In ghjennaghju 2022, l'accordu di partenariatu economicu cumpletu regiunale (RCEP) hè entrata in vigore, chì copre 10 paesi ASEAN, Cina, Giappone, Corea di u Sud, Australia è Nova Zelanda. I 15 paesi membri coprenu quasi un terzu di a pupulazione di u mondu, è e so esportazioni totali cuntenenu circa 30% di u totale globale. In u 2021, a Cina hà esportatu 562,31 miliardi di yuan di tessili è vestiti à i paesi membri di RCEP, chì rapprisentanu u 27,6% di u valore totale di l'esportazione di tessili è vestiti di a Cina. Sicondu un unicu paese, trà i primi dieci mercati d'esportazione di tessili è vestiti di Cina, i paesi membri di RCEP contanu cinque, à dì u Giappone, Vietnam, Corea di u Sud, Australia è Malesia, cù esportazioni di 129,51 miliardi di yuan, 113,78 miliardi di yuan, 65,02 miliardi. yuan, 44,07 miliardi di yuan è 41,93 miliardi di yuan rispettivamente, cuntendu per 6,4%, 5,6%, 3,2%, 2,2% è 2,1% di u valore tutale di l'esportazione di tessili è vestiti di China.
Schema schematicu di l'esportazioni di tessili è vestiti di a Cina à i paesi membri di RCEP in 2021
Per implementà megliu i requisiti di "prestà più attenzione è studià e misure tecniche di cummerciale di i paesi membri di RCEP" in l'opinioni guida di u Ministeru di u Cummerciu è altri sei dipartimenti nantu à l'implementazione di alta qualità di l'accordu di partenariatu economicu cumpletu regiunale. (RCEP), simu avà cullighjendu è sorte e misure tecniche cummerciale di RCEP tessili è vestiti, in vista di furnisce una guida per l'imprese di tessili è di vestiti per sviluppà u mercatu RCEP.
Giappone
01 autorità regulatoria
L'agenzii di regulazione di l'importazione di tessili è vestiti di u Giappone includenu principalmente u Ministeru di a Salute, u Travagliu è u Benessere (MHLW), u Ministeru di l'Ecunumia, l'Industria (METI), l'Agenzia di u Consumatore (CAA) è l'Uffiziu Doganale è Tariffa Giapponese. 02 rigulamenti tecnichi è norme
I requisiti generali per e etichette di qualità di tessili è vestiti sò specificati in a lege di l'etichetta di qualità di i prudutti di a casa ① è in i regulamenti nantu à e etichette di qualità di tessili ②. Per i dettagli, vede JIS L 0001:2014 identificazione di etichette di lavaggio è mantenimentu di tessili ③. A lege nantu à u cuntrollu di sustanzi periculosi in l'articuli domestici ④ è i so regulamenti di implementazione ⑤ regulanu sustanzi periculosi in tessili è vestiti, è elencu i nomi, i prudutti applicabili è i metudi di prova di sustanzi periculosi. U schema di normi di cuntrollu di sustanzi periculosi in l'articuli di casa ⑥ cumplementa i requisiti limite. U decretu amministrativu nantu à a rivisione parziale di l'ordine di rinfurzà nantu à a valutazione è a fabricazione di sustanzi chimichi ⑦ stipula chì l'impurtazione di tessili è vestiti chì cuntenenu l'acidu perfluorooctanoic (PFOA) è i so sali hè pruibita. L'articulu 8-3 di a lege di prutezzione di u focu ⑧ stipula a prestazione di brucia è i requisiti di l'etichetta di certi tessili è vestiti. Vede i materiali pertinenti ⑨ di l'Associazione Giapponese di Prutezzione di u focu per i dettagli. A lege di responsabilità di u produttu ⑩ stipula chì u pruduttore deve esse rispunsabilità per a morte, ferite o danni à a pruprietà causati da difetti di u produttu (cum'è aghi rotti). Inoltre, i prudutti tessili è di vestiti chì utilizanu pelliccia o pelle anu bisognu di risponde à i requisiti di a Cunvenzione di Washington, l'attu di caccia per a prutezzione di a fauna salvatica, l'attu di cuntrollu di e malatie infettive di l'allevamentu è l'attu di prutezzione di e spezie salvatiche in periculu.
03 prucedura di valutazione di a conformità
1. Dopu chì i tessili impurtati è i vestiti sò stati pruvati da l'agenzia designata per cunfurmà cù i normi industriali JIS giapponesi, a marca JIS pò esse appiccicata nantu à i prudutti, chì indicanu chì anu ottenutu a certificazione JIS di l'Associazione di Investigazione di Standards Industriali di u Giappone. I seguenti segni sò usati da a manca à a diritta per indicà chì u pruduttu hè conforme à i standard di u produttu JIS; Marchi conformi à i normi tecnichi di trasfurmazioni; Un signu chì cunforma cù i normi JIS chì specificanu certi aspetti speciali cum'è u rendiment, a sicurità, etc.
2. Tessili è vestiti pò ancu esse attaccati cù marchi di qualificazione vuluntarii, cum'è marca SIF (certificatu di prudutti d'alta qualità di qualità tessili di u Giappone è Technology Center), marca di seta (prudutti certificati da l'associazione internaziunale di tessili di seta sò fatti di 100% seta). ), marca di canapa (certificatu di prudutti d'alta qualità di l'Associazione di i Fabbricanti di Tessili di linu, rami è iuta di u Giappone), marca SEK (prudutti certificati da a Funzione Tessili Giapponese). Associazione di Valutazione) è Q mark (certificatu di prudutti d'alta qualità di Q Mark Committee). 3. U Ministeru di l'ecunumia, u cummerciu è l'industria di u Giappone cunduce a vigilazione di u mercatu per mezu di l'ispezione di u locu in u locu è u rapportu publicu, è hà da avvisà u fabricatore o u fornitore per rectificà i tessili è i vestiti chì ùn sò micca qualificati o micca etichettati secondu i regulamenti sopra. Se l'operatore di l'impresa ùn riesce à rettificà in u tempu, l'operatore di l'impresa serà cundannatu à una prigiò fissa di micca più di un annu è una multa di micca più di 1 milione di yen in cunfurmità cù e disposizioni di a lege di standardizazione industriale giapponese.
