I metudi d'ispezioneper i pezzi stampati
Asciugà a superficia di a tappa esterna cun una gasa pulita. L'ispettore hà bisognu à portà guanti di toccu per toccu a superficia di a parte stampata longitudinalmente, è stu metudu di ispezione dipende da l'esperienza di l'ispettore. Quandu hè necessariu, i zoni suspetti chì sò stati rilevati ponu esse lucidati cù una petra d'oliu è verificate, ma stu metudu hè un metudu d'ispezione efficace è veloce.
2. Pulitura di petra d'oliu
① Prima, pulite a superficia di a tappa esterna cun una gasa pulita, è poi pulisce cù una petra d'oliu (20 × 20 × 100 mm o più grande). Per i zoni cù archi è zoni difficiuli di ghjunghje, aduprate olii relativamente chjuchi (cum'è un 8 × 100 mm semicircular oilstone).
② A selezzione di a dimensione di particella oilstone dipende da a cundizione di a superficia (cum'è rugosità, galvanizazione, etc.). Hè ricumandemu l'usu di olii di grana fina. A direzzione di lucidatura di petra d'oliu hè basamente realizata longu a direzzione longitudinale, è si adatta bè cù a superficia di a parte stampata. In certi spazii spiciali, u lucidatura horizontale pò ancu esse aghjuntu.
3. Pulitura di maglia di filatu flexible
Asciugà a superficia di a tappa esterna cun una gasa pulita. Aduprate una reta di sabbiatura flexible per aderisce strettamente à a superficia di a parte stampata è pulisce longitudinalmente à tutta a superficia. Ogni pitting o indentation serà facilmente rilevatu.
4. Ispezione di revestimentu d'oliu
Asciugà a superficia di a tappa esterna cun una gasa pulita. Applicà l'oliu uniformemente in a listessa direzzione cù una spazzola pulita à tutta a superficia esterna di a parte stampata. Pone i pezzi stampati oliati sottu una luce forte per l'ispezione. Hè cunsigliatu di mette i pezzi stampati verticalmente nantu à a carrozzeria di u veiculu. Utilizendu stu metudu, hè faciule per detectà picculi fossi, indentazioni è ondulazioni nantu à e parti stampate.
L'ispezione visuale hè principalmente aduprata per detectà l'anormalità di l'apparenza è i difetti macroscòpichi di e parti stampate.
6. Rilevazione di strumenti di ispezione
Mettite e parti stampate in l'arnesi di ispezione è inspeccionate secondu i requisiti di u funziunamentu di u manuale di l'utensili di ispezione.
Criteri di valutazione per i difetti in i pezzi stampati
1. Cracking
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Un difettu di tipu: Cracking chì pò esse nutatu da l'utilizatori senza furmazione. I pezzi stampati cù tali difetti sò inaccettabili per l'utilizatori è devenu esse congelati immediatamente dopu a scuperta.
Difettu di tipu B: fissuri minori visibili è determinabili. Stu tipu di difettu hè inacceptable per i pezzi stampati in i zoni I è II, è a saldatura è a riparazione sò permessi in altri spazii. Tuttavia, i pezzi riparati sò difficiuli per i clienti di detectà è devenu risponde à i standard di riparazione per i pezzi stampati.
Classe C difettu: un difettu chì hè ambiguu è determinatu dopu un'ispezione attenta. I pezzi stampati cù stu tipu di difettu sò riparati da saldatura in a Zona II, a Zona III è a Zona IV, ma i pezzi riparati sò difficiuli per i clienti di detectà è devenu risponde à i standard di riparazione per i pezzi stampati.
2. Strain, grana grossa, è dannu scuru
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Difetti di Classe A: ceppi, grani grossi è ferite nascoste chì ponu esse nutate da utilizatori senza furmazione. I pezzi stampati cù tali difetti sò inaccettabili per l'utilizatori è devenu esse congelati immediatamente dopu a scuperta.
Difetti di tipu B: ceppi minori visibili è determinabili, grani grossi è segni scuri. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettati in a Zona IV.
Difetti di tippu C: liggeri danni di trazione, grana grossa è danni nascosti. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettati in i zoni III è IV.
3. Stagno deflated
Metudu d'ispezione: ispezione visuale, lucidatura d'oliu, toccu è oliu
Criterium di valutazione:
Difettu di tipu A: Hè un difettu chì l'utilizatori ùn ponu micca accettà, è l'utilizatori senza furmazione ponu ancu nutà. Dopu avè scupertu stu tipu di dent, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati. I pezzi stampati di u tipu A ùn sò micca permessi di esiste in alcuna zona.
Difettu di tipu B: hè un difettu sgradevule chì hè una indentazione tangibile è visibile nantu à a superficia esterna di a parte stampata. Tali indentazione ùn hè micca permessa nantu à a superficia esterna di a Zona I è II di a parte stampata.
