A certificazione di l'esportazione hè un appruvamentu di fiducia cummerciale, è l'attuale ambiente cummerciale internaziunale hè cumplessu è sempre cambiante. Diversi mercati di destinazione è categurie di prudutti necessitanu diverse certificazioni è standard.
Certificazione internaziunale
1. ISO9000
L'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione hè a più grande urganizazione specializata non governativa in u mondu per a standardizazione, è tene una pusizione dominante in a standardizazione internaziunale.
U standard ISO9000 hè emessu da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO), chì implementa a famiglia di standard GB/T19000-ISO9000, conduce a certificazione di qualità, coordina u travagliu di standardizazione in u mondu sanu, urganizeghja u scambiu d'infurmazioni trà i paesi membri è i cumitati tecnichi, è coopera cù altri. l'urganisazioni internaziunali per studià inseme prublemi di standardizazione.
2. GMP
GMP significa Good Manufacturing Practice, chì enfatiza a gestione di l'igiene alimentaria è a sicurezza durante u prucessu di produzzione.
Bastamente, GMP richiede chì l'imprese di produzzione alimentaria anu un bonu equipamentu di produzzione, prucessi di produzzione ragiunate, gestione di qualità sana è sistemi di teste stretti per assicurà chì a qualità di u pruduttu finali (cumprese a sicurezza alimentare è l'igiene) risponde à i requisiti regulatori. U cuntenutu stipulatu da GMP hè u requisitu più basicu chì l'imprese di trasformazione di l'alimentu anu da risponde.
3. HACCP
HACCP significa Hazard Analysis Critical Control Point.
U sistema HACCP hè cunsideratu u sistema di gestione megliu è più efficace per cuntrullà a sicurezza alimentaria è a qualità di u gustu. U standard naziunale GB/T15091-1994 "Terminologia basica di l'industria alimentaria" definisce HACCP cum'è un metudu di cuntrollu per a produzzione (trasformazione) di l'alimentu sicuru. Analizà e materie prime, i prucessi di produzzione chjave è i fatturi umani chì affettanu a sicurità di u produttu, determinanu i ligami chjave in u prucessu di trasfurmazioni, stabiliscenu è migliurà e prucedure è i standard di monitoraghju, è pigliate misure currettive standardizzate.
U standard internaziunale CAC/RCP-1 "Principi generali di l'igiene alimentaria, 1997 Revision 3" definisce HACCP cum'è un sistema per identificà, valutà è cuntrullà i periculi chì sò cruciali per a sicurità alimentaria.
4. EMC
A cumpatibilità elettromagnetica (EMC) di i prudutti elettronichi è elettrici hè un indicatore di qualità assai impurtante, chì ùn hè micca solu in relazione cù l'affidabilità è a sicurezza di u pruduttu stessu, ma pò ancu influenzà u funziunamentu normale di altri equipaghji è sistemi, è hè in relazione cù prutezzione di l'ambiente elettromagneticu.
U guvernu di a Comunità Europea stipula chì à partesi da u 1 di ghjennaghju di u 1996, tutti i prudutti elettrici è elettronichi devenu passà a certificazione EMC è esse appiicati cù a marca CE prima di pudè esse venduti in u mercatu di a Comunità Europea. Questu hà avutu un impattu generalizatu in u mondu, è i guverni in u mondu anu pigliatu misure per rinfurzà a gestione obligatoria di u rendiment RMC di i prudutti elettrici è elettronichi. Influenza internaziunale, cum'è a UE 89/336/EEC.
5. IPPC
U marcatu IPPC, cunnisciutu ancu u Standard Internaziunale per e misure di quarantena di imballaggi in legno. U logu di l'IPPC hè utilizatu per identificà l'imballaggi in legnu chì rispettanu i normi IPPC, chì indicanu chì l'imballu di legnu hè statu trasfurmatu secondu e norme di quarantena IPPC.
