Ricertamenti, assai novi rigulamenti di u cummerciu esteru in casa è in l'esteru sò entrati in vigore, chì implicanu normi di biodegradazione, alcune esenzioni di tariffu US, CMA CGM spedizione di plastica embargada, etc., è più rilassazione di e pulitiche di entrata per parechji paesi.
#nova regulaNovi rigulamenti di u cummerciu esteru chì sò stati implementati da ghjugnu1. I Stati Uniti estende l'esenzioni di tariffu per certi prudutti medichi2. U Brasile riduce è esenta i tariffi d'impurtazione nantu à certi prudutti3. Diversi tariffi d'importazione da a Russia sò stati aghjustati4. U Pakistan pruibisce l'impurtazione di beni micca essenziali5. L'India restringe l'esportazioni di zuccheru à u 5 di ghjugnu 6. CMA CMA ferma u trasportu di rifiuti plastichi 7. A Grecia rinfurzeghja ancu a so prohibizione cumpleta di plastica 8. I standard naziunali per i plastichi biodegradabili seranu implementati in u 9 di ghjugnu. Parechji paesi rilassate e pulitiche d'ingressu
1.I Stati Uniti estende l'esenzioni di tariffu per certi prudutti medichi
U 27 di maghju, ora lucale, l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti (USTR) hà annunziatu chì l'esenzione da i tariffi punitivi nantu à certi prudutti medichi cinesi serà allargata per altri sei mesi.
L'esenzione hè stata annunziata per a prima volta in dicembre 2020 è hè stata allargata una volta in nuvembre 2021. L'esenzioni tariffarie pertinenti copre 81 prudutti sanitari necessarii per risponde à a nova epidemia di a corona, cumprese buttigli di pompa di disinfettante per e mani, contenitori di plastica per a disinfettazione di salviette, pulsossimetri di dita. , monitori di pressione sanguigna, macchine MRI è più.
2. Brasile exempts certi prudutti da i dazi di impurtazioni
L'11 di maghju, ora lucale, u Ministeru di l'Ecunumia brasilianu annuncia chì per alleviate l'impattu di l'inflazione elevata in u paese nantu à a produzzione è a vita, u guvernu brasilianu hà riduciutu ufficialmente o esentatu i tariffi d'impurtazione nantu à 11 prudutti. I prudutti chì sò stati sguassati da i tariffi includenu: carne bovina congelata disossata, pollo, farina di granu, granu, biscotti, prudutti di panetteria è pasticceria, àcitu sulfuricu è granu di granu. Inoltre, i tariffi d'importazione nantu à i rebars CA50 è CA60 sò stati ridotti da 10,8% à 4%, è i tariffi d'importazione nantu Mancozeb (fungicida) sò stati ridotti da 12,6% à 4%. À u listessu tempu, u guvernu brasilianu annunziarà ancu una reduczione generale di 10% in i tariffi d'impurtazione nantu à diversi prudutti, eccettu per uni pochi di prudutti cum'è l'automobile è u zuccheru di canna.
U 23 di maghju, a Cummissione di u Cummerciu Esteru (CAMEX) di u Ministeru di l'Ecunumia brasilianu hà appruvatu una misura temporale di riduzione di l'impositu, riducendu a tarifa d'importazione di 6 195 articuli da 10%. A pulitica copre 87% di tutte e categurie di merchenzie impurtate in Brasile è hè valida da u 1 di ghjugnu di questu annu finu à u 31 di dicembre di u 2023.
Questa hè a seconda volta da nuvembre di l'annu passatu chì u guvernu brasilianu hà annunziatu una reduczione di 10% in i tariffi nantu à tali bè. Dati da u Ministeru di l'Ecunumia Brazilian mostra chì à traversu dui aghjustamenti, i tariffi impurtazioni nantu à i beni sopra-mintuatu serà ridutta da 20%, o direttamente ridutta à zero tariffi.
U scopu di l'applicazione di a misura temporanea include fagioli, carne, pasta, biscotti, risu, materiali di custruzzione è altri prudutti, cumpresi i prudutti di a Tariffa Esterna di u Mercatu Cumunu Sudamericanu (TEC).
Ci sò 1387 altri prudutti per mantene e tariffi originali, cumprese tessili, calzature, ghjoculi, latticini è certi prudutti di l'automobile.
3. Diversi tariffi d'impurtazione in Russia sò stati aghjustati
U Ministeru di Finanzi di Russia hà annunziatu chì da u 1 di ghjugnu, i tariffi di l'esportazione di u petroliu di Russia seranu ridotti da $ 4,8 à $ 44,8 a tonna.
