Inspection VS Test
A rilevazione hè una operazione tecnica per determinà una o più caratteristiche di un pruduttu, prucessu o serviziu determinatu secondu una prucedura specifica. A rilevazione hè probabilmente a prucedura di valutazione di a conformità più usata, chì hè u prucessu di determinà chì i prudutti rispondenu à esigenze specifiche. L'ispezione tipica implica a dimensione, a cumpusizioni chimica, u principiu elettricu, a struttura meccanica, etc. A prova hè realizata da una larga gamma di istituzioni, cumprese agenzie di guvernu, istituzioni accademiche è istituzioni di ricerca, urganisazioni cummerciale è industria.
L'ispezione si riferisce à a valutazione di cunfurmità per mezu di misurazione, osservazione, rilevazione o misurazione. Ci saranu sovrapposizioni trà a prova è l'ispezione, è tali attività sò generalmente realizate da a stessa urganizazione. L'ispezione dipende soprattuttu da l'ispezione visuale, ma pò ancu implicà a deteczione, di solitu utilizendu strumenti simplici, cum'è gauges. L'ispezione hè generalmente realizata da impiegati altamente furmati secondu e prucedure obiettive è standardizzate, è l'ispezione generalmente dipende da u ghjudiziu subjective è l'esperienza di l'ispettore.
01
E parolle più cunfuse
ISO 9000 VS ISO 9001
ISO9000 ùn si riferisce micca à un standard, ma à un gruppu di standard. A famiglia di standard ISO9000 hè un cuncettu presentatu da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) in 1994. Si riferisce à i normi internaziunali formulati da ISO / Tc176 (Comitatu Tecnicu per a Gestione di a Qualità è Assicuranza di a Qualità di l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione).
ISO9001 hè unu di i normi core di u sistema di gestione di qualità inclusu in a famiglia di standard ISO9000. Hè adupratu per verificà chì l'urganizazione hà a capacità di furnisce i prudutti chì rispondenu à i bisogni di i clienti è i requisiti regulatori applicabili, cù u scopu di migliurà a satisfaczione di i clienti. Include quattru normi core: sistema di gestione di qualità - fundazione è terminologia, sistema di gestione di qualità - esigenze, sistema di gestione di qualità - guida di migliurà di u rendiment, è guida di auditu di sistema di gestione di qualità è ambientale.
Certificazione VS ricunniscenza
A certificazione si riferisce à l'attività di valutazione di a conformità induve l'organismu di certificazione certifica chì i prudutti, i servizii è i sistemi di gestione rispettanu i requisiti obbligatori o i normi di e specificazioni tecniche pertinenti.
L'accreditazione si riferisce à l'attività di valutazione di qualificazione chì sò ricunnisciute da l'organismu di accreditazione per a capacità è a qualificazione pratica di l'organismu di certificazione, l'organismu di ispezione, u laboratoriu è u persunale impegnatu in a valutazione, l'audit è altre attività di certificazione.
CNAS VS CMA
CMA, abbreviazione di Accreditazione di Metrologia Chine.A Legge di Metrologia di a Republica Populare Chine stipula chì l'istituzione di ispezione di qualità di u produttu chì furnisce dati notarili per a sucità deve passà a verificazione metrologica, a capacità di teste è a valutazione di affidabilità da u dipartimentu amministrativu metrologicu di u guvernu populari à u livellu provinciale o sopra. Questa valutazione hè chjamata certificazione metrologica.
A certificazione metrologica hè un mezzu di valutazione obligatoria di l'istituzioni d'ispezione (laboratori) chì emettenu dati notarili per a sucità per mezu di a legislazione metrologica in Cina, chì pò ancu esse dichjaratu chì hè u ricunniscenza obligatoria di i laboratori da u guvernu cù caratteristiche chinesi. I dati furniti da l'istituzione d'ispezione di qualità di u produttu chì hà passatu a certificazione metrologica sò aduprati per a certificazione cummerciale, a valutazione di a qualità di u produttu è a valutazione di a realizazione cum'è dati notarili è anu effettu legale.
