Norme è metudi d'ispezione di i cosmetichi

Cum'è una commodità speciale, u cunsumu di cusmetichi hè diversu da i prudutti ordinali. Hà un forte effettu di marca. I cunsumatori prestanu più attenzione à l'imaghjini di i pruduttori di cusmetichi è a qualità di i prudutti cusmetichi. Specificamenti, e caratteristiche di qualità di i cusmetichi sò inseparabili da a sicurità di u pruduttu (per assicurà a sicurità di l'usu longu), a stabilità (per assicurà a stabilità à longu andà) è l'utilità (per aiutà à mantene e funzioni fisiologiche normali di a pelle). è l'effettu radiante) è l'usabilità (cunfortu à aduprà, piacevule à aduprà), è ancu a preferenza di u cunsumadore. Trà elli, a più impurtante sicurezza è stabilità deve esse garantita per mezu di e teorii è metudi di microbiologia è biochimica.

Reguli d'ispezione per i cusmetichi

1.terminulugia basica
(1)Elementi di ispezione di rutina.Si riferisce à l'articuli chì devenu esse inspeccionati per ogni batch di prudutti, cumpresi indicatori fisichi è chimichi, indicatori sensoriali, numeru tutale di batteri in indicatori igienici, indicatori di pesu è esigenze d'apparenza.
(2) Articuli d'ispezione micca cunvinziunali. Si riferisce à l'articuli chì ùn sò micca inspeccionati batch by batch, cum'è articuli altri ch'è u numeru tutale di bacteria in l'indicatori di igiene.
(3) Manipulate bè. Si riferisce à u prucessu di selezzione di caccià i prudutti individuali substandard da tuttu u batch di cusmetichi senza dannu l'imballu di vendita.
(4) Campione. Si riferisce à tutta a dimensione di mostra di ogni batch.
(5) Produttu unità. Si riferisce à un unicu pezzu di cusmetichi, cù buttigli, bastoni, sacchetti è scatuli cum'è unità di cunti di pezzi.

Norme d'ispezione

Classificazione 2.Inspection

(1) Ispezione di consegna
Prima chì i prudutti lascianu a fabbrica, u dipartimentu di ispezione di u fabricatore li inspeccionerà lotto per batch secondu e norme di produttu. Solu i prudutti chì rispondenu à i normi ponu esse spediti fora. Ogni lotto di prudutti spediti deve esse accumpagnatu da un certificatu di cunfurmità. U destinatariu pò dividisce u batch di consegna in lotti è fà l'ispezione in cunfurmità cù e regulazioni standard. L'articuli d'ispezione di consegna sò articuli d'ispezione di rutina.

(2)Ispezione di tipu
Normalmente, micca menu di una volta à l'annu. L'ispezione di u tipu deve ancu esse realizatu in una di e seguenti circustanze.
1) Quandu ci sò cambiamenti maiò in materie prime, prucessi è formule chì ponu influenzà u rendiment di u produttu.
2) Quandu u pruduttu ripiglià a pruduzzione dopu una sospensjoni à longu andà (più di 6 mesi).
3) Quandu i risultati di l'ispezione in fabbrica sò significativamente sfarente da l'ultima ispezione di tipu.
4) Quandu l'agenza naziunale di supervisione di a qualità prupone esigenze di ispezione di tipu.
L'articuli d'ispezione di tipu includenu l'articuli d'ispezione di rutina è l'articuli d'ispezione non di rutina.
3.Sampling

I prudutti cù e stesse cundizioni di prucessu, variità è date di produzzione sò cunsiderate cum'è un batch. U destinatariu pò ancu furnisce i prudutti in un batch.

(1) Campionamentu di ispezione di consegna
U campionamentu di l'articuli d'ispezione di l'aspettu di l'imballaggio deve esse realizatu secondu u pianu di campionamentu secundariu di GB / T 2828.1-2003. Frà elli, u nivellu di ispezione di classificazione di classificazione senza qualificazione (difettu) (II) è u livellu di qualità qualificata (AQL: 2.5/10.0) sò specificati in a Tabella 8-1.

Articuli chì sò testi distruttivi sò campionati secondu u pianu di campionamentu secundariu GB / T 2828.1-2003, induve IL = S-3 è AQL = 4.0.

U cuntenutu di l'articuli d'ispezione di l'aspettu di l'imballaggio hè specificatu in a tavola.

rapportu d'ispezione

Nota: ① Stu prughjettu hè una prova distruttiva.

