca accunsentutu in anticipu in u cuntrattu. U megliu modu per evità questu hè di piglià precauzioni prima di cummerciu. A più impurtante, l'imprese exportatrici anu da assicurà chì anu un accordu scrittu firmatu da u cumpratore per tutte e specificazioni di u produttu. L'accordu deve ancu include un prugramma di ritornu di u produttu cuncordatu mutualmente, è ancu u prucessu di u cumpratore per rapportà i prublemi di qualità cù a merchandise.
07Usà agenti di terzu per fraud
L'agenti di terzu sò un metudu di transazzione assai cumuni in u cummerciu internaziunale, però, l'usu di agenti di terzu per defraud hè in ogni locu. Per esempiu, i clienti d'oltremare anu dettu à l'esportatori chì vulianu un agentu di terzu in Cina per trattà tuttu u cummerciu. L'agente hè rispunsevule per fà l'ordine, è i prudutti sò spediti direttamente da a fabbrica à i clienti d'oltremare secondu e esigenze di l'agente. L'agenzia di solitu paga ancu l'esportatore à questu tempu. Quandu u numeru di cummerci aumenta, i termini di pagamentu ponu esse più rilassati à a dumanda di l'agente. Videndu chì u cummerciu hè diventatu più grande è più grande, l'agente pò sparisce di colpu. À questu tempu, e cumpagnie esportatrici ponu dumandà solu à i clienti d'oltremare quantità micca pagate. I clienti d'oltremare insisteranu chì ùn ponu esse ritenuti rispunsevuli di l'acquistu di l'agente di i prudutti è l'evasione di soldi perchè l'agente ùn hè micca statu autorizatu da elli. Se a cumpagnia di esportazione cunsulta un cunsultore prufessiunale di cullezzione d'oltremare, u cunsultore dumandarà à vede i ducumenti o altri documenti chì ponu dimustrà chì u cliente d'oltremare hà autorizatu l'agente per fà l'ordine è spedite direttamente a merce. Se l'impresa exportatrice ùn dumanda mai à l'altra parte di furnisce una tale autorizazione formale, allora ùn ci hè micca una basa legale per furzà l'altra parte à pagà. I trucchi sopra ponu esse cuncentrati da Lao Lai in a forma di "punchi di cumminazione". I seguenti casi d'usu illustranu:
Casu numeru unu
Solu u primu batch di merchenzie hà ricivutu u pagamentu ... A nostra cumpagnia hà parlatu cù un cliente americanu, u metudu di pagamentu hè: senza accontu, u primu batch di merchenzie serà pagatu prima di spedizione; u sicondu bigliettu serà T / T 30 ghjorni dopu a partenza di a nave; u terzu 60 ghjorni T / T dopu chì a nave di carica parte. Dopu à u primu batch di merchenzie, mi sentu chì u cliente era abbastanza grande è ùn deve micca esse in ritardu, cusì cunfiscà u pagamentu è spedinu prima. In seguitu, un totale di 170 000 dollari americani di merchenzie sò stati cullati da u cliente. U cliente ùn hà micca pagatu per u mutivu di u viaghju finanziariu è u viaghju, è ricusatu di pagà per motivi di prublemi di qualità, dicendu chì a so prossima famiglia avia riclamatu contru à ellu, è a quantità era u listessu cum'è a quantità tutale per esse pagata à mè. . Valore equivalente. Tuttavia, prima chì i clienti di spedizione anu QC per inspeccionà e merchenzie, anu ancu accunsentutu à spedinu. U nostru pagamentu hè sempre statu fattu da T / T prima, è ùn aghju micca fattu alcuna lettera di creditu. Sta volta era veramente un sbagliu chì si trasformò in un odiu eternu !