Classe C difettu: Hè un difettu chì deve esse currettu, è a maiò parte di sti dimples sò in situazioni ambigue chì ponu esse vistu solu dopu a lucidatura cù l'olii. I pezzi stampati di stu tipu di lavabo sò accettabili.
4. Onde
Metudu d'ispezione: ispezione visuale, lucidatura d'oliu, toccu è oliu
Criterium di valutazione:
Classe A difettu: Stu tipu d'onda pò esse nutatu da l'utilizatori senza furmazione in i zoni I è II di parti stampate, è ùn pò micca esse ricevutu da l'utilizatori. Una volta scupertu, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati.
Difettu di tipu B: Stu tipu d'onda hè un difettu sgradevule chì pò esse sentitu è vistu in i zoni I è II di i pezzi stampati è deve esse riparatu.
Classe C difettu: Hè un difettu chì deve esse currettu, è a maiò parte di sti onde sò in una situazione ambigua, chì pò esse vistu solu dopu a lucidatura cù l'olii. I pezzi stampati cù tali onde sò accettabili.
5. Flipping irregolari è insufficienti è taglienti
Metudu d'ispezione: ispezione visuale è toccu
Criterium di valutazione:
Classe A difettu: Qualchese irregolarità o carenza di bordi invertiti o tagliati nantu à e parti di rivestimentu internu è esternu, chì affetta a qualità di undercutting è saldatura sovrapposizione irregolarità o carenza, è cusì affetta a qualità di saldatura, hè inaccettabile. Dopu a scuperta, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati.
Difettu di tipu B: irregolarità visibile è determinabile è mancanza di bordi invertiti è tagliati chì ùn anu micca impattu nantu à u undercutting, a sovrapposizione di saldatura è a qualità di saldatura. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettati in a Zona II, III è IV.
Difetti di Classe C: L'irregularità ligera è a mancanza di taglienti è taglienti ùn anu micca impattu nantu à a qualità di a saldatura di undercutting è di sovrapposizione. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettabili.
6. Burrs : (trimming, punching)
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Difetto di Classe A: Severu impattu nantu à u gradu di sovrapposizione di saldatura, perforazione di buchi per u posizionamentu è l'assemblea di pezzi stampati, è bavature grosse chì sò propensi à ferite persunale. I pezzi stampati cù stu difettu ùn sò micca permessi di esiste è deve esse riparatu.
Difettu di tippu B: bave medii chì anu un ligeru impattu nantu à u gradu di sovrapposizione di saldatura è a punzonazione di pezzi stampati per u posizionamentu è l'assemblea. I pezzi stampati cù stu difettu ùn sò micca permessi di esisti in i zoni I è II.
Classe C difettu: Picculi burrs, chì sò permessi di esiste in parti stampate senza affettà a qualità generale di u veiculu.
7. Bruising è scratching
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Difetti di Classe A: impattu seriu nantu à a qualità di a superficia, potenziali bavature è graffi chì ponu causà strappi di parti stampate. I pezzi stampati cù tali difetti ùn sò micca permessi di esiste.
Difettu di tipu B: sbavature è graffi visibili è identificabili, è pezzi stampati cù tali difetti sò permessi di esiste in Zona IV.
Difetti di Classe C: I difetti minori ponu causà sbavature è graffii nantu à e parti stampate, è i pezzi stampati cù tali difetti sò permessi di esiste in e zone III è IV.
8. Rebound
Metudu d'ispezione: Ponelu nantu à l'uttellu d'ispezione per l'ispezione
Criterium di valutazione:
Difettu di tippu A: Un tipu di difettu chì provoca una deformazione significativa di a taglia è a saldatura in pezzi stampati, è ùn hè micca permessu di esiste in pezzi stampati.
Difettu di tippu B: ritornu elasticu cù una deviazione di dimensione significativa chì affetta l'adattamentu di a dimensione è a deformazione di saldatura trà e parti stampate. Stu tipu di difettu hè permessu di esiste in i zoni III è IV di parti stampate.
Classe C difettu: Springback cù una deviazione di piccula dimensione, chì hà un ligeru impattu nantu à l'adattamentu di a dimensione è a deformazione di saldatura trà e parti stampate. Stu tipu di difettu hè permessu di esiste in i zoni I, II, III è IV di parti stampate.
9. Leakage punching hole
Metudu d'ispezione: Inspeccione visualmente è marcate cù un marcatore soluble in acqua per cuntà.
Criterium di valutazione: Qualchese fuga di buchi nantu à a parte stampata affettarà a pusizione è l'assemblea di a parte stampata, chì hè inacceptable.
10. Rughe
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Difettu di Classe A: Severu arrugamentu causatu da a superposizione di materiale, è stu difettu ùn hè micca permessu in i pezzi stampati.