CNAS: u Serviziu Naziunale di Accreditazione per a Valutazione di Conformità (CNAS) hè una istituzione naziunale d'accreditazione stabilita è autorizata da a Cummissione Naziunale di Amministrazione di Certificazione è Accreditazione in cunfurmità cù e disposizioni di i Regolamenti di a Republica Populare Chine nantu à a Certificazione è l'Accreditazione, chì hè rispunsevule. per l'accreditazione di organismi di certificazione, laboratori, istituzioni di ispezione è altre istituzioni pertinenti.
L'accreditazione di u laboratoriu hè voluntaria è participativa. U standard aduttatu hè equivalente à iso/iec17025:2005. Ci hè un accordu di ricunniscenza mutuale firmatu cù ILAC è altre urganisazioni internaziunali di cooperazione di accreditazione di laboratori per u ricunniscenza mutuale.
Audit internu versus audit esternu
L'auditu internu hè di migliurà a gestione interna, prumove a migliione di a qualità pigliendu misure currettive è preventive currispondenti per i prublemi truvati, auditu internu di l'impresa, auditu di prima parte, è vede cumu a vostra cumpagnia funziona.
L'auditu esternu in generale si riferisce à l'auditu di a cumpagnia da a cumpagnia di certificazione, è l'auditu di terzu per vede s'ellu a cumpagnia opera secondu u sistema standard, è se u certificatu di certificazione pò esse datu.
02
I termini di certificazione più cumunimenti usati
1. Istituzione di certificazione: si riferisce à l'istituzione chì hè stata appruvata da u dipartimentu di supervisione è amministrazione di certificazione è accreditazione di u Cunsigliu di Statu, è hà ottenutu a qualificazione di persona giuridica secondu a lege, è pò impegnà in attività di certificazione in u scopu di l'appruvazioni.
2. Audit: si riferisce à u prucessu sistematicu, indipendente è documentatu per ottene evidenza di auditu è evaluà ughjettivu per determinà u gradu di risponde à i criteri di audit.
3. Auditor : si riferisce à a persona chì hà a capacità di realizà l'auditu.
4. U dipartimentu di supervisione è amministrazione di certificazione lucale si riferisce à l'istituzione lucale d'ispezione di entrata-uscita è di quarantena stabilita da u dipartimentu di qualità è di supervisione tecnica di u guvernu populari di a pruvincia, a regione autonoma è a municipalità direttamente sottu u guvernu cintrali è a surviglianza di a qualità. dipartimentu di ispezione è quarantena di u Cunsigliu di Statu autorizatu da u dipartimentu di amministrazione è amministrazione di certificazione è accreditazione naziunale.
5. Certificazione CCC: si riferisce à a certificazione obligatoria di u produttu.
6. Archiviazione di l'esportazione: si riferisce à l'implementazione di u sistema di archiviazione di salute da u Statu per l'imprese impegnate in a produzzione, a trasfurmazioni è u almacenamentu di l'alimenti esportati (in seguitu chjamati imprese di produzzione alimentaria d'esportazione) in cunfurmità cù i requisiti di a Legge di Sicurezza Alimentare. . L'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione (in seguitu chjamata Amministrazione di Certificazione è Accreditazione) hè incaricata di u travagliu di i registri sanitari di l'imprese naziunali di produzzione alimentaria d'esportazione. Tutte l'imprese chì pruducenu, trasfurmanu è magazzinu l'esportazione di l'alimentu in u territoriu di a Republica Populare Chine anu da ottene u certificatu di registrazione di salute prima di pudè pruduce, trasfurmà è almacenà l'alimentu d'esportazione.
7. Raccomandazione esterna: si riferisce à chì dopu chì l'impresa di produzzione alimentaria d'esportazione chì dumanda a registrazione di salute straniera hà passatu a revisione è a supervisione di l'ispezione d'entrata-uscita è l'uffiziu di quarantena in a so ghjuridizione, l'ispezione d'entrata-uscita è l'uffiziu di quarantena sottumettenu l'impresa di l'impresa. applicazione per i materiali di registrazione di salute straniera à l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione (in seguitu chjamata Amministrazione di Certificazione è Accreditazione), è a Cummissione di Certificazione è Accreditazione verificarà chì risponde à i requisiti, A CNCA (in nome di "Certificazione Naziunale è Accreditazione"). L'Amministrazione di Accreditazione di a Repubblica Popolare Cinese") raccomandarà uniformemente à l'autorità competenti di i paesi o regioni pertinenti.