Campionamentu per l'ispezione di indicatori sensoriali, fisichi è chimichi è indicatori igienici. I campioni currispondenti sò scelti aleatoriamente secondu l'articuli di ispezione per l'ispezione di diversi indicatori sensoriali, fisici è chimichi è indicatori igienici.
Per l'ispezione di l'indice di qualità (capacità), selezziunate aleatoriamente 10 campioni di unità è pesa u valore mediu secondu u metudu di prova standard di u produttu currispundente.
(2) Tipu di campionamentu d'ispezione
L'articuli di l'ispezione di rutina in l'ispezione di tipu sò basati nantu à i risultati di l'ispezione di consegna, è u campionamentu ùn serà micca ripetutu.
Per l'articuli di ispezione micca cunvinziunali di l'ispezione di tipu, da 2 à 3 unità di campioni ponu esse pigliate da ogni batch di prudutti è ispezionate secondu i metudi specificati in i normi di produttu.

campione

4.Regula di decisione

(1) Reguli d'ispezione è di determinazione di consegna

Quandu l'indicatori di l'igiene ùn scontranu micca i normi currispondenti, u batch di prudutti serà ghjudicatu cum'è micca qualificatu è ùn lasciarà micca a fabbrica.
Quandu qualchissia di l'indicatori sensoriali, fisichi è chimichi ùn risponde micca à i normi currispondenti di u produttu, l'indicatori di l'articuli sò permessi di esse inspeccionati, è i partiti di l'offerta è di a dumanda piglianu campioni inseme. S'ellu ùn sò ancu qualificati, u batch di prudutti serà ghjudicatu cum'è micca qualificatu è ùn lasciarà micca a fabbrica.
Quandu l'indice di qualità (capacità) ùn risponde micca à i normi di u produttu currispundenti, hè permessa a doppia re-ispezione. S'ellu ùn manca sempre, u batch di prudutti serà ghjudicatu cum'è un batch fallut.

(2) Regoli di ghjudiziu di l'ispezione di tipu

E regule di ghjudiziu per l'articuli di l'ispezione di rutina in l'ispezione di tipu sò listessi per l'ispezione di consegna.
Se unu di l'articuli di l'ispezione non-rutina in l'ispezione di tipu ùn risponde micca à i normi di u produttu, tuttu u batch di prudutti serà ghjudicatu micca qualificatu.

(3) Ispezione arbitrale

Quandu sorge una disputa trà e parti di l'offerta è a dumanda nantu à a qualità di u produttu, e duie parti duveranu cungiuntamente cunduceranu ispezioni di campionamentu in cunfurmità cù stu standard, o affidanu una stazione di supervisione di qualità superiore per fà ispezioni di arbitrazione.

5. règule di trasferimentu

(1) A menu chì ùn hè micca specificatu, l'ispezione normale deve esse aduprata à u principiu di l'ispezione.

(2) Da l'ispezione normale à l'ispezione più stretta. Durante l'ispezione normale, se 2 lotti da 5 lotti consecutivi fallenu l'ispezione iniziale (escludendu i lotti sottumessi per l'ispezione di novu), u prossimu batch serà trasferitu à un'ispezione più stretta.

(3) Da l'ispezione stretta à l'ispezione normale. Quandu l'ispezione stretta hè realizata, se 5 batch consecutivi passanu l'ispezione iniziale (escludendu a ripresa di lotti d'ispezione), l'ispezione di u prossimu batch serà trasferita à l'ispezione normale.

6.Check stop è ripiglià

Dopu chì l'ispezione ristretta principia, se u numeru di lotti senza qualificazione (escludendu i lotti sottumessi per l'ispezione di novu) s'accumula à 5 lotti, l'ispezione di consegna di u produttu serà temporaneamente sospesa.
Dopu chì l'ispezione hè sospesa, se u fabricatore piglia misure per fà chì i lotti sottumessi à l'ispezione soddisfà o supere i requisiti standard, l'ispezione pò esse ripresa cù l'accordu di l'autorità competente. Di solitu principia cù inspezioni più strette.

