Diversi standard naziunali per l'esportazioni di aspiratori

In quantu à i normi di sicurità di l'aspiratore, u mo paese, u Giappone, a Corea di u Sud, l'Australia è a Nova Zelanda adoptanu tutti i normi di sicurezza di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) IEC 60335-1 è IEC 60335-2-2; i Stati Uniti è u Canada adopranu UL 1017 "Aspiratori, soffiatori" Standard UL Per Aspiratori di Sicurezza, Aspiratori, E Macchine di Finitura di Pavimenti.

aspiratore

Tavola standard di diversi paesi per l'esportazione di aspiratori

1. Cina: GB 4706.1 GB 4706.7
2. Unione Europea: EN 60335-1; EN 60335-2-2
3. Giappone: JIS C 9335-1 JIS C 9335-2-2
4. Corea di u Sudu: KC 60335-1 KC 60335-2-2
5. Australia / Nova Zelanda: AS / NZS 60335.1; AS/NZS 60335.2.2
6.Stati Uniti: UL 1017

U standard di sicurezza attuale per l'aspiratori in u mo paese hè GB 4706.7-2014, chì hè equivalente à IEC 60335-2-2: 2009 è utilizatu in cunjunzione cù GB 4706.1-2005.

Disegnu detallatu di l'aspiratore

GB 4706.1 stipula disposizioni generale per a sicurità di l'apparecchi elettrici domestici è simili; mentri GB 4706.7 stabilisce esigenze per aspetti spiciali di l'aspiratori, cuncintratu principarmenti nantu à a prutezzione di scossa elettrica, cunsumu di energia,surriscaldamentu di temperatura, corrente di fuga è forza elettrica, travagliu in ambienti umidi, operazione anormale, stabilità è periculi meccanichi, forza meccanica, struttura,guida tecnica per i cumpunenti di l'aspiratori di l'esportazione di e materie prime, cunnessione di alimentazione, misure di messa à terra, distanze di creepage è spazii,materiali non metalliche, Aspetti di a toxicità di a radiazione è periculi simili sò regulati.

L'ultima versione di u standard di sicurezza internaziunale IEC 60335-2-2: 2019

L'ultima versione di l'attuale standard di sicurezza internaziunale per l'aspiratori hè: IEC 60335-2-2:2019. IEC 60335-2-2: 2019 novi standard di sicurità sò i seguenti:
1. Addition: L'apparecchi alimentati da a batteria è l'altri apparecchi di doppia putenza DC sò ancu in u scopu di stu standard. Ch'ella sia alimentata da a rete o alimentata da a batteria, hè cunsiderata cum'è un attellu alimentatu à batteria quandu opera in modu di batteria.

3.1.9 Added: Se ùn pò micca esse misurata perchè u mutore di l'aspiratore hà cessatu di travaglià prima di 20 s, l'ingressu di l'aria pò esse chjusu gradualmente in modu chì u mutore di l'aspiratore cesse di travaglià dopu à 20-0 + 5S. Pi hè a putenza di input in l'ultimi 2s prima chì u mutore di l'aspiratore hè spento. u valore massimu.
3.5.102 Added: ash vacuum cleaner Un aspiratore chì aspira a cendra fridda da camine, camini, forni, ceneri è lochi simili induve a polvera s'accumula.

7.12.1 Aggiuntu:
Istruzzioni per l'usu di l'aspiratore di cenere deve include:
Stu attellu hè adupratu per caccià e cendri friddi da camini, camini, forni, ceneri è spazii simili induve a polvera s'accumula.
ATTENZIONE: RISCHIO DI INCENDIO
- Ùn assorbe micca i braci caldi, brillanti o ardenti. Pigliate solu fresche fresche;
- A scatula di polvera deve esse sviutata è pulita prima è dopu ogni usu;
- Ùn aduprate micca sacchetti di polvara di carta o sacchetti di polvara fatti di altri materiali inflammabili;
- Ùn aduprate micca altri tipi d'aspiratori per cullà a cendra;
- Ùn mette micca l'apparechju nantu à superfici infiammabili o polimeriche, cumprese tappeti è pavimenti in plastica.

