Novi rigulamenti per u cummerciu esteru in aprile, aghjurnate i reguli di l'importazione è l'esportazione di i prudutti in parechji paesi

Recentemente, parechje novi regulazioni di u cummerciu esteru sò state implementate in u paese è à l'internaziunale. Cina hà aghjustatu i so requisiti di dichjarazione d'importazione è d'esportazione, è parechji paesi cum'è l'Unione Europea, i Stati Uniti, l'Australia è u Bangladesh anu emessu interdizioni cummerciale o restrizioni di u cummerciu aghjustatu. L'imprese pertinenti devenu prestu attenzione à i tendenzi pulitichi, evità in modu efficace i risichi, è riduce e perdite ecunomiche.

Novi rigulamenti per u cummerciu esteru

1.A partire da u 10 d'aprile, ci sò novi esigenze per a dichjarazione di merchenzie d'importazione è di esportazione in Cina.
2. A partesi da u 15 d'aprile, entreranu in vigore e misure per l'amministrazione di l'archiviazione di l'agriculture di materie prime per l'esportazione.
3. Revised US Semiconductor Export Control Order to China
4. U parlamentu francese hà passatu una pruposta per cumbatte a "fast fashion"
5. A partesi da u 2030, l'Unione Europea seràpruibisce parzialmente l'imballaggi in plastica
6. A UErichiede a registrazione di i veiculi elettrici impurtati da a Cina
7. South Korea aumenta u so crackdown nant'à attività illegale supiattaforme transfrontaliere di e-commerce
L'Australia annulerà i tariffi d'importazione nantu à quasi 500 merchenzie
9. L'Argentina liberalizeghja cumplettamente l'impurtazione di qualchi alimentu è e necessità di ogni ghjornu
10. U Bancu di Bangladesh permette transazzione d'importazione è d'esportazione attraversu u cummerciu di cuntrariu
11. Esporta prudutti da l'Iraq deve ottenecertificazione di qualità locale
12. Panamà aumenta u numeru di i navi chì passanu per u canali ogni ghjornu
13. Sri Lanka appruva a nova regulazione di u cuntrollu di l'importazione è l'esportazione (standardizazione è cuntrollu di qualità)
14. Zimbabwe riduce l'amende per e merchenzie impurtate micca inspeccionate
15. L'Uzbekistan impone l'impositu di valore aghjuntu à 76 droghe impurtate è materiale medicale
16. Bahrain introduce regule strette per i picculi navi
17. L'India firma accordi di cummerciu liberu cù quattru paesi europei
18. L'Uzbekistan hà da implementà cumplettamente u sistema di a carta di strada elettronica

1.A partire da u 10 d'aprile, ci sò novi esigenze per a dichjarazione di merchenzie d'importazione è di esportazione in Cina.
U 14 di marzu, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà publicatu l'annunziu n ° 30 di 2024, in modu di standardizà ulteriormente u cumpurtamentu di dichjarazione di i destinatari è i speditori di merchenzie d'importazione è d'esportazione, razionalizzate e colonne di dichjarazione pertinenti, è decide di aghjustà e colonne pertinenti è certi elementi di dichjarazione. è e so esigenze di riempimentu di a "Formula di Dichjarazione Doganale per l'Importazione (Esportazione) di Merchandise di a Republica Populare Chine" è a "Lista di Registrazione Doganale per l'Importazione (Export) di Merchandise di a Republica Populare Chine".
U cuntenutu di l'aghjustamentu implica i requisiti per u riempimentu di "pesu grossu (kg)" è "pesu netu (kg)"; Eliminate i trè elementi di dichjarazione di "autorità d'ispezione è accettazione di quarantena", "autorità di ispezione di portu è autorità di quarantena", è "autorità di ricezione di certificati"; Ajustamentu di i nomi di prughjettu dichjarati per "ispezione di destinazione è autorità di quarantena" è "nome di ispezione è quarantena".
L'annunziu entrerà in vigore u 10 d'aprile di u 2024.
Per i dettagli di l'aghjustamentu, fate riferimentu à:
http://www.customs.gov.cn/customs/302249/302266/302267/5758885/index.html