7.Disposal dopu l'ispezione

Per i lotti non qualificati di qualità (capacità) è i lotti senza qualificazione di a Categoria B, u fabricatore hè permessu di rinvià per l'ispezione dopu u trattamentu adattatu. Mandate di novu per l'ispezione secondu u pianu di campionamentu strettu.
Per i lotti non qualificati di a Categoria C, u fabricatore li sottumetterà per l'ispezione di novu dopu à u trattamentu adattatu, è seranu inspeccionati secondu un pianu di campionamentu strettu o trattatu per via di a negoziazione trà e parti di l'offerta è di a dumanda.

cuntrolla spot

Metudu di prova di stabilità cosmetica

1.Test di resistenza à u calore

A prova di resistenza à u calore hè un articulu di prova di stabilità impurtante per creme, lozioni è cosmichi liquidi, cum'è lozione per i capelli, rossetto, lozione idratante, balsamo, lozione per tintura per i capelli, shampoo, detergente per u corpu, detergente per a faccia, mousse per i capelli, prudutti cum'è creme è balsami. sò tenuti à sottumessu testi di resistenza à u calore.
Perchè l'aspettu di diversi cusmetichi hè diversu, i requisiti di resistenza à u calore è i metudi di operazione di prova di diversi prudutti sò ligeramente diffirenti. Tuttavia, i principii basi di a prova sò simili, vale à dì: prima aghjustate l'incubatore di temperatura constante elettrica à (40±1) ° C, poi pigliate dui campioni, mette unu d'elli in l'incubatore di temperatura constante elettrica per 24 ore, pigliate fora, è torna à a temperatura di l'ambienti. Allora paragunate cù un altru campionu per osservà s'ellu hà thinning, discoloration, delamination è cambiamenti di durezza per ghjudicà a resistenza à u calore di u pruduttu.

Test di resistenza 2.Cold

Cum'è a prova di resistenza à u calore, a prova di resistenza à u friddu hè ancu un articulu di prova di stabilità impurtante per creme, lozioni è prudutti liquidi.
In listessu modu, perchè parechji tippi di cusmetichi anu apparenza sfarente, i requisiti di resistenza à u friddu è i metudi di funziunamentu di teste di parechji prudutti sò ligeramente diffirenti. Tuttavia, i principii basi di a prova sò simili, vale à dì: prima aghjustate u frigorifero à (-5 ~ -15) ℃ ± 1 ℃, poi pigliate dui campioni, mette unu d'elli in a frigorifera per 24 ore, pigliate fora. , è restaurà lu. Dopu à a temperatura di l'ambienti, paragunate cù un altru campionu per osservà s'ellu hà thinning, discoloration, delamination è cambiamenti di durezza per ghjudicà a resistenza à u friddu di u pruduttu.

3.Centrifuge test

A prova centrifuga hè una prova per pruvà a durata di conservazione di i cosmetichi di lozione. Hè un metudu di prova necessariu per accelerà a prova di separazione. Per esempiu, purificatore faciale, lotione moisturizing, lotione di tintura di capelli, etc. tutti deve esse centrifugati. U metudu hè: mette a mostra in una centrifuga, pruvate à una velocità di (2000 ~ 4000) r / min per 30 minuti, è osservate a separazione è a stratificazione di u pruduttu.

4.Color test stabilità
A prova di stabilità di u culore hè una prova per verificà se u culore di i cosmetichi culurati hè stabile. Siccomu a cumpusizioni è e proprietà di diversi tipi di cusmetichi sò diffirenti, i so metudi di ispezione sò ancu diffirenti. Per esempiu, a prova di stabilità di u culore di a lozione per i capelli usa u metudu di irradiazione ultravioletta, è a prova di stabilità di u culore di u perfume è l'acqua di toilette usa u metudu di riscaldamentu di u fornu d'asciugatura.

I metudi di ispezione generale per i cusmetichi

1. Determinazione di u valore di pH

U valore di pH di a pelle umana hè generalmente trà 4,5 è 6,5, chì hè acidicu. Questu hè chì a superficia di a pelle hè divisa in a pelle è u sudore, chì cuntene sustanzi acidi cum'è l'acidu latticu, l'aminoacidi liberi, l'acidu uricu è l'acidu grassu. Sicondu e caratteristiche fisiologiche di a pelle, i cosmetichi di crema è lotione duveranu avè diversi valori di pH per risponde à e diverse esigenze. Per quessa, u valore di pH hè un impurtante indicatore di rendiment di i cosmetichi.
Pesà una parte di u campione (accurata à 0,1 g), aghjunghje 10 porzioni d'acqua distillata parechje volte, agitate continuamente, riscaldate à 40 ° C per dissolve completamente, rinfriscà à (25 ± 1) ° C o a temperatura di l'ambienti, è mette. à parte.
S'ellu hè un pruduttu cù un altu cuntenutu di oliu, pò esse riscaldatu à (70 ~ 80) ℃, è dopu à rinfriscà, sguassate u bloccu d'oliu per un usu più tardi; I prudutti pulverulenti ponu esse precipitati è filtrati per un usu più tardi. Misura u valore di pH secondu e struzzioni di u pH metru.

