Recentemente, parechje novi regulazioni di u cummerciu esteru sò state implementate in u paese è à l'internaziunale. Cambogia, Indonesia, India, Unione Europea, Stati Uniti, Argentina, Brasile, Iran è altri paesi anu emessu pruibizioni cummerciale o restrizioni di u cummerciu aghjustatu.
1. À partesi da u 1 di ghjugnu, l'imprese ponu esse direttamente registrate per u scambiu straneru in u repertoriu di valuta di u bancu.
2. U Catalogu Chine di l'Esportazione di Prodotti Chimici Precursori à i Paesi Specifici (Regioni) aghjunghjenu 24 varietà novi
3. A pulitica senza visa di a Cina per 12 paesi hè stata allargata finu à a fine di u 2025
4. U pruduttu semi-finitu di a cola di morsa di vacca utilizata per trasfurmà l'alimenti per animali domestici in Cambogia hè stata appruvata per l'esportazione in Cina
5. U serbiu Li Zigan hè permessu di esportà in Cina
6. L'Indonesia rilassa i rigulamenti d'importazione per i prudutti elettronichi, i calzarii è i tessili
7. L'India libera prughjetti di norme nantu à a sicurità di i ghjoculi
8. Filippine prumove più veiculi elettrichi per prufittà di benefici di tariffu zero
9. Filippine rinforza a revisione di u logo PS / ICC
10. Cambogia pò limità l'importazione di vitture usate anziani
11. Iraq implementsnovi esigenze di etichettaturaper i prudutti in entrata
12. L'Argentina rilassa i cuntrolli doganali nantu à l'impurtazioni di tessili, calzature è altri prudutti
13. Esclusione pruposta di a Lista di i Prodotti Tariffe 301 da l'Investigazione US 301 in Cina
14. Sri Lanka pensa à rialzà a pruibizione di impurtazioni di vitture
15. Colombia aghjurnà regulamenti doganali
16. U Brasil libera una nova versione di u manual di reguli d'origine per i prudutti impurtati
17. L'Iran adutrà standard europei in l'industria di l'apparecchi di casa
18. Culumbia inizia investigazioni anti-dumping contr'à bobine galvanizzate è zincate d'aluminiu in Cina
19.L'UE aghjurna i regulamenti di sicurezza di i ghjoculi
20. L'UE appruva ufficialmente l'Attu di Intelligenza Artificiale
21. I Stati Uniti liberanu normi di prutezzione di l'energia per parechji prudutti di refrigerazione
A partesi da u 1 di ghjugnu, l'imprese ponu registrà direttamente per u scambiu straneru in u repertoriu di cambiu di u bancu
L'Amministrazione Statale di u Scambio Stranieru hà publicatu l'"Avisu di l'Amministrazione Statale di u Scambio Stranieru nantu à l'Optimizazione di l'Amministrazione di l'Affari di u Cummerciu di u Scambio Stranieru" (Hui Fa [2024] No. 11), chì annulla u requisitu per ogni ramu di u Statu. Administration of Foreign Exchange per appruvà l'arregistramentu di a "Lista di l'Imprese di l'Ingressu è u Spesa di Cummerciu di u scambiu", è invece gestisce direttamente a registrazione di a lista in i banche domestiche.
U Catalogu Chine di Esporta Precursori Chimici à Paesi Specifici (Regioni) hà aghjustatu 24 varietà novi
Per migliurà ulteriormente a gestione di l'esportazione di i sustanzi chimichi precursori, in cunfurmità cù i Regolamenti Pruvisioni nantu à l'Esportazione di Precursori Chimici à i Paesi Specifici (Regioni), u Ministeru di u Cummerciu, u Ministeru di a Sicurezza Publica, u Ministeru di Gestione di Emergenza, u Generale. L'Amministrazione di e Dogane, è l'Amministrazione Naziunale di i Prodotti Medichi anu decisu di aghjustà u Catalogu di Precursori Chimici esportati in Paesi specifichi (Regioni), aghjunghjendu varietà 24 cum'è l'acidu bromìmicu.
U Catalogu adattatu di Precursori Chimici esportati in Paesi specifichi (Regioni) entrerà in vigore l'1 di maghju di u 2024. Da a data di implementazione di stu annunziu, quelli chì esportanu chimichi listati in u Catalogu di l'Annessu in Myanmar, Laos è Afganistan anu da applicà. per una licenza in cunfurmità cù i Regolamenti Interim di Gestione per l'Esportazione di Precursori Chimici à i Paesi Specifici (Regioni), è l'esportazione in altri paesi (regioni) senza bisognu di una licenza.
