Novi rigulamenti di u cummerciu esteru in lugliu

egrt

A nova regulazione di u cummerciu esteru da esse implementata da u 1 di lugliu.U bancu cintrali sustene u stabilimentu transfruntier RMB di novi furmati di cummerciu esteru 2. U portu di Ningbo è u portu di Tianjin anu introduttu una quantità di pulitiche preferenziali per l'imprese 3. A FDA di i Stati Uniti hà cambiatu e prucedure d'impurtazione di l'alimentu 4. Brasile riduce ancu a carica di impurtazione. imposte è tariffi 5. L'Iran riduce a tarifa di IVA d'importazione di certi beni di basa

1. U bancu cintrali sustene u stabilimentu RMB transfruntier di novi formati di cummerciu esteru

U Bancu di u Populu Corsu di Cina hà publicatu recentemente u "Avisu nantu à u sustegnu di a liquidazione transfrontaliera di RMB in novi formati di cummerciu esteru" (in seguitu chjamatu "Avvisu") per sustene i banche è l'istituzioni di pagamentu per serve megliu u sviluppu di novi formati di stranieri. cummerciu. L'avvisu entrerà in vigore da u 21 di lugliu. L'avvisu migliurà e pulitiche pertinenti per l'imprese transfrontaliere RMB in novi formati di cummerciu esteru cum'è l'e-commerce transfruntier, è ancu allarga u scopu di l'affari transfruntier per l'istituzioni di pagamentu da u cummerciu. in merchenzie è u cummerciu di servizii à u contu currente. L'avvisu clarifica chì e banche domestiche ponu cooperà cù istituzioni di pagamentu non bancari è istituzioni di compensazione legalmente qualificate chì anu ottenutu legalmente licenze di cummerciale di pagamentu in Internet per furnisce l'entità di transazzione di u mercatu è l'individui cù servizii di liquidazione RMB transfruntiera sottu u contu currente.

2. U Portu di Ningbo è u Portu di Tianjin anu publicatu una quantità di pulitiche favurevuli per l'imprese

U portu di Ningbo Zhoushan hà publicatu u "Annunziu di u portu di Ningbo Zhoushan nantu à l'implementazione di misure di succorsu per aiutà l'imprese" per aiutà l'imprese di u cummerciu esteru à salvà. U tempu di implementazione hè previstu da u 20 di ghjugnu 2022 à u 30 di settembre di u 2022, cum'è seguente:

• Allargà u periodu di stack-free per i cuntenituri pesanti impurtati;

• Exemption of the ship supply service fee (refrigerator refrigerator) durante u periodu liberu di l'impurtazioni di u cummerciu esteru di cuntenituri reefer;

• Esenzione di i tariffi di trasferimentu brevi da u portu à u situ d'ispezione per i cuntenituri reefer d'ispezione d'importazione di u cummerciu esteru;

• Esenzione di e spese di trasferimentu brevi da u portu di LCL d'impurtazione di u cummerciu esteru à u magazzinu di disimballamentu;

• Esenzione di certi tariffi d'usu di cantieri di cuntainer d'esportazione multimodale (transitu);

• Apertura un canale verde per l'esportazione di u cummerciu esteru LCL;

• Temporaneamente a mità di i carichi di almacenamentu fora di u portu per i joint ventures affiliate à a cumpagnia di azioni.

Tianjin Port Group hà ancu implementatu dece misure per aiutà l'imprese è l'imprese, è u tempu di implementazione hè da u 1 di lugliu à u 30 di settembre. I dece misure di serviziu preferenziale sò i seguenti:

• Esenzione da a tarifa di operazione di u portu di u "cambiu di ogni ghjornu" per a linea di ramu publicu internu intornu à u Mari di Bohai;

• Free of trasferimentu cuntainer yard usu tassa;

• Esenzione di i tariffi di usu di u magazzinu per i cuntenituri vioti impurtati per più di 30 ghjorni;

• Trasferimentu gratuitu di a tarifa d'utilizazione di u magazzinu di distribuzione di cuntainer vacanti;

• Riduzzione è esenzione di i tariffi di monitoraghju di refrigerazione per i cuntenituri refrigerati impurtati;

• Riduzzione è esenzione di i tariffi d'esportazione per l'imprese internu;

• Riduzzione è esenzione di e spese relative à l'ispezione;

• Apertura un "canale verde" per u trasportu intermodale mari-ferru.

