Oghje, sparteraghju cun voi un riassuntu di 56 plataforme di cummerciu esteru in u mondu, chì hè u più cumpletu in a storia. Affrettatevi è raccoglielu !
America
1. Amazonhè a più grande cumpagnia di e-commerce in u mondu, è a so attività copre i mercati in 14 paesi.
2. Bonanzahè una piattaforma di e-commerce amichevule à u venditore cù più di 10 milioni di categurie in vendita. U mercatu di a piattaforma hè dispunibule in Canada, Regnu Unitu, Francia, India, Germania, Messicu è Spagna.
3. eBayhè un situ di shopping in linea è d'asta per i cunsumatori mundiali. Hà siti indipendenti in 24 paesi cumpresi Stati Uniti, Canada, Austria, Francia è u Mediu Oriente.
4. Etsyhè una piattaforma di e-commerce glubale chì offre a vendita è a compra di prudutti di l'artighjanali. U situ serve à circa 30 milioni di clienti annu.
5. Jethè un situ web di e-commerce operatu indipindente da Walmart. U situ hà più di un milione di pagine viste per ghjornu.
6. Newegghè una piattaforma di e-commerce chì vende l'equipaggiu elettronicu di l'informatica, i prudutti di cumunicazione, è face u mercatu di i Stati Uniti. A piattaforma hà riunitu 4,000 venditori è 25 milioni di gruppi di clienti.
7. Walmarthè una piattaforma di e-commerce di u listessu nome di Walmart. U situ web vende più di 1 milione di prudutti, è i venditori ùn anu micca bisognu di pagà per listi di prudutti.
8. Wayfairhè una piattaforma di e-commerce principalmente impegnata in a decorazione di a casa, vende decine di milioni di prudutti da 10 000 fornitori in linea.
9. Vulenduhè una piattaforma di e-commerce globale B2C specializata in commodities à prezzu bassu, cù circa 100 milioni di visite annu. Sicondu i rapporti, Wish hè u software di shopping più scaricatu in u mondu.
10. Zibbethè una piattaforma di cummerciale per l'artigianatu originale, opere d'arte, antichità è articuli, amatu da artisti, artigiani è cullezzione.
11. Americanihè un situ di e-commerce brasilianu cù quasi 500 000 prudutti in vendita è 10 milioni di clienti.
12. Casas Bahiahè una piattaforma di e-commerce brasiliana cù più di 20 milioni di visite di u situ web per mese. A piattaforma vende principalmente mobili è apparecchi domestici.
13. Dafitihè u principale rivenditore di moda in linea di u Brasile, chì offre più di 125.000 prudutti è 2.000 marche naziunali è stranieri, cumprese: vestiti, calzature, accessori, prudutti di bellezza, casa, sporti, etc.
14. Extrahè u più grande centru cummerciale in linea di u Brasile per l'arredamento di casa è i prudutti elettronichi, vende mobili, apparecchi elettrici, telefunini, laptops, etc. U situ web hà quasi 30 milioni di visiti mensili.
15. Liniohè un e-commerce latino-americanu chì serve principalmente i cunsumatori in a regione di lingua spagnola di l'America Latina. Hà ottu siti indipendenti, di i quali sei paesi anu apertu l'affari internaziunali, principalmente Messicu, Colombia, Cile, Perù, etc. Ci sò 300 milioni di clienti potenziali.
16. Mercatu Librehè a più grande piattaforma di e-commerce in America Latina. U situ web hà più di 150 milioni di viste per mese, è u so mercatu copre 16 paesi cumpresi Argentina, Bolivia, Brasile è Cile.
17. MercadoPagostrumentu di pagamentu in linea chì permette à l'utilizatori di almacenà soldi in i so cunti.
18. Sottumarinuhè un situ web di vendita in linea in Brasile, chì vende libri, cartoleria, audiovisivi, video games, etc. I cummercianti ponu prufittà di vendite da i dui siti.
Europa
19. IndustryStockhè u capu di u primu situ web industriale B2B in Auropa, un annuariu mundiale di fornitura di prudutti industriali, è un mutore di ricerca prufessiunale per i fornituri di prudutti industriali! Principalmente utilizatori europei, cuntendu 76,4%, America Latina 13,4%, Asia 4,7%, più di 8,77 milioni di cumpratori, chì copre 230 paesi!