Da u 1 di ghjugnu, i tariffi nantu à u gasu liquore aumenteranu à $ 87,2 da $ 29,9 un mese prima, i tariffi nantu à i distillati puri di GPL aumenteranu à $ 78,4 da $ 26,9 è i tariffi à u coke da $ 2,9 a tonna da $ 3,2 a tonna.
U 30u tempu lucale, l'Uffiziu di Stampa di u Guvernu di a Federazione Russa hà annunziatu chì da u 1 di ghjugnu à u 31 di lugliu, un sistema di quota tariffaria serà implementatu per l'esportazione di rottami di metalli ferrosi.
4. U Pakistan pruibisce l'impurtazioni di merchenzie micca essenziali
U Ministeru di l'Importazione è l'Esportazione di u Cummerciu di u Pakistan hà publicatu a Circular SRO N ° 598 (I)/2022 u 19 di maghju di u 2022, annunziendu una prohibizione di l'esportazione di beni di lussu o beni micca essenziali in Pakistan. L'impattu di e misure serà di circa $ 6 miliardi, una mossa chì "salverà u paese di valuta straniera preziosa". In l'ultime settimane, a fattura di l'impurtazioni di u Pakistan hè cresciuta, u so deficit di u cuntu currente hè statu allargatu, è e so riserve di valuta straniera sò diminuite. 5. L'India restringe l'esportazioni di zuccaru per 5 mesi. Sicondu u Daily Information Ecunomica, u Ministeru Indianu di u Cunsumu, Alimentazione è Distribuzione Pùbblica hà publicatu una dichjarazione u 25 dicendu chì per assicurà l'approvvigionamentu domesticu è stabilizzà i prezzi, l'autorità indiane vi L'esportazioni di zuccheru sò regulate, limitendu l'esportazioni di zuccaru à 10. milioni di tunnellate. A misura serà implementata da u 1 di ghjugnu à u 31 d'ottobre di u 2022, è l'esportatori pertinenti anu da ottene una licenza d'esportazione da u Ministeru di l'Alimentazione per impegnà in u cummerciu di esportazione di zuccheru.
6. CMA CGM ferma u trasportu di rifiuti plastichi
À u "One Ocean Global Summit" tenutu in Brest, Francia, u gruppu CMA CGM (CMA CGM) hà publicatu una dichjarazione chì fermarà u trasportu di rifiuti plastichi da navi, chì entrerà in vigore u 1 di ghjugnu 2022. A cumpagnia di navigazione basata attualmente trasporta circa 50 000 TEU di rifiuti plastichi annu. CMA CGM crede chì e so misure aiutanu à prevene tali rifiuti da esse esportati in destinazioni induve a classificazione, u riciclamentu o u riciclamentu ùn pò micca esse garantitu. Per quessa, CMA CGM hà decisu di piglià passi pratichi, s'ellu hà a capacità di upirari, è di risponde attivamente à e chjama di l'ONG per l'azzione nantu à i plastichi oceani.
7.A pruibizione cumpleta di plastica di Grecia hè più stretta
Sicondu un prughjettu di l'annu passatu, da u 1 di ghjugnu di questu annu, un impositu ambientale di 8 centesimi serà impostu nantu à i prudutti chì cuntenenu polyvinyl chloride (PVC) in imballaggi quandu sò venduti. Sta pulitica afecta principalmente i prudutti marcati cù PVC. buttiglia di plastica. Sutta a fattura, i cunsumatori paganu 8 centesimi per articulu per i prudutti chì cuntenenu cloruru di polivinile (PVC) in imballaggi, più 10 centesimi per IVA. A quantità di a tarifa deve esse chjaramente indicata in u documentu di vendita prima di VAT è arregistrata in i libri di contabilità di a cumpagnia. I cummircianti devenu ancu vede u nome di l'articulu per u quale l'impositu ambientale deve esse addebitatu à i cunsumatori è indicà a quantità di a tarifa in un locu visibile. Inoltre, da u 1 di ghjugnu di questu annu, certi fabricatori è importatori di prudutti chì cuntenenu PVC in u so imballaggio ùn sò micca permessi di stampà u logu "pacchettu riciclabile" nantu à u pacchettu o a so etichetta.
