Chì codici di certificazione di sicurità anu bisognu à passà i prudutti di l'esportazione di u cummerciu esteru in altri paesi? Chì significanu questi marchi di certificazione? Fighjemu l'attuale 20 marchi di certificazione ricunnisciuti internaziunali è i so significati in u mainstream di u mondu, è vede chì i vostri prudutti anu passatu a certificazione seguente.
1. A marca CECE hè una marca di certificazione di sicurezza, chì hè cunsiderata cum'è un passaportu per i pruduttori per apre è entra in u mercatu europeu. CE significa Unificazione Europea. Tutti i prudutti cù a marca "CE" ponu esse venduti in i paesi membri di l'UE senza risponde à i requisiti di ogni paese membru, realizà cusì a libera circulazione di merchenzie in i paesi membri di l'UE.
2.ROHSROHS hè l'abbreviazione di a Restrizzione di l'usu di certi sustanzi periculosi in l'equipaggiu elettricu è elettronicu. ROHS elenca sei sustanzi periculosi, cumprese u piombo Pb, cadmiu Cd, mercuriu Hg, cromu esavalente Cr6 +, PBDE è PBB. L'Unione Europea hà cuminciatu à implementà ROHS l'1 di lugliu di u 2006. I prudutti elettrici è elettronichi chì utilizanu o cuntenenu metalli pisanti, PBDE, PBB è altri retardanti di fiamma ùn sò micca permessi di entre in u mercatu di l'UE. ROHS mira à tutti i prudutti elettrici è elettronichi chì ponu cuntene e sopra sei sustanzi nocivi in u prucessu di produzzione è materie prime, cumpresi principalmente: apparecchi bianchi, cum'è frigoriferi, lavatrici, forni à microonde, climatizzatori, aspiratori, scaldabagni, etc. ., Apparecchi neri, cum'è i prudutti audio è video, DVD, CD, ricevitori TV, prudutti IT, prudutti digitali, prudutti di cumunicazione, etc. Strumenti elettrici, ghjoculi elettronichi elettrici, equipaghji elettrici medichi. Nota: Quandu un cliente dumanda s'ellu hà rohs, deve dumandà s'ellu vole rohs finiti o rohs crudi. Alcune fabbriche ùn ponu micca fà rohs finiti. U prezzu di rohs hè generalmente 10% - 20% più altu ch'è quellu di i prudutti ordinali.
3. ULUL hè l'abbreviazione di Underwriter Laboratories Inc. in inglese. UL Safety Testing Institute hè l'urganizazione civile più autoritaria in i Stati Uniti, è ancu una grande urganizazione civile impegnata in teste di sicurezza è identificazione in u mondu. Hè una istituzione prufessiunale indipendente, senza prufittu, chì conduce esperimenti per a sicurità publica. Aduprà metudi di prova scientifica per studià è determinà se diversi materiali, dispusitivi, prudutti, equipaghji, edifici, etc. sò dannusu à a vita è a pruprietà è u gradu di dannu; Determinà, preparanu è emette normi è materiali currispondenti chì ponu aiutà à riduce è prevene a perdita di vita è di pruprietà, è realizà affari di ricerca à u stessu tempu. In breve, hè principalmente impegnata in a certificazione di sicurezza di u produttu è l'affari di certificazione di sicurezza di l'operazione, è u so scopu ultimu hè di fà cuntributi à u mercatu per ottene merchenzie cù un livellu relativamente sicuru, è per assicurà a salute persunale è a sicurità di a pruprietà. In quantu à a certificazione di sicurezza di u produttu cum'è un mezzu efficace per eliminà e barriere tecniche à u cummerciu internaziunale, UL ghjoca ancu un rolu pusitivu in a prumuzione di u sviluppu di u cummerciu internaziunale. Nota: UL ùn hè micca ubligatoriu per entre in i Stati Uniti.