20. WLWL'impresa in linea è a piattaforma di visualizazione di u produttu, banner publicitarii, etc., tutti i fornituri ponu esse registrati, cumpresi i pruduttori, i venditori è i fornituri di servizii, chì copre i paesi: Germania, Svizzera, Austria, 1,3 milioni di visitatori per mese.
21. Cumpass :Fundatu in Svizzera in u 1944, pò vede i prudutti di a cumpagnia in e Pagine Gialle europee in 25 lingue, cumanda banner publicitari, newsletters elettronichi, hà filiali in 60 paesi, è hà 25 milioni di pagine viste per mese.
22. Industria direttahè statu stabilitu in Francia in u 1999. Hè una piattaforma di visualizazione di l'impresa è di u produttu in linea, banner publicitarii, newsletters elettronichi, solu registrazione di u fabricatore, chì copre più di 200 paesi, 2 milioni di cumpratori, è 14,6 milioni di pagine mensili.
23. Tiu.ruhè statu stabilitu in u 2008 è hè unu di i più grandi piattaforme B2B in Russia. I prudutti venduti in linea nantu à a piattaforma copre a custruzzione, l'automobile è a motocicletta, u vestitu, l'hardware, l'equipaggiu di energia è altre industrie, è u mercatu di destinazione copre Russia, Ucraina è Uzbekistan, Cina è altri paesi asiatichi è europei.
24. Europages,fundata in Francia in u 1982, mostra i prudutti di a cumpagnia nantu à e Pagine Gialle Europee in 26 lingue, è pò urdinà banner publicitarii è newsletters elettronichi. Principalmente per u mercatu europeu, 70% di l'utilizatori sò da l'Europa; 2.6 milioni di fornitori registrati, chì coprenu 210 paesi, visite di pagina: 4 milioni / mese.
Asia
25. Alibabahè a più grande cumpagnia di e-commerce B2B in Cina, cù l'affari chì copre 200 paesi è vende prudutti in 40 campi cù centinaie di milioni di categurie. L'imprese è e cumpagnie affiliate include: Taobao, Tmall, Juhuasuan, AliExpress, Alibaba International Marketplace, 1688, Alibaba Cloud, Ant Financial, Cainiao Network, etc.
26. Aliexpresshè l'unica piattaforma di cummerciale in linea custruita da Alibaba per u mercatu globale. A piattaforma hè destinata à i cumpratori d'oltremare, supporta 15 lingue, face transazzione garantita attraversu i cunti internaziunali Alipay, è usa a spedizione express internaziunale. Hè unu di i terzu più grandi siti di shopping online in lingua inglese in u mondu.
27. Fonti Globalihè una piattaforma di cummerciu internaziunale B2B multicanale. Si basa principalmente in mostre offline, riviste, publicità CD-ROM, a basa di clienti di destinazione hè principalmente grande imprese, più di 1 milione di cumpratori internaziunali, cumprese 95 da i 100 principali rivenditori di u mondu, l'industrii dominanti di l'elettronica, l'automobile è a moto, i rigali, artigianato, gioielli, ecc.
28. Made-in-China.comhè statu stabilitu in 1998. U so mudellu di prufittu include principarmenti tariffi di aderenza, publicità è tariffi di ranking di u mutore di ricerca purtati da a prestazione di servizii di valore aghjuntu, è i tariffi di certificazione di reputazione corporativa caricati à i fornituri certificati. I vantaghji sò principarmenti cuncentrati in diverse industrii cum'è vestiti, artighjanali, trasporti, machini è cusì.
29. Flipkarthè u più grande retailer di e-commerce in India cù 10 milioni di clienti è 100 000 fornitori. In più di vende libri è elettronica, opera una piattaforma in linea chì permette à i venditori di terze parti di vene è vende i so prudutti. A reta logistica di Flipkart aiuta i venditori à furnisce i prudutti più rapidamente, mentre chì furnisce ancu i venditori cun finanziamentu. Walmart hà recentemente acquistatu Flipkart.
30. GittiGidiyorhè una piattaforma di e-commerce turca di eBay, cù 60 milioni di visite mensili à u so situ web è quasi 19 milioni d'utilizatori registrati. Ci hè più di 50 categurie di prudutti in vendita, è u numeru supera i 15 milioni. Un saccu di ordini venenu da utilizatori mobili.
31. HipVanhè una piattaforma di e-commerce cù sede in Singapore è principalmente impegnata in i prudutti di a casa. Circa 90 000 cunsumatori anu compru da u situ.