Cina è Venezuela firmanu l'Accordu per a Prumuzione Mutuali è a Prutezzione di l'Investimenti
U 22 di maghju, Wang Shouwen, u Negotiator di u Cummerciu Internaziunale è Vice Ministru di u Ministeru di u Cummerciu di a Cina, è Rodriguez, u Vicepresidentu è Ministru di l'Ecunumia, Finanze è Cummerciu Esteru di Venezuela, firmavanu l'Accordu trà u Guvernu di u Populu Corsu. Republica di Cina è u Guvernu di a Republica Bolivariana di Venezuela nantu à a Prumuzione Mutua è a Prutezzione di l'Investimenti in nome di i so rispettivi guverni in a capitale Caracas. Stu accordu prumuverà è prutege ancu l'investimentu mutuale trà i dui paesi, salvaguardà megliu i diritti è l'interessi di i dui investitori, è cusì prumove megliu u so rispettivu sviluppu ecunomicu è suciale.
A pulitica senza visa di a Cina per 12 paesi hè stata allargata finu à a fine di u 2025
Per prumove ancu i scambii di persunale trà a Cina è i paesi stranieri, a Cina hà decisu di estenderà a pulitica senza visa à 12 paesi cumpresi Francia, Germania, Italia, Paesi Bassi, Spagna, Malasia, Svizzera, Irlanda, Ungheria, Austria, Belgio è Lussemburgu finu à 31 di dicembre di u 2025. L'individui chì anu passaportu ordinariu da i paesi sopra citati chì venenu in Cina per l'affari, u turismu, a visita di parenti è amichi, è u transitu per micca più di 15 ghjorni sò eligibili per l'ingressu senza visa.
Kampuchea, trasfurmazioni di l'alimentu per animali domestici, colla per masticare in pelle di vacca, pruduttu semifinitu appruvatu per l'esportazione in Cina
U 13 di Maghju, l'Amministrazione Generale di e Dogane hà publicatu l'Annunziu N ° 58 di 2024 (Annunziu nantu à i Requisiti di Quarantine è Igiene per l'Importatu di Kampuchea Pet Food Processing Cowhide Bite Glue Semi products), chì permette l'importazione di Kampuchea Pet Food Processing Cowhide Bite Glue Semi products that risponde à i requisiti pertinenti.
Li Zigan di Serbia hè Appruvatu per Esporta in Cina
L'11 di Maghju, l'Amministrazione Generale di Dogana hà publicatu l'Annunziu N ° 57 di u 2024 (Annunziu nantu à i Requisiti di Inspeczione è Quarantine per l'Esportazione di Prugna Serba in Cina), chì permette l'importazione di Prugna Serba chì risponde à i requisiti pertinenti da l'11 in poi.
L'Indonesia rilassa e regulazioni d'importazione per i prudutti elettronici, i calzarii è i tessili
L'Indonesia hà rivisu recentemente un regulamentu d'impurtazione destinatu à affruntà u prublema di millaie di cuntenituri chì sò stati bloccati in i so porti per via di restrizioni di u cummerciu. Prima, alcune cumpagnie si lagnavanu di interruzioni operative per via di queste restrizioni.
U Ministru di l'Ecunumia Indonesianu Airlangga Hartarto hà annunziatu in una cunferenza di stampa u venneri scorsu chì una gamma di merci, cumpresi cosmetichi, sacchetti è valvole, ùn anu più bisognu di permessi d'importazione per entra in u mercatu indonesianu. Hà aghjustatu ancu chì ancu se i prudutti elettronici necessitanu sempre licenze d'importazione, licenze tecnologiche ùn saranu più richieste. Commodities, cum'è l'azzaru è i tessili, cuntinueghjanu à dumandà licenze d'impurtazione, ma u guvernu hà prumessu di processà rapidamente l'emissione di sti licenze.
L'India libera prughjetti di norme nantu à a sicurità di i ghjoculi
U 7 di maghju di u 2024, secondu a Knindia, per migliurà i normi di sicurezza per i ghjoculi in u mercatu indianu, l'Uffiziu di Norme di l'India (BIS) hà publicatu recentemente un prugettu di norme di sicurezza di i ghjoculi è hà sollecitatu opinioni è suggerimenti da i partiti interessati, cum'è i prufessiunali è i prufessiunali di l'industria di i ghjoculi prima di u 2 di lugliu.
