Lista di teste è certificazioni di ghjoculi in parechji paesi:
EN71 EU Toy Standard, ASTMF963 US Toy Standard, CHPA Canada Toy Standard, GB6675 China Toy Standard, GB62115 China Electric Toy Safety Standard, EN62115 EU Electric Toy Safety Standard, ST2016 Japanese Toy Safety Standard, AS/NZS ISO 8124 Australia/New Zealand Toy Test Standards. In quantu à a certificazione di i ghjoculi, ogni paese hà i so standard è specificazioni. In fatti, i normi di ghjoculi sò simili à e teste di sustanzi dannosi è fisichi è retardanti di fiamma.
A siguenti lista di e differenze trà u standard americanu è u standard europeu. A certificazione ASTM hè diversa da u paese in u quale a certificazione EN71 hè emessa. 1. EN71 hè u standard europeu di sicurezza di ghjoculi. 2. ASTMF963-96a hè u standard americanu di sicurezza di ghjoculi.
EN71 hè a Direttiva Europea di Giocattoli: A Direttiva si applica à qualsiasi pruduttu o materiale cuncepitu o destinatu à ghjucà da i zitelli sottu à 14 anni.
1,Norma generale EN71:In circustanze normali, a prova EN71 per i ghjoculi ordinali hè divisa in i seguenti passi: 1), Parte 1: prova fisica meccanica; 2), Part 2: prova di inflammabilità; 3), Part 3: prova di metalli pisanti; EN71 si applica à 14 Giocattoli per i zitelli di menu di 3 anni, è ci sò regulamenti currispondenti per l'usu di ghjoculi per i zitelli di menu di 3 anni. alimentazione elettrica. In più di a prova standard generale EN71 per i ghjoculi, i testi di cumpatibilità elettromagnetica sò ancu realizati, chì implicanu: EMI (radiazione elettromagnetica) è EMS (immunità elettromagnetica).
Relativamente parlante, i requisiti di ASTMF963-96a sò generalmente più altu ch'è quelli di CPSC è sò più stretti. Ghjochi per i zitelli sottu à l'età di 14. ASTM F963-96a hè custituitu da e seguenti quattordici parti: Scope, Documenti di Riferimentu, Dichjarazioni, Requisiti di Sicurezza, Requisiti di Etichettatura di Sicurezza, Istruzzioni, Identificazione di u Fabbricante, Metodi di Test, Identificazione, Linee di Age Grouping, Packaging è Trasportu, Tipi di ghjoculi Requisiti di guida, linee guida di cuncepimentu per i ghjoculi attaccati à lettini o boxes, prucedure di prova di infiammabilità per i ghjoculi.
ASTM hè un requisitu di certificazione per i prudutti chì entranu in u mercatu di i Stati Uniti: 1. Metudu di prova: Un prucessu definitu per identificà, misurà è valutà una o più proprietà, caratteristiche o proprietà di un materiale, pruduttu, sistema o serviziu chì produce risultati di teste. . 2. Specificazione Standard: Una descrizzione precisa di un materiale, pruduttu, sistema o serviziu chì risponde à un inseme di esigenze, cumprese e prucedure per determinà cumu si deve risponde à ogni esigenza. 3. Procedura Standard: Una prucedura definita per a realizazione di una o più operazioni o funzioni specifiche chì ùn pruducenu micca risultati di teste. 4. Terminulugia Standard: Un documentu custituitu di termini, definizioni di termini, descrizzioni di termini, descrizzioni di simboli, abbreviazioni, etc. 5. Linee guida standard: Un inseme di scelte o struzzioni chì ùn ricumandenu micca un cursu specificu d'azzione. 6. Classificazione Standard: Gruppi materiali, prudutti, sistemi o sistemi di serviziu secondu e stesse caratteristiche.
Introduzione à altre certificazioni di ghjoculi cumuni:
REACH:Hè una pruposta regulatoria chì implica a produzzione, u cummerciu è l'usu di sustanzi chimichi. A Direttiva REACH richiede chì tutti i sustanzi chimichi impurtati è pruduciuti in Europa anu da passà per un inseme di prucedure cumplete cum'è a registrazione, valutazione, autorizazione è restrizioni, in modu di identificà megliu è simplicemente i cumpunenti di i sustanzi chimichi per assicurà a sicurezza ambientale è umana.
EN62115:Standard per i ghjoculi elettrici.
Certificazione GS:certificazione necessaria per l'esportazione in Germania. A certificazione GS hè una certificazione voluntaria basata nantu à a Legge Tedesca di Sicurezza di i Prodotti (GPGS) è testata in cunfurmità cù a norma unificata di l'UE EN o a norma industriale tedesca DIN. Hè una marca di certificazione di sicurezza tedesca ricunnisciuta in u mercatu europeu.
CPSIA: L'Attu di Migliuramentu di Sicurezza firmatu in vigore da u presidente Bush u 14 d'aostu di u 2008. L'Attu hè u prughjettu di prutezzione di u cunsumadore più duru dapoi a creazione di a Cummissione di Sicurezza di i Produtti di Consumatore (CPSC) in u 1972. In più di esigenze più strette per u cuntenutu di piombo in i prudutti di i zitelli. , u novu prugettu face ancu novi rigulamenti nantu à u cuntenutu di ftalati, una sustanza dannosa in i ghjoculi è i prudutti di cura di i zitelli. Toy Safety Standard ST: In u 1971, a Japan Toy Association (JTA) hà stabilitu u Japan Safety Toy Mark (ST Mark) per assicurà a sicurità di i ghjoculi di i zitelli sottu à 14 anni. Include principalmente trè parti: proprietà meccaniche è fisiche, inflammable. sicurità è proprietà chimichi.
AS/NZS ISO 8124:ISO8124-1 hè un standard internaziunale di sicurezza di ghjoculi. ISO 8124 hè custituitu di trè parti. ISO8124-1 hè u requisitu per "proprietà fisiche meccaniche" in questu standard. Stu standard hè statu liberatu ufficialmente l'1 d'aprile di u 2000. L'altri dui parti sò: ISO 8124-2 "Proprietà di Infiammabilità" è ISO 8124-3 "Trasferimentu di Certi Elementi".
Tempu di posta: Jul-07-2022