4. FDA A Food and Drug Administration di i Stati Uniti hè chjamata FDA. A FDA hè una di l'agenzie esecutive stabilite da u Guvernu di i Stati Uniti in u Dipartimentu di Salute è Servizi Umani (DHHS) è u Dipartimentu di Salute Pública (PHS). A rispunsabilità di a FDA hè di assicurà a sicurità di l'alimentariu, i cusmetichi, i droghe, l'agenti biologichi, l'equipaggiu medicale è i prudutti radioattivi pruduciuti o impurtati in i Stati Uniti. Dopu à l'incidentu di l'11 di settembre, a ghjente in i Stati Uniti hà cridutu chì era necessariu di migliurà efficacemente a sicurità di l'alimentazione. Dopu chì u Cungressu di i Stati Uniti hà passatu l'Attu di Prevenzione è Risposta di u Bioterrorismu di u 2002 in u ghjugnu di l'annu passatu, hà attribuitu US $ 500 milioni per autorizà a FDA à formulà regule specifiche per l'implementazione di l'Attu. Sicondu u regulamentu, a FDA assignerà un numeru di registrazione speciale à ogni candidatu di registrazione. L'alimentu esportatu da l'agenzii stranieri in i Stati Uniti deve esse notificatu à l'Amministrazione di l'Alimentazione è Drug di i Stati Uniti 24 ore prima di ghjunghje à u portu di i Stati Uniti, altrimenti serà rifiutatu l'ingressu è detenutu à u portu d'entrata. Nota: FDA hà solu bisognu di registrazione, micca di certificazione.
5. A Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) hè stata stabilita in 1934 cum'è una agenza indipendente di u guvernu di i Stati Uniti è hè direttamente rispunsevuli di u Cungressu. FCC coordina e cumunicazioni naziunali è internaziunali cuntrullendu radiu, televisione, telecomunicazioni, satelliti è cavi. L'Uffiziu di Ingegneria è Tecnulugia di a FCC hè rispunsevule per u supportu tecnicu di u cumitatu è l'appruvazioni di l'equipaggiu per assicurà a sicurità di i prudutti di cumunicazione radio è filu ligati à a vita è a pruprietà, chì implicanu più di 50 stati, Colombia è e regioni. sottu a ghjuridizione di i Stati Uniti. Parechji prudutti di l'applicazione radio, i prudutti di cumunicazione è i prudutti digitale necessitanu l'appruvazioni di a FCC per entra in u mercatu di i Stati Uniti. U Cumitatu FCC investiga è studia e diverse tappe di a sicurità di u produttu per truvà u megliu modu per risolve u prublema. À u listessu tempu, a FCC include ancu a deteczione di i dispositi radio è l'aviò. A Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) regula l'impurtazione è l'usu di i dispusitivi di freccia radio, cumpresi l'urdinatori, i fax, l'apparecchi elettronici, l'equipaggiu di ricezione è trasmissioni radio, i ghjoculi radiocontrollati, i telefoni, l'urdinatori persunali è altri prudutti chì ponu dannà a sicurità persunale. Se questi prudutti sò esse esportati in i Stati Uniti, anu da esse pruvati è appruvati da un laboratoriu autorizatu da u guvernu secondu e norme tecniche FCC. L'importatore è l'agente doganale dichjaranu chì ogni dispusitivu di frequenze radio hè conforme à u standard FCC, vale à dì a licenza FCC.
6.Secunnu l'impegnu di a China à l'accessu à l'OMC è u principiu di riflette u trattamentu naziunale, CCC usa marchi unificati per a certificazione obligatoria di u produttu. U nome di a nova marca di certificazione obligatoria naziunale hè "Certificazione Obligatoria Chine", u nome inglese hè "Certificazione Obligatoria China", è l'abbreviazione inglese hè "CCC". Dopu l'implementazione di a Marca di Certificazione Obligatoria Chine, hà da rimpiazzà gradualmente a marca originale "Grande Muraglia" è a marca "CCIB".
7. CSACSA hè l'abbreviazione di l'Associazione Canadiana di Standards, chì hè stata fundata in u 1919 è hè a prima urganizazione senza prufittu in Canada per furmulà standard industriali. I prudutti elettronichi è elettrici venduti in u mercatu di l'America di u Nordu anu bisognu di ottene una certificazione di sicurezza. Attualmente, CSA hè a più grande autorità di certificazione di sicurezza in Canada è una di e più famose autorità di certificazione di sicurezza in u mondu. Puderà furnisce una certificazione di sicurezza per tutti i tipi di prudutti in machini, materiali di custruzzione, apparecchi elettrici, equipaghji per l'informatica, equipaghji per l'uffiziu, prutezzione ambientale, sicurezza medica medica, sport è divertimentu. CSA hà furnitu servizii di certificazione à millaie di fabricatori in u mondu, è centinaie di milioni di prudutti cù u logu CSA sò venduti in u mercatu nordamericanu ogni annu.
