L'ispezione di i prudutti terminali electroplated hè un compitu indispensabile dopu chì l'electroplating hè finitu. Solu i prudutti electroplated chì passanu l'ispezione ponu esse trasmessi à u prossimu prucessu per l'usu.
Di solitu, l'articuli d'ispezione per i prudutti electroplated sò: spessore di film, adesione, capacità di saldatura, apparenza, imballaggio, è prova di spray sali. Per i prudutti cù esigenze speciali in i disegni, ci sò teste di porosità (30U ") per l'oru chì utilizanu u metudu di vapore di l'acidu nitricu, prudutti di nichel placcati in paladiu (usendu u metudu di elettrolisi di gel) o altre teste ambientali.
1. Ispezione di u produttu di galvanica-ispezione di spessore di film
1.Film thickness hè un articulu basi per l'ispezione di l'electroplating. U strumentu basu utilizatu hè un metru di spessore di film fluorescente (X-RAY). U principiu hè di utilizà i raghji X per irradiate u revestimentu, cullà u spettru energeticu tornatu da u revestimentu, è identificà u gruixu è a cumpusizioni di u revestimentu.
2. Precauzioni quandu si usa X-RAY:
1) A calibrazione di u spettru hè necessariu ogni volta chì accende l'urdinatore
2) Fate a calibrazione in croce ogni mese
3) A calibrazione d'oru-nichel deve esse fatta almenu una volta à settimana
4) Quandu si misura, u schedariu di prova deve esse sceltu secondu l'acciaio utilizatu in u pruduttu.
5) Per i novi prudutti chì ùn anu micca un schedariu di teste, un schedariu di teste deve esse creatu.
3. U significatu di i schedari test:
Esempiu: Au-Ni-Cu (100-221 sn 4%@0.2 cfp
Au-Ni-Cu -- Prova u spessore di a nichelatura è poi a placcatura d'oru nantu à u sustrato di rame.
(100-221 sn 4% --- AMP numero di materiale di rame rame chì cuntene 4% stagnu)
2. Electroplating prodottu ispezzione-aderenza ispezzione
L'ispezione di adesione hè un articulu d'ispezione necessariu per i prudutti di galvanica. A scarsa aderenza hè u difettu più cumuni in l'ispezione di u produttu di galvanica. Ci sò generalmente dui metudi d'ispezione:
1.Metudu di curvatura: Prima, aduprate una foglia di rame cù u listessu spessore cum'è u terminal di deteczione necessariu per pad l'area per esse piegata, utilizate una pinza a punta piatta per curvare a mostra à 180 gradi, è utilizate un microscopiu per osservà s'ellu ci hè. peeling o peeling of the coating nantu à a superficia curva.
2.Metudu di cinta: Aduprate a cinta 3M per aderisce fermamente à a superficia di a mostra per esse testata, verticalmente à 90 gradi, strappa rapidamente a cinta, è osservate a film di metallu chì si sbuccia nantu à a cinta. Se ùn pudete micca osservà chjaramente cù i vostri ochji, pudete aduprà un microscopiu 10x per osservà.
3. Determinazione di u risultatu:
a) Ùn deve esse micca caduta di polvere di metallu o appiccicazione di cinta di patching.
b) Ùn deve esse micca peeling off of the metal coating.
c) Mentre u materiale di basa ùn hè micca rottu, ùn deve esse micca cracking seriu o sbucciatura dopu a curvatura.
d) Ùn deve esse micca bubuli.
e) Ùn ci deve esse micca esposizione di u metalu sottumessu senza chì u materiale di basa hè rottu.
4. Quandu l'aderenza hè povira, avete da amparà à distingue u locu di a strata sbuchjata. Pudete utilizà un microscopiu è X-RAY per pruvà u grossu di u revestimentu sbucciatu per determinà a stazione di travagliu cù u prublema.
3. L'ispezione di u pruduttu di l'elettroplating-soldabilità
1.Solderability hè u funziunamentu di basi è u scopu di stagna-piombo è stagnatu plating. Se ci sò esigenze di prucessu post-saldatura, a saldatura povera hè un difettu seriu.
2.Metudi basi di teste di saldatura:
1) Metudu di stagno à immersione diretta: secondu i disegni, immerse direttamente a parte di saldatura in u flussu necessariu è immerse in un furnace di stagno à 235 gradi. Dopu à 5 seconde, si deve esse pigliatu lentamente à una vitezza di circa 25MM / S. Dopu avè cacciatu, rinfriscà à a temperatura normale è utilizate un microscopiu 10x per osservà è ghjudicà: l'area stagnata deve esse più grande di 95%, a zona stagnata deve esse liscia è pulita, è ùn ci hè micca rigettu di saldatura, desoldering, pinholes è. altri fenomeni, chì significa chì hè qualificatu.
2) Prima invecchiamento e poi saldatura. Per i prudutti cù esigenze speciali nantu à alcune superfici di forza, i campioni duveranu esse invechjati per 8 o 16 ore utilizendu una macchina di prova di invecchiamento di vapore prima di a prova di saldatura per determinà u rendiment di u pruduttu in ambienti d'usu duru. Prestazione di saldatura.
