In uttrovi 2023, entreranu in vigore novi rigulamenti di u cummerciu esteru da l'Unione Europea, u Regnu Unitu, l'Iran, i Stati Uniti, l'India è altri paesi, chì implicanu licenze d'importazione, interdizioni di cummerciu, restrizioni di u cummerciu, facilitazione di u sdoganamentu è altri aspetti.
Novi rigulamenti Novi rigulamenti di u cummerciu esteru in uttrovi
1. A Dogana Chine-Sudafrica implementa ufficialmente a ricunniscenza mutuale AEO
2. a pulitica di l'esportazione è u ritornu di e-commerce transfruntier di u mo paese cuntinueghja à esse implementata
3. L'UE principia ufficialmente u periodu di transizione per impone "tariffe di carbone"
4. L'UE emette una nova direttiva di efficienza energetica
5. U Regnu Unitu annuncia una estensione di cinque anni à a pruibizione di a vendita di veiculi di carburante
6. L'Iran dà priorità à l'impurtazione di vitture à u prezzu di 10 000 euro
7. I Stati Uniti liberanu regule finali nantu à e restrizioni à i chips Chinese
8. A Corea di u Sudu hà rivisatu i dettagli di implementazione di a Legge Speciale nantu à a Gestione di a Sicurezza Alimentaria Importata
9. L'India emette un ordine di cuntrollu di qualità per i cables è i prudutti di ghisa
10. E restrizioni di navigazione di u Canale di Panama durà finu à a fine di u 2024
11. Vietnam emette rigulamenti nantu à a sicurità tecnica è l'ispezione di qualità è a certificazione di l'automobile impurtate
12. L'Indonesia pensa à pruibisce u cummerciu di merchenzie nantu à e social media
13. South Korea pò piantà impurtà è vende 4 mudelli iPhone12
1. Cina è Sudafrica Doganale implementatu ufficialmente a ricunniscenza mutuale AEO.In u ghjugnu di u 2021, i dogani di a Cina è di u Sudafrica anu firmatu ufficialmente l'"Accordu Certificatu trà l'Amministrazione Generale di e Dogane di a Republica Populare Chine è u Serviziu di l'Agenzia Sudafricana nantu à u Sistema di Gestione di Creditu di l'Impresa Doganale Cinese è u Serviziu di l'Agenzia Sudafricana". "Arrangement for Mutual Recognition of Economic Operators" (in seguitu chjamatu "Arrangement Mutual Recognition"), hà decisu di implementà formalmente da settembre. 1, 2023. Sicondu e disposizioni di l'"Arrangement di ricunniscenza mutuale", a Cina è u Sudafrica si ricunnoscenu mutualmente "Operatori Ecunomichi Autorizzati" (AEOs in breve) è furnisce comodità di sdoganamentu per e merchenzie impurtate da e cumpagnie AEO di l'altri.
2. A pulitica fiscale nantu à e merchenzie restituite esportate da u cummerciu elettronicu transfruntieru di u mo paese cuntinueghja à esse implementata.Per sustene u sviluppu acceleratu di novi forme è mudelli di cummerciale cum'è e-commerce transfruntier, u Ministeru di e Finanze, l'Amministrazione Generale di e Dogane è l'Amministrazione Statale di Tassazione anu publicatu recentemente un annunziu per cuntinuà l'implementazione di a croce. - esportazioni di e-commerce di frontiera. Pulitica fiscale di merchenzie restituita. L'annunziu stipula chì per l'esportazioni dichjarate sottu à i codici di supervisione doganale di e-commerce transfruntier (1210, 9610, 9710, 9810) trà u 30 di ghjennaghju di u 2023 è u 31 di dicembre di u 2025, per via di merchenzie non vendibili o restituite, a data di l'esportazione serà ridutta da a data di l'esportazione. E merchenzie (escludendu l'alimentariu) rinviate in Cina in a so cundizione originale in 6 mesi seranu esentate da i dazi d'importazione, l'imposta di valore aghjuntu è l'imposta di cunsumu.