7.15 Added: U simbulu 0434A in ISO 7000 (2004-01) deve esse adiacente à 0790.

11.3 aghjustatu:
Nota 101: Quandu si misurà a putenza di input, assicuratevi chì l'apparechju hè stallatu currettamente, è a putenza di input Pi hè misurata cù l'ingressu d'aria chjusu.
Quandu a superficia esterna accessibile specificata in a Tabella 101 hè relativamente piatta è accessibile, a sonda di prova in a Figura 105 pò esse usata per misurà a so crescita di temperatura. Aduprate a sonda per applicà una forza di (4 ± 1) N nantu à a superficia accessibile per assicurà u più cuntattu pussibule trà a sonda è a superficia.
NOTA 102: Una pinza di stand di laboratoriu o un dispositivu simili pò esse usatu per assicurà a sonda in u locu. Altri apparecchi di misurazione ponu esse utilizati chì daranu i stessi risultati.
11.8 aghjustatu:
I limiti di l'aumentu di a temperatura è e note à piè di pagina currispondenti per a "carcassa di l'apparecchi elettrici (eccettu i manichi tenuti durante l'usu normale)" specificate in a Tabella 3 ùn sò micca applicabili.

a I rivestimenti di metallu cù un spessore minimu di 90 μm, furmati da vetru o rivestimenti plastichi non essenziali, sò cunsiderati metalli rivestiti.
b I limiti di l'aumentu di a temperatura per i plastichi s'applicanu ancu à i materiali plastichi ricoperti di rivestimenti metallichi cù un spessore menu di 0,1 mm.
c Lorsque l'épaisseur du revêtement plastique n'excède pas 0,4 mm, s'appliquent les limites d'augmentation de température pour le métal recouvert ou le verre et les matériaux céramiques.
d U valore applicabile per una pusizione di 25 mm da l'uscita di l'aria pò esse aumentatu di 10 K.
e La valeur applicable à une distance de 25 mm de la sortie d'air peut être augmentée de 5 K.
f Nisuna misura hè realizata nantu à superfici cù un diametru di 75 mm chì sò inaccessibili à e sonde cù punte emisferiche.

19.105
L'aspiratori Ember ùn deve micca pruvucà focu o scossa elettrica quandu sò operati in e seguenti cundizioni di prova:
L'aspiratore di cenere hè prontu per u funziunamentu cum'è specificatu in l'istruzzioni per l'usu, ma hè spento;
Riempite u dust bin di u vostru pulitore di cendre à dui terzi di u so voluminu utilizable cù boli di carta. Ogni bola di carta hè crumpled da a carta di copia A4 cù specificazioni di 70 g / m2 - 120 g / m2 in cunfurmità cù ISO 216. Ogni pezzu di carta crumpled deve esse in un cubu cù una lunghezza laterale di 10 cm.
Accendi a bola di carta cù a striscia di carta ardenti situata in u centru di a capa superiore di a bola di carta. Dopu à 1 min, a scatula di polvera hè chjusa è ferma in u locu finu à chì un statu stabile hè righjuntu.
Durante a prova, l'apparechju ùn emette micca fiamma o materiale di fusione.
Dopu, ripetite a prova cù una nova mostra, ma accende tutti i mutori di vacuum immediatamenti dopu chì u dust bin hè chjusu. Se u purificatore di ceneri hà un cuntrollu di flussu d'aria, a prova deve esse realizata à u flussu d'aria massimu è minimu.
Dopu à a prova, l'apparechju deve esse cumpletu cù i requisiti di 19.13.

