Lista di novi rigulamenti nantu à u cummerciu esteru in marzu:parechji paesi anu rializatu e restrizioni à l'ingressu in Cina, Siccomu certi paesi ponu aduprà a rilevazione di antigene per rimpiazzà l'acidu nucleicu in Cina, l'Amministrazione Statale di Tassazione hà publicatu a versione 2023A di a biblioteca di i tassi di rimborsu di l'impositu d'esportazione, l'Annunziu nantu à a Politica Fiscale per i Ritorni di l'Esportazione. di u Cummerciu Elettronicu Transfruntieru, l'Avvisu per u Migliuramentu Ulteriore di u Controlu di l'Exportazione di Articuli à Doppiu Uso, è u Catalogu di Amministrazione 2023 di Importazione è Esporta. Licenze per Articuli è Tecnulugie Dual-Use U scambiu trà u cuntinente è Hong Kong è Macao hè statu ripresu cumplettamente. I Stati Uniti anu allargatu u periodu di esenzione di 81 merchenzie chinesi da l'imposizione di tariffi. L'Amministrazione Chimica Europea hà publicatu u prugettu di restrizioni PFAS. U Regnu Unitu hà annunziatu chì l'usu di a marca CE hè stata posposta. A Finlandia hà rinfurzatu u cuntrollu di l'impurtazioni alimentari. U GCC hà fattu una decisione fiscale finale nantu à l'investigazione anti-dumping di i prudutti di polimeri superabsorbenti. L'Emirati Arabi Uniti hà impostu una tarifa di certificazione à l'impurtazioni internaziunali. L'Algeria hà furzatu l'usu di codici à barre per i beni di cunsumu. Filippine hà ufficialmente ratificatu l'accordu RCEP
1. Parechji paesi anu rializatu e restrizioni à l'ingressu in Cina, è certi paesi ponu utilizà a deteczione di l'antigenu per rimpiazzà l'acidu nucleicu.
Da u 13 di ferraghju, Singapore hà alzatu tutte e misure di cuntrollu di e fruntiere contr'à l'infezione da COVID-19. Quelli chì ùn anu micca finitu a vaccinazione COVID-19 ùn sò micca tenuti à mustrà u rapportu di risultati negativi di teste di l'acidu nucleicu quandu entra in u paese. I visitatori di corta durazione ùn anu micca bisognu di cumprà l'assicuranza di viaghju COVID-19, ma anu sempre di dichjarà a so salute attraversu a Carta di Entrata Elettronica di Singapore prima di entre in u paese.
U 16 di ferraghju, a presidenza svedese di l'Unione Europea hà publicatu una dichjarazione dicendu chì i 27 paesi di l'Unione Europea anu ghjuntu à un cunsensu è accunsenu à "eliminà gradualmente" e misure di restrizione epidemica per i passageri da Cina. À a fine di ferraghju, l'Unione Europea annullerà l'esigenza per i passageri da a Cina di furnisce un certificatu di test di l'acidu nucleicu negativu, è fermarà u campionamentu di l'acidu nucleicu di i passageri chì entranu in Cina prima di a mità di marzu. Attualmente, Francia, Spagna, Svezia è altri paesi anu annullatu e restrizioni d'ingressu per i passageri chì partenu da a Cina.
U 16 di ferraghju, l'Accordu trà u Guvernu di a Republica Populare Chine è u Guvernu di a Republica di Maldive nantu à l'esenzione mutuale di visa hè entratu in vigore. I citadini chinesi chì detenenu passaporti chinesi validi è pensanu di stà in Maldive per micca più di 30 ghjorni per ragioni di corta durazione cum'è u turismu, l'affari, a visita di famiglia, u transitu, etc., ponu esse esentati da a dumanda di visa.