8. A registrazione di l'importazione si riferisce à l'emissione formale è l'implementazione di e Disposizioni nantu à a Registrazione è l'Amministrazione di l'Imprese di Produzzione Straniere di l'Alimenti Importati in u 2002, chì hè applicabile à a registrazione è l'amministrazione di l'imprese straniere di pruduzzione, trasfurmazioni è almacenamentu (in seguitu chjamate cum'è imprese di pruduzzione straniera) chì esportanu cibo in Cina. I pruduttori stranieri chì esportanu i prudutti in u Catalogu in Cina devenu dumandà a registrazione cù l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione. L'alimentu di fabricatori stranieri senza registrazione ùn deve esse impurtatu.
9. HACCP: Analisi di Periculu è Puntu Criticu di Control. L'HACCP hè u principiu di basa chì guida l'imprese alimentari per stabilisce un sistema di cuntrollu di sicurezza alimentaria, enfatizendu a prevenzione di i periculi piuttostu cà di cunfidenza nantu à l'ispezione di i prudutti finali. U sistema di cuntrollu di sicurezza alimentaria basatu annantu à HACCP hè chjamatu sistema HACCP. Hè un sistema per identificà, valutà è cuntrullà i periculi significativi di a sicurità alimentaria.
10、 Agricultura biologica: si riferisce à "In cunfurmità cù certi standard di produzzione agricula biulogica, ùn usemu micca l'organisimi è i so prudutti ottenuti da l'ingegneria genetica in a produzzione, ùn usamu micca pesticidi sintetici chimichi, fertilizzanti, regulatori di crescita, additivi alimentarii è altre sustanzi. seguitate liggi naturali è principii ecologichi, coordina l'equilibriu trà a piantazione è l'acquacultura, è aduttà una seria di tecnulugii agriculi sustinibili per mantene un sistema di produzzione agricula sustinibule è stabile. Cina hà u standard naziunale di i prudutti organici (GB / T19630-2005) hè statu publicatu.
11. Certificazione di u produttu organicu: si riferisce à l'attività di l'organismi di certificazione per valutà u prucessu di pruduzzione è trasfurmazioni di i prudutti biologichi in cunfurmità cù e misure amministrative per a certificazione di u produttu organicu (Decret AQSIQ [2004] N ° 67) è altre disposizioni di certificazione, è à Pruvate chì rispondenu à i normi naziunali di i Prodotti Biologichi.
12. Prudutti organici : riferite à i prudutti chì sò prudutti, trasfurmati è venduti in cunfurmità cù i normi naziunali per i prudutti biologichi è certificati da istituzioni legali.
13. Green food: si riferisce à l'alimentu chì hè piantatu, cultivatu, appiicatu cù fertilizzanti organici, è trasfurmatu è pruduciutu sottu à l'ambiente standard, a tecnulugia di produzzione è i normi di salute senza alta toxicità è pesticidi di residu altu in e cundizioni senza contaminazione, è certificatu da l'autorità di certificazione cù l'etichetta alimentaria verde. (A certificazione hè basatu annantu à u standard industriale di u Ministeru di l'Agricultura.)
14. Prudutti agriculi senza contaminazione: riferite à i prudutti agriculi comestibili micca trasfurmati o inizialmente trasfurmati, chì l'ambiente di produzzione, u prucessu di produzzione è a qualità di u produttu risponde à i requisiti di e norme è e specificazioni naziunali pertinenti, sò stati certificati per esse qualificati è avè ottenutu u certificatu di certificazione è sò permessu di utilizà u logu di i prudutti agriculi senza contaminazione.