U nome di sta norma hè "Parte 12 di Sicurezza di i Giocattoli: Aspetti di Sicurezza Relativi à e Proprietà Meccaniche è Fisiche - Paraguni cù ISO 8124-1, EN 71-1, è ASTM F963", EN 71-1 è ASTM F963)) per assicurà u rispettu di i protokolli di sicurezza ricunnisciuti internaziunale cum'è specificati in ISO 8124-1, EN 71-1, è ASTM F963.
Filippine prumove più veiculi elettrici per prufittà di benefici di tariffu zero
Sicondu i rapporti di i media filippini nantu à u 17 di maghju, l'Uffiziu Naziunale di Ecunumia è Sviluppu Filippine hà appruvatu l'espansione di a cobertura di tariffu sottu à l'Ordine Esecutivu N ° 12 (EO12), è da u 2028, più veiculi elettrici, cumprese motociclette elettriche è biciclette, goderanu zero. benefici di tariffu.
L'EO12, chì entra in vigore in ferraghju 2023, riducerà i tariffi d'impurtazione nantu à certi veiculi elettrici è i so cumpunenti da 5% à 30% à zero per un periodu di cinque anni.
U Direttore di l'Uffiziu Naziunale di l'Ecunumia è u Sviluppu Filippine, Asenio Balisakan, hà dichjaratu chì EO12 hà u scopu di stimulà u mercatu domesticu di i veiculi elettrici, sustene a transizione à e tecnulugia emergenti, riduce a dipendenza di i sistemi di trasportu da i combustibili fossili, è riduce l'emissioni di gasi di serra. trafficu stradale.
Filippine rinforza a revisione di u logo PS / ICC
U Dipartimentu di u Cummerciu è di l'Industria filippinu (DTI) hà aumentatu i so sforzi regulatori nantu à e plataforme di e-commerce è scrutinatu rigorosamente a conformità di u produttu. Tutti i prudutti di vendita in linea devenu chjaramente vede u logu PS / ICC nantu à a pagina di descrizzione di l'imaghjini, altrimenti affruntà a delisting.
Cambogia pò limità l'importazione di vitture usate anziani
Per incuragisce i dilettanti di e vitture à passà à i veiculi elettrici, u guvernu cambogianu hè statu invitatu à riviseghjà a pulitica di permette l'impurtazione di veiculi alimentati da carburante di seconda mano. U Bancu Mundiale crede chì s'appoghjanu solu nantu à e preferenze di tariffu d'importazione di u guvernu cambogianu ùn pò micca rinfurzà a "competitività" di novi veiculi elettrici. "U guvernu cambogianu pò avè bisognu di aghjustà e so pulitiche d'importazione di vitture esistenti è restringe l'età di e vitture impurtate".
L'Iraq implementa novi requisiti di etichettatura per i prudutti in entrata
Recentemente, l'Organizazione Centrale per a Standardizazione è u Controlu di Qualità (COSQC) in Iraq hà implementatu novi requisiti di etichettatura per i prudutti chì entranu in u mercatu irachenu.
L'etichette arabe deve esse aduprate: à partesi da u 14 di maghju di u 2024, tutti i prudutti venduti in Iraq anu da aduprà etichette arabe, sia aduprate solu o in cumbinazione cù l'inglese.
Applicabile à tutti i tipi di prudutti: Stu requisitu copre tutti i prudutti chì cercanu d'entra in u mercatu irachenu, indipendentemente da a categuria di produttu.
Implementazione in tappe: e novi regule di etichettatura s'applicanu à e revisioni di e norme naziunali è di fabbrica, e specificazioni di laboratori, è e regule tecniche emesse prima di u 21 di maghju di u 2023.
L'Argentina rilassa i cuntrolli doganali nantu à l'impurtazioni di tessili, calzature è altri prudutti
Sicondu u ghjurnale argentina Financial Times, u guvernu argentinu hà decisu di rilassà i cuntrolli nantu à u 36% di i prudutti è e merchenzie impurtati. Prima, i prudutti sopra citati devenu esse appruvati attraversu u "canale rossu" cù u più altu livellu di cuntrollu doganale in Argentina (chì hà bisognu di verificà se u cuntenutu dichjaratu currisponde à i beni impurtati).
