1. A decenza di a vostra imagina persunale, ancu s'ellu ùn pò micca lascià una bona prima impressione nantu à i clienti, 90% di tutte e prime impressioni boni venenu da a vostra robba è u maquillaje.
2. In vendita, ci vole à avè un pocu di lupu, un pocu di salvatica, un pocu di arroganza, è un pocu di curagiu. Questi caratteri vi dà l'iniziativa. Di sicuru, micca tuttu ubligatoriu di agisce immediatamente, ma hè ancu bisognu di pensà tranquillamente.
3. Sè vo ùn sò attivu in u vostru travagliu è solu vulete chjappà attornu è uttene una guaranzia, u sopra è ciò chì serà dettu quì sottu ùn serà micca utile per voi à tutti.
4. Prima di ottene un risultatu blockbuster, avete da fà prima i preparazioni boring.
5. Preparazioni pre-vendita, cumpresi cumpetenze di cumunicazione, personalità di u cliente è altri materiali, determinanu a vostra prestazione.
6. Quelli venditori superiori tendenu à avè attitudini più boni, più prufessiunali di prufessiunalismu, è serviziu più pensativu.
7. I venditori duveranu leghje più libri nantu à l'ecunumia è a vendita, è capiscenu a nutizia internaziunale, chì hè spessu u megliu tema, è ùn serà micca ignurante è superficiale.
8. E transacciones chì ùn sò micca benefizii à i clienti sò liate à esse preghjudiziu à i venditori. Questu hè u codice più impurtante di l'etica cummerciale.
9. Selezziunà i clienti. Misura a vuluntà è a capacità di i clienti à cumprà, ùn perde micca u tempu nantu à e persone chì sò indecisi.
10. Una regula impurtante per una prima impressione forte hè di aiutà à e persone chì si sentenu impurtanti per sè stessu.
11. Vendi à e persone chì ponu piglià decisioni di compra. Serà assai difficiule per voi di vende se a persona chì vende ùn hà micca u putere di dì "cumprà".
12. Ogni venditore deve capisce chì solu per attruverà più l'attenzione di i clienti, hè più faciule per vende successu.
13. Spiegà i beneficii di i prudutti à i clienti in una manera pianificata è chì i clienti sentenu i benefici di i prudutti hè una "skill" necessaria per i venditori per migliurà a so prestazione.
14. Ùn pudete micca aspittà d'esse ricunnisciutu da ogni cliente, per quessa, quandu vi sò rifiutati, ùn vi scuraggiate, face ogni cliente cù una attitudine pusitiva, è ci sarà sempre un mumentu di successu.
15. Sapete ogni cliente cun cura, perchè determinanu u vostru ingudu.
16. U megliu u venditore, u più capaci di sustene u fallimentu, perchè anu cunfidenza in elli stessi è u so travagliu!
17. Capisce i clienti è risponde à i so bisogni. Ùn capisce micca i bisogni di u cliente hè cum'è caminari in u bughju, perde u sforzu è ùn vede risultati.
18. I clienti ùn sò micca spartuti in altu è bassu, ma ci sò gradi. A determinazione di u vostru livellu di sforzu per u livellu di u cliente pò sfruttà u tempu di u vostru venditore.
19. Ci sò trè regule per aumentà u rendiment: - fucalizza nantu à i vostri clienti impurtanti, secondu, esse più focu, è terzu, esse più focu.
20. Ogni vendita deve esse diversa. Avete da esse cumplettamente preparatu in anticipu. Per diversi tipi di clienti, aduttate u metudu di chat più adattatu è u puntu di entrata.
21. U desideriu di i clienti di cunsumà spessu si trova solu in un certu mumentu. Duvete ghjudicà rapidamente è precisamente per ùn mancassi l'oppurtunità. Inoltre, duvete travaglià dura per creà opportunità invece di aspittà seccu.
22. A regula d'oru di vende venditore hè "Tratta l'altri cumu ti piace chì l'altri ti trattanu"; a regula di platinu di vendita hè "Tratta a ghjente a manera chì piace".