4. Electroplating prodottu ispezzione-apparizione ispezzione
1.L'ispezione di l'apparenza hè l'elementu d'ispezione di basa di l'ispezione di l'electroplating. Da l'apparizione, pudemu vede l'adattabilità di e cundizioni di u prucessu di l'electroplating è i pussibuli cambiamenti in a suluzione di l'electroplating. Diversi clienti anu diverse esigenze per l'apparenza. Tutti i terminali electroplated deve esse osservatu cù un microscopiu almenu 10 volte più grande. Per i difetti chì sò accaduti, più grande hè a magnificazione, u più utile hè di analizà a causa di u prublema.
2. Passi di Inspection:
1). Pigliate a mostra è mette sottu à un microscopiu 10x, è illuminate verticalmente cù una fonte di luce bianca standard:
2). Osservate a cundizione di a superficia di u pruduttu attraversu l'oculare.
3. Metudu di ghjudiziu:
1). U culore deve esse uniforme, senza alcunu culore scuru o chjaru, o cù culori diffirenti (cum'è negru, rossu, o giallu). Ùn deve esse micca una seria differenza di culore in u placcatura d'oru.
2). Ùn permette micca chì alcuna materia stranera (fiocchi di capelli, polvera, oliu, cristalli) si appiccicassi.
3). Deve esse seccu è ùn deve esse macchiatu di umidità.
4). Bona liscia, senza buchi o particelle.
5). Ùn ci deve esse micca pressione, scratch, scratch è altri fenomeni di deformazione è ancu danni à e parti plated.
6). A capa inferiore ùn deve esse esposta. In quantu à l'apparizione di stagno-piombo, uni pochi (micca più di 5%) pits è fossi sò permessi, sempre chì ùn affettanu micca a solderability.
7). U revestimentu ùn deve micca vesciche, sbucciatura o altra scarsa aderenza.
8). A pusizione di electroplating deve esse realizatu in cunfurmità cù i disegni. L'ingegnere QE pò decide di rilassà u standard in modu adattatu senza affettà a funzione.
9). Per difetti di apparenza sospetti, l'ingegnere QE deve stabilisce u campione limite è l'aspettu standard ausiliari.
5. Electroplating prodottu ispezzione-ispezione imballaggio
L'ispezione di l'imballu di i prudutti di l'electroplating richiede chì a direzzione di l'imballu hè curretta, i vassoi è i scatuli di imballaggio sò puliti è puliti, è ùn ci hè micca danni: l'etichette sò cumplette è currette, è u numeru di etichette interne è esterne hè coerente.
6.Electroplating prodottu ispezzione-test spray sali
Dopu avè passatu a prova di spruzzo di sale, a superficia di e parti electroplated senza qualificazione diventerà nera è svilupperà ruggine rossa. Di sicuru, diversi tipi di electroplating pruduceranu risultati diffirenti.
A prova di spruzzo sali di i prudutti di l'electroplating hè divisa in duie categorie: una hè a prova di esposizione à l'ambiente naturale; l'altru hè a prova di l'ambiente artificiale accelerata simulata di spray sali. A prova di l'ambiente di spruzzo di sali artificiale simulatu hè di utilizà un equipamentu di prova cù un certu spaziu di volume - una camera di prova di spruzzo di sali, per utilizà metudi artificiali in u so spaziu di voluminu per creà un ambiente di spruzzo di sali per valutà a prestazione di resistenza à a corrosione di spruzzo di sali è a qualità di u pruduttu. .
I testi di spray sali artificiali simulati includenu:
1) Test di spruzzo di sali neutri (test NSS) hè u primu metudu di prova di corrosione accelerata cù u più largu campu d'applicazione. Aduprate una solu suluzione di cloruru di sodiu 5%, è u valore di pH di a suluzione hè aghjustatu à un intervallu neutru (6 à 7) cum'è suluzione spray. A temperatura di a prova hè tutta di 35 ℃, è a tarifa di sedimentazione di spruzzo sali deve esse trà 1 ~ 2ml/80cm?.h.
2) A prova di spruzzo di sali d'acetate (test ASS) hè sviluppata nantu à a basa di a prova di spruzzo di sali neutri. Aghjunghjite un pocu di l'acidu aceticu glaciale à una suluzione di clorur di sodiu di 5% per riduce u valore di pH di a suluzione à circa 3, facendu a suluzione acidica, è u spruzzo di u salinu resultanti cambia ancu da u spruzzo di u salinu neutru à l'acidu. U so tassu di corrosione hè circa 3 volte più veloce di a prova NSS.
3) A prova di spruzzo di sali di acetate acceleratu di sali di rame (test CASS) hè una prova di corrosione rapida di spruzzi di sali sviluppata recentemente à l'esteru. A temperatura di prova hè di 50 ° C. Una piccula quantità di sali di cobre-clorur di ramu hè aghjuntu à a suluzione salina per induce forte a corrosione. A so rata di corrosione hè circa 8 volte quella di a prova NSS.
I sopra sò i normi di ispezione è i metudi di ispezione per i prudutti elettroplatati, cumprese l'ispezione di u spessore di film di u produttu elettroplated, l'ispezione di adesione, l'ispezione di saldabilità, l'ispezione di l'aspettu, l'ispezione di l'imballu, a prova di spray sali,
Tempu di post: 05-05-2024