Autori: K Ganesh , Ramanath KB , Jason D Li , Li Yuanpeng , Tanmay Mothe , Hanish Yadav , Alpesh Chaddha 和 Neelesh Mundra
Internet hà custruitu un "ponte" di cumunicazione ecunomica è efficiente trà cumpratori è venditori in u mondu. Cù l'aumentu di e tecnulugia abilitanti cum'è pagamenti sicuri, seguimentu di ordini è serviziu di u cliente, u mercatu globale di e-commerce hè cresciutu in modu esponenziale. E transazzioni di e-commerce transfruntiera glubale sò previste di cresce da $ 400 miliardi in 2016 à $ 1,25 trilioni in 2021. Cum'è u capu di sta tendenza di crescita, da 2012 à 2016, a dimensione di u mercatu di e-commerce transfruntier di a Cina hà aumentatu da RMB. 293,7 miliardi à RMB 1,280,1 miliardi. Questu hè principarmenti duvuta à dui punti: 1) a liberazione brusca di a dumanda di u cunsumadore transfruntier; 2) l'ambiente di supervisione di u mercatu relativamente chjusu. U sviluppu di i siti web in linea, i media suciali è a tecnulugia di logistica hà ancu ghjucatu un rolu chjave in a prumuzione di u sviluppu di e-commerce transfruntier. In seguitu, u guvernu cinese hà ancu incuraghjitu u sviluppu di e-commerce transfruntier creendu zoni di cummerciu liberu è prumove l'iniziativa "Belt and Road". L'imprese cum'è Cross-border, Amazon è Tmall anu fattu un usu cumpletu di e pulitiche pertinenti è hà guadagnatu gradualmente una ferma ferma in a zona di liberu scambiu. E cumpagnie di spedizione express strategicamente dominanti è e cumpagnie di logistica di terze parti in a regione si preparanu ancu per prufittà di a crescita di l'attività cummerciale longu i mercati di Belt and Road. In ogni casu, cù l'intruduzioni di una seria di pulitiche regulatorie da u guvernu è u cuntrollu tecnicu di i prezzi di vendita di u canali, a crescita esponenziale precedente di a vendita transfrontaliera di China diventerà più raziunale. Inoltre, l'industria stessa face parechje sfide, cum'è a preoccupazione di a qualità di i prudutti transfrontalieri, i prucessi di sdoganamentu inefficienti è i meccanismi imperfetti di risoluzione di dispute transfrontaliere. Cunducendu da a Cina, u cummerciu transfruntier injecterà un novu impetu in u futuru di e-commerce. Cù a sfocatura graduale di e fruntiere geografiche, e cumpagnie veramente preziose puderanu attraversà e fruntiere è accettà a prova brutale di pistole reali in u mercatu globale. L'imprese chì vendenu seranu capaci di riscrive e regule di u ghjocu apprufittannu di i so vantaghji; mentre chì l'urganisazioni chì tornanu amaramente bisognu di ristrutturare e so strategie è aspittà l'oppurtunità.