8. DIN Deutsche Institute fur Normung. DIN hè l'autorità di standardizazione in Germania, è participa à l'urganisazioni di standardizazione internaziunali è regiunale cum'è una urganizazione di standardizazione naziunale. DIN s'hè unitu à l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione in 1951. A Cummissione Elettrotecnica Tedesca (DKE), cumposta da DIN è l'Associazione Tedesca di Ingegneri Elettrici (VDE), rapprisenta a Germania in a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale. DIN hè ancu a Cummissione Europea per a Standardizazione è u Standard Elettrotecnicu Europeu.
9. BSI British Standards Institute (BSI) hè a prima istituzione di standardizazione naziunale di u mondu, chì ùn hè micca cuntrullata da u guvernu, ma hà ricevutu un sustegnu forte da u guvernu. BSI sviluppa è riviseghja i Normi britannichi è prumove a so implementazione.
10.Since a riforma è l'apertura di GB, a Cina hà cuminciatu à implementà l'ecunumia di u mercatu sucialista, è u mercatu domesticu è u cummerciu internaziunale anu sviluppatu rapidamente. Parechje imprese d'esportazione in Cina ùn ponu micca entra in u mercatu internaziunale perchè ùn capiscenu micca i requisiti di i sistemi di certificazione di altri paesi, è u prezzu di parechji prudutti d'esportazione hè assai più bassu di i prudutti simili certificati in u paese ospitante. Dunque, queste imprese anu da spende preziosi valuta straniera ogni annu per dumandà a certificazione straniera è emette rapporti di ispezione da agenzie di ispezione straniere. Per risponde à i bisogni di u cummerciu internaziunale, u paese hà implementatu gradualmente u sistema di certificazione accettatu internaziunale. U 7 di maghju di u 1991, u Cunsigliu di Statu hà publicatu u Regolamentu di a Republica Populari Chine nantu à a Certificazione di Qualità di u Produttu, è l'Amministrazione Statale di Supervisione Tecnica hà ancu publicatu alcune regule per implementà i Regolamenti, assicurendu chì u travagliu di certificazione hè realizatu in modu ordinatu. manera. Dapoi a so creazione in u 1954, CNEEC hà travagliatu duramente per ottene u ricunniscenza mutuale internaziunale per serve l'esportazione di prudutti elettrici. In u ghjugnu 1991, CNEEC hè statu accettatu da u Cumitatu di Gestione (Mc) di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale per a Certificazione di Sicurezza di i Prodotti Elettrichi (iEcEE) cum'è l'autorità di certificazione naziunale chì hà ricunnisciutu è emessu u certificatu CB. E nove stazioni di teste subordinate sò accettate cum'è u laboratoriu CB (laboratoriu di l'agenzia di certificazione). Sempre chì l'impresa hà ottenutu u certificatu cB è u rapportu di prova emessu da a Cummissione, i 30 paesi membri in u sistema IECEE-CcB seranu ricunnisciuti, è in fondu nisuna mostra serà mandata à u paese importatore per a prova, chì risparmia i dui costi. è tempu per ottene u certificatu di certificazione di u paese, chì hè estremamente benefica per esportà i prudutti.
11. Cù u sviluppu di a tecnulugia elettrica è ilittronica, i prudutti di l'elettricità domestica sò sempre più populari è elettronichi, radiu è televisione, post è telecomunicazioni è rete di l'informatica sò sempre più sviluppati, è l'ambiente elettromagneticu hè sempre più cumplessu è deteriorate, facendu a cumpatibilità elettromagnetica di l'elettricità. è prudutti elettronichi (EMC interferenza elettromagnetica EMI è interferenza elettromagnetica EMS) i prublemi ricevenu ancu una crescente attenzione da i guverni è l'imprese di fabricazione. A cumpatibilità elettromagnetica (EMC) di i prudutti elettronichi è elettrici hè un indice di qualità assai impurtante. Ùn hè micca solu in relazione cù l'affidabilità è a sicurezza di u pruduttu stessu, ma ancu pò influenzà u funziunamentu normale di l'altri equipaghji è sistemi, è in relazione à a prutezzione di l'ambiente elettromagneticu. U guvernu CE stipula chì da u 1 di ghjennaghju di u 1996, tutti i prudutti elettrici è elettronichi devenu passà a certificazione EMC è esse appiccicati cù a marca CE prima di pudè esse venduti in u mercatu CE. Questu hà causatu una influenza diffusa in u mondu, è i guverni anu pigliatu misure per rinfurzà a gestione obligatoria nantu à u rendiment RMC di i prudutti elettrici è elettronichi. Influenza internaziunale, cum'è a UE 89/336/EEC.
