I tricicli elettrici sò populari à l'esteru. Chì sò i normi di ispezione?

Ricertamenti, i veiculi elettrici di produzzione domestica anu ricivutu l'attenzione à l'esteru, facendu chì u numeru di tricicli elettrici posti nantu à diverse plataforme di e-commerce straniere per cuntinuà à cresce. I normi di sicurezza per i tricicli elettrici è e motociclette elettriche varienu da paese à paese. I fornitori è i pruduttori anu bisognu di capiscenu i normi è i regulamenti di u mercatu di destinazione per chì i tricicli elettrici ponu risponde à i bisogni di u mercatu lucale.

norme 1

Requisiti tecnichi per l'ispezione di tricicli elettrici è motociclette elettriche

1. Requisiti di l'apparenzaper l'ispezione di triciclu elettricu è motocicletta elettrica

- L'apparizione di i tricicli elettrici è e motociclette elettriche deve esse pulita è pulita, tutte e parte deve esse intactu, è e cunnessione deve esse fermu.

- I pezzi di copertura di i tricicli elettrici è e motociclette elettriche duveranu esse piatte è integrate cù spazii uniformi è senza misalignamentu evidenti. A superficia di u revestimentu deve esse liscia, plana, uniforme in culore, è fermamente ligata. Ùn deve esse micca evidenti pitture, spots, culori mottled, crack, bubbles, scratches, o flow marks nantu à a superficia esposta. Ùn deve esse micca u fondu espostu o marcati di flussu evidenti o cracke nantu à a superficia micca esposta.

- A superficia di rivestimentu di i tricicli elettrici è di e motociclette elettriche hè uniformi in culore è ùn deve esse neri, bolle, sbucciatura, ruggine, esposizione di fondu, bavature o graffi.

-U culore di a superficia di e parti di plastica di i tricicli elettrici è e motociclette elettriche hè uniforme, senza graffi o irregolarità evidenti.

- A saldatura di parti strutturali metalliche di tricicli elettrici è motociclette elettriche deve esse liscia è uniforme, è ùn deve esse micca difetti cum'è saldatura, saldatura falsa, inclusioni di scorie, crepe, pori è spruzzi nantu à a superficia. Se ci sò noduli di saldatura è scorie di saldatura più altu ch'è a superficia di travagliu, deve esse lisciatu.

- I cuscini di sedi di i tricicli elettrici è e motociclette elettriche ùn anu micca denti, una superficia liscia, è senza arrughe o danni.

-Le decalcomanie di triciclu elettricu è motocicletta elettrica duveranu esse piatta è liscia, senza bolle, deformazioni o disallineamenti evidenti.

- E parti di rivestimentu esternu di i tricicli elettrici è e motociclette elettriche duveranu esse piatte, cù transizioni lisce, è senza bumps, graffi o graffi evidenti.

2. Requisiti basi per l'ispezionedi tricicli elettrici è motociclette elettriche

- Segnali è cartelli di i veiculi

I tricicli elettrici è e motociclette elettriche duveranu esse equipati di almenu una marca o logu di fabbrica chì pò esse mantene in permanenza è hè coherente cù a marca di u veiculu nantu à una parte facilmente visibile di a superficia esterna frontale di u corpu di u veiculu.

-Dimensioni principali è parametri di qualità

a) E dimensioni principali è i paràmetri di qualità devenu esse conformi à e disposizioni di i disegni è i documenti di disignu.

b) Carica di l'asse è parametri di massa: Quandu a motocicletta sidecar à trè rote hè in un statu scaricatu è cumpletamente carica, a carica di a rota di u sidecar deve esse menu di 35% di u pesu curb è a massa tutale rispettivamente.

c) Carica verificata: A massa totale massima ammissibile di un veiculu di u mutore hè determinata in basa di a putenza di u mutore, a carica massima di l'assi di cuncepimentu, a capacità portante di i pneumatici è i documenti tecnichi appruvati ufficialmente, è dopu u valore minimu hè determinatu. Per i tricicli è e motociclette in condizioni senza carica è piena di carica, u rapportu di a carica di l'arburetu di u volante (o a carica di u volante) à a massa curb di u veiculu è a massa tutale rispettivamente deve esse più grande o uguale à 18%;

- Dispositiu di guida

I volanti (o maniglie) di i tricicli è e motociclette duveranu girà flexiblemente senza appiccicà. I veiculi motori duveranu esse equipati di dispositivi di limitazione di a guida. U sistema di steering ùn deve micca interferiscenu cù altri cumpunenti in ogni pusizioni operativa.