32. JD.comhè a più grande cumpagnia di e-commerce auto-operata in Cina, cù più di 300 milioni d'utilizatori è a più grande cumpagnia di Internet per entrate in Cina. Hè ancu operatu in Spagna, Russia è Indonesia, è hè una di e più grandi plataforme di e-commerce in u mondu, cù millaie di fornituri è a so propria infrastruttura logistica. À u 31 di dicembre di u 2015, u Gruppu Jingdong hà quasi 110 000 impiegati regularmente, è a so attività implica trè campi principali: e-commerce, finanza è tecnulugia.
33. Lazadahè una marca di e-commerce di u Sudeste Asiaticu creata da Alibaba per l'utilizatori in Indonesia, Malesia, Filippine, Singapore è Tailanda. Decine di millaie di venditori si sò stallati nantu à a piattaforma, cù vendite annuali di circa $ 1,5 miliardi.
34. Qoo10hè una piattaforma di e-commerce cù sede in Singapore, ma ancu destinata à i mercati in Cina, Indonesia, Malesia è Hong Kong. I cumpratori è i venditori solu bisognu di registrà a so identità nantu à a piattaforma una volta, è i cumpratori ponu fà pagamentu dopu chì a transazzione hè finita.
35. Rakutenhè a più grande piattaforma di e-commerce in Giappone, cù più di 18 milioni di prudutti in vendita, più di 20 milioni d'utilizatori, è un situ indipendente in i Stati Uniti.
36. Shopeehè una piattaforma di e-commerce di u Sudeste Asiaticu destinatu à Singapore, Malesia, Tailanda, Taiwan, Indonesia, Vietnam è Filippine. Hà più di 180 milioni d'articuli in vendita. I cummercianti ponu comodamente registrà in linea o attraversu una app mobile.
37. Snapdealhè una piattaforma di e-commerce indiana cù più di 300 000 venditori in linea chì vendenu quasi 35 milioni di prudutti. Ma a piattaforma richiede à i venditori di registrà l'imprese in India.
Australia
38. eBay Australia, a gamma di prudutti venduti include automobili, prudutti elettronici, moda, prudutti di casa è di giardinu, articuli sportivi, ghjoculi, forniture cummerciale è prudutti industriali. eBay Australia hè unu di i siti più populari in Australia, cù più di a mità di tutte e vendite online non alimentari in Australia chì venenu da eBay Australia.
39. Amazon Australiahà una grande cuscenza di a marca in u mercatu australianu. Da quandu a piattaforma hè stata lanciata, u trafficu hè in crescita. U primu batch di venditori à unisce hà un vantaghju di primu mutore. Amazon furnisce digià servizii di spedizione FBA per i venditori in Australia, chì risolve largamente i prublemi logistichi di i venditori internaziunali.
40. Trade Mehè u situ web più populari di a Nova Zelanda è a più grande piattaforma di e-commerce cù quasi 4 milioni d'utilizatori registrati. Hè stimatu chì 85% di a pupulazione di a Nova Zelanda hà un contu Trade Me. New Zealand Trade Me hè stata fundata in u 1999 da Sam Morgan. Apparel & Footwear, Home & Lifestyle, Toys, Games è Sporting Goods sò i più populari nantu à Trade Me.
41. GraysOnlinehè a più grande sucietà d'asta in linea industriale è cummerciale in Oceania, cù più di 187 000 clienti attivi è una basa di dati di 2,5 milioni di clienti. GraysOnline hà una larga gamma di prudutti chì varieghja da l'arnesi di fabricazione di l'ingegneria à u vinu, a casa, a ropa è più.
42. Catch.com.auhè u più grande situ web di cummerciale di l'Australia. Hà lanciatu u so propiu situ web di e-commerce in 2017, è i grandi nomi cum'è Speedo, North Face è Asus si sò stallati. Catch hè principalmente un situ di scontu, è i venditori cù boni prezzi sò più prubabile di successu in a piattaforma.
43.Fundatu in u 1974,JB Hi-Fihè un rivenditore di brick-and-mortar di l'elettronica è di i prudutti di l'intrattenimentu di u cunsumu, cumpresi i video games, i filmi, a musica, u software, l'elettronica è l'apparecchi di casa, i telefuni mobili è più. Dapoi u 2006, JB Hi-Fi hà ancu cuminciatu à cresce in Nova Zelanda.