Difetti di tipu B: arrughe visibili è palpabili, chì sò accettate in Zona IV.
Défaut de classe C : rugueuses légères et moins évidentes. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettati in i zoni II, III è IV.
11. Nuggets, Nuggets, Indentations
Metudu d'ispezione: ispezione visuale, lucidatura d'oliu, toccu è oliu
Criterium di valutazione:
Classe A difettu: Pitting cuncentratu, cù pitting distribuitu nantu à 2/3 di l'area sana. Una volta tali difetti si trovanu in i zoni I è II, i pezzi stampati sò immediatamente congelati.
Difettu di tipu B: pitting visibili è palpabile. Tali difetti ùn sò micca permessi di cumparisce in i zoni I è II.
Classe C difettu: Dopu a lucidatura, a distribuzione individuali di i foschi pò esse vistu, è in a Zona I, a distanza trà i foschi hè necessaria à esse 300 mm o più grande. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettabili.
12. Difetti di lucidatura, segni di lucidatura
Metudu d'ispezione: ispezione visuale è lucidatura oilstone
Criterium di valutazione:
Difettu di Classe A: Pulitu attraversu, chjaramente visibile nantu à a superficia esterna, immediatamente visibile à tutti i clienti. Dopu avè scupertu tali marchi stampati, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati
I difetti di tipu B: visibili, palpabili, è ponu esse pruvati dopu a lucidatura in spazii disputati. Sti tipi di difetti sò accettati in i zoni III è IV. Difettu di tipu C: Dopu a lucidatura cù una petra d'oliu, pò esse vistu chì i pezzi stampati cù tali difetti sò accettabili.
13. Difetti materiali
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Difetti di Classe A: A forza di u materiale ùn risponde micca à i requisiti, lascendu tracce, sovrapposizioni, buccia d'aranciu, strisce nantu à a piastra d'acciaio laminata, superficia galvanizzata solta, è sbucciatura di a strata galvanizzata. Dopu à a scuperta di tali marchi stampati, i pezzi stampati deve esse immediatamente congelati.
Difetti di tipu B: I difetti di materiale lasciati da i piatti d'acciaio laminati, cum'è segni evidenti, sovrapposizioni, buccia d'arancia, strisce, superfici galvanizzate sciolte è sbucciatura di strati galvanizzati, sò accettabili in a Zona IV.
Difetti di Classe C: I difetti di u materiale, cum'è segni, sovrapposizione, buccia d'arancia, strisce, superfici galvanizzate sciolte, è sbucciatura di strati galvanizzati lasciati da a piastra d'acciaio laminata sò accettabili in e zone III è IV.
14. U mudellu d'oliu
Metudu d'ispezione: ispezione visuale è lucidatura oilstone
Critères d'évaluation : Aucune marque évidente n'est autorisée dans les zones I et II après avoir été polie avec des pierres d'huile.
15. Cunvexità è diprissioni
Metudu di ispezione: ispezione visuale, toccu, lucidatura oilstone
Criterium di valutazione:
Difettu di tipu A: Hè un difettu chì l'utilizatori ùn ponu micca accettà, è l'utilizatori senza furmazione ponu ancu nutà. Dopu avè scupertu protrusioni è indentazioni di tipu A, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati.
Difettu di tipu B: hè un difettu dispiacevule chì hè un puntu cunvessu o cuncavu tangibile è visibile nantu à a superficia esterna di una parte stampata. Stu tipu di difettu hè accettatu in Zona IV.
Classe C difettu: Hè un difettu chì deve esse currettu, è a maiò parte di sti protrusioni è depressioni sò in situazioni ambigue, chì ponu esse vistu solu dopu a lucidatura cù olii. Tali difetti in i zoni II, III è IV sò accettabili.
16. Ruggine
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione: I pezzi stampati ùn sò micca permessi di avè qualchì gradu di ruggine.
17. Stampa di stampa
Metudu d'ispezione: ispezione visuale
Criterium di valutazione:
Un difettu di tipu A: Hè una marca di stampa chì ùn pò micca esse accettata da l'utilizatori è pò esse nutatu da l'utilizatori senza furmazione. Una volta tali marchi stampati sò scuperti, i pezzi stampati devenu esse immediatamente congelati.
Difettu di tipu B: Hè una marca di stampa sgradevule è identificable chì pò esse toccu è vistu nantu à a superficia esterna di a parte stampata. Tali difetti ùn sò micca permessi di esiste in i zoni I è II, è sò accettati in i zoni III è IV, sempre chì ùn anu micca affettatu a qualità generale di u veiculu.
Difetto di Classe C: Segni di stampatura chì necessitanu lucidatura cù una petra d'oliu per determinà. I pezzi stampati cù tali difetti sò accettabili senza affettà a qualità generale di u veiculu.
Tempu di post: Apr-16-2024