Panoramica
Internet hà custruitu un "ponte" di cumunicazione ecunomica è efficiente trà cumpratori è venditori in u mondu. U mercatu globale di e-commerce hè cresciutu in modu esponenziale cù l'avanzati in l'abilitazione di tecnulugia cum'è pagamenti sicuri, seguimentu di ordini è serviziu à i clienti. Da u 2014 à u 2017, a vendita di vendita di e-commerce globale (prodotti o servizii, escludendu i biglietti di viaghju è di l'avvenimenti, etc.) hè cresciutu da $ 1,336 trilioni à $ 2,304 trilioni, è sta figura hè prevista per ghjunghje à $ 4,878 trilioni in 2021. In u stessu periodu. , a parte di e-commerce di e vendite di vendita globale globale hè cresciutu da 7,4% à 10,2%, è hè prevista à ghjunghje à 17,5% da 2021. Da 2017 à 2022, a vendita totale di e-commerce in Cina hè prevista di cresce da US $ 499,015 billion à più di 956,488 miliardi $ US. In 2015, l'e-commerce rapprisentanu solu u 15,9% di e vendite totali di vendita in Cina, ma sta parte hè prevista per ghjunghje à 33,6% in 2019. Sicondu stu calculu, u tassu di crescita di e-commerce Chine hè digià più altu ch'è a media globale. U voluminu di transazzione di e-commerce transfruntiera globale hè previstu di cresce da $ 400 miliardi in 2016 à $ 1,25 trilioni in 2021, un aumentu di 26% annu in annu. I fatturi principali di mutore sò l'alta pupularità di i telefoni intelligenti è l'Internet, a feroce cumpetizione di diversi prudutti è l'aumentu di a sensibilizazione di i cunsumatori. Fighjendu in daretu à u sviluppu di l'ultimi decennii, fattori cum'è a mancanza di prudutti lucali, a scumparsa graduali di i magazzini fisichi, a diminuzione cuntinuu di i costi, è a migliione di a logistica in u mercatu internaziunale anu aumentatu suttilmente l'impurtanza di a croce. - e-commerce di frontiera.
U mercatu di e-commerce in Cina
A crescita di e-commerce in Cina
L'e-commerce in Cina hè cresciutu rapidamente in l'ultimi anni - in 2016, a dimensione di u mercatu di e-commerce cinese era di circa 403,458 miliardi di $ US, sta cifra hè aumentata à 499,15 miliardi in 2017, è hè prevista per più di 956 miliardi in 2022. Questa crescita pò esse attribuita à una varietà di fatturi, cum'è a crescita di a penetrazione di u smartphone, una sperienza di shopping povira in i magazzini di brick-and-mortar, è una intensa cumpetizione in u mercatu di e-commerce.
Ciò chì guida a crescitaA classa di redditu mediu hè a forza principale in shopping transfrontieri. Hanu un forte putere di compra è una ricerca più alta di qualità di vita (cumpresa a ricerca di prudutti di qualità / marche famose). Questu significa chì sò disposti à cumprà prudutti d'oltremare attraversu canali di vendita transfrontalieri in linea, sempre chì u prezzu hè satisfacente (sempre chì u prezzu di vendita à l'oltremare di u pruduttu più i costi di spedizione è e tariffi hè più bassu di u prezzu di vendita in Cina) . In i prossimi cinque anni, a dimensione di u gruppu di ingressu mediu di a Cina hà da cuntinuà à espansione (tassu di crescita annuale di circa 3%), è u livellu di l'ingudu aumenterà più (un ritmu mediu di crescita annuale di 5% à 7%), chì aumenterà ancu u putere di compra di stu gruppu. Un forte putere di compra è a dumanda di prudutti di qualità guidanu ancu a crescita di u mercatu transfrontaliero di vendita in linea. Inoltre, u guvernu cinese sustene ancu assai u sviluppu di a vendita transfrontaliera in linea per u scopu di trasferisce u cunsumu d'oltremare in Cina. Cina hà stabilitu parechje zoni di cummercializazioni maiò maiò in u paese, dedicate à prumove u sviluppu di l'industrii di e-commerce transfrontalieri (cum'è i magazzini legati). A tecnulugia ghjoca ancu un rolu chjave in facilità u sviluppu di e-commerce transfruntier: oghje, i cunsumatori ponu facilmente cercà i prudutti di u mondu senza lascià a so casa cù solu un toccu di u screnu di u so telefuninu. I rivenditori ùn esistenu più solu in i magazzini brick-and-mortar, ma si movenu sempre più in siti web in linea, social media è app mobile per furnisce i cunsumatori cù una varietà di canali di vendita. In più di portà a vendita al dettaglio omnicanale, e tecnulugia emergenti anu ancu miglioratu significativamente e capacità di serviziu di logistica. Dopu l'integrazione perfetta di i canali di vendita in linea è di e rete di logistica, l'infurmazioni logistiche diventeranu più trasparenti, facendu più faciule per i cunsumatori à interrogà è seguità ordini in ogni mumentu è in ogni locu. A cunvenzione di e shopping online continuerà à guidà a crescita di e-commerce transfruntier.
