L'ispezione hè una parte inaccessibile di l'affari di ogni ghjornu, ma chì hè u prucessu è u metudu di l'ispezione prufessiunale? TTS hà cullucatu cullezzione pertinenti di ispezione prufessiunale FWW per voi, in modu chì a vostra ispezione di e merchenzie pò esse più efficace!
Cosa hè l'ispezione di merchenzie (QC)
U persunale impegnatu in u travagliu di ispezione hè chjamatu cullettivamente QC (abbreviazione per Controller di qualità).
L'attività d'ispezione realizata da QC sò chjamate ispezione è sò divise secondu u partitu incaricatu di QC: ci sò 3 tippi, l'ispezione di prima parte, l'ispezione di a seconda parte è l'ispezione di terzu: u primu partitu hè u QC dispostu da u fabricatore; a terza parte A seconda parte hè u QC speditu da a cumpagnia di u cliente;
Ispezione da una terza parte affidata da una agenza di ispezione esterna per un cliente di seconda parte. FWW furnisce servizii d'ispezione di terze parti
U serviziu d'ispezione furnitu da FWW hè divisu in: ispezione finale FQC è ispezione di a mità di produzzione QC in linea secondu a tappa di cumpletamentu di u produttu. I tappe restanti sò inspezioni in a produzzione, chì sò attività di cuntrollu iniziale per a qualità di u produttu.
Dimensione di mostra è Livellu Permissibile (AQL)
U modu più sicuru per inspeccionà e merchenzie hè di inspeccionà u 100% di tutti i prudutti, ma questu hè bisognu di assai tempu di QC, soprattuttu per i grandi batch.
Allora cumu pudemu truvà un livellu di campionamentu raghjone per equilibrà u risicu di qualità di u pruduttu è u costu di QC. Stu puntu di equilibriu hè "Sample size". Cù u regulamentu di u numeru di campioni, u prossimu prublema chì u QC deve affruntà hè di truvà difetti in u prucessu di l'ispezione di campionamentu, quanti difetti, quanti difetti sò accettabili per questu batch, quanti difetti, sta spedizione deve esse esse rifiutatu? Questu hè u livellu accettabile (AQL: Livellu di qualità accettabile) Livellu di difettu (Criticu, Major, Minor)
I difetti truvati durante u prucessu di ispezione seranu classificati in 3 gradi secondu a so gravità:
Esempii di definizione di qualità I difetti fatali critichi (Cr.) ponu causà dannu potenziale à u corpu umanu o violanu liggi è regulamenti, cum'è bordi taglienti, anguli aguti, fughe elettriche, etc. ; Prudutti certificati, ùn ci sò micca maiò (Ma.) difetti maiò cum'è CE Mark, qualchi funzioni impurtanti o difetti di apparenza nantu à i prudutti cum'è cups d'insulation termale, stampa di logu poveru, etc. Minuri (Mi.) difetti minori cum'è difetti d'apparenza minori. nantu à i prudutti cum'è i prudutti Ligeri graffii nantu à a superficia, ligera cattiva stampa, etc.
In circustanze normali, un QC espertu pò determinà a classificazione di difetti truvati durante l'ispezione da ellu stessu secondu i principii sopra. In ogni casu, per assicurà chì tutti i QC implicati ùn anu micca ambiguità in a classificazione di difetti, alcuni clienti compilanu una Lista di Classificazione Defectuosa (Lista di Classificazione di difetti DCL), elencu tutti i difetti ligati à u pruduttu in a lista di classificazione di difetti, è indicà. u livellu di difettu chì ogni difettu deve esse ghjudicatu. .
Utilizà a tabella di u pianu di campionamentu
Dopu avè introduttu i cuncetti di dimensione di mostra, AQL è livellu di difettu, l'applicazione attuale richiede QC per verificà u pianu di campionamentu. Un totale di 2 forme sò aduprate inseme, u primu risolve u prublema di quantu disegnà, è u sicondu risolve u prublema di quanti difetti ponu esse rifiutati.
Passu 1: Verificate a prima forma, truvate a colonna di l'intervallu di a quantità tutale di u batch di prudutti in a colonna "Lotto di campionamentu", è dopu verificate orizzontalmente a colonna croce di "Standard d'ispezione speciale" è "Standard d'ispezione generale" per determinà. quantità di campionamentu; 2. "Standard d'ispezione generale" hè utilizatu per u campionamentu di l'ispezione visuale. Ci sò parechje inspezioni generale, chì sò divisi in trè livelli, Livellu I, II è III. U più grande u numeru, u più grande u numeru di mostra; 3. "Standard d'ispezione" hè utilizatu per u campionamentu di a funzione è l'ispezione di dimensione. A quantità d'ispezione generale hè chjuca, divisa in 4 gradi, S-1, S-2, S-3, S-4. U più grande u numeru, u più grande u numeru di mostra.
