L'ufficiali doganali di Los Angeles anu pigliatu più di 14,800 paia di scarpe Nike falsificate spedite da a Cina è dichjaranu chì sò salviette.
A Customs and Border Protection di i Stati Uniti hà dettu in una dichjarazione u marcuri chì i scarpi valenu più di $ 2 milioni s'ellu eranu genuini è venduti à u prezzu di vendita suggeritu da u fabricatore.
I scarpi falsi eranu diversi Air Jordans. I funzionari doganali anu dettu chì includenu edizioni speciali è mudelli vintage chì sò assai ricercati da i cullezzione. I scarpi attuali vendenu in linea per circa $ 1,500.
Sicondu a NBC Los Angeles, i falsi sneakers Nike anu simboli swoosh attaccati liberamente à i lati chì pareanu esse cuciti crudamente.
A Dogana è a Proteczione di Fruntiera di i Stati Uniti hà dettu chì i scarpi sò stati imballati in dui cuntenituri è sò stati scuperti da l'ufficiali in u Portu Marittimu di Los Angeles / Long Beach mentre inspeccionava a carica da a Cina. L'agenzia hà dettu chì i scarpi falsificati sò stati scuperti pocu tempu, ma ùn hà micca specificatu a data.
"L'urganisazioni criminali transnaziunali cuntinueghjanu à prufittà di a pruprietà intellettuale di i Stati Uniti vendendu merchenzie falsificate è pirate micca solu in i Stati Uniti, ma in u mondu sanu", disse Joseph Macias, Agente Speciale Incaricatu di Investigazioni di Sicurezza Interna in Los Angeles, in una dichjarazione. .
I Porti di Los Angeles è Long Beach sò i porti marittimi di cuntainer più trafficati è secondi in i Stati Uniti. I dui porti sò situati in a stessa zona in u sudu di u Contea di Los Angeles.
Customs and Border Protection dice chì i scarpi falsificati di designer sò una "industria criminale multimilionaria" chì hè spessu usata per finanzià l'imprese criminali.
Un rapportu da a Dogana è a Proteczione di Fruntiere di i Stati Uniti hà dettu chì i scarpi sò classificati secondu dopu à vestiti è accessori in sequestri totali di prudutti in l'annu fiscale 2018.
Tempu di Postu: 15-Nov-2023