In u marzu di u 2002, a Cunvenzione Internaziunale di Prutezzione di e Piante (IPPC) hà publicatu u Standard International di Quarantine di Misure No 15, intitulatu "Guidelines for the Management of Wood Packaging Materials in International Trade", cunnisciutu ancu u Standard Internaziunale N ° 15. L'IPPC. U logu hè adupratu per identificà l'imballaggi in legnu chì rispettanu i normi IPPC, chì indicanu chì l'imballazione di destinazione hè stata trattata secondu e norme di quarantena IPPC.
6. Certificazione SGS (internazionale)
SGS hè l'abbreviazione di Societe Generale de Surveillance SA, tradotta cum'è "General Notary Public". Hè stata fundata in u 1887 è hè attualmente a più grande è più antica cumpagnia multinaziunale privata di terze parti in u mondu impegnata in u cuntrollu di qualità di i prudutti è a valutazione tecnica, cù sede in Ginevra.
L'operazioni cummerciale SGS sò generalmente include: inspeccione (ispezione) e specificazioni, quantità (pesu) è imballaggio di merchenzie; Monitoraghju è carica di i bisogni di carichi grossi; prezzu appruvatu; Ottene un rapportu notarizatu da SGS.
certificazione europea
EU
1. CE
CE significa Unificazione Europea (CONFORMITE EUROPEENNE), chì hè una marca di certificazione di sicurezza chì hè cunsiderata un passaportu per i fabricatori per apre è entra in u mercatu europeu. I prudutti cù a marca CE ponu esse venduti in diversi stati membri di l'UE, ottenendu a libera circulazione di merchenzie in i stati membri di l'UE.
I prudutti chì necessitanu l'etichettatura CE per a vendita in u mercatu di l'UE includenu i seguenti:
·Produtti elettrici, prudutti meccanichi, prudutti di ghjoculi, equipaghji terminali wireless è telecomunicazioni, equipamentu di refrigerazione è congelazione, equipamentu di prutezzione persunale, vasi à pressione simplici, caldaie d'acqua calda, equipaghji di pressione, barche di divertimentu, prudutti di custruzzione, apparecchi medichi di diagnostichi in vitro, medical implantable. dispusitivi, equipamentu elettricu medicale, equipamentu di elevazione, equipamentu di gas, apparecchi di pesatura non automatica
2. RoHS
RoHS hè l'abbreviazione di a Restrizzione di l'Usu di Certe Sustanze Periculi in l'Apparecchiature Elettriche è Elettroniche, cunnisciutu ancu a Direttiva 2002/95/CE.
RoHS mira à tutti i prudutti elettrici è elettronichi chì ponu cuntene e sei sustanzi nocivi citati sopra in i so materie prime è prucessi di produzzione, cumpresi principalmente:
· Apparecchi bianchi (cum'è frigoriferi, lavatrici, microonde, climatizzatori, aspiratori, riscaldatori d'acqua, etc.) · Apparecchi neri (cum'è audio, video, DVD, CD, ricevitori TV, prudutti IT, prudutti digitale, cumunicazione) i prudutti, etc.) · Strumenti elettrici · Ghjochi elettronichi elettrici è equipaghji elettrici medichi, etc
3. REACH
U Regolamentu di l'UE per a Registrazione, Valutazione, Autorizazione è Restrizzione di Sustanze Chimiche, abbreviatu cum'è u Regolamentu di Registrazione, Valutazione, Autorizazione è Restrizzione di Sustanze Chimiche, hè un sistema di regulazione chimica stabilitu da a UE è implementatu u 1 di ghjugnu 2007.
Stu sistema implica pruposte regulatori per a sicurità di a produzzione chimica, u cummerciu è l'usu, destinate à prutege a salute umana è a sicurità ambientale, mantene è rinfurzà a cumpetitività di l'industria chimica di l'UE, è sviluppà capacità innovatrici per composti non tossichi è innocu.
