DIRETTIVA BASSA TENSIONE
Sicondu e statistiche di u sistema di porte di sicurezza di l'UE (EU RAPEX), in u 2020, l'UE hà emessu un totale di 272 notificazioni di ricurdà chì ùn anu micca cunfurmità cù a direttiva di bassa tensione. In 2021, un totale di 233 richiami sò stati emessi; I prudutti implicanu caricatori USB, adattatori di alimentazione, strisce di alimentazione, luci esterne, strisce di luce decorative è altri prudutti elettronichi è elettrici. U mutivu hè chì a prutezzione di l'insulazione di questi prudutti hè insufficiente, i cunsumatori ponu toccu e parti in tensione è causanu scossa elettrica, chì ùn hè micca in cunfurmità cù a Direttiva Low Voltage è i normi UE EN62368 è EN 60598. A Direttiva Low Voltage hè diventata un altu risicu. barriera per i prudutti elettrici per entra in l'UE.
"Directive Low Voltage" è "Bassa Tensione"
"Direttiva di bassa tensione" (LVD):Originariamente formulata in u 1973 cum'è a Direttiva 73/23/CEE, a Direttiva hà subitu parechje revisioni è hè stata aghjurnata in u 2006.
à 2006/95/CE in cunfurmità cù e regule di preparazione legale di l'UE, ma a sustanza resta invariata. In u marzu di u 2014, l'Unione Europea hà annunziatu una nova versione di a Direttiva Bassa Tensione 2014/35/UE, chì sustituì a Direttiva 2006/95/EC originale. A nova direttiva hè entrata in vigore u 20 d'aprile di u 2016.
L'obiettivu di a Direttiva LVD hè di assicurà chì i prudutti elettrici venduti è fabbricati in l'Unione Europea sò sicuri per i cunsumatori quandu travaglianu bè o quandu fallenu."低电压":
A Direttiva LVD definisce i prudutti di "bassa tensione" cum'è l'equipaggiu elettricu cù una tensione nominale di 50-1000 volts AC o 75-1500 volts DC.
Avvisu:I prudutti elettrici cù una tensione più bassa di 50 volts AC o menu di 75 volts DC sò guvernati da a Direttiva Generale di Sicurezza di i Prodotti di l'UE (2001/95 / EC) è ùn entranu micca in u scopu di a Direttiva Bassa Tensione. Certi commodities, cum'è i prudutti elettrici in atmosfere splusive, l'equipaggiu radiologicu è medicale, i tappi per a casa è i sockets ùn sò ancu coperti da a direttiva di bassa tensione.
Comparatu cù 2006/95/CE, i principali cambiamenti di 2014/35/UE:
1. Assicurà un accessu à u mercatu più faciule è un livellu più altu di sicurità.
2. Clarified i rispunsabilità di i fabricatori, importatori è distributori.
3. Rinfurzà i requisiti di tracciabilità è vigilazione per i prudutti difettu.
4. Hè chjaru chì u fabricatore hè obligatu à fà a valutazione di a conformità per ellu stessu, è ùn ci hè micca bisognu di un urganismu notificatu di terzu per intervene in a prucedura.
Requisiti di a Direttiva LVD
I requisiti di a direttiva LVD ponu esse riassunti in 10 obiettivi di sicurezza in 3 cundizioni:
1. Requisiti di sicurità in cundizioni generali:(1) Per assicurà chì l'attrezzatura elettrica pò esse aduprata currettamente secondu u scopu di cuncepimentu, è a prestazione di basa deve esse identificata nantu à l'equipaggiu o in u rapportu accumpagnatu. (2) U disignu di l'equipaggiu elettricu è i so cumpunenti deve assicurà chì ponu esse stallati è cunnessi in modu sicuru è currettamente. (3) Se l'attrezzatura hè aduprata in cunfurmità cù u so scopu di cuncepimentu è mantenutu bè, u so disignu è a produzzione deve assicurà chì pò risponde à i requisiti di prutezzione di i periculi in e duie situazioni seguenti.2. Requisiti di prutezzione di sicurità quandu l'equipaggiu stessu genera risichi:(1) Prutezzione adattata di e persone è di u bestiame da ferite fisiche o altri periculi causati da u cuntattu elettricu direttu o indirettu. (2) Nisuna temperatura periculosa, arcu o radiazione serà generatu. (3) Prutezzione adattata di e persone, di u bestiame è di a pruprietà da i periculi cumuni non elettrici (cum'è u focu) causati da l'equipaggiu elettricu. (4) Prutezzione d'insulazione adattata in cundizioni prevedibili.3. Requisiti per a prutezzione di sicurità quandu l'equipaggiu hè affettatu da influenze esterne:(1) Soddisfà i requisiti di prestazione meccanica previsti è ùn mette in periculu persone, bestiame è pruprietà. (2) Resistente à l'influenzi micca miccanicu in e cundizioni ambientali previsti per ùn mette in periculu persone, bestiame è pruprietà. (3) Ùn mette in periculu e persone, u bestiame è a pruprietà sottu a sovraccarica prevista (sovracarga).