E-commerce transfrontaliero in Cina
U mercatu transfruntieru di vendita in linea di China hè cresciutu rapidamente in l'ultimi anni: trà u 2012 è u 2016, u voluminu di transazzione transfrontaliera in linea di China hè cresciutu da 293,7 miliardi RMB à 1 280,1 miliardi RMB, una crescita annuale media di 44%.
1 Struttura d'importazione è di esportazione
I categurie di prudutti chì i cunsumatori cinesi acquistanu da i mercati internaziunali (cum'è i Stati Uniti, Giappone, Germania, Corea di u Sud, Australia, Paesi Bassi, Francia, Regnu Unitu, Italia, Nova Zelanda, etc.) attraversu e plataforme di e-commerce includenu principalmente. cusmetichi è prudutti di salute, libri è CD, Apparel è accessori, è hardware di computer è software. À u listessu tempu, a Cina esporta ancu telefoni cellulari è accessori, moda, salute è bellezza, l'elettronica di cunsumu, è i prudutti sportivi è outdoor à i Stati Uniti, u Regnu Unitu, Hong Kong, Brasile, Germania, Francia, Russia, Giappone è Corea di u Sudu. Frà elli, l'aumentu di a varietà di u produttu, l'ottimisazione di i termini, l'aumentu di a cobertura regiunale, a migliione di a qualità, è i prezzi più attrattivi sò i fatturi principali chì guidanu u sviluppu di a compra transfrontaliera sopra citata.
2 Analisi di casu
Cuntrolla di u prezzu di u prezzu di u canali:L'avventu di e novi tecnulugii hà purtatu i prezzi più trasparenti à i cunsumatori, i venditori è e plataforme di e-commerce. Cunsiderendu chì i cunsumatori ponu facilmente cumprà à l'oltremare cù l'aiutu di e-commerce transfruntier, alcune marche di vendita al dettaglio si capiscenu gradualmente chì a differenza di prezzu trà e diverse regioni di u mondu è in linea è offline pò purtà à u fenomenu di rivenuti sbilanciati trà e diverse regioni è influenza u mercatu. prufittu. Questu hè particularmente evidenti in l'industria lucrativa di beni di lussu. Per quessa, assai grandi marche anu cuminciatu à aghjustà i prezzi per riduce a diffarenza di prezzu trà e regioni, chì reduce l'attrattiva di shopping transfruntier à un certu puntu.
L'imprese di spedizione express strategicamente dominanti è e cumpagnie di logistica di terze parti in a regione si preparanu ancu per accelerà i so sforzi per prufittà di l'attività cummerciale crescente longu i mercati di Belt and Road. SF Express hà lanciatu l'affari d'impurtazione legata è hà custruitu una piattaforma di e-commerce per u mercatu russu; Best Huitong hà stabilitu un centru di sdoganamentu è distribuzione di e-commerce transfruntier in Xinjiang per cunnette i mercati di l'Asia Centrale è l'Europa. "Cloud Warehouse" pò aiutà i rivenditori chinesi lucali à realizà u cummerciu digitale di a Strada di a Seta; Li & Fung Logistics hà custruitu un centru logisticu di 1 milione di piedi quadrati in Singapore per risponde à a crescente dumanda di spedizioni di e-commerce ASEAN.
A crescita di e-commerce in Cina
In u futuru, a dumanda di i cunsumatori per i prudutti d'oltremare efficaci in u costu hà da guidà ancu u sviluppu di u mercatu transfrontaliero di vendita in linea. Tuttavia, cum'è i regulatori aumentanu ancu più a so attenzione, u vantaghju di u prezzu di i prudutti di vendita transfrontalieri hà da esse debilitatu, è u sviluppu di u mercatu rallenta gradualmente. In vista di McKinsey, cù l'intruduzioni di una seria di pulitiche regulatorie da u guvernu è u cuntrollu tecnicu di i prezzi di u canali di vendita di u canali, a crescita esponenziale precedente di a vendita transfrontaliera in Cina diventerà più raziunale. Inoltre, u guvernu hà pigliatu alcune misure favurevuli per aiutà u cummerciu elettronicu transfruntieru à sviluppà in una direzzione sana è sustinibule.