• Aumentà ancu a vitezza di u sdoganamentu è riduce u costu logisticu di l'imprese

• Further migliurà u livellu di serviziu è migliurà efficienza funziunamentu terminal

3. US FDA cambia e prucedure d'importazione di l'alimentu

L'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti hà annunziatu chì à partesi da u 24 di lugliu di u 2022, l'importatori di l'alimentu di i Stati Uniti ùn accetteranu più l'identificazione di l'entità quandu compilanu u codice d'identificazione di l'entità nantu à i moduli di a Dogana è a Proteczione di Fruntiere di i Stati Uniti. Codice "UNK" (scunnisciutu).

Sutta u novu schema di verificazione di i fornitori stranieri, l'impurtatori devenu furnisce un numeru validu di u Sistema di Numerazione Universale di Dati (DUNS) per i fornitori di alimenti stranieri per entre in u furmulariu. U numeru DUNS hè un numeru d'identificazione unicu è universale di 9 cifre utilizatu per verificà e dati di l'affari. Per l'imprese cù parechji numeri DUNS, u numeru applicabile à u locu di u registru FSVP (Foreign Supplier Verification Programs) serà utilizatu.

Tutte l'imprese straniere di furnimentu di l'alimentariu senza un numeru DUNS ponu passà per a Rete di Inchiesta di Sicurezza di Importazione di D&B (

http://httpsimportregistration.dnb.com) per dumandà un novu numeru. U situ web permette ancu à e imprese di circà i numeri DUNS è dumandà l'aghjurnamenti à i numeri esistenti.

rge

4. U Brasile riduce ancu u pesu di l'impositu d'impurtazione

U guvernu brasilianu riducerà ancu u pesu di i tassi è i tariffi d'importazione per espansione l'apertura di l'ecunumia brasiliana. Un novu decretu di tagliata di l'impositu, chì hè in l'ultime tappe di preparazione, eliminerà da a cullezzione di i dazi d'impurtazione u costu di l'impositu di dock, chì hè incaricatu per a carica è u scaricamentu di e merchenzie in i porti.

A misura riducerà in modu efficace l'impositu d'impurtazione di 10%, chì equivale à a terza volta di liberalizazione cummerciale. Questu equivale à una caduta di circa 1,5 punti percentuali in i tariffi di l'impurtazione, chì attualmente in media 11,6 per centu in Brasile. A cuntrariu di l'altri paesi di u MERCOSUR, u Brasile impone tutti i tassi è i dazi d'importazione, cumpresu u calculu di i tassi terminali. Dunque, u guvernu ora riducerà sta tarifa assai alta in Brasile.

Ricertamenti, u guvernu brasilianu hà annunziatu per riduce u tassu di l'impurtanza di fagioli, carne, pasta, biscotti, risu, materiali di custruzzione è altri prudutti di 10%, chì serà validu finu à u 31 di dicembre di u 2023. In u Novembre di l'annu passatu, u Ministeru di L'Ecunumia è l'Affari Esteri anu annunziatu una riduzione di 10% in a tarifa di tariffu cummerciale di 87%, escludendu e merchenzie cum'è vitture, zuccheru è alcolu.

Inoltre, u Cumitatu Esecutivu di Gestione di a Cummissione di u Cummerciu Esteru di u Ministeru di l'Ecunumia brasilianu hà publicatu a Risoluzione N ° 351 in 2022, decide di allargà i 1ml, 3ml, 5ml, 10ml o 20ml, à partesi da u 22 di ghjugnu. Siringi dispunibuli cù o senza l'aghi sò sospesi per un periodu di impositu finu à 1 annu è terminatu à a scadenza. I numeri fiscali MERCOSUR di i prudutti implicati sò 9018.31.11 è 9018.31.19.