2. Determinazione di viscosità

Quandu un fluidu scorri sottu a influenza di a forza esterna, a resistenza trà e so molécule hè chjamata viscosità (o viscosità). A viscosità hè una pruprietà fisica impurtante di i fluidi è unu di l'indicatori di qualità impurtanti per i cosmetichi di crema è lozione. A viscosità hè generalmente misurata cù un viscosimetru rotativu.

Cashmere hè cashmere fine chì cresce à e radiche di i capelli grossi di capra. Siccomu u so diametru hè più finitu di a lana d'ovini, pò mantene più aria ferma, per quessa hà boni proprietà d'insulazione termale è hè un'arma magica per i capri per sustene l'invernu fretu. È perchè e scaglie nantu à a superficia di a fibra di cachemire sò magre è aderiscenu strettamente à i filamenti di fibra, i prudutti di cachemire anu un lustru megliu, una sensazione più liscia è menu arrughe chì i prudutti di lana. Quandu i capri chjappà i so capelli ogni primavera, a cachemire hè ottenuta da pettinatura artificiale. Ci vole i capelli di cinque capre per filà un maglione di cachemire di 250 g. A causa di a scarsità di pruduzzione, u cachemire hè ancu cunnisciutu com'è "oru dolce".

Determinazione di viscosità

3. Misurazione di turbidità

Prufumi, l'acqua di u capu è i prudutti di lotioni o qualchi precipitati insoluble chì ùn sò micca stati completamente separati per via di un insufficiente tempu di anziane statica, o per via di a materia insoluble in essenza, cum'è dipping gum è u cuntenutu di cera assuluta sò troppu altu, sò faciuli à causà U pruduttu diventa nuvoloso, è a nuvola hè unu di i prublemi di qualità maiò cù questi cusmetichi. A turbidità hè principalmente misurata da l'ispezione visuale.
(1) Principi basi
Pruvate visualmente a chiarezza di a mostra in un bagnu d'acqua o un altru refrigerante.

(2) Reagenti
Cubetti di ghiaccio o acqua di ghiaccio (o altri refrigeranti adatti 5 ° C più bassu di a temperatura misurata)

(3) Passi di misurazione
Mettite cubetti di ghiaccio o acqua di ghiaccio in u beaker, o altri refrigerants apprupriati chì sò 5 ° C più bassu di a temperatura misurata.
Pigliate duie parti di l'esemplariu è versate in dui provette di vetru di φ2cm × 13cm pre-seccate. L'altezza di a mostra hè 1/3 di a lunghezza di u provettu. Tappone a bocca di u tubu di prova strettu cù u tappu di un termometru seriale in modu chì u bulbe di mercuriu di u termometru hè situatu à mezu à u sample.
Mettite un altru provettu di φ3cm × 15cm à l'esternu di u tubu di prova in modu chì u tubu di teste chì cuntene a mostra hè in u mità di a carcassa. Attenti à ùn fà toccu u fondu di i dui provetti. Pone u provettu in un beaker cun refrigerante per rinfriscà, in modu chì a temperatura di a mostra scende gradualmente, è osservate s'ellu hè chjaru quandu ghjunghje à a temperatura specifica. Aduprate una altra mostra cum'è cuntrollu quandu l'osservanu. Repetite a misurazione una volta è i dui risultati deve esse coherente.

(4) Espressione di risultati
À a temperatura specifica, se a mostra hè sempre chjaru cum'è a mostra originale, u risultatu di a prova di a mostra hè chjaru è micca turbide.

(5) Precauzioni
① Stu metudu hè adattatu per a determinazione di turbidità di prufume, acqua di capu è prudutti di lozione.
② Differenti campioni anu diverse temperature indice specificate. Per esempiu: perfume 5 ℃, acqua di toilette 10 ℃.

