Norme d'ispezione di drone, prughjetti è esigenze tecniche

Nta l'ultimi anni, l'industrializazione di i droni hè stata sparking è imparable. L'impresa di ricerca Goldman Sachs predice chì u mercatu di droni avarà l'uppurtunità di ghjunghje à 100 miliardi $ US per u 2020.

1

01 Norme d'ispezione di drone

Attualmente, ci sò più di 300 unità impegnate in l'industria di droni civili in u mo paese, cumprese circa 160 imprese à grande scala, chì anu furmatu un sistema cumpletu di R & D, fabricazione, vendita è serviziu. Per regulà l'industria di i droni civili, u paese hà migliuratu gradualmente i requisiti standard naziunali currispondenti.

Norme d'ispezione di cumpatibilità elettromagnetica UAV

GB/17626-2006 standard di serie di cumpatibilità elettromagnetica;

GB/9254-2008 Limiti di disturbazione radio è metudi di misurazione per l'equipaggiu di tecnulugia di l'infurmazione;

GB/T17618-2015 Limiti di immunità di l'equipaggiu di l'informatica è i metudi di misurazione.

Norme d'ispezione di sicurezza di l'infurmazioni di drone

GB / T 20271-2016 Tecnulugia di sicurità di l'infurmazioni esigenze tecniche di sicurezza generale per i sistemi d'infurmazione;

YD/T 2407-2013 Requisiti tecnichi per e capacità di sicurezza di terminali intelligenti mobili;

QJ 20007-2011 Specificazioni generale per a navigazione satellitare è l'equipaggiu di ricezione di navigazione.

Norme d'ispezione di sicurezza di drone

GB 16796-2009 Requisiti di sicurezza è metudi di prova per l'equipaggiu di alarme di sicurezza.

02 Articuli d'ispezione UAV è esigenze tecniche

L'ispezione di drone hà esigenze tecniche elevate. I seguenti sò l'articuli principali è i requisiti tecnichi per l'ispezione di drone:

Ispezione di i paràmetri di u volu

L'ispezione di i paràmetri di u volu include principalmente l'altitudine massima di u volu, u tempu di resistenza massima, u raghju di u volu, a velocità massima di u volu horizontale, a precisione di u cuntrollu di a traccia, a distanza di cuntrollu remoto manuale, a resistenza di u ventu, a velocità massima di salita, etc.

Ispezione massima di a velocità di volu horizontale

In cundizioni normali di u funziunamentu, u drone s'alza à una altitudine di 10 metri è registra a distanza S1 affissata nantu à u controller in questu mumentu;

U drone vola horizontale à a velocità massima per 10 seconde, è registra a distanza S2 affissata nantu à u controller à questu tempu;

Calculate a velocità massima di u volu horizontale secondu a formula (1).

Formula 1: V=(S2-S1)/10
Nota: V hè a vitezza massima di volu horizontale, in metri per seconda (m/s); S1 hè a distanza iniziale affissata nantu à u controller, in metri (m); S2 hè a distanza finale affissata nantu à u controller, in metri (m).

Inspezione massima di l'altitudine di volu

In cundizioni normali di u funziunamentu, u drone s'alza à una altitudine di 10 metri è registra l'altezza H1 affissata nantu à u controller à questu tempu;

Allora allineate l'altitudine è arregistrate l'altezza H2 affissata nantu à u controller à questu tempu;

Calcule l'altitudine massima di volu secondu a formula (2).

Formula 2: H=H2-H1
Nota: H hè l'altezza massima di volu di u drone, in metri (m); H1 hè l'altezza di volu iniziale affissata nantu à u controller, in metri (m); H2 hè l'altezza di volu finale affissata nantu à u controller, in metri (m).

2

Test di a vita massima di a bateria

Aduprate una batteria completamente carica per l'ispezione, alzate u drone à una altezza di 5 metri è passate, utilizate un cronometru per inizià a cronometrazione, è ferma u timing quandu u drone scende automaticamente. U tempu registratu hè a durata massima di a bateria.

Ispezione di u raghju di u volu

A distanza di volu affissata nantu à u controller di registrazione si riferisce à a distanza di volu di u drone da u lanciu à u ritornu. U raghju di volu hè a distanza di volu registrata nantu à u controller divisu per 2.

ispezione di a strada di u volu

Disegna un circhiu cù un diametru di 2m nantu à a terra; elevà u drone da u puntu di u circhiu à 10 metri è passa per 15 minuti. Monitorate se a pusizione di proiezione verticale di u drone supera stu cerculu durante u passaghju. Se a pusizioni di prughjezzione verticale ùn supera stu cerculu, a precisione di cuntrollu di a pista horizontale hè ≤1m; elevà u drone à una altezza di 50 metri è poi passa per 10 minuti, è registra i valori di altezza massima è minima affissate nantu à u controller durante u prucessu di hovering. U valore di e duie altezze minus l'altitudine quandu si stava hè a precisione di cuntrollu di a pista verticale. A precisione di cuntrollu di a traccia verticale deve esse <10 m.

Ispezione di distanza di cuntrollu remoto

Questu hè, pudete verificà nantu à l'urdinatore o l'APP chì u drone hà volatu à a distanza specificata da l'operatore, è duvete esse capace di cuntrullà u volu di u drone attraversu l'urdinatore / APP.

3

Test di resistenza à u ventu

Requisiti: U decollo normale, l'atterrissimu è u volu sò pussibuli in venti micca menu di u livellu 6.