A direttiva REACH richiede chì i sustanzi chimichi impurtati è pruduciuti in l'Europa anu da passà per un prucessu cumpletu di registrazione, valutazione, autorizazione è restrizioni per identificà megliu è più simplice a cumpusizioni chimica è assicurà a sicurezza ambientale è umana. Sta direttiva include principalmente parechji cuntenuti maiò cum'è registrazione, valutazione, autorizazione è restrizioni. Ogni pruduttu deve avè un schedariu di registrazione chì elenca a cumpusizioni chimica è spiega cumu u fabricatore usa questi cumpunenti chimichi, è ancu un rapportu di valutazione di toxicità.
Gran Bretagna
BSI
BSI hè l'Istituzione di Standardizazione Britannica, chì hè u primu corpu di standardizazione naziunale in u mondu. Ùn hè micca cuntrullatu da u guvernu, ma hà ricevutu un forte sustegnu da u guvernu. BSI formula è riviseghja i standard britannichi è prumove a so implementazione.
Francia
NF
NF hè u nome di codice per un standard francese, chì hè statu implementatu in u 1938 è hè gestitu da l'Istitutu Francese di Standardizazione (AFNOR).
A certificazione NF ùn hè micca obligatoria, ma in generale, i prudutti esportati in Francia necessitanu a certificazione NF. A certificazione NF francese hè cumpatibile cù a certificazione CE di l'UE, è a certificazione NF supera i standard di l'UE in parechji campi prufessiunali. Per quessa, i prudutti chì ottennu a certificazione NF ponu uttene direttamente a certificazione CE senza avè bisognu di alcuna ispezione di u produttu, è solu prucedure simplici sò richieste. A maiò parte di i cunsumatori francesi anu un forte sensu di fiducia in a certificazione NF. A certificazione NF hè principalmente applicabile à trè tippi di prudutti: l'apparecchi, i mobili è i materiali di custruzzione.
Alemagna
1. DIN
DIN significa Deutsche Institute fur Normung. DIN hè l'autorità di standardizazione in Germania, chì serve cum'è agenza di standardizazione naziunale è participanu à l'urganisazioni di standardizazione internaziunali è regiunale.
DIN s'hè unitu à l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione in 1951. A Cummissione Elettrotecnica Tedesca (DKE), cumposta da DIN è l'Istitutu Tedescu di Ingegneri Elettrici (VDE), rapprisenta a Germania in a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale. DIN hè ancu a Cummissione Europea per a Standardizazione è u Standard Elettrotecnicu Europeu.
2. GS
A marca GS (Geprufte Sicherheit) hè una marca di certificazione di sicurezza emessa da T Ü V, VDE è altre urganisazioni autorizate da u Ministeru di u travagliu tedescu. Hè largamente accettatu da i clienti europei cum'è marca di sicurità. In generale, i prudutti certificati GS anu un prezzu di vendita più altu è sò più populari.
A certificazione GS hà requisiti stretti per u sistema di assicurazione di qualità di e fabbriche, è e fabbriche anu bisognu di sottumette auditi è ispezioni annuali:
Richiede à e fabbriche di stabilisce u so propiu sistema di assicurazione di qualità in cunfurmità cù u standard di u sistema ISO9000 quandu u trasportu in massa. A fabbrica deve almenu avè u so propiu sistema di cuntrollu di qualità, registri di qualità, è capacità di pruduzzione è ispezione sufficienti.
Prima di issuà u certificatu GS, una revisione di a nova fabbrica deve esse realizata per assicurà chì hè qualificata prima di emette u certificatu GS; Dopu l'emissione di u certificatu, a fabbrica deve esse rivista almenu una volta à l'annu. Ùn importa micca quanti prudutti a fabbrica applica per i marchi TUV, l'ispezione di a fabbrica deve esse realizata solu una volta.
I prudutti chì necessitanu a certificazione GS includenu:
· Apparecchi di casa, cum'è frigoriferi, lavatrici, utensili di cucina, etc. · Macchine per a casa · Attrezzatura sportiva · Apparecchi elettronici per a casa, cum'è apparecchi audiovisivi · Attrezzature per l'uffiziu elettriche è elettroniche, cum'è fotocopiatrici, fax, trituratori, computer, stampanti, etc· Macchine industriale è equipamentu di misurazione sperimentale· Altri prudutti di sicurità, cum'è bicicletta, caschi, scale, mobili, etc.
