Sicondu CNN, u numeru di vittimi di u focu di l'appartamentu di u Bronx in u sindaco di New York, Eric Adams, u 9 di ghjennaghju, ora locale, era di 17, cumprese 9 adulti. è i zitelli 8 anu infurmatu chì basatu annantu à l'evidenza in a scena è a testimonianza di i tistimoni oculari, hè statu inizialmente determinatu chì u focu hè statu causatu da u residente utilizendu un calefactor spaziale "malfunctioning" in a stanza.
U standard ubligatoriu di u nostru paese per i requisiti di sicurezza speciale per i riscaldatori interni per a casa è scopi simili hè equivalente à IEC 60335-2-30: 2004, chì face i requisiti currispondenti per i riscaldatori elettrici.
Ispezione di riscaldatore elettricu
1. Prutezzione contr'à u cuntattu cù parti live
2. Input putenza è currenti
3. A frebba
4. Leakage currente è forza elettrica à a temperatura di u funziunamentu
5. Overvoltage transitori
6. Resistente à l'umidità
7. Leakage currente è forza elettrica
8. Prutezzione Overload di trasformatori è circuiti rilativi
9. Stabilità è periculi meccanichi
10. Forza meccanica
11. Wiring internu
12. Misure di terra
13. Clearances, distanzi di creepage è insulazione solida
14. Resistente à u calore è a fiamma
1.Protection contru à u cuntattu cù parti live
A custruzzione è a custruzzione di l'apparechju deve furnisce una prutezzione adeguata contra u cuntattu accidentale cù e parti in tensione.
2.Input putenza è currenti
Se l'apparechju hè marcatu cù un input di putenza nominale, l'input di putenza di l'apparechju ùn devi micca da a putenza nominale input di più di a deviazione indicata in a tabella sottu à a temperatura di u funziunamentu normale.
Se l'apparechju hè marcatu cù un currente nominale, u currente à a temperatura normale di u funziunamentu ùn devi micca da a corrente nominale più di u valore di deviazione currispundente indicatu in a tabella sottu.
3. A frebba
Durante l'usu normale, l'apparechju è l'ambiente circondu ùn deve micca ghjunghje à una temperatura eccessiva.
4. Leakage currente è forza elettrica à a temperatura di u funziunamentu
4.1 À a temperatura di u funziunamentu, a corrente di fuga di l'apparechju ùn deve esse eccessiva, è a so forza elettrica deve risponde à i requisiti specificati. L'apparecchi di riscaldamentu elettricu operanu à 1,15 volte a putenza nominale di input. L'apparecchi elettrici è l'apparecchi cumminati sò alimentati à 1,06 volte a tensione nominale. L'istruzzioni di stallazione specificanu chì l'apparecchi trifasi da un fornitura monofase ponu ancu esse utilizati è i trè circuiti cunnessi in parallelu ponu esse pruvati cum'è apparecchi monofasi. Scollegate l'impedenza protettiva è u filtru di interferenza radio prima di fà sta prova.
Dopu chì l'apparechju cuntinueghja à funziunà per un pezzu di tempu chì currisponde à e cundizioni più avversi in l'usu normale, a corrente di fuga ùn deve micca più di i seguenti valori:
- 0,25 mA per l'apparecchi di Classe II
- 0,5 mA per Classe 0, OI è apparecchi di stoviglie
- 0,75 mA per l'apparecchi portatili di Classe I
- 3.5mA per l'apparecchi elettrici stazionari di Classe I
- Per l'apparecchi di riscaldamentu elettricu stazionariu di Classe I, 0,75 mA o 0,75 mA/kW (potenza nominale di input di l'apparechju), quale hè più grande, ma u massimu hè 5mA
Per l'apparecchi cumminati, a corrente di fuga tutale pò esse in i limiti specificati per l'apparecchi di riscaldamentu elettricu o l'apparecchi elettrici, quellu chì hè più grande, ma i dui limiti ùn ponu esse aghjuntu.