Casu 2
U cliente americanu di novu sviluppatu deve più di 80 000 dollari americani in pagamentu per a merchenzie, è ùn hà micca pagatu per quasi un annu! Clienti americani di novu sviluppatu, i dui partiti discutanu u metudu di pagamentu assai intensamente. U metudu di pagamentu prupostu da u cliente hè di furnisce copie di tutti i documenti dopu a spedizione, 100% dopu à T / T, è urganizà u pagamentu in 2-3 ghjorni per mezu di una cumpagnia di finanziamentu. Tramindui u mo capu è aghju pensatu chì stu metudu di pagamentu era risicatu, è avemu luttatu per un bellu pezzu. U cliente infine accunsenu chì u primu ordine puderia esse pagatu in anticipu, è l'ordini sussegwenti aduttà u so metudu. Anu affidatu una sucietà cummerciale assai cunnisciuta per processà i documenti è spedite e merchenzie. Avemu da mandà tutti i ducumenti originali à sta cumpagnia prima, è poi mandaranu i ducumenti à i clienti. Perchè sta cumpagnia di cummerciale straneru hè assai influente, è i so clienti anu un grande putenziale, è ci hè un intermediariu in Shenzhen, una vechja bellezza chì pò parlà cinese. Tutta a cumunicazione hè realizata per mezu di ellu, è coglie cumissioni da i clienti in u mezu. Dopu avè cunsideratu a misurazione, infine u nostru capu accunsentì à stu metudu di pagamentu. L'affari hà cuminciatu assai bè, è u cliente à volte ci urgeu à furnisce i ducumenti rapidamente, perchè anu avutu ancu piglià i ducumenti per cullà soldi da i so clienti. U pagamentu per i primi bills era veloce, è u pagamentu hè statu fattu in pochi ghjorni da furnisce i documenti. Allora principia a longa attesa. Nisun pagamentu hè statu fattu dopu avè furnitu i documenti per un bellu pezzu, è ùn ci era micca risposta quandu aghju mandatu un email per ricurdà. Quandu aghju chjamatu l'intermediariu in Shenzhen, hà dettu chì u cliente di u cliente ùn li hà micca pagatu, è avà anu avutu difficultà in u flussu di cassa, allora lasciami aspittà, crede chì definitivamente pagaranu. Ellu hà dettu ancu chì u cliente li devia ancu cummissioni impagati è duverebbe più di ciò ch'elli devianu à noi. Aghju mandatu email per ricurdà à mè, è aghju chjamatu i Stati Uniti, è a dichjarazione hè a stessa. In seguitu, anu ancu mandatu un e-mail per spiegà, chì era u listessu cum'è quellu di l'intermediariu in Shenzhen. L'aghju mandatu per email un ghjornu è li dumandò di scrive una lettera di guaranzia chì dicenu quantu ci devevanu è quandu serà pagatu, è li dumandò di dà un pianu, è u cliente hà rispostu chì li daraghju 20-30 ghjorni per sorte. fora i cunti è poi torna da mè. In u risultatu, ùn ci hè nutizie dopu à 60 ghjorni. Ùn pudia più suppurtà è decisu di mandà un altru email pesante. Sapemu chì anu dui altri fornituri chì sò ancu in a stessa situazione cum'è mè. Anu ancu deve decine di millaie di dollari è ùn anu micca pagatu. A volte ci cuntattatemu per dumandà a situazione. Allora aghju mandatu un email dicendu chì, s'ellu ùn pagu, aghju da fà qualcosa cù altri fabricatori, chì hè cusì inghjustu per noi. Stu truccu hà ancu travagliatu. U cliente m'hà chjamatu quella notte è hà dettu chì u so cliente li devia $ 1,3 milioni. Ùn eranu micca una grande cumpagnia, è una quantità cusì grande hà avutu un grande impattu nantu à a so rotazione di capitale. Nisun soldi per pagà avà. Hà dettu ancu chì l'aghju minacciatu, dicendu chì ùn eramu micca spediti à tempu è cusì. Puderia à mè, ma ùn hà micca intesu di fà cusì, hà ancu pensatu di pagà, ma ùn avia micca i soldi avà, è ùn pudia micca guarantiscia quandu averebbe i soldi... Un omu sàviu. Questa spirienza dolorosa m'hà ricurdatu di esse più attenti in u futuru, è di fà i mo travaglii in i sondaggi di i clienti. Per ordini risicate, hè megliu cumprà assicuranza. In casu di accidenti, cunsultate immediatamente un prufessiunale senza ritardà troppu longu.
Cumu prevene sti risichi?
A cosa più impurtante hè chì ùn ci hè micca avidità o avidità quandu negoziate u metudu di pagamentu, è hè sicuru per fà. Se u cliente ùn paga micca da u termini, u tempu hè u vostru nemicu. Quandu u tempu di pagamentu hè passatu, u più tardi un affari piglia l'azzione, più bassa hè a probabilità di ricuperà u pagamentu. Dopu chì e merchenzie sò spedite, se u pagamentu ùn hè micca statu cullatu, allora a pruprietà di e merchenzie deve esse fermamente in e vostre mani. Ùn crede micca a parolla unilaterale di a garanzia di u cliente. Cuncessioni ripetuti vi farà solu irreversibile. Per d 'altra banda, i cumpratori chì anu tornatu o rivendu ponu esse cuntattate secondu a situazione. Ancu s'è i beni ùn sò micca defrauded, a tarifa di demurrage ùn hè micca bassu. È per quelli paesi chì ponu liberà merchenzie senza una fattura di carica (cum'è l'India, u Brasile, etc.), duvete esse più attenti. Infine, ùn pruvate micca di pruvà l'umanità di nimu. Ùn li dete micca l'uppurtunità di risolve i so debiti. Pò esse sempre un bonu cliente.
Tempu di Postu: Aug-18-2022