1 Initiative di u guvernu
Nova pulitica fiscale:U guvernu hà migliuratu continuamente a pulitica fiscale per u cummerciu elettronicu transfruntier per regulà l'ordine di l'industria è ottene un sviluppu più sanu è equilibratu. D'una banda, l'implementazione di a nova pulitica fiscale hà da purtà un aumentu di l'impositu postale, sferendu cusì à l'acquistu persunale ; da l'altra banda, dopu à l'implementazione di a nova tarifa fiscale, a carica fiscale di l'e-commerce transfruntiera serà ridutta, chì portarà benefici à e plataforme di e-commerce. In più di i cambiamenti in e pulitiche fiscali, u guvernu hà ancu istituitu cità piloti per e plataformi / parchi di e-commerce transfruntier per attruverà diverse cumpagnie di e-commerce transfrontalieri è incuragisce u sviluppu di l'industria. A nova pulitica fiscale aiutarà à rinfurzà a governanza di u guvernu, à frenà l'evasione fiscale è à aumentà i rivinuti fiscali transfrontieri. Puderà ancu espansione a categuria di merchenzie impurtate aghjustendu a struttura fiscale, cum'è l'imposizione di tassi fiscali più alti nantu à i prudutti d'altu valore, incuragisce l'impurtazione di i prudutti di cuda longa, micca solu i più venduti. A riduzzione di l'imposta postale farà ancu chì i cunsumatori vultà più à u mail direttu per i prudutti low-end / low cost. Per assicurà a transizione liscia è l'implementazione efficace di a nova pulitica fiscale, u guvernu cinese hà postponatu l'implementazione di a nova pulitica fiscale à a fine di 2018 per considerazioni strategiche. A prumuzione di a custruzzione di zoni liberi: a Cina hà prumuvutu a custruzzione di zoni liberi dapoi chì Shanghai hà stabilitu a so prima zona di cummercializazioni in 2013. Dopu à 2015, parechji lochi cuminciaru à copià stu mudellu, allargendu cusì a zona di cummirciali in tuttu u paese. . Finu à avà, ci sò 18 zoni di cummercializazioni in Cina continentale. A creazione di zoni / magazzini di cummerciu liberu è l'espansione di e cità piloti di e-commerce anu ancu incuraghjitu l'imprese di e-commerce à fà affari transfrontalieri. Inoltre, e pulitiche preferenziali in a zona di cummercializazione libera sò ancu favurevuli à migliurà l'efficienza di a logistica di e-commerce transfruntiera è l'integrazione economica regiunale. I prestatori di servizii di logistica guidati da SF Express sò ancu ansiosi di saltà nantu à u trenu espresso di "e-commerce transfrontaliero", è anu cuminciatu à operà in a zona di cummerciu liberu per coglie l'opportunità di u mercatu transfruntier in rapida crescita offrendu cumpletu. servizii logistici impurtazioni è esportazioni. . "One Belt One Road": L'iniziativa "One Belt One Road" hà da scopu di rinviviscia l'antica Strada di a Seta in un trasportu mudernu di trasportu, cummerciale è corridore ecunomicu, facilità u cummerciu transfruntier, è creà "l'uppurtunità di esce". Per esempiu, Alibaba hà custruitu u primu centru World Electronic Trade Platform (eWTP) in a zona di liberu scambiu digitale di Malaysia. U centru, chì hè statu messu in opera in 2019, hà u scopu di ghjucà u rolu di un centru logisticu di e-commerce regiunale è di creà un ambiente cummerciale più convenientu per e piccule è medie imprese chì facenu u cummerciu glubale.
