Vulete sapè chì paese hà i migliori prudutti? Vulete sapè quale paese hè in alta dumanda? Oghje, aghju fattu un bilanciu di i deci mercati di cummerciu esteri più putenziali in u mondu, sperendu di furnisce un riferimentu per e vostre attività di cummerciu esteru.
Top 1: Cile
Cile appartene à u livellu mediu di sviluppu è hè previstu di diventà u primu paese sviluppatu in Sudamerica da 2019. A minera, a silvicultura, a pesca è l'agricultura sò ricche di risorse è sò i quattru pilastri di l'ecunumia naziunale. L'ecunumia cilena dipende assai di u cummerciu esteru. L'esportazioni totali contanu per circa 30% di u PIB. Implementà una pulitica di cummerciale liberu cù una tarifa uniforme di tariffu bassu (a tarifa media di tariffu da u 2003 hè 6%). Attualmente, hà relazioni cummerciale cù più di 170 paesi è regioni in u mondu.
Top 2: Colombia
A Colombia hè emergente cum'è una destinazione d'investimentu attraente. L'aumentu di a sicurità hà riduciutu i sequestri da u 90 per centu è l'assassini da u 46 per centu annantu à l'ultime decenniu, pruvucannu un duppiu di u pruduttu internu grossu per capita da u 2002. Tutte e trè agenzie di qualificazione anu aghjurnatu u debitu sovranu di Colombia à a qualità d'investimentu questu annu.
A Colombia hè ricca in riserve di petroliu, carbone è gasu naturale. L'investimentu direttu straneru tutale in 2010 hà righjuntu 6,8 miliardi di dollari americani, i Stati Uniti sò u so cumpagnu principale.
HSBC Global Asset Management hè rialzista annantu à Bancolombia SA, a più grande banca privata di u paese. U bancu hà datu un rendimentu di l'equità di più di 19% in ognunu di l'ultimi ottu anni.
Top3: Indonesia
U paese, chì hà a quarta populazione più grande di u mondu, hà affrontatu a crisa finanziaria globale megliu cà a maiò parte, grazia à un grande mercatu di cunsumatori domestici. Dopu a crescita à 4,5% in u 2009, a crescita hà rimbursatu à più di 6% l'annu passatu è hè previstu di stà à quellu livellu per l'anni à vene. L'annu passatu, a qualificazione di u debitu sovranu di u paese hè stata aghjurnata à pocu sottu u gradu d'investimentu.
Malgradu i costi di travagliu unitario più bassi di l'Indonesia in a regione Asia-Pacificu è l'ambizioni di u guvernu per fà u paese un centru di fabricazione, a corruzzione resta un prublema.
Certi gestori di fondi trovanu megliu invistisce in i mercati lucali attraversu e filiali lucali di cumpagnie multinaziunali. Andy Brown, un gestore d'investimenti in Aberdeen Asset Management in u Regnu Unitu, pussede una participazione in PTA straInternational, un conglomeratu automobilisticu cuntrullatu da u Jardine Matheson Group di Hong Kong.
Top 4: Vietnam
Dapoi 20 anni, u Vietnam hè stata una di l'ecunumie in più rapida crescita in u mondu. Sicondu u Bancu Munniali, u tassu di crescita ecunomica di Vietnam hà da ghjunghje à 6% questu annu è 7,2% da 2013. Per via di a so vicinanza à a Cina, certi analisti credi chì Vietnam puderia diventà un novu centru di fabricazione.
Ma u Vietnam, un paese sucialistu, ùn hè micca diventatu un membru di l'Organizazione di u Cummerciu Mundiale finu à u 2007. In fatti, invistisce in Vietnam hè sempre un prucessu assai fastidiosu, disse Brown.
À l'ochji di i cynics, l'inclusione di u Vietnam in i Sei Regni di Civet era nunda di più chè unisce l'acronimu. U fondu HSBC hà un rapportu di allocazione d'assi di destinazione di solu 1.5% à u paese.
Top 5: Egittu
L'attività rivoluzionaria suppressa a crescita di l'ecunumia egiziana. U Bancu Mondiale aspetta chì l'Egittu cresce da solu 1 per centu questu annu, cumparatu cù u 5,2 per centu l'annu passatu. Tuttavia, l'analisti aspettanu chì l'ecunumia di l'Egittu ripiglià a so tendenza à l'alza una volta chì a situazione pulitica si stabilizza.
L'Eggittu hà assai attivi preziosi, cumprese terminali in rapida crescita nantu à e coste di u Mediterraniu è di u Mar Rossu ligati da u Canale di Suez, è vasti risorse di gas naturale senza sfruttamentu.
L'Egittu hà una pupulazione di 82 milioni è hà una struttura d'età assai ghjovana, cù una età media di solu 25. National Societe Generale Bank (NSGB), una unità di Societe Generale SA, hè ben posizionata per prufittà di u cunsumu domesticu sottosfruttatu di l'Egittu. , Aberdeen Asset Management hà dettu.
Top 6: Turchia
Turchia hè cunfinata cù l'Europa à manca è i principali pruduttori d'energia in u Mediu Oriente, u Mari Caspiu è a Russia à a diritta. Turchia hà assai grandi pipeline di gas naturale è hè un canale energeticu impurtante chì cunnetta l'Europa è l'Asia Centrale.
Phil Poole di HSBC Global Asset Management hà dettu chì a Turchia era una ecunumia dinamica chì avia ligami cummerciale cù l'Unione Europea senza esse ligata à a zona euro o l'appartenenza à l'UE.
Sicondu u Bancu Munniali, u tassu di crescita di Turchia righjunghji 6,1% quist'annu, è torna à 5,3% in 2013.