3. UEUprincipia ufficialmente u periodu di transizione per l'imposizione di "tariffe di carbone".U 17 d'aostu, ora lucale, a Cummissione Europea hà annunziatu i dettagli di implementazione di u periodu di transizione di u Mecanismu di Adjustment Border di l'UE (CBAM). E regule dettagliate entranu in vigore da u 1 d'ottobre di questu annu è durà finu à a fine di u 2025. U prelievu serà ufficialmente lanciatu in u 2026 è sarà cumplettamente implementatu da u 2034. I dettagli di implementazione di u periodu di transizione annunziatu da a Cummissione Europea sta volta. sò basati nantu à u "Stabbilimentu di un mecanismu di regulazione di u cunfini di carbone" annunziatu da l'UE in maghju di questu annu, detagliendu l'obligazioni implicati in l'importatori di produttu di u mecanismu di regulazione di u cunfini di carbone di l'UE, è calculendu u emissioni liberate durante u prucessu di produzzione di sti prudutti impurtati. Approcciu transizionale à e quantità di gasu di serra. E regule stipulanu chì durante a fase di transizione iniziale, l'impurtatori solu bisognu di presentà rapporti d'infurmazioni di emissioni di carbonu in relazione à i so beni senza fà alcun pagamentu finanziariu o aghjustamenti. Dopu à u periodu di transizione, quandu u 1 di ghjennaghju di u 2026, l'impurtatori duveranu dichjarà a quantità di merchenzie impurtate in l'UE in l'annu precedente è i gasi di serra chì cuntenenu ogni annu, è trasmette u numeru currispundente di CBAM. certificati. U prezzu di u certificatu serà calculatu basatu annantu à u prezzu mediu di l'asta settimanale di e quote di u Sistema di Cummerciu di Emissioni di l'UE (ETS), espressi in euro per tonna di emissioni di CO2. Duranti u periodu 2026-2034, l'eliminazione graduale di quote gratuiti sottu u sistema di cummercializazione di emissioni di l'UE serà sincronizata cù l'adopzione graduale di CBAM, culminendu in l'eliminazione tutale di quote gratuite in 2034. In u novu prugettu, tutte l'industrii di l'UE prutette. in l'ETS serà cuncessu di quote gratuiti, ma da u 2027 à u 2031, a proporzione di quote gratuite si riduce gradualmente da 93% à 25%. In u 2032, a proporzione di quote libere scenderà à zero, trè anni prima di a data di uscita in u prugettu originale.
4. L'Unione Europea hà publicatu un novudirettiva di efficienza energetica.A Cummissione Europea hà publicatu una nova direttiva di efficienza energetica u 20 di settembre, ora lucale, chì entrerà in vigore 20 ghjorni dopu. A direttiva include a riduzione di u cunsumu energeticu finale di l'UE di 11,7% da u 2030, migliurà l'efficienza energetica è riduce ancu a dipendenza da i combustibili fossili. E misure di efficienza energetica di l'UE si concentranu nantu à a prumuzione di riforme in i settori pulitichi è a prumuzione di e pulitiche unificate in i Stati membri di l'UE, intruducendu un sistema unificatu di etichettatura energetica in l'industria, u settore publicu, l'edificazioni è u settore di l'approvvigionamentu energeticu.
5. U Regnu Unitu hà annunziatu chì a pruibizione di a vendita di i veiculi di carburante serà posposta per cinque anni.U 20 di settembre, u Primu Ministru britannicu annuncia chì a pruibizione di a vendita di novi vitture di benzina è di diesel serà posposta per cinque anni, da u pianu originale di 2030 à 2035. U mutivu hè chì questu scopu Purtà "inaccettabile". costi" à i cunsumatori ordinali. Credu chì da u 2030, ancu senza intervenzione di u guvernu, a maiò parte di e vitture vendute in u Regnu Unitu seranu veiculi d'energia nova.
6. L'Iran dà priorità à l'impurtazione di vitture cù un prezzu di 10 000 euro.L'Agenzia di Notizie Yitong hà dettu u 19 di settembre chì Zaghmi, vice-ministru di u Ministeru di l'Industria, Mine è Cummerciu di l'Iran è u rispunsevule di u prughjettu di l'impurtazione di l'automobile, hà annunziatu chì a priorità di u Ministeru di l'Industria, Mine è Cummerciu hè di impurtà vitture cù un prezzu di 10.000 euro. E vitture economiche per rectificà i prezzi di u mercatu di l'auto. U prossimu passu serà di impurtà veiculi elettrici è ibridi.