04 cunsiglii caldi
L'imprese chì esportanu tessili è vestiti duveranu attente à a vigilazione di sustanzi nocivi di i prudutti di a casa in Giappone, in particulare l'articuli chì ùn sò micca specificati in i normi obligatorii di tessili è vestiti di a Cina, cum'è ritardanti di fiamma, insetticidi, fungicidi è agenti di finitura a prova di muffa, perfluorooctanoic. l'acidu (PFOA) è i so sali. U Giappone richiede chì u cuntenutu di formaldeide di i prudutti di i zitelli sottu à 24 mesi di età deve esse menu di 16mg / kg, chì hè più strettu di e disposizioni di GB 18401 (20mg / kg) in Cina. Attenzione ancu deve esse pagatu. Inoltre, u Giappone hà esigenze strette per l'agulla rotte, è a ropa impurtata deve passà l'ispezione di l'agulla rottu. Hè suggeritu chì l'imprese utilizanu macchine di teste d'agulla per rinfurzà l'ispezione.
Vietnam
01 autorità regulatoria
I normi di sicurezza di tessili è vestiti di Vietnam sò formulati da l'Amministrazione Generale di Norme, Metrologia è Qualità (stameq) sottu u Ministeru di a Scienza è a Tecnulugia, chì hè rispunsevule per a standardizazione, a metrologia, a produtividade è a gestione di a qualità. U Ministeru di l'Industria è u Cummerciu hè rispunsevule per a vigilazione di a sicurità di tessili è vestiti. U dipartimentu di scienza è tecnulugia sottu à u Ministeru hè incaricatu di esaminà è valutà i schedarii di registrazione di l'imprese di l'istituzioni di certificazione, valutazione è teste, è u dipartimentu cumpletu di gestione di u mercatu sottu à u Ministeru hè rispunsevule per urganizà è guidà direttamente e divisioni di gestione di u mercatu di pruvince è municipalità. sottu u guvernu cintrali per inspeccionà, cuntrullà è trattà cù e violazioni di i regulamenti di qualità di i prudutti è di i prudutti. Tessili è vestiti impurtati sò liberati da a dogana.
02 rigulamenti tecnichi è norme
I regulamenti tecnichi di tessili è vestiti di Vietnam sò qcvn: 01 / 2017 / BCT regulamenti tecnichi naziunali nantu à u cuntenutu di formaldeide è coloranti azoichi chì ponu scumpressà in ammini aromatichi in tessili (regulamenti emessi 21 / 2017 / tt-bct ⑪ è emendi successivi 07 / 2018). / tt-bct ⑫ è 20 / 2018 / tt-bct ⑬). I regulamenti di l'etichettatura di e merci ⑭ specificanu i requisiti di etichettatura per i prudutti venduti in Vietnam. L'etichette deve esse scritte in vietnamita, cumpresa a cumpusizioni di fibre, specificazioni tecniche, infurmazione d'avvertimentu, istruzioni d'usu è di almacenamento, annu di produzzione, etc.
03 prucedura di valutazione di a conformità
1. I prudutti è i merchenzie vinduti in u mercatu vietnamita anu da cunfurmà cù e disposizioni di qcvn: 01 / 2017 / BCT rigulamenti tecnichi naziunali nantu à u cuntenutu di formaldehyde è coloranti azoichi chì ponu decompose in amine aromatiche in tessili; In cunfurmità cù l'Avisu N ° 28 / 2012 / tt-bkhcn ⑮ è l'Avisu N ° 02 / 2017 / tt-bkhcn ⑯ di u Ministeru di a scienza è a tecnulugia, a marca di cunfurmità (marca CR) deve esse stampata. 2. L'importazione è l'esportazione di u sdoganamentu in Vietnam richiede diversi documenti specificati in 38 / 2015 / tt-btc ⑰, 39 / 2018 / tt-btc ⑱, 60 / 2019 / tt-btc ⑲ è 06 / 2021 / tt-btc ⑲ 22 ghjennaghju 2021. Inoltre, per via di l'implementazione di a nova lege doganale, u sdoganamentu elettronicu deve esse realizatu in principiu.
04 cunsiglii caldi
E restrizioni à i sustanzi nocivi in tessili è vestiti in Vietnam sò più rilassate cà quelli in Cina. Per esempiu, i requisiti per a formaldeide in articuli per i zitelli è i zitelli sottu à 36 mesi ùn sò micca più di 30mg / kg (20mg / kg in Cina), è 22 sustanzi azoichi ùn sò micca più di 30mg / kg (24 sustanzi azo ùn sò micca più di 30mg / kg). più di 20 mg / kg in Cina). L'esportazione in Vietnam si focalizeghja nantu à i requisiti di qcvn: 01 / 2017 / BCT regolamenti tecnichi naziunali nantu à u cuntenutu di formaldeide è coloranti azoichi chì ponu scumpressà in amine aromatiche in tessili, cum'è a marca di cunfurmità è a dichjarazione di conformità.
Tempu di post: Aug-22-2022