A quantità massima di rotazione libera di i volanti di triciclu è di motocicletta deve esse menu o uguale à 35 °.

L'angolo di rotazione à manca o diritta di i volanti di i tricicli è i motocicli deve esse menu o uguali à 45 °;

I tricicli è e motociclette ùn deve micca deviate quandu guidanu nantu à strade piatte, dure, secche è pulite, è i so volanti (o maniglie) ùn anu micca avè fenomeni anormali cum'è l'oscillazione.

I tricicli è e motociclette guidanu nantu à strade piatte, dure, secche è pulite di cimentu o asfaltu, passanu da una linea retta chì guidanu longu una spirale à un circulu di canali di veiculi cù un diametru esternu di 25 m in 5 seconde à una velocità di 10 km / h, è impone u A forza tangenziale massima nantu à u bordu esterno di u volante deve esse menu o uguale à 245 N.

U bracciu è u bracciu di u sternu, a croce di sterzata è i tiranti dritti è i perni di sfera deve esse cunnessi in modu affidabile, è ùn deve esse micca cracke o danni, è u pin di sfera di sterzo ùn deve esse sbulicatu. Quandu u veiculu di u mutore hè mudificatu o riparatu, i tiranti in croce è dritti ùn deve esse saldati.

L'ammortizzatori frontali, i platti di cunnessione superiore è inferiore è i manichi di direzzione di i veiculi è e motociclette à trè roti ùn deve esse micca deformati o crackati.

- Speedometer

E motociclette elettriche duveranu esse equipate di un speedometer, è l'errore di u valore di l'indicazione di u speedometer deve esse cumpletu cù i simboli grafichi di e parti di cuntrollu specificate, indicatori è dispositivi di signalazione.

- tromba

U cornu duveria avè una funzione di sonu cuntinuu, è u funziunamentu di u cornu è a stallazione deve esse cumpletu cù u dispusitivu di visione indiretta specificata.

-Stabilità di rollu è angolo di stabilità di parcheghju

Quandu i veiculi à trè roti è e motociclette à trè roti sò scaricati è in un statu staticu, l'angolo di stabilità di rollu quandu si inclina à a manca è à a diritta deve esse più grande o uguale à 25 °.

-Dispositivu anti-furtu

I dispositi antifurtu duveranu risponde à i seguenti requisiti di cuncepimentu:

a) Quandu u dispusitivu anti-furtu hè attivatu, deve assicurà chì u veiculu ùn pò micca turnà o avanzà in linea dritta. b) Sè una Category 4 dispusitivu anti-furtu veni usatu, quandu u dispusitivu anti-furtu unlocks u miccanisimu di trasmissioni, u dispusitivu deve perde u so effettu serratura. Se u dispusitivu opera cuntrullendu u dispusitivu di parcheghju, u mutore di u veiculu deve esse firmatu mentre opera. c) A chjave pò esse tirata fora solu quandu a lingua di serratura hè cumplettamente aperta o chjusa. Ancu s'è a chjave hè inserita, ùn deve esse in ogni pusizioni intermediate chì interferiscenu cù l'ingaghjamentu di u deadbolt.

- Protrusioni esterne

L'esterno di a motocicletta ùn deve esse micca parti taglienti rivolti versu l'esterno. A causa di a forma, a dimensione, l'angolo di azimuth è a durezza di sti cumpunenti, quandu una motocicletta scontra o scrapes cun un pedone o un altru accidentu di trafficu, pò causà danni fisichi à u pedone o u cunduttore. Per e motociclette à trè rote di trasportu di carichi, tutti i bordi accessibili situati daretu à u pannellu quartu posteriore, o, s'ellu ùn ci hè micca un pannellu quartu posteriore, situatu à l'arrière di u pianu verticale transversale chì passa à 500 mm da u puntu R di u sediu l'ultimu, se l'altitudine protruding S'ellu ùn hè micca menu di 1,5 mm, deve esse blunted.

- Prestazione di frenu

Hè da esse assicuratu chì u cunduttore hè in a pusizione di guida normale è pò operà u cuntrollu di u sistema di frenu di serviziu senza abbandunà u volante (o u volante) cù e duie mani. E motociclette à trè roti (Categoria 1) duveranu esse equipate cù un sistema di frenu di parcheghju è un sistema di frenu di serviziu cuntrullatu da u pede chì cuntrolla i freni in tutte e roti. U sistema di frenu di serviziu cuntrullatu da u pede hè: un sistema di frenu di serviziu multi-circuit. Un sistema di frenu, o un sistema di frenu ligatu è un sistema di frenu di emergenza. U sistema di frenu di emergenza pò esse un sistema di frenu di parcheghju.