23. Chì u cliente parla di sè stessu quantu pussibule. Quantu più i clienti parlanu, u più prubabile chì truverete un terrenu cumuni, custruisce una bona relazione, è cresce a chance di vende successu.
24. In faccia à i clienti, deve esse pazienti, ùn deve micca agisce troppu in fretta, è ùn deve micca piglià a ligera. Duvete piglià faciule, fighjate a vostra faccia, è facilità e transazzione à u mumentu bellu.
25. In fronte à u rifiutu di u cliente, ùn vi scuraggiate, pruvate à truvà u mutivu di u rifiutu di u cliente, è poi prescrive a medicina ghjusta.
26. Ancu s'è u cliente ùn vi ricusate, mantene a vostra pacienza è l'entusiasmu. A vostra pacienza è l'entusiasmu infettaranu i clienti.
27. Spergu chì avete sempre in mente chì i vostri sforzi sò per aiutà i clienti à risolve i prublemi, micca per i cummissioni di vendita.
28. Ùn importa micca ogni tempu o situazione, u mutivu perchè i clienti sò disposti à truvà vi hè assai simplice: a vostra sincerità.
29. U vostru fallimentu hè sempre solu per via di sè stessu.
30. Affruntà ogni cliente cù entusiasmu, ogni volta chì vende, dite à sè stessu: Questu hè u megliu!
31. U modu più faciule per suscitarà u disgustu di i clienti: cumpete cù i clienti.
32. I contramisuri più sapienti contr'à i cuncurrenti sò l'attitudine, u serviziu dedicatu è a prufessionalità. A manera più stupida di trattà cù l'offensiva di u cuncurrente hè di parlà male di l'altra parte.
33. Prufittate - questu hè u più impurtante, se ti piace ciò chì fate, i vostri rializazioni seranu più eccezziunale. Fà ciò chì ti piace porta gioia à quelli chì ti circundanu, è a felicità hè contagiosa.
34. U rendiment hè a vita di un venditore, ma per ottene u rendiment, hè sbagliatu di disregard l'etica di l'affari è aduprà i mezi senza scrupulous. U successu senza onore suminarà a semente di fallimentu per u futuru.
35. I venditori devenu sempre attenti à paragunà i fluttuazioni di u rendiment mensili è settimanali, è cunducendu introspezione è rivisione per scopre u mutivu: hè fattori umani o cumpetizione? Capisce a situazione ghjusta, truvate contramisuri, è cuntinueghja à creà boni risultati.
36. Mandate un cliente cuntentu, ellu prumove in ogni locu per voi è vi aiuterà à attruverà più clienti.
37. A vostra "trascuranza" in serviziu à i vechji clienti hè una opportunità per i cuncurrenti. Andate cusì, è ùn ci vole micca assai prima chì site in crisa.
38. Ùn avete micca manera di sapè quanti clienti partenu per via di a vostra inattenzione. Forsi vi fate bè in tuttu, ma una piccula indiferenza pò caccià i vostri clienti. Questi dettagli sò ancu a linea di divisione più diretta trà l'eccellente è u mediocre.
39. L'etiquette, l'aspettu, u discorsu è i modi sò a fonte di impressioni boni o cattivi di e persone chì s'accordanu cù l'altri. U venditore deve fà più sforzi in questa zona.
40. U creditu hè u vostru più grande capitale, è a personalità hè u vostru più grande asset. Per quessa, i venditori ponu aduprà diverse strategie è mezi, ma ùn devenu mai ingannà i clienti.
41. U prugressu di vendita quandu i clienti parlanu. Dunque, quandu u cliente parla, ùn l'interrompe micca, è quandu si parla, permettenu à u cliente di interrompe. A vendita hè un arte di u silenziu.
42.Per i clienti, un venditore chì sente bè hè più populari cà un venditore chì hè bonu per parlà.
Tempu di post: Jul-29-2022