21.106
A struttura di u manicu utilizatu per u trasportu di l'apparechju deve esse capace di sustene a massa di l'apparechju senza esse dannatu. Non adatto per i pulitori automatici portatili o a batteria.
A conformità hè determinata da a seguente prova.
A carica di prova hè custituita da duie parti: l'apparechju è a scatula di raccolta di polveri piena di sabbia secca di qualità media cumpleta cù i requisiti di ISO 14688-1. A carica hè appiicata uniformemente nantu à una lunghezza di 75 mm in u centru di u manicu senza clamping. Se u dust bin hè marcatu cù una marca di livellu massimu di polvera, aghjunghje sabbia à questu livellu. A massa di a carica di prova deve aumentà gradualmente da zero, ghjunghje à u valore di prova in 5 s à 10 s, è mantenela per 1 min.
Quandu l'apparechju hè furnutu cù parechje manichi è ùn pò micca esse trasportatu da un manicu, a forza deve esse distribuita trà e manichi. A distribuzione di forza di ogni manicu hè determinata da a misurazione di u percentuale di a massa di l'apparechju chì ogni manicu porta durante a manipulazione normale.
Quandu l'apparechju hè dotatu di parechje manici, ma pò esse purtatu da una sola manica, ogni manicu deve esse capace di resistà a forza piena. Per l'apparecchi di pulizia assorbenti d'acqua chì si basanu interamente nantu à e mani o u sustegnu di u corpu durante l'usu, a quantità massima normale di riempimentu d'acqua deve esse mantinuta durante a misurazione di qualità è a prova di l'apparechju. L'apparecchi cù tanki separati per suluzione di pulizia è riciclamentu duveranu solu riempie u più grande tank à a so capacità massima.
Dopu à a prova, ùn deve esse micca danni à u manicu è u so dispositivu di sicurezza, o à a parte chì cunnetta u manicu à l'apparechju. Ci hè un dannu superficiale insignificante, picculi denti o chips.

22.102
I pulitori di cenere duverà avè un prefiltru metallicu strettu, o un prefiltru fattu di materiale ignifugo cum'è specificatu in GWFI in 30.2.101. Tutte e parti, cumpresi l'accessori in cuntattu direttu cù a cendra davanti à u prefiltru, deve esse fattu di metallu o di materiali non metallichi specificati in 30.2.102. U gruixu minimu di u muru di cuntenituri metallici deve esse 0,35 mm.
A conformità hè determinata da l'ispezione, a misurazione, i testi di 30.2.101 è 30.2.102 (se applicabile) è i seguenti testi.
Una forza di 3N hè appiicata à a sonda di prova di tipu C specificata in IEC 61032. A sonda di prova ùn deve micca penetrà in u prefiltru metallicu strettu.

22.103
Ember vacuum tubu lunghezze deve esse limitatu.
Determinà u cumplimentu misurà a lunghezza di a manguera trà a pusizione normale di a manu è l'entrata à a scatula di polvera.
A lunghezza cumpletamente allargata ùn deve esse più di 2 m.

30.2.10
L'indice d'infiammabilità di u filu incandescente (GWFI) di a scatula di raccolta di polveri è u filtru di l'aspiratore di ceneri deve esse almenu 850 ℃ in cunfurmità cù GB/T 5169.12 (idt IEC 60695-2-12). A mostra di prova ùn deve esse più grossa di l'aspiratore di cenere pertinente. parte.
In alternativa, a temperatura d'ignizione di filu incandescente (GWIT) di a scatula di polvera è di u filtru di l'aspiratore brace deve esse almenu 875 ° C in cunfurmità cù GB/T 5169.13 (idt IEC 60695-2-13), è a prova. campionu ùn deve esse grossu Parti rilevanti per aspiratori di frassini.
Un'altra alternativa hè chì a scatula di polvera è u filtru di l'aspiratore di cenere sò sottumessi à a prova di filu incandescente di GB/T 5169.11 (idt IEC 60695-2-11), cù una temperatura di prova di 850 ° C. A diffarenza trà te-ti ùn deve esse più di 2 s.

30.2.102
Tutti l'ugelli, i deflettori è i connettori in i pulitori di ceneri situati à monte di u pre-filtru fattu di materiali non metallici sò sottumessi à a prova di fiamma di l'agulla in cunfurmità cù l'Appendice E. In u casu induve a mostra di prova utilizata per a classificazione ùn hè micca più grossa di u parti pertinenti di u pulitore di ceneri, parti chì a categuria di materiale hè V-0 o V-1 secondu GB/T 5169.16 (idt IEC). 60695-11-10) ùn sò micca sottumessi à a prova di fiamma di l'agulla.


Tempu di Postu: Feb-01-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.