15. Certificazione di u sistema di gestione di a sicurezza di l'alimentariu: si riferisce à l'applicazione di u principiu HACCP à tuttu u sistema di u sistema di gestione di a sicurezza di l'alimentariu, chì integra ancu i requisiti pertinenti di u sistema di gestione di a qualità, è guida più cumpletamente l'operazione, a garanzia è a valutazione di a gestione di a sicurità alimentaria. Sicondu e Regoli di Implementazione per a Certificazione di u Sistema di Gestione di a Sicurezza Alimentare, l'organismu di certificazione svolge attività di valutazione di qualificazione per l'imprese di produzzione alimentaria in cunfurmità cù GB/T22000 "Sistema di Gestione di a Sicurezza Alimentare - Requisiti per Diverse Organizzazioni in a Catena Alimentare" è diverse speciali. requisiti tecnichi, chì hè chjamatu certificazione di u sistema di gestione di a sicurezza alimentare (certificazione FSMS in breve).
16. GAP - Good Agricultural Practice: Si riferisce à l'appiecazione di a cunniscenza agricula muderna per regulà scientificamente tutti l'aspetti di a produzzione agricula, è prumove u sviluppu sustinibili di l'agricultura mentre assicurendu a qualità è a sicurità di i prudutti agriculi.
17. Good Manufacturing Practice: (GMP-Good Manufacturing Practice): Si riferisce à un sistema di gestione di qualità cumpletu chì ottene a qualità prevista di i prudutti specificendu e cundizioni di hardware (cum'è edifici di fabbrica, facilità, equipaghji è apparecchi) è esigenze di gestione ( cum'è u cuntrollu di pruduzzione è trasfurmazioni, imballaggio, magazzinu, distribuzione, igiene di u persunale è furmazione, etc.) chì i prudutti duveranu avè per a pruduzzione è a trasfurmazioni, è l'implementazione di a gestione scientifica è u cuntrollu strettu in tuttu u prucessu di produzzione. I cuntenuti specificati in GMP sò e cundizioni più basiche chì l'imprese di trasformazione di l'alimentu anu da scuntrà, è i prerequisiti per u sviluppu è l'implementazione di altri sistemi di gestione di qualità è sicurezza alimentaria.
18. Certificazione di u mercatu verde: si riferisce à l'evaluazione è a certificazione di l'ambiente di u mercatu grossista è retail, l'equipaggiu (presentazione di cunservazione, rilevazione, trasfurmazione) esigenze di qualità è gestione entrate, è a preservazione di e merchenzie, a preservazione, l'imballu, a gestione di sanità, l'alimentu in situ. trasfurmazioni, creditu di u mercatu è altre facilità è prucedure di serviziu.
19. Qualificazione di laboratori è istituzioni d'ispezione: si riferisce à e cundizioni è e capacità chì i laboratorii è l'istituzioni d'ispezione chì furniscenu dati è risultati chì ponu pruvà à a sucità duverebbe avè.
20. Accreditazione di laboratori è istituzioni d'ispezione: si riferisce à l'attività di valutazione è ricunniscenza realizate da l'Amministrazione Naziunale di Certificazione è Accreditazione è i dipartimenti di qualità è di supervisione tecnica di i guverni populari di pruvince, regioni autonome è cumuni direttamente sottu à u Guvernu Centrale. e cundizioni basi è e capacità di i laboratorii è l'istituzioni d'ispezione rispettanu e lege, i regolamenti amministrativi è e specificazioni tecniche o norme pertinenti.
21. Certificazione metrologica: si riferisce à a valutazione di a verificazione metrologica, a prestazione di travagliu di l'equipaggiu di prova, l'ambiente di travagliu è e cumpetenze operative di u persunale, è a capacità di u sistema di qualità per assicurà i valori di misurazione uniformi è precisi di l'istituzioni d'ispezione di qualità di u produttu chì furniscenu dati ghjusti à a sucità da l'Amministrazione Naziunale di Accreditazione è i dipartimenti di ispezione di qualità lucali in cunfurmità cù e disposizioni di e lege pertinenti è i regolamenti amministrativi, è ancu a capacità di u sistema di qualità per assicurà a prova ghjusta è affidabile. dati.
22. Revisione è appruvazioni (accettazione): si riferisce à a rivisione di a capacità d'ispezione è u sistema di qualità di l'istituzioni di ispezione chì s'impegnanu u compitu d'ispezione per verificate se i prudutti rispettanu i normi è u compitu di surviglianza è d'ispezione di altri standard da l'Amministrazione Naziunale di Accreditazione. è i dipartimenti lucali di ispezione di qualità in cunfurmità cù e disposizioni di e lege pertinenti è i regulamenti amministrativi.
