Guidelines for Export of Home Appliances, Spiegazione Dettagliata di i Regolamenti RoHs

Dopu à u 1 di lugliu di u 2006, l'Unione Europea si riserva u dirittu di fà ispezioni casuali di i prudutti elettronichi è elettrici venduti in u mercatu. Una volta chì un pruduttu si trova in cunfurmità cù i requisiti di a Direttiva RoHs, l'Unione Europea hà u dirittu di piglià misure punitive cum'è a sospensjoni di vendite, sigilli è ammende..

sxhr

Affettatu da l'epidemie, l'esportazioni di u mo paese di l'apparecchi domestici anu ghjuntu un novu altu. Sicondu statistiche publicate da l'Amministrazione Generale di e Dogane, in 2021, l'esportazioni di l'apparecchi domestici di a Cina anu righjuntu 98,72 miliardi di dollari, un aumentu annu di 22,3%. L'apparecchi di casa sò ancu diventati u quartu à superà i 100 miliardi di dollari americani dopu à i circuiti integrati di relay, i telefoni cellulari è l'urdinatori (cumpresi i notebooks) i prudutti di i prudutti elettromeccanici (statistiche di a Camera di Cummerciu Chine per l'Importazione è l'Esportazione di Prodotti Meccanici è Elettrichi, l'esportazione cumulativa di i prudutti di l'apparecchi domestici di u mo paese serà di 118,45 miliardi di dollari americani in 2021) Prodotti à scala d'esportazione.

rthr

Cina hè unu di i principali pruduttori di l'apparecchi di casa. L'apparecchi di casa sò esportati in più di 200 paesi (o regioni) in sei cuntinenti in u mondu. L'Europa è l'America di u Nordu sò i principali mercati tradiziunali per l'esportazioni di l'apparecchi di u mo paese. Dopu à u 1 di lugliu di u 2006, l'Unione Europea si riserva u dirittu di fà ispezioni casuali di i prudutti elettronichi è elettrici venduti in u mercatu. Una volta chì un pruduttu hè scupertu cù i requisiti di a Direttiva RoHs, l'Unione Europea hà u dirittu di piglià misure punitive cum'è a sospensjoni di vendite, sigilli è ammende. Dunque, se fabricate, importate o distribuite merchenzie coperto da sta Direttiva, u cuntenutu di sustanzi periculosi in u pruduttu ùn deve micca superà i livelli permessi.

1. Chì ghjè a Direttiva RoHS ? Per armonizà e lege di i Stati membri nantu à a limitazione di l'usu di sustanzi periculosi in l'equipaggiu elettricu è elettronicu, standardizà e norme di materiale è di prucessu di i prudutti elettrici è elettronichi, rende più favurevuli à a salute umana è a prutezzione di l'ambiente, è aiutanu à i rifiuti. L'equipaggiu elettricu è elettronicu rispettanu i requisiti ambientali per u riciclamentu è l'eliminazione, l'Unione Europea hà publicatu una direttiva nantu à a limitazione di l'usu di certi sustanzi periculosi in l'equipaggiu elettricu è elettronicu (2002/95/EC) u 23 di ghjennaghju di u 2003, vale à dì, a direttiva RoHS impone dapoi u 1 di lugliu di u 2006 Da tandu, tutti l'apparecchi elettrici è elettronichi venduti in u mercatu di l'UE anu da pruibisce l'usu di metalli pesanti cum'è u piombo, u mercuriu, u cadmiu, u cromu esavalente è i ritardanti di fiamma cum'è l'etere difenile polibromuratu (PBDE). ) è bifenile polibromuratu (PBB). Hè statu rimpiazzatu in 2011 da una nova Direttiva (2011/65/UE). A nova direttiva hè entrata in vigore u 3 di ghjennaghju di u 2013, è a direttiva originale hè stata abrogata à u stessu tempu. Sicondu e disposizioni di a nova direttiva, da a data di l'abrogazione di a direttiva originale, tutti i prudutti sottu à a marca CE anu da risponde à i requisiti di bassa tensione (LVD), cumpatibilità elettromagnetica (EMC), prudutti energetichi (ErP). è a nova direttiva RoHS à u stessu tempu. Per entra in u mercatu di l'UE, l'imprese chì esportanu l'equipaggiu elettricu è elettronicu in un paese in l'UE anu bisognu di cunfurmà cù e lege specifiche di u paese d'esportazione.