7. I Stati Uniti anu publicatu regule finali per impone restrizioni à i chips Chinese.Sicondu u situ web di u New York Times, l'amministrazione di u Biden di i Stati Uniti hà publicatu regule finali u 22 di settembre chì pruibiscenu e cumpagnie di chip chì dumandanu u supportu di finanziamentu federale di i Stati Uniti d'aumentà a produzzione è di fà a cooperazione di ricerca scientifica in Cina. , dicendu chì questu era per prutezzione di a chjamata "securità naziunale" di i Stati Uniti. E restrizioni finali pruibiscenu e cumpagnie chì ricevenu fondi federali di i Stati Uniti di custruisce fabbriche di chip fora di i Stati Uniti. L'amministrazione Biden hà dettu chì e cumpagnie seranu pruibite di espansione significativamente a produzzione di semiconduttori in "paesi stranieri di preoccupazione" - definiti cum'è Cina, Iran, Russia è Corea di u Nordu - per 10 anni dopu avè ricevutu i fondi. I rigulamenti limitanu ancu e cumpagnie chì ricevenu fondi da a realizazione di certi prughjetti di ricerca cumuni in i paesi sopra citati, o furnisce licenze di tecnulugia à i paesi sopra citati chì ponu suscitarà i cosiddetti prublemi di "sicurezza naziunale".
8. Korea South hà rivisatu i dettagli di implementazione di a Legge Speciale nantu à l'ImportazioneGestione di a Sicurezza Alimentare.U Ministeru di l'Alimentazione è a Drug di Corea di u Sudu (MFDS) hà publicatu u Primu Decretu Ministriale N ° 1896 per rivisione i dettagli di implementazione di a Legge Speciale per a Gestione di a Sicurezza Alimentaria Importata. E regule seranu implementate u 14 di settembre di u 2023. I rivisioni principali sò i seguenti: Per realizà in modu efficiente l'affari di dichjarazione d'importazione, per l'alimenti impurtati ripetutamente chì ponenu bassi risichi per a salute publica, e dichjarazioni d'importazione ponu esse accettate in modu automatizatu attraversu u sistema d'infurmazione cumpleta alimentazione impurtata, è cunfirmazioni dichjarazione d'impurtazione pò esse emessu automaticamente. Tuttavia, i seguenti casi sò esclusi: alimenti impurtati cù cundizioni supplementari, alimenti impurtati sottumessi à dichjarazioni cundiziunali, alimenti impurtati per a prima volta, alimenti impurtati chì devenu esse inspeccionati secondu a regulazione, etc.; quandu u Ministeru lucale di l'Alimentazione è Drugs trova difficiuli di determinà se i risultati di l'ispezione sò qualificati per metudi automatizati, L'alimentu impurtatu deve esse inspeccionatu in cunfurmità cù e disposizioni di l'Articulu 30, Paragraf 1. U sistema d'infurmazione cumpletu deve ancu esse verificatu regularmente per cunfirmà se a dichjarazione d'importazione automatica hè normale; alcune carenze in u sistema attuale devenu esse migliurate è supplementate. Per esempiu, i normi di facilità sò stati rilassati in modu chì l'abitazione pò esse usata cum'è uffizii in u cumerciu elettronicu o cummerciale per mail per l'alimentu impurtatu.
9. India emessuordini di cuntrollu di qualitàper i cavi è i prudutti di ghisa.Recentemente, u Dipartimentu di l'Industria è a Promozione di u Cummerciu Domesticu di u Ministeru di u Cummerciu è di l'Industria di l'India hà emessu dui novi ordini di cuntrollu di qualità, à dì l'Ordine per i Cavi Solari DC è i Cavi Salvatori (Controllo di Qualità) (2023) "è u "Cast". Iron Products (Quality Control) Order (2023)" entrerà ufficialmente in vigore in 6 mesi. I prudutti inclusi in l'ordine di cuntrollu di qualità devenu esse conformi à i normi indiani pertinenti è esse certificati da l'Uffiziu di Standards Indiani è affissi cù a marca standard. Altrimenti, ùn ponu micca esse pruduciuti, venduti, cummerciati, impurtati o almacenati.
10. E restrizioni di navigazione di u Canale di Panama cuntinueghjanu finu à a fine di u 2024.The Associated Press hà dettu u 6 di settembre chì l'Autorità di u Canale di Panama hà dichjaratu chì a ricuperazione di u nivellu di l'acqua di u Canale di Panama ùn hà micca scuntratu l'aspettattivi. Per quessa, a navigazione di navi serà ristretta per u restu di questu annu è in tuttu u 2024. E misure restanu invariate. Nanzu, l'Autorità di u Canali di Panamà hà cuminciatu à limità u numeru di navi chì passanu è u so tiratu massimu à l'iniziu di questu annu per via di a calata di u nivellu di l'acqua in u canali causata da a seca in corso.