U guvernu sudcoreanu hà decisu di elevà l'obbligazione di ispezione di sbarcu COVID-19 per u persunale in entrata da a Cina da u 1 di marzu, è ancu e restrizioni à i voli da a Cina chì sbarcanu in l'Aeroportu Internaziunale di Incheon. Tuttavia, quandu viaghja da a Cina à a Corea di u Sudu: mostra u rapportu negativu di a prova di l'acidu nucleicu in 48 ore o una prova rapida di l'antigenu in 24 ore prima di l'imbarcu, è accede à Q-CODE per inserisce l'infurmazioni persunali richieste. Sti dui pulitiche di entrata cuntinueghjanu finu à u 10 di marzu, è dopu cunfirmà s'ellu si deve annullà dopu avè passatu a valutazione.
U Giappone rilasserà e misure di prevenzione di l'epidemie di COVID-19 per i passageri in entrata da a Cina da u 1 di marzu, è e misure di rilevazione di prevenzione di l'epidemie di COVID-19 per i passageri in entrata da a Cina seranu cambiate da a rilevazione generale attuale à u campionamentu aleatoriu. À u listessu tempu, i passageri anu sempre bisognu di presentà un certificatu negativu di rilevazione di COVID-19 in 72 ore dopu l'entrata.
Inoltre, u situ web di l'Ambasciata Cinese in Nova Zelanda è l'Ambasciata Cinese in Malesia anu publicatu rispettivamente un avvisu nantu à i requisiti per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie di i passageri da Nova Zelanda è Malesia à a Cina u 27 di ferraghju. Da u 1 di marzu di u 2023, a ghjente nantu à i voli senza scalu da a Nova Zelanda è a Malesia à a Cina sò permessi di rimpiazzà a rilevazione di l'acidu nucleicu cù a rilevazione di l'antigenu (cumpresu l'autotest cun kit di reagenti).
2. L'Amministrazione Statale di Tassazione hà publicatu a versione 2023A di a libreria di tassi di rimborsu di l'impositu à l'esportazione
U 13 di ferraghju di u 2023, l'Amministrazione Statale di Tassazione (SAT) hà publicatu u documentu SZCLH [2023] No. 12, è u SAT hà preparatu l'ultimu tassu di rimborsu di l'impositu à l'esportazione di a versione A in 2023 secondu l'ajustamentu di a tarifa d'importazione è di l'esportazione è codice doganale merci.
Avvisu originale:
http://www.chinatax.gov.cn/chinatax/n377/c5185269/content.html
3. Annunziu nantu à a Pulitica Fiscale di Esporta Merchenzie Ritornate di E-commerce transfruntier
Per riduce u costu di u ritornu di l'esportazione di l'imprese transfrontaliere di e-commerce è sustene attivamente u sviluppu di novi forme di cummerciale di u cummerciu esteru, u Ministeru di Finanze, l'Amministrazione Generale di e Dogane è l'Amministrazione Statale di Tassazione anu publicatu un annunziu. nantu à a Pulitica Fiscale di l'Exportazione di Merchenzie di Ritornu di u Cummerciu Elettronicu Transfruntier (in seguitu chjamatu l'Annuncia).
L'annunziu stipula chì e merchenzie (senza l'alimentariu) dichjarate per l'esportazione sottu u codice di supervisione doganale di e-commerce transfruntier (1210, 9610, 9710, 9810) in un annu da a data di emissione di l'annunziu è restituite à u paese in u so statu uriginale per motivi insalable è di ritornu in sei mesi da a data di l'esportazione sò esentati da a tarifa d'importazione, l'imposta di valore aghjuntu è l'impurtazione. tassa di cunsumu; U tariffu di l'esportazione imposta à u mumentu di l'esportazione hè permessu di esse rimbursatu; L'imposta nantu à u valore aghjuntu è l'imposta à u cunsumu prelevata à u mumentu di l'esportazione sò implementate in riferimentu à e disposizioni fiscali pertinenti nantu à u ritornu di i beni domestici. U rimborsu di l'impositu à l'esportazione trattatu deve esse pagatu in cunfurmità cù a regulazione vigente.
Questu significa chì certi merchenzie riturnate in Cina in u so statu originale in 6 mesi da a data di l'esportazione per via di vendita insalable è u ritornu pò esse rimbursatu in Cina cù "pesu fiscale zero".