5. L'Iran riduce i tassi di IVA di l'impurtazione per certi prudutti basi

Sicondu IRNA, in una lettera da u Vicepresidentu di l'Affari Ecunomicu di l'Iran Razai à u Ministru di Finanze è Agricultura, cù l'appruvazioni di u Capu Supremu, da a data chì a lege VAT entra in vigore finu à a fine di u 1401 di u calendariu islamicu. (vale à dì u 20 di marzu di u 2023) Prima di oghje), a tarifa di IVA di u paese nantu à l'impurtazioni di granu, risu, olei, olii crudi comestibili, fagioli, zuccaru, pollo, carne rossa è tè hè stata ridutta à 1%.

Sicondu un altru rapportu, Amin, Ministru di l'Industria, a Minera è u Cummerciu di l'Iran, hà dettu chì u guvernu hà prupostu un regulamentu d'impurtazione di l'automobile di 10 articuli, chì stipula chì l'impurtazione di l'automobile pò esse principiata in dui o trè mesi dopu l'appruvazioni. Amin hà dettu chì u paese attribuisce una grande impurtanza à l'impurtanza di veiculi ecunomichi sottu à 10 000 dollari americani, è pensa à impurtà da a Cina è l'Europa, è avà hà iniziatu e negoziazioni.

6. Certi merchenzie impurtate da a Corea di u Sud seranu sottumessi à a tarifa di quota 0%.

In risposta à l'aumentu di i prezzi, u guvernu sudcoreanu hà annunziatu una seria di contramisure. I principali cibi impurtati cum'è carne di porcu, oliu comestible, farina è grani di caffè seranu sottumessi à una tarifa di quota 0%. U guvernu sudcoreanu aspetta chì questu riduce u costu di porcu impurtatu finu à 20 per centu. Inoltre, l'imposta nantu à u valore aghjustatu nantu à l'alimenti puramente trasformati, cum'è u kimchi è a pasta di chili seranu esentate.

whrt5

7. I Stati Uniti esentate i tariffi d'importazione di pannelli solari da l'Asia Sudueste

U 6 di ghjugnu, ora lucale, i Stati Uniti anu annunziatu ch'elli cuncederanu una esenzione di tariffu d'importazione di 24 mesi per i moduli solari acquistati da quattru paesi di l'Asia Sud-Est, cumpresi Tailanda, Malesia, Cambogia è Vietnam, è autorizzò l'usu di l'Attu di Produzione di Difesa. per accelerà a fabricazione domestica di moduli solari. . Attualmente, u 80% di i pannelli solari è i cumpunenti di i Stati Uniti venenu da quattru paesi in u Sudeste Asiaticu. In u 2021, i pannelli solari da i quattru paesi di l'Asia sud-est cuntavanu u 85% di a capacità solare impurtata di i Stati Uniti, è in i primi dui mesi di u 2022, a proporzione s'hè alzata à u 99%.

Siccomu l'imprese di moduli fotovoltaici in i paesi sopra citati in l'Asia Sud-Est sò principalmente imprese finanziate da Cinese, da a perspettiva di a divisione di u travagliu, a Cina hè rispunsevule per u disignu è u sviluppu di moduli fotovoltaici, è i paesi di l'Asia Sud-Est sò rispunsevuli di a produzzione. è l'esportazione di moduli fotovoltaici. L'analisi di CITIC Securities crede chì e novi misure di esenzione di tariffu in fasi permetterà à un gran numaru di imprese finanziate da Cinese in l'Asia sudorientale per accelerà a ricuperazione di l'esportazioni di moduli fotovoltaici in i Stati Uniti, è pò ancu esse una certa quantità di compra di vendetta è a dumanda di scorta in dui anni.

8. Shopee annuncia chì l'IVA serà addebitata da lugliu

Recentemente, Shopee hà publicatu un avvisu: Da u 1 di lugliu di u 2022, i venditori anu da pagà un certu percentuale di l'imposta à u valore aghjustatu (IVA) per e cumissioni è e spese di transazzione generate da ordini generati da Shopee Malaysia, Tailanda, Vietnam è Filippine.


Tempu di Postu: Aug-30-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.