5.Transient overvoltage
L'apparechju deve esse capace di resistà à e sopratensioni transitori à quale pò esse sottumessu. Determina s'ellu hè qualificatu da eseguisce una prova di tensione di impulsu nantu à ogni intervallu più chjucu cà u valore specificatu in a tabella sottu.
6. Resistente à l'umidità
L'armatura di l'apparecchi deve furnisce un livellu adattu di impermeabilizazione.
7. Leakage currente è forza elettrica
A corrente di fuga di l'apparechju ùn deve esse eccessiva, è a so forza elettrica deve risponde à i requisiti specificati.
A tensione di prova AC hè applicata trà e parti in tensione è e parti metalliche accessibili cunnesse à u fogliu di metallu. L'area di u fogliu di metallu cunnessu ùn supera micca 20cmx10cm, è hè in cuntattu cù a superficia accessibile di u materiale insulating.
Tensione di prova:
- Per l'apparecchi monofasi, 1,06 volte a tensione nominale;
- Per l'apparecchi trifasi, 1,06 volte a tensione nominale divisa per /3.
In 5 seconde dopu l'applicazione di a tensione di prova, misurate a corrente di fuga.
A corrente di fuga ùn deve micca più di i seguenti valori:
- Per apparecchi di Classe II: 0,25 mA
- Per apparecchi di Classe 0, Classe 0I è Classe Sichuan: 0,5 mA
- Per l'apparecchi portatili di Classe I: 0,75 mA
- Per l'apparecchi elettrici stazionari di Classe I: 3,5 mA
- Per l'apparecchi di riscaldamentu elettricu stazionariu di Classe I: 0,75 mA o 0,75 mA/kW (potenza nominale di input di l'apparechju), quale hè più grande,
Ma u massimu hè 5mA.
Se tutti i cuntrolli anu una pusizione aperta in tutti i poli, u valore specificatu sopra per u limitu di corrente di fuga hè duppiatu. U limite di corrente di fuga specificata sopra deve ancu esse radduppiatu se:
- Ci hè solu un disgiuntore termicu nantu à l'apparechju è micca altri cuntrolli, o
- Tutti i termostati, i limitatori di temperatura è i regulatori d'energia ùn anu micca una pusizione off, o
-L'apparechju hè dotatu di un filtru di interferenza radio. In questu casu, u currente di fuga quandu si disconnecting u filtru ùn deve micca più di u limitu specificatu.
Per l'apparecchi cumminati, a corrente di fuga tutale pò esse in i limiti per l'apparecchi di riscaldamentu elettricu o l'apparecchi elettrici, quellu chì hè u limitu più grande, ma i dui limiti ùn ponu esse aghjuntu.
Immediatamente dopu à a prova sopra, l'insulazione hè sottumessu à una tensione di una onda sinusoidale fundamentale cù una freccia di 50 Hz o 60 Hz per 1 min. A tabella seguente dà
I valori di tensione di prova applicabili à diversi tipi di insulazioni sò datu. E parti accessibuli di u materiale d'insulazione deve esse cuparti cù una foglia di metallu.
8. Prutezzione Overload di trasformatori è circuiti rilativi
L'apparecchi chì anu un circuitu alimentatu da un trasformatore sò stati custruiti in tale manera chì temperature eccessive ùn si verificanu micca in u trasformatore o in circuiti assuciati cù u trasformatore quandu un cortu circuitu pò accade durante l'usu normale.
A conformità hè determinata da l'applicazione di e cundizioni più avversi di cortocircuiti o di sovraccarichi chì prubabilmente accade in usu normale. A tensione di furnimentu di l'apparechju hè 1,06 volte o 0,94 volte a tensione nominale, quale hè più sfavorevule. U valore di l'aumentu di a temperatura di a capa d'insulazione di i fili in circuiti di sicurezza extra-bassa tensione ùn deve micca più di 15K di u valore specificatu pertinente in a Tabella 3.