3. VDE
L'Istitutu di Testing è Certificazione VDE hè unu di l'urganisazioni di prova, certificazione è ispezione più esperte in Europa.
Cum'è una urganizazione ricunnisciuta internaziunale per a prova di sicurezza è a certificazione di l'apparecchi elettronichi è i so cumpunenti, VDE gode di una alta reputazione in Europa è ancu internaziunale. A so gamma di prudutti valutati include l'apparecchi domestici è cummirciali, l'equipaggiu IT, l'equipaggiu di tecnulugia industriale è medica, materiali di assemblea è cumpunenti elettronici, fili è cavi, etc.
4. T Ü V
A marca TÜV, cunnisciuta ancu Technischer ü berwach ü ngs Verein in tedesco, hè una marca di certificazione di sicurezza apposta apposta per i cumpunenti elettronici in Germania. In inglese, significa "Associazione di Inspeczione Tecnica". Hè largamente accettatu in Germania è in Europa. Quandu dumandanu u logu T Ü V, l'imprese ponu dumandà i certificati CB inseme è ottene certificati da altri paesi per cunversione.
Inoltre, dopu chì u pruduttu hè certificatu, T Ü V in Germania cercherà fornitori di cumpunenti qualificati è raccomandà questi prudutti à i pruduttori di rectificatori. Durante tuttu u prucessu di certificazione di a macchina, tutti i cumpunenti chì anu ottenutu a marca T Ü V sò esentati da l'ispezione.
Certificazioni nordamericane
Stati Uniti
1. UL
UL significa Underwriter Laboratories Inc., chì hè l'urganizazione più autoritaria in i Stati Uniti è una di e più grandi istituzioni private in u mondu impegnate in teste è valutazione di sicurezza.
Adopta metudi di prova scientifica per studià è determinà s'ellu parechji materiali, dispusitivi, prudutti, facilità, edifici, etc. ponenu una minaccia per a vita è a pruprietà, è u gradu di dannu; Determinà, scrive, è distribuisce i normi currispundenti è i materiali chì aiutanu à riduce è prevene perdite di vita è di pruprietà, mentre facenu servizii di ricerca fattivu.
In breve, si impegna principalmente in a certificazione di sicurezza di u produttu è a certificazione di sicurezza di l'imprese, cù l'ultimu scopu di ottene merchenzie cun un livellu considerableu di sicurità in u mercatu, è cuntribuisce à assicurà a salute persunale è a sicurità di a pruprietà.
Cum'è un mezzu efficace per eliminà e barriere tecniche in u cummerciu internaziunale, UL ghjoca un rolu pusitivu in a prumuzione di u sviluppu di u cummerciu internaziunale attraversu a certificazione di sicurezza di i prudutti.
2. FDA
A Food and Drug Administration di i Stati Uniti, abbreviata cum'è FDA. A FDA hè una di l'agenzie esecutive stabilite da u guvernu di i Stati Uniti in u Dipartimentu di Salute è Servizi Umani è u Dipartimentu di Salute Pública. A rispunsabilità di a FDA hè di assicurà a sicurità di l'alimentariu, i cusmetichi, i droghe, i biologichi, l'equipaggiu medicale è i prudutti di radiazioni pruduciuti o impurtati in i Stati Uniti.
Sicondu i regulamenti, a FDA assignarà un numeru di registrazione dedicatu à ogni candidatu per a registrazione. L'agenzii stranieri chì esportanu cibo in i Stati Uniti anu da avvisà l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug di i Stati Uniti 24 ore prima di l'arrivu à un portu di i Stati Uniti, altrimenti serà denegatu l'ingressu è detenutu in u portu d'entrata.
3. ETLETL hè l'abbreviazione per Electrical Testing Laboratories in i Stati Uniti.
Ogni pruduttu elettricu, meccanicu o elettromeccanicu chì porta a marca d'ispezione ETL indica chì hè statu pruvatu è risponde à i normi pertinenti di l'industria. Ogni industria hà diverse norme di prova, per quessa, hè impurtante cunsultà i prufessiunali per esigenze specifiche di u produttu. A marca d'ispezione ETL hè largamente usata in i prudutti di cable, chì indica chì hà passatu i testi pertinenti.
