Contramisure per sustanzi nocivi chì supere

Pocu pocu fà, un fabricatore chì avemu servitu hà dispostu à i so materiali per esse sottumessi à teste di sustanzi dannosi. Tuttavia, hè statu trovu chì APEO hè statu detecatu in i materiali. À a dumanda di u mercante, avemu assistitu à identificà a causa di l'APEO eccessivu in i materiali è hà fattu migliurà. Infine, i so prudutti anu passatu a prova di sustanzi dannosi.

Oghje introduremu alcune contramisure quandu e sustanzi dannusu in i materiali di i prudutti di calzature superanu u standard.

Ftalati

Esteri di ftalati sò u terminu generale per i prudutti ottenuti da a reazione di l'anidride ftalica cù l'alcooli.Pò ammorbidisce u plasticu, riduce l'umidità di fusione di plastica, è rende più faciule per processà è forma. Di solitu, i ftalati sò largamente usati in i ghjoculi di i zitelli, i plastichi di cloru di polivinile (PVC), è ancu adesivi, adesivi, detergenti, lubrificanti, serigrafia, tinta di stampa di trasferimentu di calore, tinta plastica è rivestimenti PU.

Contramisure per sustanzi nocivi sopra à 1

I ftalati sò classificati cum'è sustanzi di toxicità riproduttiva da l'Unione Europea, è anu proprietà di l'hormone ambientale, simili à l'estrogenu, chì ponu interferiscenu cù l'endocrinu umanu, riduce a quantità di semen è sperma, a motilità di i sperma hè bassu, a morfologia di u sperma hè anormale, è in seriu. i casi portanu à u cancru testicular, chì hè u "culprit" di i prublemi riproduttivi maschili.

Trà i cosmichi, u smaltu di unghie hà u più altu cuntenutu di ftalati, chì hè ancu cuntenutu in parechji ingredienti aromatichi di cusmetichi. Sta sustanza in i cusmetichi entre in u corpu à traversu u sistema respiratorju è a pelle di e donne. Se s'utilice troppu, aumenterà u risicu di e donne di cancru di pettu è dannu u sistema riproduttivu di i so futuri picciotti.

Contramisure per sustanzi nocivi sopra à 2

I ghjoculi di plastica molle è i prudutti di i zitelli chì cuntenenu ftalati ponu esse impurtati da i zitelli. S'ellu hè lasciatu per un periudu di tempu, pò causà a dissoluzione di ftalati per superà i livelli sicuri, mette in periculu u fegatu è i rini di i zitelli, causanu pubertà precoce, è affettanu u sviluppu di u sistema riproduttivu di i zitelli.

Contramisure per superà u standard di ortobenzene

A causa di l'insolubilità di ftalati / esteri in l'acqua, i livelli eccessivi di ftalati nantu à i plastichi o tessili ùn ponu esse migliurati per mezu di metudi di post-trattamentu, cum'è lavare l'acqua. Invece, u fabricatore pò solu aduprà materie prime chì ùn cuntenenu micca ftalati per a riproduzzione è a trasfurmazioni.

Alkylphenol/Alkylphenol polyoxyethylene etere (AP/APEO)

Alkylphenol polyoxyethylene etere (APEO) hè sempre un cumpunente cumuni in parechje preparazione chimica in ogni ligame di a produzzione di materiale di vestiti è calzature.L'APEO hè stata largamente usata cum'è surfactant o emulsionante in detergenti, agenti di scorrimentu, dispersanti di tintura, paste di stampa, olii di filatura è agenti bagnanti. Pò esse ancu usatu cum'è un pruduttu di sgrassatura di pelle in l'industria di a produzzione di pelle.

L'APEO pò esse degradatu lentamente in l'ambiente è infine decompostu in Alkylphenol (AP). Questi prudutti di degradazione anu una forte toxicità per l'organisimi acquatici è anu effetti longu à l'ambiente. I prudutti parzialmente decomposti di l'APEO anu proprietà cum'è l'hormone ambientale, chì ponu disturbà e funzioni endocrine di l'animali salvatichi è l'omu.