Poole vede l'operatore aereo naziunale Turk Hava Yollari cum'è un bonu investimentu, mentri Brown favurizeghja i retailers in rapida crescita BIM Birlesik Magazalar AS è Anadolu Group, chì pussede a cumpagnia di birra Efes Beer Group.
Top 7: Sudafrica
Hè una ecunumia diversificata cù risorse ricche cum'è l'oru è u platinu. L'aumentu di i prezzi di e materie prime, una ricuperazione di a dumanda da l'industria automobilistica è chimica è a spesa durante a Copa Mondiale hà aiutatu à propulsà l'ecunumia sudafricana à a crescita dopu una recessione colpita da una calata glubale.
Top 8: Brasile
U PIB di u Brasile hè u primu postu in l'America Latina. In più di l'ecunumia agricula tradiziunale, l'industrii di produzzione è di serviziu sò ancu prusperanti. Hà un vantaghju naturali in risorse di materia prima. U Brasile hà u più altu ferru è cobre in u mondu.
Inoltre, e riserve di bauxite nickel-manganese sò ancu in crescita. Inoltre, l'industrii emergenti cum'è a cumunicazione è a finanza sò ancu in crescita. Cardoso, l'anzianu capu di u Partitu di i Travaglii di u presidente brasilianu, hà formulatu un inseme di strategie di sviluppu ecunomicu è hà stabilitu e fundazioni per a rivitalizazione ecunomica sussegwenti. Sta pulitica di riforma dopu Hè stata purtata avanti da l'attuale presidente Lula. U so cuntenutu core hè l'intruduzioni di un sistema di cambiu flexible, a riforma di l'assistenza medica è u sistema di pensione, è a simplificazione di u sistema di l'ufficiale di u guvernu. Tuttavia, certi critichi credi chì u successu o fallimentu hè ancu un fallimentu. Hè u decollo ecunomicu nantu à u terrenu fertili di l'America Sudamerica, induve u guvernu di u guvernu hè basatu, sustinibili? I risichi daretu à l'uppurtunità sò ancu enormi, cusì l'investituri à longu andà basati in u mercatu brasilianu necessitanu nervi forti è pacienza abbastanza.
Top 9: India
L'India hè a demucrazia più populosa di u mondu. Una quantità di cumpagnie cummerciale publicamente anu ancu fattu a so borsa più grande chì mai. L'ecunumia indiana hè cresciutu in modu stabile à un ritmu annu mediu di 6% in l'ultimi decennii. Daretu à u fronte ecunomicu hè una forza di travagliu di alta qualità. Sicondu statistiche preliminari, l'imprese occidentali diventanu sempre più attraenti per i graduati di l'università indiana. Un quartu di e più grande cumpagnie in i Stati Uniti utilizanu prudutti sviluppati in India. software. L'industria farmaceutica indiana, chì hà ancu una forte presenza in u mercatu glubale, induve i farmaceutichi sò fatti, hà guidatu i riti persunali dispunibuli à sbulicà à i tassi di crescita di duie cifre. À u listessu tempu, a sucietà indiana hà sviluppatu un gruppu di classi media chì prestanu attenzione à u piacè è a vuluntà di cunsumà. Altri grandi prughjetti di infrastrutture cum'è autostrade di chilometri è rete cù una copertura più larga. U cumerciu d'esportazione prusperu furnisce ancu una forte forza di seguitu per u sviluppu ecunomicu. Di sicuru, l'ecunumia indiana hà ancu punti debbuli chì ùn ponu esse ignorati, cum'è infrastruttura inadegwata, deficit fiscali elevati, è alta dipendenza da l'energia è a materia prima. I cambiamenti in l'etica suciale è i valori morali in a pulitica è a tensione in Kashmir sò tutti prubabilmente di scatenà turbulenza ecunomica.
Top 10: Russia
L'ecunumia russa, chì hà sopravvissutu à a crisa finanziaria in l'ultimi anni, hè cum'è un fenice da a cendra in u mondu recente. L'arrivu di u presidente Russu Dmitry Medvedev à l'Aeroportu Internaziunale di Sanya Phoenix hè statu classificatu cum'è un gradu d'investimentu da a famosa istituzione di ricerca di securities - Standard & Poor's in a qualificazione di creditu. A splutazioni è a pruduzzione di sti dui grandi linee di sangue industriale cuntrollanu un quintu di a produzzione naziunale oghje. Inoltre, a Russia hè u più grande pruduttore di paladiu, platinu è titaniu. Simile à a situazione in Brasile, a più grande minaccia per l'ecunumia russa hè ancu oculata in a pulitica. Ancu s'è u valore ecunomicu naziunale grossu hè aumentatu significativamente è u redditu naziunale dispunibile hè ancu aumentatu significativamente, a gestione di l'autorità di u guvernu di u casu di a cumpagnia petrolifera di Yukes riflette a A mancanza di demucrazia chì ne risulta hè diventata u velenu di l'investimentu à longu andà, chì hè equivalente. à una spada invisibile di Damocle. Ancu se a Russia hè vasta è ricca di energia, se mancanu e riformi istituzionali necessarii per frenà a corruzzione in modu efficace, u guvernu ùn serà micca capaci di pusà è rilassate di fronte à i sviluppi futuri. Se a Russia ùn hè micca soddisfatta à longu andà per esse una stazione di benzina per l'ecunumia mundiale, deve impegnà à un prucessu di mudernizazione per aumentà a produtividade. Investisseur deve esse attenti particulari à i cambiamenti di pulitica ecunomica attuale, un altru fattore impurtante chì affettanu i mercati finanziarii russi in più di i prezzi di a materia prima.
Tempu di Postu: Aug-17-2022