9. Stabilità è periculi meccanichi
I riscaldatori portatili duveranu esse abbastanza stabili. I riscaldatori dotati di prese di l'apparecchi anu da esse equipati di un assemblea di cordone. Pone u calefactor à un angolo di 15 ° à l'orizontale in a pusizione più sfavore per l'usu normale. U calefactore ùn deve micca vultà.
Un riscaldatore cù una massa di più di 5 kg hè postu nantu à una superficia horizontale è una forza di 5N + - 0,1N hè appiicata à a cima di u calefactor in a direzzione horizontale più sfavore. U calefattore elettricu ùn deve micca vultà.
10. Forza meccanica
L'apparecchi anu una resistenza meccanica adeguata è devenu esse custruiti per resiste à u trattamentu è a manipolazione dura chì prubabilmente accade in usu normale. Aduprate un impacter à molla per fà una prova d'impattu nantu à l'apparechju. L'apparechju hè supportatu rigidamente è una energia d'impattu di 0.5J hè affettata trè volte nantu à ogni puntu debule pussibule di a cunchiglia di l'apparechju.
Per i calefactori chì l'elementi di riscaldamentu sò in cuntattu direttu cù u pannellu di vetru, un impacter di primavera deve esse usatu per impactà u pannellu, è l'energia d'impattu hè 2 J.
I calefactori radianti chì emettenu visibilmente, eccettu quelli installati in pusizioni alti, deve esse posti in modu chì a parti cintrali di a tappa di prutezzione di u focu hè in una pusizione horizontale. Pone un pesu pianu pianu cù una massa di 5 kg è un diametru di 100 mm in u centru di a tappa di prutezzione di u focu per 1 min. Dopu à a prova, a tappa di prutezzione di u focu ùn mostra micca deformazione permanente significativa.
11. Wiring internu
I percorsi di percorsu duveranu esse lisci è senza spigoli vivi. U cablaggio deve esse prutettu in modu chì ùn venenu micca in cuntattu cù bave, pinne di rinfrescamentu o bordi simili chì puderanu causà danni à l'insulazione. I buchi di metallu attraversu quale passanu i fili insulati duveranu avè una superficia plana è arrotondata o una manica insulante. U cablaggio deve esse efficacemente impeditu da entra in cuntattu cù e parti in muvimentu, è a so adattabilità deve esse determinata da l'ispezione visuale.
- Perle insulanti è insulatori ceramichi simili nantu à i cunduttori in tensione sò fissati o sustinuti in modu chì ùn ponu micca cambià a pusizione o appoghjanu nantu à angoli vivi. Se i perle insulanti sò in un cunduttu di metallu flexible, devenu esse chjusu in una manica insulante, salvu chì u cunduttu ùn si pò muvimenti durante l'usu normale. A conformità hè determinata da l'ispezione è a prova manuale.
- E diverse parti di l'apparechju chì sò capaci di muvimenti l'una in relazione à l'altru durante l'usu normale o u mantenimentu di l'utilizatori ùn anu micca causatu stress eccessivu à e cunnessione elettriche è i cunduttori interni, cumpresi i cunduttori chì furniscenu a continuità di a terra. I cundutti metallichi flessibili ùn anu micca dannu à l'insulazione di i cunduttori cuntenuti in elli. E molle di bobina aperta ùn ponu esse usate per prutege i cunduttori. Se una molla di bobina cù bobine in cuntattu hè aduprata per prutege un cunduttore, un revestimentu insulante adattatu deve esse aghjuntu à l'insulazione di u cunduttore.
- Se si verifica una curvatura durante l'usu normale, mette l'apparechju in a so pusizione normale per l'usu è furnisce a tensione nominale in cundizioni normali di funziunamentu. E parti mobili si movenu avanti è retrocede per piegà u filu in l'angolo massimu permessu da a struttura. A velocità di curvatura hè 30 volte / min. U numeru di curve hè:
Per i fili chì si curvaranu durante u funziunamentu normale, 10.000 volte;
100 volte per i fili chì sò piegati durante u mantenimentu di l'utilizatori.