23. Verificazione di a capacità di u laboratoriu: Si riferisce à a determinazione di a capacità di teste di u laboratoriu per paragone trà i laboratori.
24. Accordu di ricunniscenza mutuale (MRA): si riferisce à l'accordu di ricunniscenza mutuale firmatu da i dui guverni o da l'istituzioni di valutazione di a conformità nantu à i risultati di a valutazione di a conformità specifica è l'accettazione di i risultati di a valutazione di a conformità di l'istituzioni di valutazione di a conformità specifiche in u scopu di l'accordu.
03
Terminologia ligata à a certificazione di u produttu è l'urganizazione
1. Cliente di l'applicante / di certificazione: ogni tipu d'urganisazione registratu cù u dipartimentu amministrativu per l'industria è u cumerciu è l'ottenimentu di licenze d'affari in cunfurmità cù a lege, cumprese ogni tipu d'urganisazione cù personalità giuridica, è ancu altre urganisazioni chì sò legalmente stabilite, anu una certa organizzazione. strutture è pruprietà, ma ùn anu micca a parsunalità giuridica, cum'è l'imprese di unicu pruprietariu, l'imprese di partenariatu, l'imprese joint ventures, l'imprese cooperative Chinese-straniera, l'imprese operative è l'imprese finanziate da stranieri senza personalità giuridica, Filiali stabilite è licenziate da persone giuridiche è imprese individuali. Nota: U candidatu diventa un licenziatu dopu avè ottenutu u certificatu.
2. Fabbricante / pruduttore di produttu: una urganizazione di persona giuridica situata in unu o più lochi fissi chì esegue o cuntrolla u disignu, a fabricazione, a valutazione, u trattamentu è u almacenamentu di i prudutti, in modu chì pò esse rispunsevuli di u cuntinuu rispettu di i prudutti cù pertinenti. esigenze, è assume a piena rispunsabilità in quelli aspetti.
3. Manufacturer (situ di produzzione) / impresa di fabricazione affidata: u locu induve l'assemblea finali è / o a prova di i prudutti certificati sò realizati, è i marchi di certificazione è l'agenzii di certificazione sò usati per implementà servizii di seguimentu per elli. Nota: In generale, u fabricatore deve esse u locu per l'assemblea finale, l'ispezione di rutina, l'ispezione di cunferma (se ci hè), l'imballaggio, è l'affissione di a targa di u pruduttu è a marca di certificazione. Quandu i prucessi di i prudutti sopra ùn ponu esse cumpletati in un locu, un locu relativamente cumpletu, cumpresu almenu a rutina, l'ispezione di cunferma (s'ellu ci hè), a targhetta di u produttu è a marca di certificazione seranu selezziunati per l'ispezione, è u dirittu à l'ispezione ulteriore in altri posti. esse riservatu.
4. Fabbricante OEM (Original Equipment Manufacturer) : un fabricatore chì produce prudutti certificati secondu u disignu, u cuntrollu di u prucessu di produzzione è i requisiti d'ispezione furniti da u cliente. Nota: U cliente pò esse u candidatu o u fabricatore. U fabricatore OEM produce prudutti certificati sottu l'equipaggiu di u fabricatore OEM secondu u disignu, u cuntrollu di u prucessu di produzzione è i requisiti d'ispezione furniti da u cliente. I marchi di diversi candidati / fabricatori ponu esse aduprati. Diversi clienti è OEM seranu inspeccionati separatamente. L'elementi di u sistema ùn anu micca esse inspeccionati ripetutamente, ma u cuntrollu di u prucessu di produzzione è i requisiti di ispezione di i prudutti è l'ispezione di a coerenza di u produttu ùn ponu esse esentati.
5. Fabbricante ODM (Original Design Manufacturer) : una fabbrica chì cuncepisce, processa è pruduce i stessi prudutti per unu o più fabricatori utilizendu i stessi requisiti di capacità d'assicuranza di qualità, u stessu disignu di u produttu, u cuntrollu di u prucessu di produzzione è i requisiti d'ispezione.
