A tavola in acciaio inox, definisce a tavola formata da stampa di piastra d'acciaio inossidabile è bastone d'acciaio inox. I prudutti chì includenu includenu principarmenti cucchiai, forchetti, culteddi, setti cumpleti di cutelleria, cutelleria ausiliaria, è cutelleria publica per serve nantu à a tavola di pranzu.
A nostra ispezione di solitu deve esse attentu à i seguenti punti cumuni per tali prudutti:
1. L'apparizione ùn deve micca seriu seriu di disegnu, pitting è differenza di luce causata da lucidatura irregolare.
2. Fora di a punta di u cuteddu, i bordi di parechji prudutti ùn deve micca esse senza chjassi è stabs.
3. A superficia hè liscia è pulita, senza difetti di disegnu evidenti, senza fori shriveled. Ùn ci hè micca bocca rapida o burr in u bordu.
4. A parte di saldatura hè ferma, ùn ci hè micca crack, è ùn ci hè micca fenomenu di scorch o spine.
5. U nome di a fabbrica, l'indirizzu di a fabbrica, a marca, a specificazione, u nome di u produttu è u numeru di l'articulu deve esse nantu à u pacchettu esternu.
Puntu d'ispezione
1. Apparenza: scratch, pits, creases, pollution.
2. Ispezione speciale:
A tolleranza di spessore, saldabilità, resistenza à a corrosione, prestazione di lucidatura (resistenza BQ) (pitting) sò ancu mai permessi in cucchiai, cucchiai, forchetti, fà, perchè hè difficiule di scaccià quandu u lucidamentu. (Scratches, creses, contamination, etc.) Sti difetti ùn sò micca permessi di cumparisce s'ellu hè high-grade o low-grade.
3. Tolleranza di spessore:
In generale, diversi prudutti in acciaio inox necessitanu diverse tolleranze di spessore di materie prime. Per esempiu, a tolleranza di spessore di a tavola di Classe II generalmente richiede un grossu più altu di -3 ~ 5%, mentre chì a tolleranza di spessore di a tavola di Classe I generalmente richiede -5%. I requisiti per a tolleranza di spessore sò generalmente trà -4% è 6%. À u listessu tempu, a diffarenza trà e vendite domestiche è straniere di i prudutti portanu ancu à e diverse esigenze per a tolleranza di spessore di materie prime. In generale, a tolleranza di spessore di i clienti di i prudutti d'esportazione hè relativamente alta.
4. Saldabilità:
Diversi usi di u produttu anu esigenze diverse per u rendiment di saldatura. Una classa di stoviglie in generale ùn hà micca bisognu di prestazioni di saldatura, è ancu include alcune imprese di pot. Tuttavia, a maiò parte di i prudutti necessitanu una bona prestazione di saldatura di materie prime, cum'è a tavola di seconda classe. In generale, i pezzi di saldatura sò tenuti à esse pianu è drittu. Ùn deve esse micca scorch in a parti saldata.
5. Resistenza à a corrosione:
A maiò parte di i prudutti in acciaio inox necessitanu una bona resistenza à a corrosione, cum'è a tavola di Classe I è Classe II. Certi cummircianti stranieri facenu ancu teste di resistenza à a corrosione nantu à i prudutti: utilizate una soluzione aquosa NACL per riscaldallu à ebollizione, versà a suluzione dopu à un periudu di tempu, lavate è secche, è dicenu Perdita di pesu per determinà u gradu di corrosione (Nota: Quandu u pruduttu hè lucidatu, per via di u cuntenutu Fe in u pannu abrasiu o carta di liscia, i punti di ruggine appariscenu nantu à a superficia durante a prova).
6. Prestazione di lucidatura (proprietà BQ):
Attualmente, i prudutti d'acciaio inossidabile sò generalmente lucidati durante a produzzione, è solu uni pochi di prudutti ùn anu micca bisognu di lucidatura. Per quessa, questu esige chì a prestazione di lucidatura di a materia prima hè assai bona. I fatturi principali chì influenzanu a prestazione di lucidatura sò i seguenti:
① difetti di a superficia di materie prime. Cum'è scratch, pitting, pickling, etc.
②U prublema di materie prime. Sè a durezza hè troppu bassu, ùn serà micca fàciule di lucidatura quandu lucidatura (a pruprietà BQ ùn hè micca bonu), è se a durezza hè troppu bassu, a superficia hè propensu à a buccia d'aranciu durante u disegnu prufonda, affettendu cusì a pruprietà BQ. E pruprietà BQ cù alta durezza sò relativamente boni.
③ Per u pruduttu prufonda, picculi spots neri è RIDGING apparisceranu nantu à a superficia di l'area cù una grande quantità di deformazione, chì affettaranu u rendiment BQ.