- U cablaggio internu espostu deve esse rigidu è deve esse assicuratu in modu chì in usu normale e distanze di scorrimentu è di distanza ùn ponu esse ridutte sottu à i valori specificati.
-L'insulazione di i cablaggi internu deve esse capace di resistà à e tensioni elettriche chì ponu accade durante l'usu normale. A prestazione elettrica di l'insulazione basica deve esse equivalenti à l'insulazione basica di fili flessibili specificate in GB 5023.1 o GB 5013.1, o cunforme cù a seguente prova di forza elettrica.
- Applicà una tensione di 2000V trà u filu è a foglia di metallu impannillata fora di a capa d'insulazione per 15 minuti. Ùn ci deve esse micca guasi.
-Quandu u bushing hè utilizatu com'è insulazione supplementu per u cablaggio internu, deve esse tenutu in locu per un mezzu affidabile.
A conformità hè verificata da l'ispezione è da a prova manuale.
- U cunduttore marcatu di dui culori gialli / verdi deve esse usatu solu cum'è un cunduttore di terra. A conformità hè determinata da l'ispezione.
12. Misure di terra
- E parti metalliche accessibili di l'apparecchi di Classe OI è di Classe I chì ponu esse in tensione in casu di fallimentu di l'insulazione sò cunnessi in permanenza è affidabile à un terminale di terra in l'apparechju, o à un cuntattu di terra à a presa di entrata di l'apparechju.
-U terminal di terra è u cuntattu di terra ùn deve esse culligatu à u terminal neutru.
L'apparecchi di Classe 0, Classe II è Sichuan ùn anu micca misure di messa à terra. I circuiti di sicurezza extra-bassa tensione ùn deve esse cunnessi à a terra, salvu ch'elli sò circuiti protettivi extra-bassa tensione. A conformità hè determinata da l'ispezione.
-U dispusitivu di serratura di a terminale di terra deve esse abbastanza sicura per impedisce un allentamentu accidentale.
Per altri strutturi, misure speziale ponu esse necessarii, cum'è l'usu di un cumpunente chì ùn pò micca esse dismantled da a negligenza accidentale.
I terminali utilizati per a cunnessione di i cunduttori equipotenziali esterni permettenu a cunnessione di cunduttori cù una sezione trasversale nominale da 2,5 mm2 à 6 mm2, è ùn deve micca esse usatu per furnisce a continuità di terra trà e diverse parti di l'apparechju. Ùn deve esse micca pussibule di allentà questi fili senza l'aiutu di l'arnesi. A conformità hè determinata da l'ispezione è a prova manuale.
- Se una parte staccabile cù una cunnessione di terra hè inserita in un'altra parte di l'apparechju, a so cunnessione di terra deve esse fatta prima di a cunnessione di corrente è quandu a parte hè ritirata, a cunnessione di terra deve esse rotta dopu chì a cunnessione di trasportu di corrente hè stata. disconnected.
Per l'apparecchi cù un cordone di alimentazione, a lunghezza di u cunduttore trà u terminale o l'attrezzatura di u cordone è a terminale deve esse tale chì, se u cordone scivola fora di l'attrezzatura di cordone, u cunduttore chì porta a corrente sarà tesa prima di u cunduttore di terra. A conformità hè determinata da l'ispezione è a prova manuale.
- Tutte e parti di i terminali di terra destinati à a cunnessione à i cunduttori esterni sò liberi da ogni risicu di corrosione derivante da u cuntattu cù u ramu di u cunduttore di terra, o da u cuntattu cù altri metalli.