4. FCC
A Cummissione Federale di Comunicazioni coordina a cumunicazione naziunale è internaziunale cuntrullendu a radiodiffusione, a televisione, e telecomunicazioni, i satelliti è i cavi. Implica più di 50 stati in i Stati Uniti, a Colombia è i so territorii. Parechji prudutti di l'applicazioni wireless, i prudutti di cumunicazione è i prudutti digitale necessitanu l'appruvazioni FCC per entra in u mercatu di i Stati Uniti.
Certificazione FCC, cunnisciuta ancu cum'è Certificazione Federale di Comunicazioni in i Stati Uniti. Cumprendi l'urdinatori, i fax, i dispositi elettronici, l'equipaggiu di ricezione è di trasmissione wireless, ghjoculi di cuntrollu remoto wireless, telefoni, computer persunali è altri prudutti chì ponu dannà a sicurità persunale.
Se u pruduttu hè esportatu in i Stati Uniti, deve esse pruvatu è appruvatu da un laboratoriu autorizatu da u guvernu in cunfurmità cù e norme tecniche FCC. L'impurtatori è l'agenti doganali sò tenuti à dichjarà chì ogni apparatu di frequenze radio hè conforme à i standard FCC, vale à dì licenze FCC.
5. TSCA
L'Attu di Controlu di Sustanze Tossiche, abbreviatu cum'è TSCA, hè statu promulgatu da u Cungressu di i Stati Uniti in 1976 è hè ghjuntu in vigore in 1977. Hè implementatu da l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA). U prugettu hà da scopu di cunsiderà in modu cumpletu l'impatti ambientali, ecunomichi è suciali di i sustanzi chimichi chì circulanu in i Stati Uniti, è di prevene "risichi irragionevuli" per a salute umana è l'ambiente. Dopu parechje rivisioni, TSCA hè diventatu un regulamentu impurtante per a gestione efficace di sustanzi chimichi in i Stati Uniti. Per l'imprese chì i prudutti esportati in i Stati Uniti sò sottumessi à a categuria regulatoria TSCA, u rispettu di TSCA hè un prerequisite per fà u cummerciu normale.
Canada
BSI
BSI hè l'Istituzione di Standardizazione Britannica, chì hè u primu corpu di standardizazione naziunale in u mondu. Ùn hè micca cuntrullatu da u guvernu, ma hà ricevutu un forte sustegnu da u guvernu. BSI formula è riviseghja i standard britannichi è prumove a so implementazione.
CSA
CSA hè l'abbreviazione di l'Associazione Canadiana di Standards, stabilita in u 1919 cum'è a prima urganizazione senza prufittu di u Canada dedicata à u sviluppu di standard industriali.
I prudutti elettronichi è elettrici venduti in u mercatu di l'America di u Nordu necessitanu certificazione in termini di sicurezza. Attualmente, CSA hè u più grande corpu di certificazione di sicurezza in Canada è unu di i più famosi organismi di certificazione di sicurezza in u mondu. Puderà furnisce una certificazione di sicurezza per tutti i tipi di prudutti, cumprese macchinari, materiali di custruzzione, apparecchi elettrici, equipaghji per l'informatica, equipaghji per l'uffiziu, prutezzione ambientale, sicurezza medica medica, sport è divertimentu. CSA hà furnitu servizii di certificazione à millaie di fabricatori in u mondu, cù centinaie di milioni di prudutti chì portanu u logu CSA venduti annu in u mercatu nordamericanu.
Certificazioni asiatiche
Cina
1. CCC
Sicondu l'impegnu di a Cina à l'accessu à l'OMC è u principiu di riflette u trattamentu naziunale, u statu usa un logu unificatu per a certificazione obligatoria di u produttu. A nova marca di certificazione obligatoria naziunale hè chjamata "Certificazione Obligatoria Chine", cù u nome inglese "Certificazione Obligatoria China" è l'abbreviazione inglese "CCC".
