In più di e precauzioni prima di fà un ordine, i cumpratori internaziunali ponu ancu piglià e seguenti misure per assicurà a qualità di u produttu:
1. Richiede i fornituri per furnisce campioni perprova
Prima di cumprà merci in grandezza, i cumpratori ponu dumandà à u fornitore di furnisce mostre per teste gratuiti. Attraversu a prova, unu pò capisce i materiali, funzioni, caratteristiche, è altre infurmazione di u pruduttu.
2. Cunfirmà a certificazione di u produttu è i normi di qualità
U cumpratore pò dumandà a certificazione è i standard di qualità per u pruduttu da u fornitore, cumpresuISO, CE, UL, etc., per cunfirmà se u pruduttu risponde à i standard di u paese è di destinazione.
3. Hiring una agenzia di prova di terzu-party
assunzione aagenzia di teste di terzupò detectà prublemi ligati à a qualità di u produttu, u rendiment, l'affidabilità, è furnisce rapporti à i cumpratori.
4. Cumpite i rigulamenti di u cummerciu internaziunale
Per prutege u so dirittu à cumprà merchenzie, i cunsumatori anu bisognu di capiscenu è di cunfurmà cù i rigulamenti di u cummerciu internaziunale pertinenti, cum'è i "Principi Generali di Termini è Pratica in u Cummerciu Internaziunale" è a "Clausula di Interpretazione di i Termini Commerciali Internaziunali" di a Càmera Internaziunale di Cummerciu. Cummerciu.
5. Multiple cumunicazioni
I cumpratori è i fornituri anu bisognu di cumunicà parechje volte per cunfirmà i dettagli di u produttu, i prucessi di produzzione, i prucessi d'ispezione è altre informazioni per assicurà a qualità di e merchenzie è a cuntrullabilità di a catena di supply.
Tempu di post: 06-06-2023