Testu originale di l'annunziu:
http://www.chinatax.gov.cn/chinatax/n377/c5184003/content.html
4. Liberazione di l'Avvisu nantu à u Migliuramentu di u Controlu di l'Exportazione di Articuli Dual-Use
U 12 di ferraghju di u 2023, l'Uffiziu Generale di u Ministeru di u Cummerciu hà publicatu l'Avvisu nantu à u Migliuramentu di u Controlu di l'Esportazione di Articuli à Doppiu Uso.
Testu originale di l'avvisu:
http://www.mofcom.gov.cn/article/zwgk/gkzcfb/202302/20230203384654.shtml
Catalogu per l'Amministrazione di Licenze d'Importazione è Esportazione di Articuli è Tecnulugie Dual-Use in 2023
http://images.mofcom.gov.cn/aqygzj/202212/20221230192140395.pdf
Ripresa cumpleta di i scambii di persunale trà u cuntinente è Hong Kong è Macao
Da 0:00 di u 6 di ferraghju di u 2023, u cuntattu trà u cuntinente è Hong Kong è Macao serà ristabilitu cumplettamente, l'accordu di sdoganamentu previstu attraversu u portu di terra di Guangdong è Hong Kong serà annullatu, a quota di u persunale di sdoganamentu serà annullata. ùn serà micca stabilitu, è l'attività di l'affari turisticu trà i residenti di u cuntinente è Hong Kong è Macao seranu ripresa.
In quantu à i bisogni di l'acidu nucleicu, l'avvisu mostra chì e persone chì entranu da Hong Kong è Macao, se ùn anu micca una storia di vita in paesi stranieri o altre regioni d'oltremare in 7 ghjorni, ùn anu micca bisognu di entre in u paese cù a prova di l'acidu nucleicu negativu. risultati di l'infezione da COVID-19 prima di lascià; Se ci hè una storia di vita in paesi stranieri o altre regioni d'oltremare in 7 ghjorni, u guvernu di Hong Kong è a Regione Amministrativa Speciale di Macao verifica u certificatu negativu di test di l'acidu nucleicu per l'infezione da COVID-19 48 ore prima di a so partenza, è se u risultatu hè negativu, seranu liberati in u cuntinente.
Avvisu originale:
http://www.gov.cn/xinwen/2023-02/03/content_5739900.htm
6. I Stati Uniti allargavanu u periodu di esenzione per 81 merchenzie chinesi
U 2 di ferraghju, ora lucale, l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti (USTR) hà annunziatu ch'ellu avia decisu di allargà temporaneamente u periodu di validità di l'esenzione di tariffi nantu à 81 prudutti di prutezzione medica impurtati da a Cina à i Stati Uniti per 75 ghjorni. finu à u 15 di maghju di u 2023.
Questi 81 prudutti di prutezzione medica includenu: filtru di plastica dispunibile, elettrodo di elettrocardiogramma (ECG), pulsossimetro di punta di dita, sfigmomanometru, otoscopiu, maschera d'anestesia, tavola d'esame di raghji X, cunchiglia di tubu di raghji X è i so cumpunenti, film di polietilene, sodiu metallicu, monossidu di siliciu pulverulente, guanti dispunibuli, tessuto non-tessutu di fibre artificiali, buttiglia di pompa di disinfettante per e mani, contenitore di plastica per salviette di disinfezione, microscopiu otticu à doppiu ochju per ritest Microscopiu otticu compostu, maschera di plastica trasparente, cortina sterile di plastica dispunibile è tappa, copre scarpi dispunibuli è coperchi di stivali, spugna chirurgica di cavità abdominale di cotone, maschera medica dispunibile, equipaggiu protettivu, etc.
Questa esclusione hè valida da u 1 di marzu di u 2023 à u 15 di maghju di u 2023.