Sicondu e risoluzioni 154/2024 è 112/2024 publicate in u ghjurnale ufficiale, u guvernu "esenta e merchenzie chì necessitanu un'ispezione doganale eccessiva da a vigilazione obbligatoria di u canali rossu, furnisce una supervisione documentale è fisica di e merchenzie impurtate". A nutizia indica chì sta misura riduce assai i costi di trasportu di u containeru è i ciculi di consegna, è riduce i costi di importazione per l'imprese argentine.
Esclusione Proposta di Lista di Prodotti Tariffe 301 da US 301 Investigation in Cina
U 22 di maghju, l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti hà publicatu un avvisu chì prupone di escludiri 312 prudutti meccanichi cù codici fiscali di 8 cifre è 19 prudutti solari cù codici di merchenzie di 10 cifre da a lista di tariffu 301 attuale, cù u periodu d'esclusione prupostu per esse. finu à u 31 di maghju di u 2025.
Sri Lanka pensa à elevà a pruibizione di impurtazioni di vitture
Sri Lanka's Sunday Times hà recentemente infurmatu chì u cumitatu di u Ministeru di Finanze di Sri Lanka hà prupostu di rialzà a pruibizione di l'impurtazioni di i veiculi. Se a pruposta hè accettata da u guvernu, serà implementata à principiu di l'annu prossimu. Hè infurmatu chì, se a pruibizione di l'impurtazioni di vitture hè rialzata, Sri Lanka pò riceve un tributu annuale di 340 miliardi di rupie (equivalente à 1,13 miliardi di dollari americani), chì aiutanu à ottene u scopu di ingressu lucale.
Colombia aghjurnà i regulamenti doganali
U 22 di maghju, u guvernu colombiano hà publicatu ufficialmente u decretu n ° 0659, aghjurnà i Regolamenti Doganali Colombiani, destinatu à riduce u tempu di logistica è i costi per u sdoganamentu di e merchenzie, rinfurzà e misure anti contrabbanda, è migliurà i cuntrolli di e fruntiere.
A nova lege stipula a pre-dichjarazione obbligatoria, è a maiò parte di e merchenzie in entrata deve esse pre-dichjarata, chì renderà a gestione selettiva è i prucessi di sdoganamentu più efficaci è efficaci; Prucedure chjare per u campionamentu selettivu sò state stabilite, chì minimizzaranu u muvimentu di i funzionari doganali è accelerà l'ispezione è a liberazione di e merchenzie;
I diritti doganali ponu esse pagati dopu a selezzione è l'ispezione di e prucedure, chì facilita i prucessi di cummerciale è accurtà u tempu di permanenza di e merchenzie in u magazzinu; Stabbilisce un "statu d'emergenza cummerciale", chì hè adattatu à circustanze spiciali cum'è a congestione à u puntu d'arrivu di e merchenzie, u disordine publicu, o disastri naturali. In tali casi, l'ispezioni doganali ponu esse realizate in magazzini o spazii legati finu à chì e cundizioni normali sò restaurate.
U Brasile libera una nova versione di e regule d'origine manuale per i prudutti impurtati
Ricertamenti, u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu brasilianu hà publicatu una nova versione di u manuale di e regule d'origine applicabile à i prudutti impurtati sottu diverse strutture di accordu cummerciale. Stu manuale furnisce rigulamenti detallati nantu à l'origine è u trattamentu di i prudutti, cù u scopu di rinfurzà a trasparenza è a facilitazione di e regule di u cummerciu internaziunale domesticu.
L'Iran adutrà standard europei in l'industria di l'apparecchi domestici
L'Agenzia di Notizie Studienti di l'Iran hà riportatu recentemente chì u Ministeru di l'Industria, a Minera è u Cummerciu iranianu hà dichjaratu chì l'Iran usa attualmente standard domestici in l'industria di l'apparecchi domestici, ma à partesi di questu annu, l'Iran adutrà standard europei, in particulare etichette di cunsumu d'energia.
A Colombia lancia una investigazione anti-dumping nantu à bobine galvanizzate è zincate d'aluminiu in Cina
Recentemente, u Ministeru di u Cummerciu, l'Industria è u Turismu Colombianu hà publicatu un annunziu ufficiale in u ghjurnale ufficiale, lanciando una investigazione anti-dumping in fogli è bobine di zincu galvanizatu è d'aluminiu urigginatu da a Cina. L'annunziu entre in vigore da u ghjornu dopu a so publicazione.