12. PSEPSE hè u timbru di certificazione emessu da Japan JET (Japan Electrical Safety & Environment) per i prudutti elettronichi è elettrici chì cumplenu cù i reguli di sicurezza giapponese. Sicondu e disposizioni di a Legge DENTORL di u Giappone (Legge nantu à u Controlu di Installazioni Elettriche è Materiali), 498 prudutti anu da passà a certificazione di sicurezza prima di entre in u mercatu giapponese.
13. A marca GSGS hè una marca di certificazione di sicurezza emessa da TUV, VDE è altre istituzioni autorizate da u Ministeru di u travagliu tedescu. U signu GS hè un segnu di sicurità accettatu da i clienti europei. In generale, u prezzu unità di i prudutti certificati GS hè più altu è più vendibile.
14. L'Organizazione Internaziunale di Standardizazione ISO hè a più grande urganizazione specializata non governamentale di u mondu per a standardizazione, chì ghjoca un rolu di primura in a standardizazione internaziunale. ISO stabilisce norme internaziunali. L'attività principali di l'ISO sò di furmulà standard internaziunali, coordinà u travagliu di standardizazione in u mondu sanu, urganizà i paesi membri è i cumitati tecnichi per scambià infurmazioni, è cooperà cù altre urganisazioni internaziunali per studià inseme e prublemi di standardizazione pertinenti.
15.HACCPHACCP hè l'abbreviazione di "Hazard Analysis Critical Control Point", vale à dì, analisi di periculu è puntu di cuntrollu criticu. U sistema HACCP hè cunsideratu cum'è u sistema di gestione megliu è più efficace per cuntrullà a sicurezza alimentaria è a qualità di u gustu. U standard naziunale GB / T15091-1994 Terminologia di Base di l'Industria Alimentaria definisce HACCP cum'è un mezzu di cuntrollu per a produzzione (trasformazione) di l'alimentu sicuru; Analizà e materie prime, i prucessi di produzzione chjave è i fatturi umani chì affettanu a sicurezza di u produttu, determinanu i ligami chjave in u prucessu di trasfurmazioni, stabiliscenu è migliurà e prucedure è e norme di monitoraghju, è pigliate misure currettive normative. U standard internaziunale CAC/RCP-1, Principii Generali per l'Higiene Alimentare, Revisione 3, 1997, definisce HACCP cum'è un sistema per identificà, valutà è cuntrullà i periculi chì sò critichi per a sicurità alimentaria.
16. GMPGMP hè l'abbreviazione di Good Manufacturing Practice in inglese, chì significa "Good Manufacturing Practice" in Chinese. Hè un tipu di gestione chì presta una attenzione particulari à l'implementazione di l'igiene alimentaria è a sicurità in u prucessu di produzzione. In breve, GMP richiede chì l'imprese di produzzione alimentaria anu un bonu equipamentu di produzzione, un prucessu di produzzione raghjone, una gestione di qualità perfetta è un sistema di rilevazione strettu per assicurà chì a qualità di i prudutti finali (cumprese a sicurezza alimentare è l'igiene) risponde à i requisiti regulatori. I cuntenuti specificati in GMP sò e cundizioni più basiche chì l'imprese di trasfurmazioni di l'alimentariu anu da scuntrà.
17. REACH REACH hè l'abbreviazione di u regulamentu di l'UE "REGOLAMENTE CONCERNE A REGISTRAZIONE, EVALUAZIONE, AUTORIZAZIONE E RESTRICTION DI CHIMICA". Hè un sistema di supervisione chimica stabilitu da l'UE è implementatu u 1 di ghjugnu 2007. Questa hè una pruposta regulatoria in quantu à a pruduzzione, u cummerciu è a sicurità di l'usu di i sustanzi chimichi, chì hà u scopu di prutege a salute umana è a sicurità ambientale, mantene è migliurà a cumpetitività di i chimichi. l'industria chimica di l'Unione Europea, è sviluppà a capacità innovativa di composti non tossichi è innocu. A direttiva REACH esige chì i sustanzi chimichi impurtati è pruduciuti in Europa anu da passà per un inseme di prucedure cumplete cum'è registrazione, valutazione, autorizazione è restrizioni, in modu di identificà megliu è più facilmente i cumpunenti chimichi per assicurà a sicurezza ambientale è umana. A direttiva include principalmente registrazione, valutazione, autorizazione, restrizioni è altri elementi maiò. Ogni commodità deve avè un schedariu di registrazione chì listinu i cumpunenti chimichi, è spiegà cumu u fabricatore usa questi cumpunenti chimichi è rapportu di valutazione di toxicità. Tutte l'infurmazioni seranu inserite in una basa di dati in costruzione, chì hè gestita da l'Agenzia Chimica Europea, una nova agenza di l'UE situata in Helsinki, Finlandia.