Punti di ispezione per coltelli da tavola, coltelli medii, coltelli da bistecca è coltelli di pesce di stoviglie in acciaio inox
Primu
Pitting manicu di u cuteddu
1. Certi mudelli anu groove nantu à u manicu, è a rota di lucidatura ùn pò micca scaccià, risultatu in pitting.
2. In generale, per i strumenti di produzzione domestica, i clienti necessitanu 430 materiali, è solu 420 materiali sò usati in a produzzione attuale. Prima, a luminosità di lucidatura di u materiale 420 hè ligeramente peggiu di quella di u materiale 430, è in segundu, a proporzione di materiali difetti hè ancu più grande, risultatu in una luminosità insufficiente dopu a lucidatura, pitting è tracoma.
sicondu
Tali prudutti sò inspeccionati nantu à dumanda
1. U splendore hè necessariu di pudè riflette u visu umanu, senza marchi di seta seriu, è a lucidatura irregolare provoca una diferenza di luce.
2. Pochi. Trachoma: più di 10 pits ùn sò micca permessi nantu à u cuteddu tutale. Trachoma, 3 pits ùn sò micca permessi in 10 mm di una sola superficia. Tracoma, una fossa 0.3mm-0.5mm ùn hè micca permessa nantu à tuttu u cuteddu. tracoma.
3. Bumps è abrasioni ùn sò micca permessi nantu à a cuda di u manicu di u cuteddu, è a lucidatura ùn hè micca permessa in u locu. Sè stu fenominu accade, pruvucarà rust in u prucessu di usu futuru. A parte di saldatura di u cutter head è u manicu ùn hè micca permessu di avè fenomenu di brunitura, lucidatura insufficiente o lucidatura povera. Parte di a testa di u cuteddu: U cuteddu ùn hè micca permessu di esse troppu pianu è u cuteddu ùn hè micca affilatu. Ùn hè micca permessu di avè una apertura di lama troppu longa o troppu corta, è l'attenzione deve esse pagata à i periculi di sicurezza, cum'è scraping sottile in u spinu di a lama.
Punti d'ispezione di stoviglie in acciaio inox per cucchiai da manghjà, cucchiai medii, cucchiaini da tè è cucchiaini da caffè
In generale, ci sò menu prublemi cù stu tipu di tavulinu, perchè e materie prime sò megliu cà i materiali utilizati per i culteddi.
U locu per attentu hè generalmente à u latu di u manicu di cucchiara. Calchì volta i travagliadori sò pigri in a pruduzzione è mancanu a parte laterale è ùn pulisce micca perchè a so zona hè chjuca.
In generale, una cucchiara grande cù una grande zona ùn hè generalmente micca un prublema, ma una piccula cucchiara hè propensu à prublemi, perchè u prucessu di produzzione di ogni cucchiara hè u stessu, ma a piccula zona è u voluminu pruvucarà assai prublemi à u prucessu di pruduzzioni. Per esempiu, per una cucchiara di caffè, u manicu di a cucchiara hè stampatu cù un stampu LOGO. Hè chjuca in grandezza è chjuca in area, è u grossu ùn hè micca abbastanza. Troppu forza nantu à a macchina LOGO pruvucarà cicatrici nantu à u fronte di a cucchiara (soluzione: re-polish sta parte).
Se a forza di a macchina hè troppu ligera, u LOGO ùn serà micca chjaru, chì hà da purtà à stamping ripetutu da i travagliadori. In generale, i timbri ripetuti ùn sò micca permessi. Pudete inspeccionà i prudutti per esse urdinatu, è rinvià i campioni à l'invitati per stabilisce s'ellu passanu o micca.
I cucchiai sò generalmente prublemi di lucidatura à a cintura di a cucchiara. Tali prublemi sò generalmente causati da insufficiente pulitura è lucidatura, è a rota di pulitura hè troppu grande è micca pulita in u locu.
Punti d'ispezione per forchetta, forchetta media è arpione di stoviglie in acciaio inox
Primu
testa di forchetta
Se u latu internu ùn hè micca lucidatu in u locu o scurdatu è micca lucidatu, in generale u latu internu ùn hà micca bisognu di lucidatura, salvu chì u cliente precisa specificamente u pruduttu d'alta qualità per esse pulitu. Questa parte di l'ispezione ùn permette micca l'apparizione di terra in l'internu, lucidatura irregolare o scurdate di pulisce.
Primu
manicu di forchetta
Ci sò pitting è trachoma in fronte. Tali prublemi sò in cunfurmità cù u standard d'ispezione di u cuteddu di tavola.
Tempu di Postu: Aug-24-2022