4.Determinazione di a densità relative

A densità relativa si riferisce à u rapportu di a massa di un certu voluminu di materiale à a massa di u stessu voluminu d'acqua. Hè un impurtante indicatore di rendiment di i cosmetichi liquidi.

5.Determinazione di a stabilità di u culore

U culore hè un indicatore di rendiment impurtante di i cosmetichi, è a stabilità di u culore hè unu di i prublemi principali di qualità di i cosmetichi. U metudu principale per a misurazione di a stabilità di u culore hè l'ispezione visuale.

(1) Principi basi
Comparare u cambiamentu di culore di a mostra dopu à u calore à una certa temperatura.

(2) Passi di misurazione
Pigliate duie porzioni di l'esemplariu è versà in dui provette φ2 × 13 cm rispettivamente. L'altezza di a mostra hè di circa 2/3 di a lunghezza di u tubu. Plug it with a cork and put one of them in a temperature pre-justed of (48±1) ℃. In a scatula di a temperatura constante, apre u tappu dopu à 1 ora, dopu mantene a tappa, è cuntinueghja à mette in a casella di temperatura constante. Dopu à 24 ore, sguassate è paragunate cù una altra mostra. Ùn deve esse micca cambiamentu di culore.

(3) Espressione di u risultatu
À a temperatura specifica, se a mostra mantene sempre u so culore originale, u risultatu di a prova di a mostra hè chì u culore hè stabile è ùn scolorisce micca.

6. Determinazione di essenze in perfume è acqua di toilette

A fragranza dà à i cosmetichi un certu aroma è porta eleganza è cunsulazione à l'utilizatori. Quasi tutti i cusmetichi utilizanu fragranza, cusì a fragranza hè unu di i principali materiali di basa di cusmetichi. U metudu cumunimenti utilizatu per a determinazione di fragrances in cusmetichi hè u metudu di estrazione di etere.

(1) Principi basi
Utilizendu u principiu chì l'essenza hè miscible in diethyl ether, l'essenza hè estratta da a mostra cù diethyl ether, è l'etere hè eliminatu è poi pesa per ottene u cuntenutu di essenza.

(2) Reagenti
①Ether, sulfate di sodiu anidru
② Soluzione di cloruru di sodiu: aghjunghje un volume uguale di acqua distillata à a suluzione saturata di cloruru di sodiu.

(3) Passi di misurazione
Pisà accurately (20 ~ 50) g ​​di u campionu à pruvà (accurata à 0,000 2 g) in un funnel siparatori 1 L piru-shaped, è poi aghjunghje 300 mL di suluzione chloride sodium. Allora aghjunghje 70 mL di diethyl ether, scuzzulate, è lasciate stallà per separà strati. Eseguite un totale di trè estrazzioni. Pone i trè estratti di etere etilico inseme in un funnel separatore in forma di pera da 1 L, aghjunghje 200 mL di suluzione di cloruru di sodiu, scuzzulate è lavate. , lasciate stallà per a stratificazione, scaccià a suluzione di sodium chloride, trasfiriu l'estrattu etereu à un flask Erlenmeyer tappatu da 500 mL, aghjunghje 5 g di sulfate di sodium anhydrous, scuzzulate, seccu è disidratate. Filtrà a suluzione in un beaker seccu è pulitu di 300 mL, sciacquate u fiasco Erlenmeyer cù una piccula quantità di etere, combina l'eluent in u beaker, è mette u beaker in un bagnu d'acqua à 50 ° C per evaporazione. Quandu a suluzione s'evapora à 20 mL, trasferisce a suluzione in un becher di 50 mL pre-pesatu, cuntinuà l'evaporazione finu à chì l'etere hè sguassatu, mette u beaker in un dessiccatore, vacuum è riduce a pressione à (6,67 × 10³) Pa, è mette. per 1 h, pisendu.

Passi di misurazione

(4) U calculu di u risultatu
A frazione di massa w di l'estrattu etereu hè calculatu secondu a formula seguente.
w = (m1-m0)/m

In a formula: m0——massa di beaker, g;
m1--A massa di u beaker è l'estrattu di etere, g;
m——massa campione, g.

(5) Precauzioni
①Stu metudu hè adattatu per i cusmetichi cum'è perfume, cologne è acqua di toilette.
②L'errore permissibile di i risultati di testi paralleli hè 0.5%.


Tempu di post: 17-Jan-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.