7. Progettu di restrizioni à a publicazione di PFAS da l'Amministrazione Europea di Chemicals
A pruposta di restrizione PFAS (sostanze perfluorinate è polifluoroalchile) preparata da l'autorità di Danimarca, Germania, Finlandia, Norvegia è Svezia hè stata presentata à l'Amministrazione Chimica Europea (ECHA) u 13 di ghjennaghju di u 2023. A pruposta hà per scopu di riduce l'esposizione di PFAS à l'ambiente è rende i prudutti è i prucessi più sicuri. U Cumitatu Scientificu per a Valutazione di Rischi (RAC) è u Cumitatu Scientificu per l'Analisi Socio-Ecunomica (SEAC) di l'ECHA verificaranu se a pruposta risponde à i requisiti statutarii di REACH in a riunione di marzu 2023. Se aduttatu, u Cumitatu principiarà à cunducerà. una valutazione scientifica di a pruposta. Hè previstu di inizià a cunsultazione di sei mesi da u 22 di marzu di u 2023.
Per via di a so struttura chimica estremamente stabile è di e caratteristiche chimiche uniche, è ancu di a so resistenza à l'acqua è à l'oliu, PFAS hè statu assai favuritu da i pruduttori per un bellu pezzu. Serà utilizatu in a produzzione di decine di millaie di prudutti, cumprese l'automobile, i tessili, l'equipaggiu medicale è i pani antiaderenti.
Se u prugettu hè finalmente aduttatu, avarà un impattu enormu annantu à l'industria chimica di fluoru in Cina.
8. U Regnu Unitu hà annunziatu l'estensione di l'usu di a marca CE
Per fà una preparazione cumpleta per l'implementazione obligatoria di u logu UKCA, u guvernu britannicu hà annunziatu chì cuntinuerà à ricunnosce u logu CE in i prossimi dui anni, è l'imprese ponu cuntinuà à aduprà u logu CE prima di dicembre 31, 2024. Prima di sta data, u logu UKCA è u logu CE pò ièssiri usatu, è l'imprese ponu sceglie in modu flessibile quale logu aduprà.
U Guvernu di u Regnu Unitu hà digià lanciatu u logu UK Conformity Assessed (UKCA) cum'è parte di u quadru regulatori di u Regnu Unitu per aiutà à assicurà chì i prudutti rispondenu à i requisiti regulatori di prutezzione di a sicurità di i cunsumatori. I prudutti cù u logu UKCA indicanu chì questi prudutti sò in cunfurmità cù i regulamenti di u RU è sò usati quandu sò venduti in Gran Bretagna (ie Inghilterra, Scozia è Galles).
In vista di l'attuale difficile ambiente ecunomicu generale, u guvernu britannicu allargò u periodu di implementazione originale per aiutà l'imprese à riduce i costi è i carichi.
9. A Finlandia rinforza u cuntrollu di l'impurtazioni alimentari
U 13 di ghjennaghju di u 2023, secondu l'Amministrazione alimentaria finlandese, i prudutti biologichi impurtati da fora di l'Unione Europea è i paesi d'origine sò stati sottumessi à un monitoraghju più approfonditu, è tutti i lotti di documenti alimentari impurtati da u 1 di ghjennaghju di u 2023 à u 2023. U 31 di dicembre di u 2023 sò stati attentamente esaminati.
A dogana pigliarà campioni da ogni batch secondu a valutazione di risicu di u cuntrollu di residui di pesticidi. I lotti di merchenzie selezziunati sò sempre guardati in u magazzinu appruvatu da a dogana, è hè pruibitu di esse trasferitu finu à chì i risultati di l'analisi sò ricevuti.
Rinfurzà u cuntrollu di i gruppi di prudutti è di i paesi d'origine chì implicanu a Nomenclatura Cumuna (CN) cum'è seguente: (1) China: 0910110020060010, ginger (2) China: 070993901207996129995, zucca; (3) Cina: 23040000, soia (fagioli, torte, farina, ardesia, etc.); (4) Cina: 0902 20 00, 0902 40 00, tè (quali diversi).