Cunsiglii di coping:A seguita di i normi harmonizati hè un modu efficace per trattà a Direttiva LVD. "Norme armonizate" sò una classa di specificazioni tecniche cù effettu legale, chì sò formulate da l'urganisazioni di standard europei cum'è CEN (Comitatu Europeu di Standardizazione) basatu nantu à i requisiti di l'UE, è sò publicati regularmente in u Gazzetta Ufficiale di l'Unione Europea. Parechji standardi harmonizati sò rivisti cù riferimentu à i normi IEC di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale. Per esempiu, u standard harmonizatu applicabile per i caricatori USB, EN62368, hè trasfurmatu da IEC62368. U Capitulu 3, Sezione 12 di a Direttiva LVD clarifica chì, cum'è a basa primaria per a valutazione di a conformità, i prudutti elettrici chì rispondenu à i normi harmonizati seranu presumiti direttamente per risponde à l'ugettivi di sicurezza di a Direttiva Bassa Tensione. I prudutti chì ùn anu micca publicatu normi harmonizati anu da esse valutati cun riferimentu à i normi IEC o i normi di i Stati membri secondu e prucedure currispondenti.
Cumu dumandà a certificazione CE-LVD
Sicondu a Direttiva LVD, i pruduttori di prudutti elettrici ponu preparà documenti tecnichi, fà valutazioni di conformità, è scrive dichjarazioni di conformità di l'UE per elli stessi, senza l'implicazione di agenzie di terze parti. Ma l'applicazione per a certificazione CE-LVD hè di solitu più faciule per esse ricunnisciuta da u mercatu è migliurà a cunvenzione di u cummerciu è a circulazione.
E seguenti prucedure sò generalmente seguite: 1. Invia i materiali di l'applicazione à un corpu di certificazione qualificata, cum'è i documenti di l'applicazione chì cuntenenu l'infurmazioni basi di i candidati è i prudutti. 2. Inviate u manual d'istruzzioni di u produttu è i ducumenti tecnichi di u produttu (cum'è disegni di design di circuiti, lista di cumpunenti è materiali di certificazione di cumpunenti, etc.). 3. L'organismu di certificazione conduce a prova di u produttu secondu e norme pertinenti, è emette un rapportu di prova dopu chì u pruduttu hà passatu a prova. 4. U corpu di certificazione emette u certificatu CE-LVD secondu l'infurmazioni pertinenti è u rapportu di prova.
I prudutti chì anu ottenutu u certificatu CE-LVD anu bisognu di mantene a coerenza di a sicurità di u produttu, è ùn ponu micca cambià arbitrariamente a struttura di u produttu, a funzione è i cumpunenti chjave, è salvà i dati tecnichi currispondenti per a supervisione è l'ispezione.
Altri cunsiglii: Unu hè di rinfurzà u seguimentu dinamicu di l'istruzzioni. Segui attentamente e tendenze di i regulamenti è i normi harmonizati cum'è a Direttiva LVD di l'UE, mantene l'ultimi requisiti tecnichi, è migliurà a produzzione è u disignu in anticipu. U sicondu hè di rinfurzà i cuntrolli di sicurezza di i prudutti. Per i prudutti cù normi harmonizati, u cuntrollu di qualità hè datu priorità à i normi harmonizati, è i prudutti senza standard harmonizati sò datu priorità à riferite à i normi IEC, è una prova di conformità di l'urganisazione di terze parti hè realizata quandu hè necessariu. U terzu hè di rinfurzà a prevenzione di u risicu di u cuntrattu. A Direttiva LVD hà requisiti chjaru nantu à e responsabilità di i fabricatori, importatori è distributori.
Tempu di post: Aug-19-2022