6. Detentore di certificatu di certificazione iniziale ODM: l'urganizazione chì tene u certificatu di certificazione iniziale di u produttu ODM. 1.7 L'urganizazione chì u fornitore furnisce cumpunenti, parti è materie prime per u fabricatore per pruduce prudutti certificati. Nota: Quandu si dumanda a certificazione, se u fornitore hè un cummerciale / venditore, u fabricatore o u fabricatore di cumpunenti, parti è materie prime deve esse ancu specificatu.
04
Terminologia ligata à a certificazione di u produttu è l'urganizazione
1. Nova applicazione: tutte l'applicazioni di certificazione eccettu l'applicazioni di cambiamentu è l'applicazione di rivisione sò novi applicazioni.
2. Applicazione di estensione: u candidatu, u fabricatore è u fabricatore anu digià ottenutu a certificazione di i prudutti, è a dumanda di certificazione di novi prudutti di u listessu tipu. Nota: I prudutti simili si riferiscenu à i prudutti in u scopu di u listessu codice di definizione di fabbrica.
3. Applicazione di estensione: u candidatu, u fabricatore è u fabricatore anu digià ottenutu a certificazione di i prudutti, è l'applicazione per a certificazione di novi prudutti di diversi tipi. Nota: Diversi tipi di prudutti riferite à i prudutti in u scopu di diversi codici di fabbrica.
4. Applicazione di modu ODM: applicazione in modu ODM. Modu ODM, vale à dì, i pruduttori ODM cuncepiscenu, prucessanu è pruducenu prudutti per i fabricatori in cunfurmità cù l'accordi pertinenti è altri documenti.
5. Cambia l'applicazione: l'applicazione fatta da u titularu per u cambiamentu di l'infurmazioni di u certificatu, l'urganizazione è possibbilmente affettà a coherenza di u produttu.
6. Applicazione di reexamination: prima di a scadenza di u certificatu, se u titularu hà bisognu di cuntinuà à mantene u certificatu, ellu deve dumandà u pruduttu cù u certificatu di novu. Nota: A dumanda di riesame deve esse presentata prima di a scadenza di u certificatu, è un novu certificatu serà emessu prima di a scadenza di u certificatu, altrimenti serà cunsideratu cum'è una nova applicazione.
7. Ispezione di fabbrica micca cunvinziunali: per via di u ciculu di ispezione longu o altre ragioni, l'impresa dumanda è hè stata appruvata da l'autorità di certificazione, ma a prova formale di u pruduttu dumandatu per a certificazione ùn hè micca stata cumpletata.
05
Terminologia ligata à a prova
1. Ispezione di u produttu / test di tipu di produttu: l'ispezione di u produttu si riferisce à u ligame in u sistema di certificazione di u produttu per determinà e caratteristiche di u produttu per mezu di teste, cumprese i requisiti di mostra è i requisiti di valutazione di teste. A prova di tipu di produttu hè di verificà chì u pruduttu risponde à tutti i requisiti di i standard di u produttu. L'ispezione di u produttu include largamente a prova di tipu di produttu; In un sensu strettu, l'ispezione di u produttu si riferisce à a prova realizata secondu alcuni indicatori di standard di produttu o standard di caratteristiche di u produttu. Attualmente, i testi basati nantu à i normi di sicurità di u produttu sò ancu definiti cum'è testi di tipu di produttu.
2. L'ispezione di rutina / l'ispezione di u prucessu: l'ispezione di rutina hè una ispezione di 100% di i prudutti nantu à a linea di produzzione in a fase finale di a produzzione. In generale, dopu à l'ispezione, ùn hè micca necessariu più trasfurmazioni eccettu per l'imballa è l'etichettatura. Nota: L'ispezione di rutina pò esse realizata da u metudu equivalente è rapidu determinatu dopu a verificazione.
L'ispezione di prucessu si riferisce à l'ispezione di u primu articulu, pruduttu semifinitu o prucessu chjave in u prucessu di produzzione, chì pò esse 100% inspezione o ispezione di campionamentu. L'ispezione di prucessu hè applicabile à i prudutti di trasfurmazioni di materiale, è u terminu "ispezione di prucessu" hè ancu generalmente utilizatu in i standard currispondenti.