set4

2. Chì ghjè u cuntenutu chjave di a nova direttiva RoHS ? In cunfrontu cù a direttiva RoHS originale, u cuntenutu rivedutu di u novu RoHS hè principalmente riflessu in i quattru aspetti seguenti: Prima, u scopu di i prudutti cuntrullati hè statu allargatu. Basatu annantu à l'ottu categurie di l'equipaggiu elettricu è elettronicu cuntrullati da a direttiva RoHS originale, hè stata allargata per include l'equipaggiu medicale è l'equipaggiu di monitoraghju. Per quasi tutti l'equipaggiu elettricu è elettronicu, i tempi di esecuzione differenti sò specificati per diverse categurie di produttu. Siconda, intruduce un mecanismu di rivisione è supplementu per a lista di sustanzi ristretti, rivisione regularmente è rivisione di sustanzi periculosi è i so limiti, è aumentanu i sustanzi ristretti in una manera più rigorosa. Quandu si selezziunà sustanzi ristretti, l'attenzione deve ancu esse pagata à a coordinazione cù altre regulamenti, in particulare i sustanzi in l'Annex XIV (Lista d'Autorizazione SVHC) è l'Annex XVI (Lista di Sustanze Restricted) di u Regolamentu REACH, indichendu l'ambitu di e sustanzi ristretti per una valutazione futura. . Permette più tempu è direzzione per l'imprese per selezziunà materiali alternativi. Terzu, chjarificà u mecanismu di esenzione, dà diversi periodi di validità di esenzione per diverse categurie di prudutti per incuragisce l'imprese à sviluppà alternative pertinenti, è aghjustà è aghjurnà u periodu di validità di esenzione secondu a situazione attuale. Quartu, in relazione à a marca CE, secondu i requisiti di a nova direttiva RoHS, l'equipaggiu elettricu è elettronicu ùn deve micca solu risponde à i requisiti limite di sustanzi ristretti, ma ancu appiccà a marca CE prima di mette in u mercatu. A principal diferenza trà l'antica è a nova direttiva RoHS

aww

3. Chì sò u scopu di i prudutti cuntrullati da a direttiva RoHS ?

1. Grandi apparecchi domestici: frigoriferi, lavatrici, forni à micru, climatizzatori, etc., cumprese i novi categurie di produttu RoHS "grill à gas", "fornu à gas" è "riscaldatore à gas".

2. Picculi apparecchi di casa : aspiratori, ferri elettrici, asciugacapelli, forni, orologi, etc.

3. Tecnulugia di l'informatica è l'equipaggiu di cumunicazione : urdinatori, fax, telefuni, telefunini, etc.

4. Equipamentu d'utilizatori: radiu, televisioni, videoregistratori, strumenti musicali, etc., cumpresa a nova categuria di produttu RoHS novu "mobili cù funzioni elettriche", cum'è "elevazione di letti reclinabili" è "elevazione di sedie reclinabili".

5. Apparecchiatura di illuminazione: lampade fluorescenti altru ch'è l'illuminazione di a casa, etc., i dispusitivi di cuntrollu di l'illuminazione

6. Strumenta elettricu è ilittronica (eccettu l'attrezzatura industriale stazionaria maiò): trapani elettrici, torni, saldatura, sprayers, etc.

7. Ghjochi, divertimentu è equipaghji sportivi: veiculi elettrici, video games, macchine automatiche di ghjoculi, etc., cumprese a nova categuria di novu RoHS "giochi cù funzioni elettriche minori", cum'è "orsu di peluche parlante" è "orsu di peluche parlante". "Scarpe brillanti".

8. Equipamentu medicale: apparatu di radioterapia, tester elettrocardiogramma, strumentu analiticu, etc.

9. Surviglianza è dispusitivi di cuntrollu: detectors di fumu, incubators, surviglianza di fabbrica è macchine di cuntrollu, etc.

10. Vending machines

11. Ogni altru EEE chì ùn hè micca in u scopu di e categurie sopra: In più di "interruttore di putenza" è "valigetta elettrica", cumpresa a nova categuria di novu produttu RoHS "robbi cù funzioni elettriche", cum'è "robbi riscaldati" è giacche di salvataggio "splende in acqua".