18. HALALHalal, uriginale chì significava "legale", hè traduttu in "halal" in Chinese, vale à dì, cibo, medicina, cusmetichi è alimenti, medicina, additivi cusmetichi chì rispondenu à l'abitudini di vita è i bisogni di i musulmani. A Malasia, un paese musulmanu, hè sempre stata impegnata à u sviluppu di l'industria halal (halal). A certificazione halal (halal) emessa da elli hà una alta credibilità in u mondu è hè affidata da u publicu musulmanu. I mercati in l'America di u Nordu è l'Europa sò ancu gradualmente cuscenti di u grande potenziale di i prudutti halal, è ùn anu risparmiatu alcunu sforzu per inizià a ricerca è u sviluppu è a produzzione di prudutti pertinenti, è anu ancu formulatu standard è prucedure currispondenti in certificazione halal.
19. C/A-tick A certificazione C/A-tick hè a marca di certificazione emessa da l'Autorità di Comunicazione Australiana (ACA) per l'equipaggiu di cumunicazione. Ciclu di certificazione C-tick: 1-2 settimane. U pruduttu hè sottumessu à a prova di standard tecnicu ACAQ, si registra cù ACA per l'usu di A/C-Tick, compie u "Formulu di Dichiarazione di Conformità", è u conserva cù u registru di cunfurmità di u produttu. A marca A/C-Tick hè appiccicata nantu à u pruduttu o l'equipaggiu di cumunicazione. A-Tick vendutu à i cunsumatori hè applicabile solu à i prudutti di cumunicazione. A maiò parte di i prudutti elettronici sò per C-Tick, ma se i prudutti elettronichi si applicanu per A-Tick, ùn anu micca bisognu di dumandà C-Tick. Da nuvembre 2001, l'applicazioni EMI da l'Australia / Nova Zelanda sò state unificate; Se u pruduttu deve esse vendutu in questi dui paesi, i seguenti documenti devenu esse cumpleti prima di cummercializà per l'ispezione aleatoria da l'autorità ACA (Australian Communications Authority) o New Zealand (Ministeru di u Sviluppu Economicu) in ogni mumentu. U sistema EMC di l'Australia divide i prudutti in trè livelli. Prima di vende i prudutti di Livellu 2 è Livellu 3, i fornitori devenu esse registratu cù ACA è dumandà l'usu di u logu C-Tick.
20. SAASAA hè certificatu da l'Associazione di Norme di l'Australia, tanti amici chjamanu a certificazione australiana SAA. SAA si riferisce à a certificazione chì i prudutti elettrici chì entranu in u mercatu australianu devenu esse conformi à i reguli di sicurità lucali, chì sò spessu affruntati da l'industria. A causa di l'accordu di ricunniscenza mutuale trà l'Australia è a Nova Zelanda, tutti i prudutti certificati da l'Australia ponu esse venduti cù successu in u mercatu di Nova Zelanda. Tutti i prudutti elettrici sò sottumessi à a certificazione di sicurezza (SAA). Ci hè dui tipi principali di logu SAA, unu hè l'appruvazioni formale, è l'altru hè logu standard. A certificazione formale hè solu rispunsevuli di i campioni, mentre chì i marchi standard anu da esse riveduti da ogni fabbrica. Attualmente, ci sò dui modi per dumandà a certificazione SAA in Cina. Unu hè di trasfiriri u rapportu di prova CB. Se ùn ci hè micca un rapportu di prova CB, pudete ancu dumandà direttamente. In generale, u periodu di dumanda per a certificazione SAA australiana per lampade IT AV è i picculi apparecchi domestici hè di 3-4 settimane. Se a qualità di u produttu ùn hè micca standard, a data pò esse allargata. Quandu sottumette u rapportu à l'Australia per rivisione, hè necessariu di furnisce u certificatu SAA di u plug di produttu (principalmente per i prudutti cù plug), altrimenti ùn serà micca trattatu. Per cumpunenti impurtanti in u pruduttu, cum'è lampade, hè necessariu di furnisce u certificatu SAA di u transformatore in u lampu, altrimenti i dati di rivisione australiani ùn passanu micca.
Tempu di Postu: Feb-27-2023