3. Ispezione di cunfirmazione / inspezione di consegna: l'ispezione di cunferma hè una ispezione di campionamentu per verificà chì u pruduttu cuntinueghja à risponde à i requisiti di u standard. A prova di cunferma deve esse realizata secondu i metudi specificati in a norma. Nota: Se u fabricatore ùn hà micca un equipamentu di prova, l'ispezione di cunferma pò esse affidata à un laboratoriu cumpetente.
L'ispezione ex-factory hè l'ispezione finale di i prudutti quandu partenu da a fabbrica. L'ispezione di consegna hè applicabile à i prudutti di trasfurmazioni di materiale. U terminu "ispezione di consegna" hè ancu generalmente utilizatu in i normi currispondenti. L'ispezione di consegna deve esse cumpletata da a fabbrica.
4. Test designatu: a prova realizata da u fabricatore in u situ di produzzione secondu l'articuli scelti da l'ispettore secondu e norme (o regule di certificazione) per evaluà a coherenza di u produttu.
06
Terminologia ligata à l'ispezione di fabbrica
1. L'ispezione di a fabbrica: l'ispezione di a capacità d'assicuranza di qualità di a fabbrica è a cunfurmità di i prudutti certificati.
2. Ispezione iniziale di fabbrica: ispezione di fabbrica di u fabricatore chì dumanda a certificazione prima di ottene u certificatu.
3. Supervisione è ispezione dopu a certificazione: Per assicurà chì i prudutti certificati cuntinueghjanu à risponde à i requisiti di certificazione, l'ispezione di fabbrica regulare o irregulare hè realizata per u fabricatore, è a supervisione è l'ispezione spessu realizanu attività d'ispezione di campionamentu di supervisione di fabbrica à u listessu tempu.
4. Surveglianza è inspezione nurmale: surviglianza è ispezione dopu a certificazione in cunfurmità cù u ciclu di surviglianza specificata in e regule di certificazione. Di solitu chjamatu supervisione è ispezione. L'ispezione pò esse realizatu cù o senza preavvisu.
5. Ispezione di u volu: una forma di supervisione è ispezione normale, chì hè di assignà una squadra di ispezione per ghjunghje direttamente à u situ di produzzione secondu e regulazioni pertinenti senza avè avvisatu à u licenziatu / fabricatore in anticipu per realizà a supervisione è l'ispezione di a fabbrica è / o a fabbrica. supervisione è campionamentu nantu à l'impresa licenziata.
6. Surveglianza è ispezione speciale: una forma di surviglianza è inspezione dopu a certificazione, chì hè di aumentà a freccia di a surviglianza è l'ispezione è / o a surviglianza di a fabbrica è u campionamentu per u fabricatore secondu e regule di certificazione. Nota: a supervisione è l'ispezione speciali ùn ponu micca rimpiazzà a supervisione è l'ispezione normali.
07
Terminologia ligata à a valutazione di a conformità
1. Valutazione: l'ispezione / l'ispezione di i prudutti certificati, a rivisione di a capacità d'assicuranza di qualità di u fabricatore è l'ispezione di a cunsistenza di u produttu secondu i requisiti di e regule di certificazione.
2. Audit: prima di a decisione di certificazione, cunfirmà a completezza, l'autenticità è a cunfurmità di l'infurmazioni furnite per l'applicazione di certificazione di u produttu, l'attività di valutazione è a sospensjoni, l'annullamentu, l'annullamentu è a ricuperazione di u certificatu di certificazione.
3. Decisione di certificazione: ghjudicà l'efficacità di l'attività di certificazione, è pigliate a decisione finale nantu à s'ellu deve ottene a certificazione è s'ellu appruva, mantene, suspende, annullà, revoke è restaurà u certificatu.
4. Evaluazione preliminare: a parte di a decisione di certificazione hè a cunferma di a completezza, a cunfurmità è l'efficacità di l'infurmazioni furnite in a fase finale di l'attività di valutazione di certificazione di u produttu.
5. Rievaluazione: u cumpunente di a decisione di certificazione hè di determinà a validità di l'attività di certificazione è di piglià a decisione finale nantu à ottene u certificatu è s'ellu appruvà, mantene, suspende, annullà, revoca è restaurà u certificatu.
Tempu di Postu: 17-Mar-2023