I prudutti cuntrullati da a direttiva RoHS includenu micca solu prudutti di macchine cumplette, ma ancu cumpunenti, materie prime è imballaggi utilizati in a produzzione di macchine cumplete, chì sò ligati à tutta a catena di produzzione.

dcre

4. Chì sò i requisiti per i sustanzi periculosi è i so limiti ? L'articulu 4 di a nova Direttiva RoHS stipula chì i Stati membri anu da assicurà chì i prudutti elettrici è elettronichi immessi in u mercatu, cumpresi i so cavi è accessori per a riparazione o riutilizazione, o per aghjurnà e so funzioni o aumentà a so capacità, ùn cuntenenu piombo (Pb). , mercuriu (Hg), cadmiu (Cd), cromu esavalente (Cr6+), bifenili polibromurati (PBB) è eteri difenilici polibromurati (PBDE) è altri 6 sustanzi periculosi. In u 2015, a direttiva rivista 2015/863 / UE hè stata emessa, estende a nova direttiva RoHS, aumenta DEHP (2-ethylhexyl phthalate), BBP (butyl benzyl phthalate), DBP (dibutil ftalate), DIBP (diisobutil ftalate) Quattru sustanzi chimichi chjamati ftalati, cum'è ftalati), anu intrutu in a lista di sustanzi chimichi ristritti. Dopu a rivisione di a direttiva, i tipi di sustanzi chimichi periculosi in l'apparecchi elettrici cuntrullati da a nova direttiva RoHS sò stati aumentati à 10:

1. Piombo (Pb) Esempii d'usi di sta sustanza: saldatura, vetru, stabilizzatori di PVC 2. Mercuriu (Hg) (mercuriu) Esempii d'usi di sta sustanza: termostati, sensori, interruttori è relay, lampadine 3. Cadmium (Cd) ) Esempii d'usu di sta sustanza: switches, springs, connectors, housings and PCBs, contacts, batteries 4. Hexavalent chromium (Cr 6+) Esempii di usu di sta sustanza: Metal anti-corrosion coatings Esempi di sta sustanza: flame retardants, PCB, connettori, carcasse di plastica 6. Eteri difenilici polibromurati (PBDE) Esempii di usu di sta sustanza: ritardanti di fiamma, PCB, connettori, carcasse di plastica estere etilesilico) 8. BBP (ftalato di benzile butile) 9. DBP (ftalato di dibutil) 10. DIBP (ftalato di diisobutil)

À u listessu tempu, u cuntenutu massimu di sustanzi nocivi in ​​materiali omogenei hè: piombo micca più di 0,1%, mercuriu micca più di 0,1%, cadmiu micca più di 0,01%, cromu hexavalente micca più di 0,1%, bifenili polibrominati chì ùn sò micca più di 0,1%, difenil polibromuratu. eteri micca più di 0,1%. Quattru novi chimichi chjamati ftalati sò stati aghjuntu cù un limitu di 0,1% ognunu.

5. Chì ghjè u prucessu di dumanda di verificazione ?

■ Passu 1. Complete u furmulariu di applicazione di teste RoHS, chì pò esse cullucatu da u centru di verificazione RoHS, o scaricatu da u situ web di u centru di verificazione RoHS, è rinviatu dopu à riempimentu. ■ Passu 2. Quotation: Dopu avè sottumessu l'applicazione, u cliente manda a mostra (o spedizione espressa) à l'unità di verificazione, è l'unità di verificazione divide l'esemplari in modu ragiunate in cunfurmità cù i bisogni, è torna a quantità di split di u produttu è a tarifa di prova à u cliente. ■ Passu 3. Dopu chì u pagamentu hè ricevutu, a prova serà disposta. In generale, a prova serà finita in una settimana. ■ Passu 4. Publicà u rapportu, chì pò esse mandatu per mezu, fax, e-mail o l'ispettore in persona.

6. Quantu costa a certificazione RoHS ? U prezzu esatta di a prova RoHS richiede à a cumpagnia di furnisce l'imaghjini di u produttu è a fattura di materiali, secondu a cumplessità di u pruduttu. A certificazione RoHS hè diversa da CCC, UL è altre certificazioni. Esegue solu teste di analisi chimica per i campioni, cusì ùn ci hè micca ispezione di fabbrica. Se i prudutti ùn sò micca cambiati è i normi di teste ùn sò micca aghjurnati, ùn ci saranu micca altri costi di seguitu.

7. Quantu tempu ci vole à fà a certificazione ROHS? Attualmente, a certificazione RoHS testa principalmente 6 sustanzi di piombo, mercuriu, cadmiu, cromu esavalente, PBB è PBDE. I prudutti cumuni applicanu a certificazione ROHS. In a premessa chì i clienti furniscenu campioni è materiali, u tempu di teste RoHS per i prudutti cunvinziunali hè di circa 7 ghjorni.

8. Quantu hè validu a certificazione ROHS? Ùn ci hè micca un periodu di validità obligatoriu per a certificazione ROHS. Se u standard di prova di certificazione ROHS ùn hè micca ufficialmente rivista, u certificatu ROHS originale pò esse validu per un bellu pezzu.


Tempu di Postu: Aug-09-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.