2 Sfide
U cummerciu elettronicu transfruntieru hè custituitu da 5 fasi: dichjarazione di merce, magazzinu è logistica, appruvazioni doganali, liquidazione di transazzione è serviziu post-vendita. I prublemi incontrati da e cumpagnie di e-commerce transfrontalieri chinesi includenu: ritardi in u sdoganamentu, una struttura cumplessa di rimborsu di l'imposte, un altu costu di logistica internaziunale è un poveru serviziu post-vendita. Questi prublemi ponu esse attribuiti à i seguenti motivi: a qualità di i prudutti di e-commerce transfruntier hè preoccupante, cunziddi chì hè troppu ingombrante per unpack è pruvà i prudutti unu per unu, è attualmente solu l'ispezioni di basa di i prudutti ponu esse realizati, chì rende inevitabbile di dubbità a qualità di u produttu. Inoltre, i normi chjave per i prudutti domestici è internaziunali sò sempre ambigui, è a "frizione" hè inevitabbile in u prucessu di appruvazioni doganali è quarantena. I mudelli tradiziunali di sdoganamentu sò inefficienti Questi mudelli tradiziunali sò cumuni in u cummerciu B2B è dichjarazioni di merci in massa. Tuttavia, l'ordine di transazzione B2C di e-commerce transfruntier sò generalmente chjuchi è spargugliati, è tali mudelli tradiziunali prolonganu u tempu di quarantena doganale. A regulazione di e plataforme di e-commerce hè in ritardo di e piccule è medie imprese di a Cina cummerci per mezu di e plataforme di e-commerce. Tali piattaforme sò classificate cum'è entità d'importazione è di esportazione da u guvernu cinese. Una volta chì i prudutti di una cumpagnia anu prublemi di qualità o implicanu l'evasione fiscale transfruntiera, a piattaforma serà punita, micca a cumpagnia currispondente. Inefficienza in a risoluzione di disputi transfrontalieri A Cummissione di u Cummerciu Internaziunale di e Nazioni Unite (Cumissione di u Cummerciu Internaziunale di e Nazioni Unite) hà prupostu una serie di prucedure per risolve i disputi di e-commerce transfruntier in 2009. U mecanismu di risoluzione di disputi sopra citatu ùn hè micca statu aduttatu per via di e rivendicazioni inconsistenti di parechji paesi. Dunque, l'efficienza di u serviziu post-vendita è a risoluzione di e dispute di e-commerce transfruntier hè assai bassu.
Diversificazione per mezu di e-commerce transfruntier A nova epidemia di a corona si sparghje rapidamente, affettendu quasi tutti i paesi di u mondu. Duranti l'epidemie, per via di e tappe di sviluppu assai diverse di diversi paesi, u rendiment di i cumpurtamenti di i cunsumatori in relazione à l'impurtazioni indipendenti di e-commerce transfrontalieri in i principali mercati hè ancu diversu. Cunsiderendu chì u numeru di casi in a maiò parte di i paesi hà cullatu unu à unu prima di maghju 2020, parechje marche è cumpagnie di vendita al dettaglio chì vendenu in tutti i mercati sò ancu equilibrati e vendite trà i diversi mercati in modu adattatu; parechji paesi anu vistu ancu durante l'epidemie. Aumentate e vendite internaziunali di e-commerce.
Un strumentu chjave per ottimisà u cummerciu elettronicu transfruntieru I cummercianti devenu simplificà u viaghju di shopping è furnisce una sperienza di shopping senza saldatura adattata à e preferenze di shopping di ogni mercatu per raccoglie i rendimenti prufittuali chì l'e-commerce transfrontaliero pò purtà. Cume più è più cunsumatori si uniscenu à e shopping online, i cummercianti anu ancu bisognu di aghjustà l'interfaccia di shopping per furnisce una sperienza di shopping localizzata simile à u paese induve si trovanu i cunsumatori. Queste caratteristiche includenu: vede i prezzi è i pagamenti in a vostra valuta lucale, accettà lucale esclusivi è altri metudi di pagamentu, automatizà i calculi fiscali è sustene u prepagamentu, offre spedizioni è ritorni à prezzi accessibili, è più.