L'UE aghjurna i regulamenti di sicurezza di i ghjoculi
U 15 di maghju di u 2024, u Cunsigliu Europeu hà aduttatu una pusizioni annantu à l'aghjurnamentu di e regule di sicurezza di i ghjoculi per prutege i zitelli da i risichi assuciati à l'usu di i ghjoculi. I rigulamenti di sicurezza di i ghjoculi di l'UE sò diventati unu di i più stretti in u mondu, è a nova legislazione hà per scopu di rinfurzà a prutezzione di sustanzi chimichi dannosi (cum'è disruptors endocrini) è rinfurzà l'infurzazioni di e regule attraversu novi passaporti di prudutti digitale.
A pruposta da a Cummissione Europea introduce Passaporti di Prudutti Digitali (DPP), chì includerà infurmazioni nantu à a sicurità di i ghjoculi, in modu chì l'autorità di cuntrollu di e fruntiere ponu aduprà u novu sistema IT per scansà tutti i passaporti digitale. Se ci sò novi risichi chì ùn sò micca specificati in u testu attuale in u futuru, u cumitatu puderà aghjurnà u regulamentu è urdinà a rimuzione di certi ghjoculi da u mercatu.
Inoltre, a pusizione di u Cunsigliu Europeu chiarifica ancu i requisiti per a dimensione minima, a visibilità è a leggibilità di l'avvisi d'avvertimentu, in modu di rende visibili à u publicu generale. In quantu à e spezie allergeniche, l'autorizazione di negoziazione hà aghjurnatu e regule specifiche per l'usu di spezie allergeniche in i ghjoculi (cumpresa a pruibizione di l'usu intenzionale di spezie in i ghjoculi), è ancu l'etichettatura di certi spezie allergeniche.
L'UE appruva ufficialmente l'Attu di Intelligenza Artificiale
U 21 di maghju ora locale, u Cunsigliu Europeu hà appruvatu ufficialmente l'Attu di l'Intelligenza Artificiale, chì hè a prima regulazione globale di l'intelligenza artificiale (AI). A Cummissione Europea hà prupostu l'Attu di Intelligenza Artificiale in 2021 cù u scopu di prutege i citadini da i periculi di sta tecnulugia emergente.
I Stati Uniti liberanu normi di prutezzione di l'energia per diversi prudutti di refrigerazione
L'8 di maghju di u 2024, l'Uffiziu di l'Efficienza Energetica è l'Energia Rinnovabile (Dipartimentu di l'Energia) di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti hà annunziatu per mezu di l'OMC chì pensa à liberà l'attuale pianu di risparmiu energeticu: normi di prutezzione di l'energia per diversi prudutti di refrigerazione. Stu accordu hè destinatu à prevene i comportamenti fraudulenti, a prutezzione di i cunsumatori è a prutezzione di l'ambiente.
I prudutti di refrigerazione implicati in questu annunziu include frigoriferi, congelatori, è altri apparecchi di refrigerazione o congelazione (elettricu o altri tipi), pompe di calore; I so cumpunenti (senza unità di climatizazione sottu articulu 8415) (codice HS: 8418); Prutezzione di l'ambiente (codice ICS: 13.020); Risparmio energeticu generale (codice ICS: 27.015); Apparecchi di refrigerazione in casa (codice ICS: 97.040.30); Apparecchi di refrigerazione cummerciale (codice ICS: 97.130.20).
Sicondu l'Attu di Politica è Proteczione di l'Energia (EPCA) rivisitata, i normi di prutezzione di l'energia sò stabiliti per diversi beni di cunsumu è certi equipaghji cummirciali è industriali (cumpresi diversi prudutti di refrigerazione, MREF). In questu avvisu di pruposta regulatoria, u Dipartimentu di l'Energia (DOE) hà prupostu i stessi MREF novi standard di risparmiu energeticu cum'è quelli specificati in e regule finali dirette di u Registru Federale u 7 di maghju di u 2024.
Se DOE riceve commenti sfavorevoli è determina chì tali cumenti ponu furnisce una basa raghjone per a revoca di a regula finale diretta, DOE emetterà un avvisu di revocazione è continuerà à applicà sta regula proposta.
Tempu di post: 12-ghjugnu-2024