2. A partesi da u 15 d'aprile, entreranu in vigore e misure per l'amministrazione di l'archiviazione di l'agriculture di materie prime per l'esportazione.
Per rinfurzà a gestione di e materie prime di i prudutti acquatici esportati, per assicurà a sicurezza è l'igiene di i prudutti acquatici esportati, è per standardizà a gestione di l'archiviazione di l'agricoltura di i prudutti acquatici esportati, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà formulatu e "Misure per l'archiviazione". Gestione di l'Azienda Agricola di Materia Prima Esportata di Prodotti Acquatici ", chì serà implementata da u 15 d'aprile di u 2024.

3. Revised US Semiconductor Export Control Order to China
Sicondu u Registru Federale di i Stati Uniti, l'Uffiziu di l'Industria è a Sicurezza (BIS), una subsidiaria di u Dipartimentu di Cummerciu, hà publicatu regulamenti u 29 di marzu, ora lucale, per implementà cuntrolli supplementari di l'esportazione, chì sò previsti per entra in vigore u 4 d'aprile. . Questa regulazione di 166 pagine hè destinata à l'esportazione di prughjetti di semiconduttori è hà da scopu di rende più difficiuli per a Cina per accede à chips di intelligenza artificiale americani è strumenti di fabricazione di chip. Per esempiu, i novi regulamenti s'applicanu ancu à e restrizioni à l'esportazione di chips in Cina, chì si applicanu ancu à i laptops chì cuntenenu sti chips.

4. U parlamentu francese hà passatu una pruposta per cumbatte a "fast fashion"
U 14 di marzu, u parlamentu francese hà passatu una pruposta destinata à scaccià a moda ultrarapida low-cost per riduce u so appellu à i cunsumatori, cù a marca di moda rapida chinesa Shein essendu a prima a sopportà u peghju. Sicondu l'Agence France Presse, e misure principali di stu prugettu includenu a pruibizione di publicità nantu à i tessili più boni, l'imposizione di tasse ambientali nantu à e merchenzie di prezzu, è l'imposizione di ammende à e marche chì causanu cunsequenze ambientali.

5. A partesi da 2030, l'Unione Europea pruibisce in parte l'imballaggi in plastica
Sicondu u ghjurnale tedescu Der Spiegel u 5 di marzu, i rapprisentanti di u Parlamentu Europeu è i Stati membri anu righjuntu un accordu nantu à una lege. Sicondu a lege, l'imballaggio di plastica ùn hè più permessu per una piccula parte di u salinu è u zuccheru, è ancu di frutti è ligumi. À u 2040, l'imballu finale gettatu in a basura deve esse ridutta da almenu 15%. A partesi da u 2030, in più di l'industria di ristorazione, l'aeroporti sò ancu pruibiti d'utilizà film plastichi per i bagaglii, i supermercati sò pruibiti d'utilizà sacchetti di plastica ligeri, è solu l'imballaggi fatti di carta è altri materiali sò permessi.

6. L'UE richiede a registrazione di i veiculi elettrici impurtati da a Cina
U documentu publicatu da a Cummissione Europea u 5 di marzu mostra chì e dogane di l'UE realizaranu una registrazione d'importazione di 9 mesi per i veiculi elettrici cinesi à partesi da u 6 di marzu. L'ughjetti principali implicati in questu iscrizzione sò novi veiculi elettrici di batterie cù 9 posti o menu è guidati solu da unu o più mutori da a Cina. I prudutti di a motocicletta ùn sò micca in u scopu di l'investigazione. L'avvisu hà dichjaratu chì l'UE hà evidenza "sufficienti" per indicà chì i veiculi elettrici chinesi ricevenu sussidi.