-Dispositivi di illuminazione è signalazione

L'installazione di l'illuminazione è di i dispositi di signalazione deve esse in conformità cù e regule. A stallazione di lampade deve esse ferma, intacta è efficace. Ùn deve esse allughjatu, dannatu, falla o cambià a direzzione di a luce per via di a vibrazione di u veiculu. Tutti l'interruttori di luci duveranu esse stallati fermamente è cambianu liberamente, è ùn deve micca esse attivati ​​o spenti da elli per via di a vibrazione di u veiculu. L'interruttore deve esse situatu per u funziunamentu faciule. U retro-reflector posteriore di una moto elettrica deve ancu assicurà chì un faro di vittura hè illuminatu 150m direttamente davanti à u retro-reflector di notte, è a luce riflessa di u riflettore pò esse cunfirmata à a pusizione di illuminazione.

-Requisiti principali di prestazione

10 min A velocità massima di u veiculu (V.), a velocità massima di u veiculu (V.), a prestazione di l'accelerazione, a gradabilità, u tassu di cunsumu d'energia, a gamma di guida, è a putenza di output nominali di u mutore duveranu cunfurmà cù e disposizioni pertinenti di GB7258 è a tecnica di u produttu. documenti furniti da u fabricatore.

standard 2

- Esigenze di affidabilità

I requisiti di affidabilità devenu esse conformi à i requisiti di i ducumenti tecnichi di u produttu furniti da u fabricatore. Se ùn ci sò micca requisiti pertinenti, i seguenti requisiti ponu esse seguiti. U chilometru di guida di affidabilità hè in cunfurmità cù i regolamenti. Dopu à a prova di affidabilità, u quadru è altre parti strutturale di u veiculu di prova ùn deve esse micca danatu, cum'è deformazione, cracking, etc. A diminuzione di i principali indicatori tecnichi di rendiment ùn deve micca più di e cundizioni tecniche. U 5% specificatu, eccettu per e batterie di putenza.

-Requisiti di qualità di l'assemblea

L'assemblea deve rispettà i requisiti di i disegni di u produttu è i ducumenti tecnichi, è ùn hè permessu micca misassembly o installazione mancante; u fabricatore, e specificazioni di u mudellu, a putenza, etc. di u mutore di supportu deve esse conformi à i requisiti di i ducumenti tecnichi di u mudellu di u veiculu (cum'è standard di produttu, manuali d'istruzzioni di produttu, certificati, etc.); E parti di lubricante deve esse piene di lubricante secondu e disposizioni di i disegni di u produttu o i ducumenti tecnichi;

L'assemblea di fastener deve esse ferma è affidabile. U torque di pretightening di cunnessioni di bulloni impurtanti deve esse conformi à e disposizioni di i disegni di u produttu è i ducumenti tecnichi. E parti in muvimentu di u mecanismu di cuntrollu deve esse flexible è affidabile, è ùn deve esse interferitu cù u reset normale. L'assemblea di coperta deve esse fermamente fissata è ùn deve micca cascata per via di a vibrazione di u veiculu;

I sidecars, i compartimenti è i cabines duveranu esse stallati fermamente nantu à u quadru di u veiculu è ùn devenu micca sbulicà per via di a vibrazione di u veiculu;

E porte è i finestri di un carru chjusu deve esse ben sigillati, e porte è i finestri duveranu esse capaci di apre è chjude facilmente è facilmente, i serratura di a porta deve esse forte è affidabile, è ùn deve micca aperte da elli per via di a vibrazione di u veiculu;

I baffles è i pavimenti di u carru apertu deve esse pianu, è i sedi, i cuscini di u sediu è i bracciali deve esse stallati fermu è affidabile senza looseness;

A simmetria è e dimensioni esterne esigenu chì a diffarenza di l'altitudine trà i dui lati di parti simmetriche, cum'è manichi di steering è deflettori, è a terra ùn deve esse più grande di 10 mm;

A diferenza di l'altitudine trà i dui lati di e parti simmetriche, cum'è a cabina è u compartmentu di a moto elettrica à trè roti da a terra ùn deve esse più di 20 mm;

A deviazione trà u pianu centrale di a rota di fronte di una motocicletta elettrica di trè roti è u pianu centrale simmetricu di e duie roti posteriori ùn deve esse più di 20 mm;

A tolleranza dimensionale generale di u veiculu sanu ùn deve esse più grande di ± 3% o ± 50 mm di a dimensione nominale;