10. U GCC hà fattu una decisione finale nantu à l'investigazione anti-dumping di i prudutti di polimeri superabsorbenti
U Segretariatu Tecnicu di u GCC International Trade Anti-Dumping Practices hà publicatu recentemente un annunziu per piglià una decisione finale positiva nantu à u casu anti-dumping di polimeri acrilichi, in forme primarie (polimeri super assorbenti) - utilizati principalmente per i pannolini è i tovaglioli sanitari per i zitelli. o adulti, impurtati da Cina, Corea di u Sud, Singapore, Francia è Belgio.
Decide d'impone i diritti anti-dumping à i porti di l'Arabia Saudita per cinque anni da u 4 di marzu di u 2023. U numeru di tariffu doganali di i prudutti implicati in u casu hè 39069010, è a tarifa di l'impositu di i prudutti implicati in u casu in Cina hè 6% - 27,7%.
11. L'Emirati Arabi Uniti impone tariffi di certificazione à l'impurtazioni internaziunali
U Ministeru di l'Affari Esteri è a Cooperazione Internaziunale di l'Emirati Arabi Uniti (MoFAIC) hà annunziatu chì tutte e merchenzie impurtate chì entranu in l'Emirati Arabi Uniti devenu esse accumpagnate da fatture certificate da u Ministeru di l'Affari Esteri è di a Cooperazione Internaziunale, chì entreranu in vigore da u 1 di ferraghju. 2023.
Da u ferraghju, ogni fattura per l'importazioni internaziunali cù un valore di 10000 AED o più deve esse certificata da MoFAIC.
MoFAIC carica 150 dirhams per ogni fattura di merce impurtata cù un valore di 10000 dirhams o più.
Inoltre, MoFAIC addeverà una tarifa di 2000 dirhams per a certificazione di documenti cummerciale, è 150 dirhams per ogni documentu d'identità individuale, documentu di certificazione o copia di fattura, certificatu d'origine, manifestu è altri documenti pertinenti.
Se a merce ùn prova micca u certificatu d'origine è a fattura di merchenzie impurtate in 14 ghjorni da a data di entrata in l'UAE, u Ministeru di l'Affari Esteri è a Cooperazione Internaziunale impone una penalità amministrativa di 500 dirhams à l'individui o imprese currispondenti. Se a violazione hè ripetuta, più ammende seranu imposte.
12. L'Algeria impone l'usu di codici à barre per i beni di cunsumu
Da u 29 di marzu di u 2023, l'Algeria pruibisce l'intruduzione di qualsiasi prudutti fabbricati o impurtati in u locu senza codici à barre in u mercatu domesticu, è tutti i prudutti impurtati anu da esse ancu accumpagnati da i codici à barre di u so paese. L'Ordine Interministeriale n ° 23 di l'Algeria u 28 di marzu di u 2021 stipula e cundizioni è e prucedure per incolla i codici à barre nantu à i prudutti di u cunsumu, chì sò applicabili à l'alimenti fabbricati o impurtati in u locu è i prudutti non alimentari pre-imballati.
Attualmente, più di 500000 prudutti in Algeria anu codici à barre, chì ponu esse utilizati per traccia u prucessu da a produzzione à a vendita. U codice chì rapprisenta l'Algeria hè 613. Attualmente, ci sò 25 paesi in Africa chì implementanu i codici à barre. Hè previstu chì tutti i paesi africani imponenu i codici à barre à a fine di u 2023.
13. Filippine hà ratificatu ufficialmente l'accordu RCEP
U 21 di ferraghju, u Senatu filippinu hà appruvatu l'Acordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale (RCEP) per 20 voti à favore, 1 contru è 1 astensione. In seguitu, Filippine trasmetterà una lettera d'appruvazioni à u Segretariatu ASEAN, è u RCEP entrerà ufficialmente in vigore per Filippine 60 ghjorni dopu a presentazione. Nanzu, fora di Filippine, l'altri paesi membri 14 anu successivamente ratificatu l'accordu, è a più grande zona di cummerciu di u mondu entrerà prestu in piena forza trà tutti i paesi membri.
Tempu di Postu: Mar-08-2023