In u 2021, l'ecunumia mundiale hè stata in un periodu di turbulenza relativa. Sutta l'influenza di l'era post-epidemica, l'abitudini di cunsumu in linea è e quote di cunsumu di i cunsumatori d'oltremare anu cuntinuatu à aumentà, cusì a parte di e-commerce transfruntiera in i mercati stranieri hà dimustratu una tendenza di crescita significativa. À u listessu tempu, daretu à a crescita rapida, a cumpetizione è e sfide seguitanu ancu. Prima di tuttu, più è più cunsumatori seranu più inclinati à sceglie u canali di u situ ufficiale di a marca, chì significa chì, da una banda, i venditori anu da rinfurzà a so propria marca è à u stessu tempu prestanu più attenzione à a custruzzione di canali di marca indipendenti. ; in segundu, affettatu da a pulitica IDFA, l'uriginale U mudellu di marketing "one-stop" di a cumpagnia hè affruntatu sfide maiò. I venditori anu bisognu di affruntà canali d'accessu più frammentati, è à u stessu tempu, anu da affruntà l'ambiente di seguimentu è analisi di l'effettu più cumplessu purtatu da questu.
U mercatu globale di vendita in linea hè cresciutu di 26% in 2020, è i dati predichenu chì continuarà à cresce: un studiu recente mostra una crescita annuale composta di 29% trà ora è 2025. Ancu s'ellu si espansione parechji mercati à u stessu tempu ùn hà micca bisognu una pressione enormosa di l'inventariu, u capitale è a manodopera cum'è prima, ma cù a "fama" di u cummerciu elettronicu transfruntier, l'affluenza di un gran numaru di venditori principianti hà ancu intensificatu u mercatu. cumpetizione. Dunque, cumu per Hè impurtante di entre in u mercatu ghjustu à u mumentu ghjustu. Se 2017 hè statu un tempu eccellente per implementà in u mercatu di l'Asia Sudueste, allora hè u tempu di cunsiderà i seguenti mercati à a fine di questu annu è à principiu di l'annu dopu.
1. Questi sette mercati transfrontalieri di e-commerce anu attiratu l'attenzione di l'industria
1. Brasile
U Brasile hè u mercatu di e-commerce più impurtante in l'America Latina, cuntendu circa 33% di u so mercatu tutale, è l'unicu paese latino-americanu in u top 10 mundiale in 2019. I dati mostranu chì i rivenuti di u mercatu di e-commerce di u Brasil in 2019 era US. $ 16 miliardi, si spetta à ghjunghje à US $ 26,5 miliardi quist'annu, è hè previstu di supirari US $ 31 miliardi in 2022. Inoltre, secondu un studiu nantu à "I cumpratori in linea brasiliani è u so usu di e-commerce transfruntier" realizatu da l'Associazione Brasiliana di Retail (SBVC) in cullaburazione cù Ferraz Market Research, 59% di i cumpratori in linea preferanu cumprà à l'esteru Shopping in siti web è app. U 70% di e persone chì anu pruvatu à cumprà in linea anu acquistatu prudutti cinesi in linea per via di i canali transfrontieri. Relativamente parlante, i prudutti cinesi sò relativamente bè accettati da i cumpratori brasiliani.
2. Messicu
Cum'è a seconda ecunumia più grande in l'America Latina, u mercatu di e-commerce di Messicu hè diventatu sempre più populari. I dati mostranu chì a dimensione tutale di u mercatu di e-commerce Messicanu in 2021 serà 21,2 miliardi di dollari americani, è u spaziu di sviluppu di u mercatu hè assai grande. U mercatu di e-commerce di u paese hè previstu di ghjunghje à $ 24,3 miliardi in 2024. Quasi a mità di i cumpratori in linea messicani anu acquistatu transfruntier, spendendu più di $ 9,6 miliardi in i mercati internaziunali. U paese hà ancu una alta penetrazione digitale, cù circa 70 per centu di i messicani pussede un smartphone è accede à Internet.
3.Columbia
Culumbia hè u quartu mercatu più grande in l'America Latina. Ancu s'è u mercatu di e-commerce in u paese era solu $ 7,6 miliardi in 2019. Ma secondu e previsioni di l'AMI (American Market Intelligence), u mercatu di e-commerce di Colombia cresce à un ritmu di 150% à $ 26 miliardi in 2022. Stu successu hè pussibule. perchè, da una banda, u venture capital hà attribuitu una grande impurtanza à u mercatu latino-americanu in l'ultimi anni, è da l'altra banda, hè ancu u risultatu. di u sustegnu di u guvernu culumbianu.
4.L'Olanda
U mercatu di e-commerce Olandese vale attualmente $ 35 miliardi è hè previstu di cresce à $ 50 miliardi in solu quattru anni. U 54% di i cumpratori in ligna sceglienu di cumprà à traversu e fruntiere, chì indicanu chì sò disposti à cumprà da cummercianti non-olandesi o micca cunnisciuti se l'esperienza di shopping è u prezzu sò ghjusti. In u 2020, u numeru mediu di acquisti fatti da i cunsumatori in linea in Olanda hè aumentatu da 27%.
5.Belgica
L'attuale mercatu di e-commerce belga hè chjucu à $ 13 miliardi, ma hè in crescita à un tassu stupente di 50%.