Esigenze di l'assemblea di u mecanismu di guida;

I veiculi duveranu esse equipati di dispusitivi di limitazione di guida. U manicu di u volante deve rotà flexiblemente senza alcuna ostruzzione. Quandu si gira à a pusizione estrema, ùn deve micca interferiscenu cù l'altri parti. A colonna di sternu ùn deve avè micca muvimentu assiale;

E lunghezze di i cables di cuntrollu, l'arbureti flessibili di l'instrumentu, i cavi, i tubi di frenu, etc. duveranu avè marghjini appropritati è ùn deve micca esse chjapputu quandu u manicu di steering hè rotatu, nè ùn deve micca affettà u funziunamentu normale di e parti cunnesse;

Hè da esse capace di guidà in linea dritta nantu à una strada piatta, dura, secca è pulita senza alcuna deviazione. Ùn ci deve esse micca oscillazione o altri fenomeni anormali nantu à a maniglia di direzzione durante a cavalcata.

-Requisiti di assemblea di u meccanismo di frenu

I freni è i meccanismi di funziunamentu deve esse regulabile, è u marghjenu di l'aghjustamentu ùn deve esse menu di un terzu di a quantità di l'ajustamentu. U colpu idle di u manicu di frenu è u pedale di frenu deve esse conformi à i requisiti di i disegni di u produttu è i ducumenti tecnichi; a maniglia di frenu o u pedale di frenu deve ghjunghje à u massimu effettu di frenu in trè quarti di a corsa completa. Quandu a forza hè fermata, u pedale di frenu serà a motivazione chì deve sparisce cun ella. Ùn deve esse micca auto-frenata durante a guida, eccettu u frenu elettromagneticu causatu da u feedback di l'energia di u veiculu.

esigenze assemblea -Transmission mecanismu

A stallazione di u mutore deve esse fermu è affidabile, è deve travaglià nurmale. Ùn deve esse micca un rumore anormale o jitter durante l'operazione. A catena di trasmissione duveria eseguisce in modu flessibile, cù una stretta adatta è senza rumore anormale. U sag deve esse cumpletu cù e disposizioni di i disegni di u produttu o documenti tecnichi. U cinturione di trasmissione di u mecanismu di trasmissione di a cinturione deve correre in modu flexibule senza jamming, slipping o looselling. L'arbre di trasmissione di u meccanismo di trasmissione di l'arbu duverebbe funziunà senza rumore anormale.

-Requisiti di assemblea per u mecanismu di viaghju

Tramindui u runout circular è u runout radiale di a faccia finale di u rim in l'assemblea di rota ùn deve esse più di 3 mm. A marca di u mudellu di pneumatici deve esse cumpletu cù i regulamenti GB518, è a prufundità di u mudellu nantu à a corona di pneumatici deve esse più grande o uguale à 0,8 mm. A piastra di i raghji è i fasteners di a rota di i raggi sò cumpleti è deve esse stretti secondu u torque pretightening specificatu in i ducumenti tecnichi. L'ammortizzatori ùn deve micca appiccicà o fà rumori anormali durante a guida, è a rigidità di e molle di l'ammortizzatore di sinistra è di destra deve esse basicamente a stessa.

- Esigenze di assemblea di l'attrezzatura è l'equipaggiu elettricu

I segnali, i strumenti è l'altri equipaghji elettrici è interruttori devenu esse installati in modu affidabile, intactu è efficaci, è ùn devenu micca alluntanatu, dannatu o inefficace per via di a vibrazione di u veiculu durante a guida. L'interruttore ùn deve micca accende è spegne da ellu stessu per via di a vibrazione di u veiculu. Tutti i fili elettrici deve esse bundled, disposti pulitamente, è fissi è clamped. I connettori duveranu esse cunnessi in modu affidabile è micca persu. Strumenti elettrici deve travaglià nurmale, l'insulazione deve esse affidabile, è ùn deve esse micca cortu circuiti. E batterie ùn anu micca perdite o corrosione. U speedometer deve travaglià bè.

- Esigenze di assemblea di u dispusitivu di prutezzione di sicurezza

U dispusitivu anti-furtu deve esse stallatu fermamente è affidabile è pò esse effittivamenti chjusu. A stallazione di u dispusitivu di visione indiretta deve esse ferma è affidabile, è a so pusizioni deve esse mantenuta in modu efficace. Quandu i pedoni è altri accidentalmente entranu in cuntattu cù u dispusitivu di visione indiretta, duverebbe avè a funzione di mitigà l'impattu.


Tempu di Postu: Feb-07-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.