veiculu elettricu

7. Corea di u Sud aumenta u so crackdown nantu à l'attività illegale nantu à e plataformi di e-commerce transfruntier
U 13 di marzu, a Cummissione Fair Trade, un'agenzia per l'applicazione antitrust di Corea di u Sud, hà publicatu "Misure di Prutezzione di u Consumatore per e Piattaforme di Cummerciu Elettronicu Transfrontaliero", chì hà decisu di collaborà cù diversi dipartimenti per trattà cù atti chì dannu i diritti di i cunsumatori, cum'è a vendita di falsificazioni. merchenzie, è ancu indirizzendu u prublema di a "discriminazione inversa" affruntata da e plataforme domestiche. In particulare, u guvernu rinfurzà a regulazione per assicurà chì e plataforme transfrontaliere è domestiche sò trattate ugualmente in termini di applicazione legale. À u listessu tempu, prumuverà ancu a mudificazione di a Legge di u Cummerciu E-commerce, chì impone à l'imprese d'oltremare di una certa scala o sopra à nominare agenti in Cina, in modu di cumplettà efficacemente l'obbligazioni di prutezzione di i cunsumatori.

Partenarii

8.Australia annullà i tariffi d'impurtazione nantu à quasi 500 merchenzie
U guvernu australianu hà annunziatu l'11 di marzu chì annullerà i tariffi d'importazione per quasi 500 merchenzie à partesi da u 1 di lugliu di questu annu, affettendu i bisogni di ogni ghjornu cum'è lavatrici, frigoriferi, lavastoviglie, vestiti, pastiglie sanitarie è bambù.
U Ministru di Finanzi australianu Charles hà dettu chì sta parte di e tariffi cuntarà u 14% di i tariffi totali, facendu a più grande riforma tariffaria unilaterale in a regione in 20 anni.
A lista di prudutti specifichi serà annunziata in u budget australianu u 14 di maghju.

9. L'Argentina liberalizeghja cumplettamente l'impurtazione di qualchi alimentu è e necessità di ogni ghjornu
Recentemente, u guvernu argentinu hà annunziatu u rilassamentu tutale di l'impurtazioni di certi prudutti di basa di cesti. U bancu cintrali argentinu accurtarà u periodu di pagamentu per l'impurtazioni di alimenti, bevande, prudutti di pulizia, cura persunale è prudutti d'igiene, da i pagamenti di 30 ghjorni, 60 ghjorni, 90 ghjorni è 120 ghjorni precedenti à un pagamentu una volta di 30. ghjorni. Inoltre, hè statu decisu di sospettà a cullizzioni di l'impositu nantu à u valore aghjuntu è l'impositu di redditu nantu à i prudutti è droghe sopra citati per 120 ghjorni.

10. U Bancu di Bangladesh permette transazzione d'importazione è d'esportazione attraversu u cummerciu di cuntrariu
U 10 di marzu, u Bancu di Bangladesh hà publicatu linee guida nantu à u prucessu di cuntrariu. A partesi d'oghje, i cummircianti di Bangladesh ponu volontariamente entre in accordi di cuntrariu cù i cummircianti stranieri per cumpensà i pagamenti di l'importazione per e merchenzie esportate da u Bangladesh, senza avè bisognu di pagà in valuta straniera. Stu sistema prumove u cummerciu cù novi mercati è alleviate e pressioni di cambiu.

11. I prudutti d'esportazione da l'Iraq anu da ottene una certificazione di qualità lucali
Sicondu Shafaq News, u Ministeru di a Pianificazione irachenu hà dichjaratu chì per prutege i diritti di i cunsumatori è migliurà a qualità di e merchenzie, à partesi da u 1 di lugliu di u 2024, e merchenzie esportate in Iraq anu da ottene a "marca di certificazione di qualità" irachena. L'Uffiziu Centrale Iraqi di Standards è Control di Qualità urge à i fabricatori è importatori di prudutti elettronici è sigarette à dumandà a "marca di certificazione di qualità" irachena. U 1 di lugliu di questu annu hè a scadenza, altrimente e sanzioni legali seranu imposte à i violatori.

12. Panamà aumenta u numeru di i navi chì passanu per u canali ogni ghjornu
L'8 di marzu, l'Autorità di u Canale di Panama hà annunziatu un aumentu di u voluminu di trafficu di ogni ghjornu di e serrature Panamax, cù u voluminu di trafficu massimu chì cresce da 24 à 27.

