Sicondu i rapporti di i media stranieri, a turbulente prospettiva ecunomica di i Stati Uniti hà purtatu à a cunfidenza ridutta di i cunsumatori in a stabilità ecunomica in 2023. Questu pò esse u mutivu principale perchè i cunsumatori americani sò furzati à cunsiderà i prughjetti di spesa di priorità. I cunsumatori cercanu di mantene u redditu dispunibile per preparà per l'emergenze, chì affetta ancu a vendita di vendita di vestiti è l'impurtazioni.vestiti.
L'industria di a moda hè attualmente in una forte calata di vendite, chì à u turnu face chì e cumpagnie di moda di i Stati Uniti sò attenti à l'ordine d'importazione in quantu si preoccupanu di l'accumulazione di l'inventariu.
L'industria di a moda hè attualmente in una forte calata di vendite, chì à u turnu face chì e cumpagnie di moda di i Stati Uniti sò attenti à l'ordine d'importazione in quantu si preoccupanu di l'accumulazione di l'inventariu. In u sicondu trimestre di u 2023, l'impurtazioni di vestiti di i Stati Uniti anu cascatu da 29%, in cunfurmità cù i cali in i dui trimestri precedenti. A cuntrazione in u voluminu di l'importazione era ancu più evidenti. Dopul'impurtazioni sò cascateda 8,4% è 19,7% rispettivamente in i primi dui trimestri, anu cascatu di novu da 26,5%.
L'indagine mostra chì l'ordine continuarà à calà
In fatti, a situazione attuale hè prubabile di cuntinuà per qualchì tempu. L'Associazione di l'Industria di a Moda d'America hà realizatu un sondaghju di 30 cumpagnie di moda principali trà aprile è ghjugnu 2023, a maiò parte di e quali anu più di 1,000 impiegati. E 30 marche chì participanu à l'indagine anu dettu chì ancu se e statistiche di u guvernu anu dimustratu chì l'inflazione di i Stati Uniti hè cascata à 4,9% à a fine d'aprile 2023, a fiducia di i clienti ùn hè micca ricuperata, chì indica chì a pussibilità di aumentà l'ordine quist'annu hè slim.
U Studiu di l'Industria di a Moda 2023 hà truvatu chì l'inflazione è e prospettive ecunomiche eranu i principali preoccupazioni trà i rispondenti. Inoltre, a cattiva nutizia per l'esportatori di vestiti asiatichi hè chì attualmente solu u 50% di e cumpagnie di moda dicenu chì "pò" cunsiderà l'aumentu di i prezzi di compra, cumparatu cù u 90% in 2022.
A situazione in i Stati Uniti hè in ligna cù u restu di u mondu, cù uindustria di vestitiprevistu di riduzzione di 30% in 2023 - a dimensione di u mercatu glubale per l'abbigliamento era di $ 640 miliardi in 2022 è hè prevista à falà à $ 192 miliardi à a fine di questu annu.
Diminuzione di l'acquisti di vestiti chinesi
Un altru fattore chì affetta l'impurtazioni di vestiti di i Stati Uniti hè a pruibizione di i Stati Uniti nantu à a ropa ligata à a produzzione di cuttuni di Xinjiang. In u 2023, quasi u 61% di e cumpagnie di moda anu dettu chì ùn anu più aduprà a Cina cum'è u so fornitore principale, un cambiamentu significativu cumparatu cù circa un quartu di i rispondenti prima di l'epidemie. Circa 80% hà dettu chì pensanu à cumprà menu vestiti da a Cina in i prossimi dui anni.
In quantu à u voluminu di l'impurtazioni, l'impurtazioni di i Stati Uniti da a Cina anu cascatu da 23% in u sicondu trimestre. Cina hè u più grande fornitore di vestiti in u mondu, è ancu s'è u Vietnam hà benefiziu da u scontru chino-US, l'espurtazioni di u Vietnam à i Stati Uniti anu ancu calatu drasticamente da 29% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.
Inoltre, l'impurtazioni di vestiti americani da a Cina sò sempre in calata di 30% paragunatu à i livelli di cinque anni fà, in parte per via di e tendenze deflazioni chì anu rallentatu a crescita di u prezzu di unità. In paragone, l'impurtazioni in Vietnam è l'India anu aumentatu da 18%, Bangladesh da 26% è Cambogia da 40%.
Parechji paesi asiatichi sentenu a pressione
Attualmente, u Vietnam hè u sicondu fornitore di vestiti dopu a Cina, seguitu da Bangladesh, India, Cambogia è Indonesia. Cum'è a situazione attuale mostra, sti paesi sò ancu affruntati da sfide difficili continue in u settore di u ready-to-wear.
I dati mostranu chì in u sicondu trimestre di questu annu, l'impurtazioni di vestiti americani da u Bangladesh anu calatu da 33%, è l'impurtazioni da l'India anu calatu da 30%. À u listessu tempu, l'impurtazioni à l'Indonesia è a Cambogia sò cascate rispettivamente di 40% è 32%. L'impurtazioni à u Messicu sò stati sustinuti da l'outsourcing à pocu pressu è hè cascatu solu da 12%. Tuttavia, l'impurtazioni sottu à l'Acordu di Cummerciu Liberu Centramericanu hè cascatu da 23%.
I Stati Uniti sò a seconda destinazione d'esportazione di vestiti pronti in Bangladesh.Sicondu i dati OTEXA, u Bangladesh hà guadagnatu $ 4,09 miliardi da l'esportazione di vestiti pronti à i Stati Uniti trà ghjennaghju è maghju 2022. Tuttavia, durante u listessu periodu di questu annu, i rivenuti sò cascati à $ 3,3 miliardi.
Inoltre, i dati da l'India sò ancu negativi. L'esportazioni di vestiti di l'India in i Stati Uniti sò calate da l'11,36% da 4,78 miliardi di USD in ghjennaghju-ghjugnu 2022 à 4,23 miliardi di USD in ghjennaghju-ghjugnu 2023.
Tempu di post: 21-Sep-2023