Cina usa a certificazione obligatoria di produttu per 149 prudutti in 22 categurie maiò. Dopu l'implementazione di a marca di certificazione obligatoria di a Cina, rimpiazzarà gradualmente a marca originale "Grande Muraglia" è a marca "CCIB".
2. CB
CB hè un organismu di certificazione naziunale ricunnisciutu è emessu cù certificati CB da u Cumitatu di Gestione (Mc) di l'Organizazione di Certificazione di Sicurezza di Prodotti Elettrici di a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (iEcEE) in u ghjugnu 1991. I 9 stazioni di teste subordinate sò accettati cum'è laboratori CB (laboratori di l'organi di certificazione). ). Per tutti i prudutti elettrici, sempre chì l'impresa ottenga u certificatu CB è u rapportu di prova emessu da u cumitatu, i 30 paesi membri in u sistema IECEE ccB seranu ricunnisciuti, eliminendu basicamente a necessità di mandà campioni à u paese importatore per a prova. Questu risparmià u costu è u tempu per ottene u certificatu di certificazione da quellu paese, chì hè estremamente benefica per l'esportazione di prudutti.
Giappone
PSE
U sistema obligatoriu d'accessu à u mercatu per i prudutti elettrici giapponesi hè ancu una parte impurtante di a Legge di Sicurezza di i Prodotti Elettrichi Giapponesi.
Attualmente, u guvernu giapponese divide i prudutti elettrici in "prodotti elettrici specifichi" è "prudutti elettrici non specifichi" secondu e disposizioni di a Legge di Sicurezza di i Produtti Elettrichi Giapponesi, trà i quali "prodotti elettrici specifichi" includenu 115 tippi di prudutti; I prudutti elettrici non specifichi includenu 338 tippi di prudutti.
PSE include esigenze sia per EMC sia per a sicurità. Per i prudutti elencati in u catalogu di "apparecchi elettrici specifichi", chì entranu in u mercatu giapponese, devenu esse certificati da una agenzia di certificazione di terze parti autorizata da u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria Giapponese, uttene un certificatu di certificazione, è avè un diamante in forma. Logo PSE nantu à l'etichetta.
CQC hè l'unicu organismu di certificazione in Cina chì hà dumandatu l'autorizazione di certificazione PSE giapponese. Attualmente, e categurie di produttu di a certificazione di produttu PSE giapponese ottenuta da CQC sò trè categurie maiò: fili è cavi (cumprese 20 prudutti), apparecchi di cablaggio (accessori elettrici, apparecchi di illuminazione, etc., cumprese 38 prudutti), è machini per l'applicazione di energia elettrica. (apparecchi domestici, cumpresi 12 prudutti).
Corea
marca KC
Sicondu a Legge Coreana di Gestione di a Sicurezza di i Produtti Elettrichi, a Lista di i Prodotti di Certificazione di Marca KC divide a certificazione di sicurezza di i prudutti elettrici in certificazione obbligatoria è certificazione voluntaria à partesi da u 1 di ghjennaghju di u 2009.
A certificazione obbligatoria si riferisce à tutti i prudutti elettronichi chì appartenenu à a categuria obbligatoria è devenu ottene a certificazione KC Mark prima di pudè esse venduti in u mercatu coreanu. L'auditi annuali di fabbrica è e teste di campionamentu di i prudutti sò richiesti. A certificazione autoregulatoria (voluntaria) si riferisce à tutti i prudutti elettronichi chì appartenenu à i prudutti vuluntarii chì solu bisognu à esse pruvati è certificati, è ùn anu micca bisognu di ispezione in fabbrica. U certificatu hè validu per 5 anni.
Certificazione in altre regioni
Australia
1. C/A-bigliettu
Hè una marca di certificazione emessa da l'Autorità di Comunicazione Australiana (ACA) per l'equipaggiu di cumunicazione, cù un ciclu di certificazione C-tick di 1-2 settimane.