13. Sri Lanka appruva a nova regulazione di u cuntrollu di l'importazione è l'esportazione (standardizazione è cuntrollu di qualità)
U 13 di marzu, secondu u Daily News di Sri Lanka, u cabinet hà appruvatu l'implementazione di u Regolamentu di u Controlu di l'Importazione è di l'Esportazione (Standardizazione è Controlu di Qualità) (2024). U regulamentu hà u scopu di prutege l'ecunumia naziunale, a salute publica è l'ambiente stabilendu standard è requisiti di qualità per 122 categurie di merchenzie impurtate sottu 217 codici HS.

14. Zimbabwe riduce l'amende per e merchenzie impurtate micca inspeccionate
A partesi di marzu, l'amende di u Zimbabwe per e merchenzie chì ùn anu micca sottumessu a pre-ispezione d'origine seranu ridutte da u 15% à u 12% per allevà a carica di l'importatori è di i cunsumatori. I prudutti elencati in a lista di i prudutti regulati anu da esse sottumessi à una pre-ispezione è una valutazione di cunfurmità in u locu d'origine per assicurà u rispettu di e norme naziunali è glubale.
15. L'Uzbekistan impone l'impositu di valore aghjuntu à 76 droghe impurtate è materiale medicale
A partesi da u 1 d'aprile di questu annu, l'Uzbekistan hà abolitu l'esenzione di l'imposta nantu à u valore aghjuntu per i servizii medichi è veterinarii, i prudutti medichi è i forniture medichi è veterinari, è l'imposta di valore aghjuntu à 76 droghe impurtate è materiale medicale.

16. Bahrain introduce regule strette per i picculi navi
Sicondu Gulf Daily u 9 di marzu, Bahrain introduverà regule strette per i navi chì pesanu menu di 150 tunnellate per riduce l'accidenti è prutegge e vite. I membri di u parlamentu vutaranu un decretu emanatu da u rè Hamad in settembre di l'annu passatu destinatu à rivisione l'Attu di Registrazione, Sicurezza è Regulamentu di i Picculi Navi 2020. Sicondu sta lege, per quelli chì violanu e disposizioni di sta lege o implementanu e decisioni, o impediscenu u portu marittimu, u Ministeru di l'Interior Guardia Costiera, o nominanu esperti per fà e so funzioni in cunfurmità cù e disposizioni legali, u Ministeru di Trasporti è Telecomunicazioni. L'Affari Portu è Marittimi ponu suspende i permessi di navigazione è di navigazione è pruibisce l'operazioni di navi per un periudu chì ùn supera micca un mese.

17. L'India firma accordi di cummerciu liberu cù quattru paesi europei
U 10 di marzu, ora lucale, dopu à 16 anni di negoziazioni, l'India hà firmatu un accordu di cummerciale liberu - l'Accordu di Partenariatu di Cummerciu è Ecunomicu - cù l'Associazione Europea di Liberu Cummerciu (paesi membri cumpresi Islanda, Liechtenstein, Norvegia è Svizzera). Sicondu l'accordu, l'India hà da elevà a maiò parte di e tariffi nantu à i prudutti industriali da i paesi membri di l'Associazione Europea di Liberu Cummerciu in cambiu di $ 100 miliardi in investimentu annantu à 15 anni, chì copre campi cum'è a medicina, a machina è a fabricazione.

18. L'Uzbekistan hà da implementà cumplettamente u sistema di a carta di strada elettronica
U Cumitatu di Fiscalità Diretta di u Gabinettu di l'Uzbekistan hà decisu d'introduce un sistema di lettere di strada elettronica è di registrà e fatture elettroniche è e fatture attraversu una piattaforma online unificata. Stu sistema serà implementatu per e grandi imprese chì paganu l'impositu à partesi da u 1 d'aprile di questu annu è per tutte e entità cummirciali à partesi da u 1 di lugliu di questu annu.


Postu tempu: Apr-08-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.