Problemi specifichi da trattà durante a pandemia:
Aghjurnate l'infurmazioni pertinenti di u mercatu di destinazione. E plataforme di e-commerce duveranu cumunicà chjaramente cù i cunsumatori in u mondu, è cumunicà chjaramente se a compra in linea hè veramente aperta per elli. Inoltre, e plataforme anu da furnisce ancu à i cunsumatori una sperienza di u cliente simplificata è localizzata. Lanciamentu di Promozioni è Sconti I prumuzioni è i sconti sò sempre stati un modu efficace per i cummercianti per cunvertisce u trafficu in vendita è aumentà i tassi di cunversione di i clienti. Aduttà un mudellu multi-trasportatore in a logistica internaziunale U viaghju transfruntieru hè statu impeditu da a chjusura di e fruntiere è l'isolamentu di a casa, è i voli internaziunali di carichi sò ancu assai ridotti, risultatu in ritardi in a consegna in certi mercati. U mudellu multi-carrier permette à e cumpagnie di trasportu di utilizà a so propria flotte, chì significa chì i cummercianti ponu evità e spedizioni ritardate quant'è pussibule, riduce l'impattu di l'epidemie nantu à a logistica di e-commerce transfruntiera, è migliurà a qualità di u serviziu di u cliente. Comunicà in modu sinceru cù i cunsumatori glubale Per e plataforme di e-commerce, per risponde à l'aspettattivi di i clienti quant'è pussibule è furnisce servizii d'alta qualità, devenu esse sinceri cù i cunsumatori glubali, informà chjaramente chì pò esse ritardi in a consegna di merchenzie, è furnisce. infurmazione di ordine in tempu reale. pista. Questu hè particularmente impurtante durante a pandemia. Inoltre, e plataformi devenu furnisce opzioni di ritornu facili è aghjustà e pulitiche di ritornu per permette à i cunsumatori di tempu à vultà.
A chjusura di e fruntiere è l'isolamentu suciale hà incitatu più cunsumatori à sceglie shopping online, è i canali di e-commerce sò naturalmente diventati a prima scelta di i cunsumatori. Ancu s'è i centri commerciali di brique è mortar in certi mercati anu ripigliatu l'affari, l'entusiasmu di i cunsumatori per a compra in linea ùn hè micca diminuitu. McKinsey crede chì u prucessu di shopping in linea accelerà solu, è a nova epidemia di a corona ùn ferma micca a so crescita splusiva da a decada precedente. U focu hà acceleratu a trasfurmazioni di e marche in linea mundiale à un mudellu D2C (direttu à u cunsumadore). Questu ùn aiuterà micca solu e marche à trattà in modu efficace cù a caduta sussegwenti di u trafficu fisicu di a magazzina, ma ancu à priservà l'identità è u valore di a marca durante a transizione à a vendita di e-commerce. A diffarenza di u rendiment trà i principali mercati mette in risaltu l'impurtanza di a diversificazione, chì indica ancu a strada per u futuru di e plataforme di e-commerce. A basa di e plataforme di e-commerce, i cummercianti ùn ponu micca solu espansione u mercatu globale, ma ancu diversificà i risichi. Cum'è e duie ecunumie in più rapida crescita di u seculu, u settore di e-commerce Chine hè in boom. Cumandatu da a Cina, u cummerciu transfruntier injecterà un novu impetu in u futuru di e-commerce è hà un impattu maiò nantu à u sviluppu di l'industria stessa è di u paese in tuttu. Cù u rilassamentu graduale di e misure restrittive attuali, u mercatu domesticu di e-commerce cambierà drasticamente. E cumpagnie veramente preziose puderanu attraversà e fruntiere è accettà a prova brutale di pistole veri in u mercatu globale. Dunque, sia i guverni naziunali sia l'urganisazioni di l'imprese duveranu sforzà di migliurà a so cumpetitività per vince in a cumpetizione di u mercatu.
Tempu di pubblicazione: 17-10-2022