44. My Deal,lanciata in u 2012, hè stata chjamata a 9a cumpagnia di tecnulugia in più rapida crescita in Australia da Deloitte in 2015. MyDeal hè unu di i siti preferiti di i cunsumatori australiani. Per entra in MyDeal, una impresa deve avè più di 10 prudutti. I venditori di commodities, cum'è materassi, sedie, tavule di ping pong, etc., sò più prubabile di successu in a piattaforma.
45. Bunnings Grouphè una catena australiana di hardware di casa chì opera Bunnings Warehouse. A catena hè stata di Wesfarmers dapoi u 1994 è hà filiali in Australia è Nova Zelanda. Bunnings hè stata stabilita in Perth, Western Australia in u 1887 da dui fratelli chì emigravanu da l'Inghilterra.
46. Cotton Onhè una marca di a catena di moda fundata da l'Australian Nigel Austin in 1991. Hà più di 800 filiali in u mondu, situate in Malesia, Singapore, Hong Kong è i Stati Uniti. I so submarchi include Cotton On Body, Cotton On Kids, Rubi Shoes, Typo, T-bar è Factory.
47. Woolworthshè una cumpagnia di vendita chì opera supermercati. Hè appartene à u Gruppu Woolworths in Australia cù marche cum'è Big W. Woolworths vende l'alimentazione è una varietà di altri prudutti di casa, salute, bellezza è zitelli in u so situ web.
Africa
48. Jumiahè una piattaforma di e-commerce cù siti indipendenti in 23 paesi, di i quali cinque paesi anu apertu l'affari internaziunali, cumprese Nigeria, Kenya, Egittu è Maroccu. In questi paesi, Jumia hà cupertu 820 milioni di gruppi di shopping online, diventendu una marca assai cunnisciuta in Africa è l'unica piattaforma di e-commerce licenziata da u statu egizianu.
49. Kilimalhè una piattaforma di e-commerce per i mercati di Kenya, Nigeria è Uganda. A piattaforma hà più di 10 000 venditori è 200 milioni di consumatori potenziali. A piattaforma accumpagna solu a vendita di i prudutti in inglese, cusì chì i venditori ponu vende uniformemente in e trè regioni.
50. Kongahè a più grande piattaforma di e-commerce in Nigeria, cù decine di millaie di venditori è 50 milioni d'utilizatori. I venditori ponu almacenà i prudutti in i magazzini di Konga per una consegna più rapida à i clienti, operandu in modu simili à Amazon.
51. Iconicuhè un situ web di e-commerce di moda per i ghjovani cunsumatori. Havi quasi 200 novi prudutti ogni ghjornu, hà un gran numaru di 500.000 fan di Facebook, è hà più di 80.000 seguitori nantu à e social media Instagram. In u 2013, l'affari di Iconic hà righjuntu $ 31 milioni.
52. My Dealhè una piattaforma di e-commerce australiana chì vende più di 2,000 categurie di prudutti cù un totale di più di 200,000 articuli. I venditori devenu passà l'ispezione di qualità di u produttu di a piattaforma prima di pudè entre è vende.
Mediu Oriente
53. Souqhè stata fundata in u 2005 è hà a sede in Dubai sottu a bandiera di Maktoob, u portale di punta in u Mediu Oriente. Coprendu 1 milione di prudutti in 31 categurie da i prudutti elettronici à a moda, a salute, a bellezza, a mamma è u zitellu è i prudutti di a casa, hà 6 milioni d'utilizatori è ponu ghjunghje à 10 milioni di visite uniche per mese.
54. Cobonehè a più grande cumpagnia di cummerciale di ogni ghjornu in u Mediu Oriente. A basa d'utilizatori registrati hè cresciutu à più di 2 milioni d'utilizatori, chì furnisce i cumpratori cù hotel, ristoranti, magazini di marca di moda, cliniche mediche, club di bellezza è centri commerciali da 50% à 90%. Modellu cummerciale per i prudutti è servizii scontati.
55.Fundatu in u 2013,MEIGhè un gruppu di e-commerce leader in u Mediu Oriente. E so piattaforme di e-commerce includenu Wadi, Helpling, Vaniday, Easytaxi, Lamudi è Carmudi, etc., è furnisce l'utilizatori cù più di 150 000 tipi di merchenzie in un modu di mercatu in linea.
56. meziornuSede serà situata in Riyadh, a capitale di l'Arabia Saudita, furnisce più di 20 milioni di prudutti à e famiglie di u Mediu Oriente, chì copre a moda, i prudutti elettronici, etc., è hà intenzione di diventà "Amazon" è "Alibaba" in u Mediu Oriente.
Tempu di Postu: Aug-20-2022