U pruduttu hè sottumessu à a prova di standard tecnicu ACAQ, si registra cù ACA per aduprà A/C-Tick, compie u Formulariu di Dichjarazione di Conformità, è u salva inseme cù u registru di cunfurmità di u produttu. Una etichetta cù u logu A/C-Tick hè appiicata à u pruduttu o l'equipaggiu di cumunicazione. A-Tick vendutu à i cunsumatori hè applicabile solu à i prudutti di cumunicazione, è i prudutti elettronichi sò principalmente applicazioni C-Tick. Tuttavia, se i prudutti elettronichi si applicanu per A-Tick, ùn anu micca bisognu di dumandà C-Tick separatamente. Da nuvembre 2001, l'applicazioni EMI da l'Australia / Nova Zelanda sò state unificate; Se u pruduttu deve esse vendutu in questi dui paesi, i seguenti documenti devenu esse cumpleti prima di a cummercializazione, in casu chì l'autorità ACA (Australian Communications Authority) o New Zealand (Ministeru di u Sviluppu Ecunomicu) facenu inspezioni casuali in ogni mumentu.
U sistema EMC in Australia divide i prudutti in trè livelli, è i fornitori devenu esse registratu cù ACA è dumandà l'usu di u logu C-Tick prima di vende i prudutti di Livellu 2 è Livellu 3.
2. SAA
A certificazione SAA hè una urganizazione standard sottu à l'Associazione di Norme di l'Australia, cusì parechji amichi si riferiscenu à a certificazione australiana cum'è SAA. SAA hè una certificazione cumunimenti affruntata da l'industria chì i prudutti elettrici chì entranu in u mercatu australianu devenu esse conformi à e regule di sicurezza lucali. A causa di l'accordu di ricunniscenza mutuale trà l'Australia è a Nova Zelanda, tutti i prudutti certificati da l'Australia ponu entre in u mercatu di Nova Zelanda in vendita.
Tutti i prudutti elettrici sò sottumessi à a certificazione di sicurezza (SAA).
Ci sò dui tippi principali di loghi SAA, unu hè u ricunniscenza formale è l'altru hè logu standard. A certificazione formale hè solu rispunsevule per i campioni, mentre chì i marcati standard necessitanu rivisione in fabbrica per ogni individuu.
Attualmente, ci sò dui modi per dumandà a certificazione SAA in Cina. Unu hè di trasfiriri u rapportu di prova CB. Se ùn ci hè micca un rapportu di prova CB, pudete ancu dumandà direttamente. In generale, u periodu di applicazione per a certificazione SAA australiana per l'apparecchi d'illuminazione ITAV cumuni è i picculi apparecchi domestici hè di 3-4 settimane. Se a qualità di u produttu ùn risponde micca à i normi, a data pò esse allargata. Quandu sottumette un rapportu per rivisione in Australia, hè necessariu di furnisce un certificatu SAA per u plug di u produttu (principalmente per i prudutti cù plugs), altrimenti ùn serà micca trattatu. I cumpunenti impurtanti in u pruduttu necessitanu un certificatu SAA, cum'è u certificatu SAA di trasformatore per l'apparecchi d'illuminazione, altrimenti i materiali di auditu australiani ùn saranu micca appruvati.
Arabia Saudita
SASO
L'abbreviazione di l'Organizazione di Standard di l'Arabia Saudita. SASO hè rispunsevuli di sviluppà normi naziunali per tutti i bisogni di ogni ghjornu è i prudutti, chì implicanu ancu sistemi di misurazione, etichettatura, etc. A certificazione di l'esportazione ghjoca un rolu estremamente impurtante in diversi campi. L'intenzione originale di u sistema di certificazione è accreditazione hè di coordinà a produzzione suciale, di migliurà l'efficienza di a produzzione, è di prumove u sviluppu ecunomicu per mezu di mezzi standardizati, cum'è norme unificate, regulamenti tecnichi è prucedure di valutazione di qualificazione.
Tempu di Post: 17-May-2024