11. Vietnam hà publicatu rigulamenti nantu à a sicurità tecnica èispezione di qualità è certificazionedi automobili impurtati.Sicondu l'Agenzia di Notizie di Vietnam, u guvernu vietnamita hà publicatu recentemente u Decretu N ° 60/2023/ND-CP, chì regula a qualità, a sicurezza tecnica è l'ispezione di prutezzione di l'ambiente, a sicurezza tecnica è l'ispezione di prutezzione di l'ambiente di l'automobile impurtate è e parti impurtate. A certificazione hè chjaramente definita. Sicondu u decretu, e vitture richiamate includenu vitture ricurdate basatu annantu à l'annunzii di ricurdamentu emessi da i pruduttori è e vitture richiamate à a dumanda di l'agenzii di ispezione. L'agenzii d'ispezione facenu richieste di ricurdà basate nantu à i risultati di verificazione basati nantu à evidenza specifica è feedback nantu à a qualità di i veiculi, a sicurezza tecnica è l'infurmazioni di prutezzione di l'ambiente. Se una vittura chì hè stata messu in u mercatu hà difetti tecnichi è deve esse ricurdata, l'impurtatore hà da eseguisce e seguenti rispunsabilità: L'impurtatore hà da avvisà u vinditore per cessà a vendita in 5 ghjorni di travagliu da a data di ricivutu di l'avvisu di ricurdà. u fabricatore o l'autorità competente. Risolve i prudutti di l'automobile difettusi. In 10 ghjorni di travagliu da a data di ricezione di l'avvisu di ricurdà da u fabricatore o l'agenzia d'ispezione, l'importatore deve presentà un rapportu scrittu à l'agenzia d'ispezione, cumprese a causa di u difettu, e misure di rimediu, u numeru di veiculi ricurdati, u pianu di ricurdà è puntuale è cumpleta Publicà l'infurmazioni di u pianu di ricurdà è e liste di veiculi ricurdati nantu à i siti web di l'impurtatori è l'agenti. U decretu clarifica ancu e responsabilità di l'agenzii di ispezione. Inoltre, se l'importatore pò furnisce evidenza chì u fabricatore ùn coopera micca cù u pianu di ricurdà, l'agenzia d'ispezione cunsidererà a cessazione di e prucedure di certificazione di sicurezza tecnica, di qualità è ambientale per tutti i prudutti di l'automobile di u stessu fabricatore. Per i veiculi chì anu da esse ricurdati ma chì ùn sò micca stati ancu certificati da l'agenzia di ispezione, l'agenzia di ispezione deve avvisà a dogana in u locu di a dichjarazione d'impurtazione per permette à l'importatore di piglià temporaneamente a consegna di e merchenzie in modu chì l'importatore pò piglià misure correttive. per i veiculi problematichi. Dopu chì l'importatore furnisce una lista di i veiculi chì anu finitu a riparazione, l'agenzia d'ispezione continuarà à gestisce e prucedure d'ispezione è di certificazione in cunfurmità cù i regulamenti. U decretu 60/2023/ND-CP entrerà in vigore l'1 d'ottobre di u 2023, è s'applicà à i prudutti di l'automobile da u 1 d'aostu di u 2025.
12. L'Indonesia hà pensatu à pruibisce u cummerciu di cummodità nantu à e social media.U Ministru di u Cummerciu indonesianu, Zulkifli Hassan, hà dettu chjaramente in una entrevista publica cù i media u 26 di settembre chì u dipartimentu intensifica a formulazione di e pulitiche regulatori di e-commerce è u paese ùn permettenu micca. A piattaforma di e social media hè impegnata in transazzioni di e-commerce. Hassan hà dettu chì u paese hà migliurà e lege pertinenti in u campu di e-commerce, cumpresa a restrizzione di e plataforme di e social media per esse usate solu cum'è canali per a prumuzione di u produttu, ma e transazzione di u produttu ùn ponu esse realizate in tali piattaforme. À u listessu tempu, u guvernu indonesianu limitarà ancu e plataforme di e social media da impegnà in attività di e-commerce à u stessu tempu per evità l'abusu di dati publichi.
13. Corea di u Sudu pò cessà impurtà è vende 4 mudelli iPhone 12.U Ministeru di a Scienza, a Tecnulugia, l'Infurmazione è a Comunicazione di a Corea di u Sudu hà dichjaratu u 17 di settembre chì pensa à pruvà 4 mudelli iPhone 12 in u futuru è divulgà i risultati. Se urisultati di testedimustrà chì u valore di a radiazione di l'onda elettromagnetica supera u standard, pò Ordinà Apple per fà currezzione è cessà di impurtà è vende mudelli cunnessi
Tempu di pubblicazione: 10-10-2023