Ispezione di precisione di pusizioni

A precisione di u posizionamentu di i droni dipende da a tecnulugia, è a gamma di precisione chì i diversi droni ponu uttene varierà. Pruvate secondu u statu di travagliu di u sensoru è a gamma di precisione marcata nantu à u pruduttu.

Verticale: ± 0,1 m (quandu u posizionamentu visuale funziona normalmente); ± 0,5 m (quandu u GPS funziona normalmente);

Orizzontale: ± 0.3m (quandu u posizionamentu visuale funziona normalmente); ± 1,5 m (quandu u GPS funziona normalmente);

Test di resistenza à l'isolamentu

Riferite à u metudu di ispezione specificata in GB16796-2009 Clause 5.4.4.1. Cù l'interruttore di alimentazione attivatu, applicà una tensione di 500 V DC trà u terminale di putenza in entrata è e parti metalliche esposte di l'alloghju per 5 seconde è misurà immediatamente a resistenza d'insulazione. Se a cunchiglia ùn hà micca parti conduttive, a cunchiglia di u dispusitivu deve esse cuperta cù una strata di cunduttore di metallu, è a resistenza d'insulazione trà u cunduttore di metallu è u terminal di input di putenza deve esse misurata. La valeur de mesure de la résistance d'isolement doit être ≥5MΩ.

4

Test di forza elettrica

In riferimentu à u metudu di prova specificatu in GB16796-2009 clause 5.4.3, a prova di forza elettrica trà l'ingressu di l'energia è e parti metalliche esposte di a carcassa deve esse capace di sustene a tensione AC specificata in u standard, chì dura 1 minutu. Ùn deve esse micca arruzione o arcu.

Verificazione di affidabilità

U tempu di travagliu prima di u primu fallimentu hè ≥ 2 ore, parechje teste ripetute sò permesse, è ogni tempu di prova ùn hè micca menu di 15 minuti.

Test di alta è bassa temperatura

Siccomu e cundizioni ambientali in quale i droni operanu sò spessu mudificabili è cumplessi, è ogni mudellu di aereo hà diverse capacità per cuntrullà u cunsumu di energia internu è u calore, in fine chì u hardware propiu di l'aeronave si adatta à a temperatura in modu diversu, cusì per scuntrà Per più o operazione esigenze in cundizioni specifichi, l'ispezione di volu in cundizioni di temperatura alta è bassa hè necessaria. L'ispezione di a temperatura alta è bassa di i droni richiede l'usu di strumenti.

Test di resistenza à u calore

Riferite à u metudu di prova specificatu in a clause 5.6.2.1 di GB16796-2009. In cundizioni normali di travagliu, aduprate un termometru puntuale o qualsiasi metudu adattatu per misurà a temperatura di a superficia dopu à 4 ore di funziunamentu. L'aumentu di a temperatura di e parti accessibili ùn deve micca più di u valore specificatu in cundizioni di travagliu normale in a Tabella 2 di GB8898-2011.

5

Ispezione di bassa temperatura

Sicondu u metudu di prova specificatu in GB / T 2423.1-2008, u drone hè statu postu in a casella di prova ambientale à una temperatura di (-25±2) ° C è un tempu di prova di 16 ore. Dopu chì a prova hè finita è restaurata in cundizioni atmosferiche standard per 2 ore, u drone deve esse capace di travaglià nurmale.

Test di vibrazione

Sicondu u metudu di ispezione specificatu in GB/T2423.10-2008:

U drone hè in cundizione micca di travagliu è senza imballaggio;

Gamma di frequenza: 10Hz ~ 150Hz;

Frequenza di crossover: 60Hz;

f<60Hz, amplitude constante 0,075 mm;

f>60Hz, accelerazione constante 9.8m/s2 (1g);

unicu puntu di cuntrollu;

U numaru di ciculi di scansione per assi hè l0.

L'ispezione deve esse realizatu nantu à u fondu di u drone è u tempu d'ispezione hè di 15 minuti. Dopu l'ispezione, u drone ùn deve avè micca danni evidenti in l'apparenza è esse capace di operare normalmente.

Test di caduta

A prova di goccia hè una prova di rutina chì a maiò parte di i prudutti anu bisognu di fà. Da una banda, hè di verificà se l'imballu di u pruduttu di drone pò prutege bè u pruduttu stessu per assicurà a sicurità di u trasportu; da l'altra banda, hè veramente u hardware di l'aeronave. affidabilità.

6

prova di pressione

Sottu intensità massima di usu, u drone hè sottumessu à e teste di stress cum'è a distorsione è a carica. Dopu chì a prova hè finita, u drone deve esse capace di cuntinuà à travaglià nurmale.

9

prova di a vita

Eseguite teste di vita nantu à u gimbal di u drone, u radar visuale, u buttone d'alimentazione, i buttoni, etc., è i risultati di a prova devenu esse conformi à i regulamenti di u produttu.

Test di resistenza à l'usura

Aduprate a cinta di carta RCA per a prova di resistenza à l'abrasione, è i risultati di a prova devenu esse conformi à i requisiti di abrasione marcati nantu à u pruduttu.

7

Altre teste di rutina

Cum'è l'apparenza, l'ispezione di imballaggio, l'ispezione di l'assemblea cumpleta, i cumpunenti impurtanti è l'ispezione interna, l'etichettatura, a marcatura, l'ispezione di stampa, etc.

8

Tempu di Post: 24-May-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.