A maiò parte di a ghjente pensa chì l'acciaio inossidabile hè un materiale metallicu chì ùn hè micca arrugginitu è hè resistente à l'acidu è l'alkali. Ma in a vita di ogni ghjornu, a ghjente trova chì i vasi d'acciaio inossidabile è i bollitori elettrichi usati per a cucina spessu anu macchie di ruggine o punti di ruggine. Chì succede esattamente?
Prima avemu capitu, chì hè l'acciaio inox?
Sicondu u standard naziunale GB / T20878-2007 "Stainless Steel and Heat-Resistant Steel Grades and Chemical Compositions", a definizione di l'acciaio inossidabile hè: l'acciaio inossidabile è a resistenza à a corrosione cum'è e caratteristiche principali, cù un cuntenutu di cromu di almenu 10,5% è un cuntenutu di carbone di micca più di 1,2%. azzaru. Tipi chì sò resistenti à i media di corrosione chimica (acidu, alkali, sali, etc.) sò chjamati azzaru resistente à l'acidu.
Allora perchè l'acciaio inox hè resistente à a corrosione?
Perchè l'acciaio inossidabile, dopu à esse furmatu, sarà sottumessu à un decadimentu cumpletu è passivazione per caccià ogni tipu d'oliu, ruggine è altre terra nantu à a superficia. A superficia diventerà argentu uniforme, furmendu un film di passivazione uniforme è densu, riducendu cusì a resistenza di l'acciaio inossidabile à i media oxidizing. Tasso di corrosione mediu è resistenza di corrosione mejorata.
Allora cun un film di passivazione cusì nantu à l'acciaio inossidabile, certamenti ùn sarà micca arrugginitu?
In fatti, in a nostra vita di ogni ghjornu, i ioni di cloruri in u salinu anu un effettu distruttivu nantu à a film passiva di l'acciaio inox, chì pò causà a precipitazione di elementi metallichi.
Attualmente, in teoria, ci sò dui tipi di danni à a film di passivazione causati da ioni di cloru:
1. Teoria di film di fase: Ioni di cloruru anu un picculu raghju è una forte capacità di penetrazione. Puderanu facilmente penetrà i spazii assai chjuchi in a film d'ossidu, ghjunghje à a superficia metallica, è interagisce cù u metallu per furmà composti solubili, chì cambia a struttura di a film d'ossidu.
2. Teoria di l'adsorption: Ioni di cloruru anu una forte capacità per esse adsorbitu da metalli. Puderanu esse adsorbiti da i metalli preferenzialmente è espulsanu l'ossigenu da a superficia metallica. L'ioni di cloruri è i ioni d'ossigenu cumpetenu per i punti d'adsorzione nantu à a superficia metallica è formanu u cloru cù u metale; L'adsorption di cloruri è metalli hè inestabile, furmendu sustanzi soluble, chì porta à a corrosione accelerata.
Per l'ispezione in acciaio inox:
L'ispezione di l'acciaio inossidabile hè divisa in sei teste di prestazione è dui prughjetti di analisi
Test di rendiment:
Proprietà fisiche, proprietà chimiche, proprietà meccaniche, processabilità, ispezione metallografica è ispezione non distruttiva
Prughjettu di analisi:
Analisi di frattura, analisi di corrosione, etc.;
In più di i normi utilizati per distingue GB/T20878-2007 "Acciaio inossidabile è qualità d'acciaio resistente à u calore è cumpunimenti chimichi", ci sò ancu:
GB/T 13305
GB/T 13671
GB/T 19228.1, GB/T 19228.2, GB/T 19228.3
GB/T 20878 Acciaio inossidabile è qualità d'acciaio resistente à u calore è cumpusizioni chimiche
U standard naziunale per l'ispezione di l'acciaio inox di qualità alimentaria hè GB9684-2011 (prodotti in acciaio inox). L'ispezione di l'acciaio inox di qualità alimentaria hè divisa in duie parti: materiali principali è materiali non-principali.
Cumu operare:
1. Marcatura: A prova di l'acciaio inossidabile richiede a marcatura di l'estremità di i materiali di prova cù pittura di culori diffirenti.
2. Stampa: U metudu di pittura spray nantu à e parti (fini, facci finali) specificate in l'ispezione, indicà u gradu, standard, specificazioni, etc. di u materiale.
3. Tag: Dopu chì l'ispezione hè finita, u materiale serà messu in bundle, boxes, and shafts per indicà u so gradu, dimensione, pesu, numeru standard, fornitore, etc.
Tempu di Postu: Dec-27-2023