U numeru predefinitu di campioni per FWW hè Livellu II, S-2. Se u numeru tutale di prudutti in questa ispezione hè 5000pc (range 3201-10000), secondu u standard di campionamentu predeterminatu di FWW, u codice di campionamentu per l'ispezione generale (apparenza) hè L; u codice di campionamentu per l'ispezione speciale (funzione) hè D
U sicondu passu hè di verificà a seconda tavola, induve L currisponde à u numeru di campionamentu di 200pc; D currisponde à u numeru di campionamentu di 8pc.
U terzu passu 1.In a seconda tavula, ci sò duie colonne di Ac Re sottu u valore di ogni livellu di toleranza. Quandu u numeru tutale di tali difetti ≤Ac valore, i beni ponu esse accettati; quandu u numeru tutali di tali difetti ≥Re valore, i beni sò rifiutati. A causa di a relazione logica simili, tuttu Re hè 1 più di Ac. 0 hè utilizatu cum'è un livellu d'accettazione speciale, chì ùn hè micca riflessu in sta tabella. Significa chì u difettu ùn pò micca esse. Quandu ci hè 1 tali difettu, i beni seranu rifiutati; 2. L'AQL predeterminatu di FWW hè Cr. 0; Ma. 2,5; Mi. 4.0, se secondu à stu livellu di accettazione: L (200pc) currisponde à Ma. Ac Re di 10 11, vale à dì, quandu u numeru tutali di difetti maiò hè menu o uguali à 10, i bè pò esse accettatu; quandu u numeru tutale di difetti hè ≥ 11, i beni sò rifiutati. In listessu modu, l'Ac Re di Mi. hè 14 15.D (8pc) currispundenti à Ma. hè un "↑", chì rapprisenta u livellu di accettazione cù riferimentu à u sopra, vale à dì, 0 1; u currispundente Mi. hè "↓", chì rapprisenta a riferenza à u livellu permessu sottu. Livellu di accettazione, vale à dì, 1 2Cr. 0, significa chì i difetti fatali ùn sò micca permessi di truvà
Lista di cuntrollu
A lista di cuntrollu (Lista di cuntrollu) hè spessu usata in l'attività d'ispezione di QC. Tutti i punti chì deve esse verificatu per i prudutti sò registrati in a lista per evità omissioni in u prucessu di ispezione di QC. Per i clienti di cooperazione à longu andà, FWW prepararà una lista di cuntrollu in anticipu. A Lista di Verificazione hè generalmente usata in cunjunzione cù a Lista di Classificazione Defectuosa (DCL Defective Classification List).
U prucessu di basa di l'ispezione QC
Prucessu d'ispezione
STEP 1FWW cunfirmà i requisiti specifichi di l'ispezione cù u cliente quandu si dumanda per l'ispezione, è specificà a dimensione di u Campione è AQL. è passà i dati à u QC pertinente
STEP 2QC cuntattà a fabbrica almenu 1 ghjornu prima di u ghjornu di l'ispezione per cunfirmà se a merchenzie hè cumpleta cum'è necessariu.
STEP 3 U ghjornu di l'ispezione, QC prima leghje a Dichjarazione di Integrità FWW à a fabbrica
STEP 4 In seguitu, QC cunfirma prima u cumpletu generale di e merchenzie (se u pruduttu hè cumpletu 100%; l'imballu hè cumpletu à 80%).
STEP 5 Disegnate scatuli secondu u numeru di u numeru tutale di scatuli
STEP 6 Verificate l'infurmazioni di a scatula esterna, l'infurmazioni di a scatula media, l'infurmazioni di u produttu
STEP 7 Verificate l'aspettu di u produttu di campionamentu secondu u Livellu II, a funzione è a dimensione di u produttu secondu u cuntrollu di campionamentu di u livellu S-2
STEP 8 Riassume è calculate se u numeru tutale di difetti supera u standard, è cunfirmà cù a fabbrica
STEP 9 Dopu à l'ispezione, preparate u rapportu d'ispezione FWW è mandà u rapportu à l'auditori
STEP 10 Dopu chì u persunale di u rapportu rivede u rapportu, mandate l'email di u cliente
Tempu di posta: Jul-07-2022