À u listessu tempu, u 72% di i cumpratori digitali belgi sò abituati à cumprà transfrontalieri, ciò chì significa chì milioni di cumpratori in linea sò disposti à spende più per pruvà marche è cummercianti cunnisciuti se l'esperienza di shopping è l'offerte valenu a pena.
6.Polonia
Data predice chì u mercatu di e-commerce polaccu hè in crescita à un ritmu stupente di più di 60% annu è ghjunghjerà à $ 47 miliardi da 2025. A cuntrariu di parechji altri mercati, a penetrazione di l'internet in u paese hè quasi 100%, però, attualmente, menu. più di u 20% di i cumpratori in linea polacchi facenu acquisti transfrontieri.
7.Indonesia
Mentre sta lista si focalizeghja nantu à i mercati latino-americani è europei, ùn pudemu micca mancà di mintuvà l'Indonesia. L'Indonesia hà a quarta populazione più grande di u mondu è un mercatu enormu. I dati predice chì e vendite di e-commerce in u paese sò previste per ghjunghje à $ 53 miliardi questu annu è à u top $ 100 billion in 2025. Perchè u mercatu indonesianu hà restrizioni strette à e merchenzie transfrontaliere, ùn hè micca adattatu per i venditori transfrontieri chì sò impegnatu in drop shipping. Tuttavia, d'altra parte, l'opportunità serà più grande per quelli venditori chì sustenenu u trasportu da casa.
Ancu s'ellu ùn ci hè micca assai cumpratori in linea in stu mercatu, chì hè u quartu in a pupulazione in u mondu, a situazione hè cambiata sottu a influenza di l'epidemie. In particulare di pocu tempu, u presidente hà dichjaratu direttamente chì ellu aduprà u più brevi tempu per custruisce l'Indonesia in una ecunumia digitale in a regione ASEAN. Template.
2. U cummerciu elettronicu transfruntier vale sempre a pena di fà in 2022 ?
Cù l'approfondimentu di a globalizazione di u cummerciu, più è più imprese godenu di l'opportunità di sviluppu purtate da e-commerce transfruntier. Cum'è un furmatu di cummerciu emergente, l'e-commerce transfruntier s'appoghja nantu à i so vantaghji in linea, multilaterale, localizazione, spedizione senza cuntattu, catena di transazzione curta, etc., cù una tendenza di crescita rapida, per l'espansione di l'affari è u sviluppu futuru di parechji venditori è imprese ghjucanu un rolu pusitivu. Sicondu u Rapportu 2020 di u Cummerciu E-commerce in Cina publicatu da u Ministeru di u Cummerciu in settembre di questu annu, u cummerciu elettronicu transfruntieru domesticu mostra attualmente u statutu di sviluppu seguente: A scala di l'importazioni è l'esportazioni di e-commerce transfruntier mantene una crescita rapida. : In u 2020, u cummerciu elettronicu transfruntieru domesticu hè in forte crescita Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di Dogana, l'importazione è l'esportazione totali di e-commerce transfrontaliari in Cina hà righjuntu. 1,69 trilioni di yuan, un aumentu di 31,1% nantu à una basa paragunabile.
Fonte di l'imaghjini "2020 China E-commerce Report"
E categurie di cummerci transfrontalieri d'importazione è d'esportazione di e-commerce anu una alta cuncentrazione è una crescita rapida: Da a perspettiva di e categurie di merci, e prime dece categurie di l'esportazioni transfrontaliere di e-commerce in a mità di 2020 rapprisentanu u 97%, è u tessili. materie prime è tessili cuntavanu 97%. Prudutti, ottiche, strumenti medichi è altri; orologi è orologi; strumenti musicali, pelle, pelle è prudutti; bagaglii;
Fonte di l'imaghjini "2020 China E-commerce Report"
I partenarii di cummerciale di e-commerce transfruntier sò sempre più diversificati: Da a perspettiva di i partenarii cummerciale, i primi dieci destinazioni per l'esportazioni transfrontaliere di e-commerce di China sò: Malesia, Stati Uniti, Singapore, Regnu Unitu, Filippine, l'Olanda, Francia, Corea di u Sud, Hong Kong, Cina, Arabia Saudita. À u listessu tempu, sicondu i dati di terzu publicati da parechje agenzie autoritarii, a crescita vigorosa di u cummerciu elettronicu transfruntieru di a Cina ùn si ferma micca in 2022: u voluminu di transazzione di e-commerce transfruntiera glubale hè previstu di ghjunghje à 1,25 trilioni. dollari americani in 2021; A scala di l'impurtazioni è l'esportazioni di e-commerce transfruntier hà righjuntu 1,98 trilioni di yuan, un aumentu di 15%. Quasi 70% di i cunsumatori d'oltremare crede chì i marchi chinesi sò assai impurtanti per u mondu oghje, è l'avvene di i marchi chinesi pò esse espertu; in cunclusioni, u cummerciu elettronicu transfruntier hà un grande putenziale in u futuru è hè diventatu un furmatu di cummerciale emergente, è l'espurtazioni transfrontaliere di e-commerce di vendita al dettaglio in Cina Trà i primi cinque destinazioni, trè mercati sò situati in u Sudeste Asiaticu, un caldu. mercatu di l'oceanu blu.
Tempu di pubblicazione: 17-10-2022