8. U standard naziunale per i plastichi biodegradabili serà implementatu in u ghjugnu
Recentemente, l'Amministrazione Statale per u Regolamentu di u Mercatu è l'Amministrazione Naziunale di Standardizazione hà publicatu un annunziu chì dicenu chì "GB/T41010-2021 Requisiti di rendiment è di etichettatura di degradazione di plastica biodegradabili è prudutti" è "GB/T41008-2021 cannucce biodegradabili" sò dui standard naziunali cunsigliati . Serà implementatu da u 1 di ghjugnu, è i materiali biodegradabili accoglieranu opportunità. "GB/T41010-2021 Plastica Biodegradabili è Requisiti di Degradazione di Prudutti è Requisiti di Etichettatura":
http://openstd.samr.gov.cn/bzgk/gb/newGbInfo?hcno=6EDC67B730FC98BE2BA4638D75141297
9. Parechji paesi rilassate e pulitiche di entrata
Alemagna:Da u 1 di ghjugnu, i regulamenti di ingressu seranu rilassati. Da u 1 di ghjugnu, l'ingressu in Germania ùn serà più necessariu di presentà u certificatu di vaccinazione chjamatu "3G", u novu certificatu di ricuperazione di a corona, è u novu certificatu negativu di a prova di a corona.
Stati Uniti:L'USCIS aprirà cumplettamente l'applicazioni accelerate da u 1 di ghjugnu 2022, è prima accetterà l'applicazioni accelerate per i dirigenti EB-1C (E13) di cumpagnie multinaziunali chì sò state presentate u 1 di ghjennaghju 2021 o prima. Da u 1 di lugliu 2022, l'applicazioni accelerate per L'applicazioni di rinuncia à l'interessu naziunale NIW (E21) presentate o prima di ghjugnu 1, 2021 seranu aperte; EB-1C (E13) senior executive di cumpagnie multinaziunali dumandanu una applicazione accelerata.
Austria:A pruibizione di e maschere in i lochi publichi serà rialzata da u 1 di ghjugnu. A partire da u 1 di ghjugnu (marcuri prossimu), in Austria, e maschere ùn sò più obbligatorie in quasi tutti i settori di a vita di ogni ghjornu eccettu Vienna, cumpresi supermercati, farmacie, stazioni di benzina è trasportu publicu.
Grecia:L'"ordine di maschere" per l'istituzioni educative serà rialzatu da u 1 di ghjugnu. U Ministeru di l'Educazione grecu hà dichjaratu chì "u purtamentu obligatoriu di maschere in l'internu è in l'esternu in e scole, università è tutte l'altri istituzioni educative in tuttu u paese serà terminatu u 1 di ghjugnu 2022. "
Giappone:Ripresa di l'ingressu di i gruppi turistici stranieri da u 10 di ghjugnu Da u 10 di ghjugnu, i tour guidati di u gruppu seranu riaperti in 98 paesi è regioni in u mondu. I turisti chì sò elencati da u Giappone da e zone cù tassi d'infezzione bassu di u novu coronavirus sò esentati da teste è isolamentu dopu à l'ingressu in u paese dopu avè ricevutu trè dosi di a vacuna.
Corea di u Sudu:A ripresa di visa turistica u 1 di ghjugnu A Corea di u Sud aprirà visa turistica u 1 di ghjugnu, è alcune persone si preparanu digià à viaghjà in Corea di u Sud.
Tailanda:Da u 1 di ghjugnu, l'ingressu in Tailanda serà esentatu da a quarantena. Da u 1 di ghjugnu, a Tailanda hà da aghjustà di novu e so misure d'ingressu, vale à dì, i viaghjatori d'oltremare ùn anu micca bisognu di esse in quarantena dopu à l'entrata in u paese. Inoltre, a Tailanda aprirà cumplettamente i so porti di cunfini terrestri u 1 di ghjugnu.
Vietnam:Elevazione di tutte e restrizioni di quarantena U 15 di maghju, u Vietnam hà riapertura ufficialmente e so fruntiere è accoglie i turisti di tuttu u mondu per visità u Vietnam. Solu un certificatu di test PCR negativu hè necessariu à l'ingressu, è u requisitu di quarantena hè esentatu.
Nova Zelanda:Apertura cumpleta u 31 di lugliu A Nova Zelanda hà annunziatu recentemente chì aprirà cumplettamente e so fruntiere u 31 di lugliu di u 2022, è hà annunziatu l'ultime pulitiche in materia di immigrazione è visa di studienti internaziunali.
Tempu di Postu: Aug-25-2022