E parti aduprate per furnisce a continuità di a terra sò di metallu di resistenza à a corrosione adatta, eccettu per u quadru di metalli o parti di l'armadiu. Sì sti parti sò fatti di acciaio, un gruixu di plating di almenu 5 μm deve esse furnitu nantu à a superficia di u corpu. I pezzi d'acciaio rivestiti o senza rivestimenti destinati solu à furnisce o trasmette a pressione di cuntattu devenu esse adeguatamente prutetti contr'à a ruggine.
Se u corpu di a terminale di a terra hè parti di un quadru o un chjusu fattu d'aluminiu o alliati d'aluminiu, si deve piglià precauzioni per evità u risicu di corrosione derivante da u cuntattu di u ramu cù l'aluminiu o alliati d'aluminiu. A conformità hè determinata da l'ispezione è a misurazione.
- A cunnessione trà u terminal di terra o u cuntattu di terra è a parte metallica messa in terra deve avè un valore di resistenza bassu.
Questa esigenza ùn hè micca applicata à i dispositi di cunnessione chì furniscenu a continuità di terra in circuiti di tensione extra-bassa protetti, se e distanze per l'insulazione di basa in circuiti di tensione extra-bassa protetti sò specificate nantu à a tensione nominale di l'apparechju.
-Tracce stampate nantu à i circuiti stampati in l'apparecchi portatili ùn anu micca esse aduprate per furnisce a continuità di a terra. A cuntinuità di a terra pò esse furnita in altri apparecchi se e seguenti cundizioni sò soddisfatte:
- Ci hè almenu duie linee cù ghjunti di saldatura indipendenti, è i requisiti di 27.5 deve esse cumpletu per ogni apparecchiu di circuitu;
-U materiale di u circuitu stampatu hè conforme à i requisiti di IEC 60249-2-4 o IEC 60249-2-5.
A conformità hè determinata da l'ispezione è i testi pertinenti.
13. Clearances, distanzi di creepage è insulazione solida
L'apparecchi sò custruiti in modu chì e distanze, e distanze di scorrimentu è l'isolamentu solidu sò adattati per resiste à e tensioni elettriche à quale l'apparechju pò esse sottumessu.
Se i rivestimenti sò usati nantu à i circuiti stampati per prutege u microambientu (rivestimenti di Classe A) o per furnisce l'insulazione di basa (rivestimenti di Classe B), l'Appendice J si applica. A contaminazione di u Livellu 1 hè dipositata in microambienti cù rivestimenti di Classe A. Quandu si usa un rivestimentu di Classe B, ùn ci sò micca requisiti per e distanze elettriche è distanze di creepage.
- Tenendu in contu e tensioni d'impulse nominali di e categurie di sovratensione in a Tabella 15, i spazii ùn anu micca esse menu di i valori specificati in a Tabella 16, salvu chì e distanze trà l'insulazione di basa è l'insulazione funzionale rispondenu à a prova di tensione d'impulsu di u Capitulu 14. Tuttavia, se a distanza in a struttura hè affettata da l'usura, a deformazione, u muvimentu di i cumpunenti o l'assemblea, a liberazione elettrica currispondente deve esse aumentata da 0,5 mm quandu a tensione di impulsu nominale hè 1500V o più altu, è a prova di tensione di impulsu ùn hè micca applicabile.
14. Resistente à u calore è a fiamma
Per i parti esterni fatti di materiali non metallici, parti di materiale insulating aduprate per sustene e parti in tensione (cumprese e cunnessione), è parti di materiale termoretractable chì furnisce l'insulazione accessori o l'insulazione rinfurzata,
I Stati Uniti, u Canada, l'Unione Europea è l'Australia anu tutti i so standard di sicurezza per tali prudutti. In particulare e stazioni Amazon 3 anu esigenze speciali.
Standard americanu: UL 1278
Standard canadese: CSA C22.2 No.46
Standard UE: EN 60335-2-30
Standard britannicu: BS EN 60335-2-30
Standard internaziunale: IEC 60335-2-3
Standard australianu: AS/NZS 60335.2.30
Tempu di post: Dec-29-2023