L'impattu di l'implementazione in India di a certificazione BIS nantu à i mercati mundiali di PVC è PP

U Ministeru di i Sustanze Chimiche è Fertilizanti di l'India hà urdinatu l'implementazione di i cuntrolli di qualità di u Bureau of Indian Standards (BIS) nantu à l'impurtazioni di polipropilene (PP) è cloruru di polivinile (PVC) in India, in vigore da u 25 d'aostu di questu annu.
U ministeru hà fattu l'annunziu attraversu u ghjurnale naziunale, ma ùn hè micca stata una sorpresa per a maiò parte di i participanti di u mercatu, postu chì u Dipartimentu di Chimica è Petrolchimica di l'India hà prupostu l'imposizione di requisiti di qualità BIS in Aostu 2023, secondu documenti di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu. (OMC).
L'India hà infurzatu l'implementazione di cuntrolli di qualità BIS nantu à u polietilene (PE) u mese passatu, cù alcune esenzioni per certi gradi.
I principali pruduttori di PVC in Corea di u Sudu è Taiwan, Cina, chì producenu ancu PE, s'aspittavanu a nova imposizione prima di l'annunziu, inducendu à dumandà a certificazione BIS per PVC mentre ricevenu simultaneamente a certificazione BIS per PE l'annu passatu.
I pruduttori di PP da l'Arabia Saudita, a Corea di u Sud è a Russia anu ancu dumandatu licenze BIS per PP simultaneamente cù PE. Un pruduttore vietnamita PP hà dumandatu una licenza BIS prima di l'annunziu. Ma ùn pruduce PE.

Cuntinuerà l'impurtazioni di PP, PVC d'origine Chine?

Espansioni maiò in a capacità di produzzione di PP è PVC cinese hà incitatu u paese à diventà un esportatore netu di PP è PVC. A Cina hè diventata ancu un esportatore netu di PVC in 2021 è hà ottenutu una autosufficienza PP di 92pc in 2023.
L'esportazioni sò state chjave per assorbe a produzzione addiziale in Cina è per riequilibrà u mercatu, cù l'India chì hè una destinazione maiò per i suministri di PP è PVC chinesi.
L'India era a prima destinazione d'esportazione di PVC (s-PVC) in sospensione in Cina durante ghjennaghju-nuvembre 2023, cù 1,01 milioni di t abbandunendu e coste di a Cina per andà in India, secondu l'ultimi dati GTT. Questu rappresenta quasi a mità di l'esportazioni totali di s-PVC di a Cina di circa 2,1 milioni di t durante ghjennaghju-nuvembre 2023.
Cina era ancu a prima importazione d'origine di l'India per i carichi s-PVC, chì custituiscenu 34pc di l'impurtazioni totali di l'India di 2,27 milioni di t in ghjennaghju-nuvembre 2023. Questu hè cuntinuatu soprattuttu in u 2024, postu chì i pruvisti chinesi sò più costu-competitivi cumparatu cù quelli. di altre origini di l'Asia di u Nordu-Est è di u Sudeste Asiaticu.
Ma sta forza ùn hè micca stata replicata in l'impurtazioni di PP di origine cinese in India. L'impurtazioni indiane di carichi di PP d'origine cinese anu classificatu 7 per quantità, cuntendu solu 4pc di i 1,63 milioni di t di PP impurtati durante ghjennaghju-nuvembre 2023.
Hè prubabile chì i pruduttori cinesi di PP è PVC dumandà a certificazione BIS per cuntinuà à l'esportazione in India, ma i cumpratori indiani sò preoccupati chì e so licenze ùn saranu micca cuncessi. Dui grandi pruduttori cinesi di PE anu dumandatu a certificazione BIS, ma ùn anu ancu ricevutu e so licenze, à u cuntrariu di altri pruduttori stranieri. Tendenze simili sò state osservate in altri mercati di materie prime, cù i pruduttori cinesi incapaci di ottene licenze BIS malgradu l'applicazioni, secondu i participanti di u mercatu indianu.
Certi participanti di u mercatu sentenu chì l'impattu serà più duru nantu à u PVC, postu chì a Cina hè stata a prima origine d'importazione per i cumpratori indiani. U Ministeru di u Cummerciu di l'India u maghju scorsu hà cunsigliatu restrizioni di quota à l'impurtazioni di PVC per i carichi cù un cuntenutu residuale di monomeru di cloruru di vinile chì supera 2 parti per milione (ppm), possibbilmente per frenà l'importazioni di PVC basati in carburu cinese in India. A raccomandazione di u ministeru ùn hè ancu stata implementata, cù alcuni participanti di u mercatu chì aspettanu tali misure per esse potenzialmente liate cù i cuntrolli di qualità BIS in PVC.
Tali misure serianu di sicuru preghjudiziu à i fornimenti di PVC cinese in India, potenzialmente ritardanu l'investimentu in più in capacità di produzzione postu chì a dumanda glubale resta scarsa.

L'impurtazioni d'origine di i Stati Uniti puderanu piglià un successu

A maiò parte di i principali pruduttori di PE in u mondu sò ansiosi di ottene licenze BIS per capitalizà un forte aumentu di a dumanda indiana per via di una crescita infrastrutturale maiò. Una eccezzioni maiò sò i pruduttori nordamericani.
Una parte di u prucessu di certificazione BIS richiede à i funzionari indiani di fà una ispezione di a pianta in situ per verificà chì u prucessu di produzzione hè à parità cù i requisiti di BIS. Parechji pruduttori di PE di l'America di u Nordu sò contru à questu per via di preoccupazioni chì puderia cumprumette e proprietà intellettuale assuciate cù i so prucessi di pruduzzione proprietaria. Preoccupazioni simili sò emerse per PP è PVC.
L'India era a principale destinazione d'esportazione di i Stati Uniti per u PVC in nuvembre è dicembre 2023, chì hà aiutatu à equilibrà una calata in a dumanda globale di PVC. L'impurtazioni di l'India di carichi d'origine di i Stati Uniti eranu quasi u doppiu di quella di u Canada in dicembre scorsu.
I Stati Uniti ghjucanu ancu un rolu maiò in i mercati di importazione di PP è PVC di l'India. I carichi s-PVC d'origine di i Stati Uniti anu classificatu 5u per quantità in ghjennaghju-nuvembre 2023, custituendu 10pc di i 2,27 milioni di t impurtate. In PP, i Stati Uniti sò stati classificati 7u durante u stessu periodu, custituendu 2pc di i 1,63 milioni di t India impurtate.
Se i pruduttori americani ùn anu micca ottene a certificazione BIS per PP è PVC, puderanu perde a cota di mercatu in India è potenzialmente cercà novi contingenze per l'attribuzione di l'esportazione quandu a dumanda glubale si ammorbidisce.

China's-PVC exports Jan-Nov '23 t

China's-PVC exports Jan-Nov '23 t

India's-PVC importa Jan-Nov '23 t

India's-PVC importa Jan-Nov '23 t

India PP importa Jan-Nov '23 t

India PP importa Jan-Nov '23 t

Tempu di Postu: Mar-08-2024

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.