Misure di risposta per superà i standard APEO

L'APEO hè facilmente solubile in acqua è pò esse eliminata da i tessili per lavare l'acqua à alta temperatura. Inoltre, l'aghjunghje una quantità approprita di penetrante è agente di sapone durante u prucessu di lavatu pò eliminà più efficacemente l'APEO residuale in tessili, ma deve esse nutatu chì l'additivi utilizati ùn deve micca cuntene APEO stessu.

Contramisure per sustanzi nocivi sopra à 3

Inoltre, l'addolcitore utilizatu in u prucessu di adulazione dopu à lavà ùn deve micca cuntene APEO, altrimente APEO pò esse riintroduitu in u materiale.Una volta APEO supera u standard in plastica, ùn pò micca esse eliminata. Solu additivi o materie prime senza APEO ponu esse aduprati durante u prucessu di produzzione per evità chì APEO superi u standard in materie plastiche.

Se l'APEO supera u standard in u pruduttu, hè cunsigliatu chì u fabricatore indagà prima se u prucessu di stampa è di tintura o l'additivi utilizati da l'impresa di stampa è di tintura cuntenenu APEO. Sì cusì, rimpiazzà cù additivi chì ùn cuntenenu APEO.

Misure di risposta per superà i standard AP

Se l'AP in tessili supera u standard, pò esse dovutu à l'altu cuntenutu di APEO in l'additivi utilizati in a so pruduzzione è trasfurmazioni, è a descomposizione hè digià accaduta. È perchè l'AP stessu ùn hè micca facilmente solubile in l'acqua, se l'AP supera u standard in tessili, ùn pò micca esse eliminatu per lavà l'acqua. U prucessu di stampa è di tintura o l'imprese ponu solu aduprà additivi senza AP è APEO per u cuntrollu. Quandu l'AP in plastica supera u standard, ùn pò micca esse eliminatu.Pò esse evitata solu usendu additivi o materie prime chì ùn cuntenenu AP è APEO durante u prucessu di produzzione.

Chlorophenol (PCP) o trasportatore di cloru organicu (COC)

Chlorophenol (PCP) si riferisce in generale à una seria di sustanzi cum'è pentachlorophenol, tetrachlorophenol, trichlorophenol, dichlorophenol è monochlorophenol, mentre chì i trasportatori di cloru organicu (COC) sò principalmente custituiti da chlorobenzene è chlorotoluene.

I trasportatori di cloru organicu sò stati largamente utilizati cum'è un solvente organicu efficiente in a tintura di poliester, ma cù u sviluppu è l'aghjurnamentu di l'equipaggiu è di i prucessi di stampa è di tintura, l'usu di trasportatori di cloru organicu hè diventatu raru.Chlorophenol hè generalmente usatu cum'è conservatore per tessili o tinture, ma per via di a so forte toxicità, hè raramente utilizatu com'è conservatore.

Tuttavia, chlorobenzene, toluene cloruratu è chlorophenol pò ancu esse usatu cum'è intermediari in u prucessu di sintesi di tintura. Tinture prudutte attraversu stu prucessu di solitu cuntenenu residui di sti sustanziali, è ancu s'è altri residui ùn sò micca significativi, per via di esigenze di cuntrollu relativamente bassu, a rilevazione di questu articulu in tessili o tinture pò ancu superà i standard. Hè infurmatu chì in u prucessu di pruduzzione di tintura, i prucessi spiciali ponu esse aduprati per sguassà cumplettamente questi trè tippi di sustanzi, ma currispondenu à aumentà i costi.

Contramisure per sustanzi nocivi sopra à 4

Contramisure per COC è PCP chì superanu i standard

Quandu sustanzi cum'è chlorobenzene, chlorotoluene è chlorophenol in i materiali di u produttu superanu u standard, u fabricatore pò prima investigà se tali sustanzi sò prisenti in u prucessu di stampa è tintura o in i tinti o additivi utilizati da u fabricatore di stampa è tintura. Se truvate, tinture o additivi chì ùn cuntenenu micca certi sustanzi anu da esse usatu invece per a pruduzzione sussegwente.

A causa di u fattu chì tali sustanzi ùn ponu esse direttamente eliminati da lavà cù l'acqua. S'ellu hè necessariu di manighjà, pò esse fattu solu sguassendu tutti i tinti da u tela è poi tinghje u materiale di novu cù tinture è additivi chì ùn cuntenenu micca questi trè tippi di sustanzi.


Tempu di Postu: Apr-14-2023

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.