#New Regulations A nova regulazione di u cummerciu esteru chì serà implementata in ferraghju
1. U Cunsigliu di Statu hà appruvatu a creazione di dui parchi di manifestazione naziunali
2. A Dogana Cinese è a Dogana Filippina hà firmatu un accordu di ricunniscenza mutuale AEO
3. U portu di Houston in i Stati Uniti impone tariffi di detenzione di cuntainer u 1 di ferraghju
4. U portu più grande di l'India, Navashiva Port, introduce novi rigulamenti
5. A "Supply Chain Law" di Germania hè entrata ufficialmente in vigore
6. Filippine taglia i tariffi d'impurtazione nantu à i veiculi elettrici è e so parti
7. Malaysia publica linee di cuntrollu di cusmetichi
8. U Pakistan annulla e restrizioni à l'impurtazione nantu à certi commodities è materie prime
9. L'Eggittu annulla u sistema di creditu documentariu è ripiglià a cullezzione
10. Oman pruibisce l'impurtazione di sacchetti di plastica
11. L'Unione Europea impone daziunanti anti-dumping tempurane nantu à i barili d'acciaio inossidabile ricaricabili chinesi
12. L'Argentina hà fattu a decisione finale anti-dumping nantu à i bollitori elettrici di a casa cinese
13. Cile hà publicatu regulamenti nantu à l'importazione è a vendita di cusmetichi
1. U Cunsigliu di Statu hà appruvatu a creazione di dui parchi di manifestazione naziunali
U 19 di ghjennaghju, secondu u situ web di u guvernu cinese, u Cunsigliu di Statu hà publicatu a "Risposta nantu à l'appruvazioni di l'istituzione di u Parcu di Dimostrazione di u Sviluppu di l'Innuvazione Ecunomica è di u Cummerciu Chine-Indonesia" è "Risposta nantu à l'Approvazione di u Sviluppu di l'Innuvazione Ecunomica è di u Cummerciu di Cina-Filippine". Demonstration Park", accunsentendu à creà un parcu di dimostrazione in Fuzhou, Pruvincia di Fujian A cità hà stabilitu un Parcu di Dimostrazione di Sviluppu di l'Innuvazione Ecunomica è di u Cummerciu Cina-Indonesia, è accunsenu à stabilisce un Parcu di Dimostrazione di u Sviluppu di l'Innuvazione Ecunomica è di u Cummerciu Cina-Filippine in a cità di Zhangzhou, Pruvincia di Fujian.
2. A Dogana Cinese è a Dogana Filippina hà firmatu un accordu di ricunniscenza mutuale AEO
U 4 di ghjennaghju, Yu Jianhua, direttore di l'Amministrazione Generale di Dogane di Cina, è Ruiz, direttore di l'Uffiziu Doganale Filippine, firmavanu l'"Arrangement on the Mutual Recognition of "Operators Authorized" trà l'Amministrazione Generale di Dogana di a Republica Populare. di a Cina è l'Uffiziu di Dogana di a Republica di Filippine ". A Dogana Chine hè diventata u primu cumpagnu di ricunniscenza mutuale AEO di a Dogana filippina. L'esportazione di e merchenzie di l'imprese AEO in Cina è Filippine goderanu di 4 misure convenienti, cum'è una tarifa di ispezione di carichi più bassa, l'ispezione di priorità, u serviziu di cunnessione doganale designatu, è u sdoganamentu prioritariu dopu l'interruzzione è a ripresa di u cummerciu internaziunale. U tempu di sdoganamentu di e merchenzie hè previstu di esse significativamente ridottu. I costi di assicurazione è logistica seranu ancu ridotti in cunseguenza.
3. U portu di Houston in i Stati Uniti imposte i tariffi di detenzione di u containeru da u 1 di ferraghju
A causa di l'altu voluminu di carichi, u Portu di Houston in i Stati Uniti hà annunziatu ch'ellu incarcerà i tariffi di detenzione di l'ora extra per i cuntenituri in i so terminali di cuntainer da u 1 di ferraghju di u 2023. Hè infurmatu chì à partesi da l'ottu ghjornu dopu à u cuntainer-free. scadenza, u portu di Houston pagarà una tassa di 45 dollari US per scatula per ghjornu, chì hè in più di a tassa di demurrage per carica cuntenituri impurtati, è u costu serà sopr'à u pruprietariu di a carica.
4. U portu più grande di l'India, Navashiva Port, introduce novi rigulamenti
Cù u guvernu indianu è l'attori di l'industria chì ponenu più enfasi in l'efficienza di a catena di fornitura, l'autorità doganali di Navashiva Port (cunnisciutu ancu Nehru Port, JNPT) in India piglianu passi proattivi per accelerà u muvimentu di e merchenzie. L'ultime misure permettenu à l'esportatori di ottene un permessu di "Licenza per l'esportazione" (LEO) senza presentà i soliti documenti complicati Form-13 quandu guidanu camioni carichi in una zona di parcheghju notificata da a dogana portu.
5. A "Supply Chain Law" di Germania hè entrata ufficialmente in vigore
L'"Attu di Supply Chain" tedesca hè chjamata "Attu di Supply Chain Enterprise Due Diligence Act", chì entrerà in vigore l'1 di ghjennaghju di u 2023. L'attu impone à e cumpagnie tedesche chì scontranu i limiti per analizà è raportanu continuamente e so operazioni è a so intera. rispettu di a catena di furnimentu cù i diritti umani specifici è i normi ambientali. Sutta i requisiti di a "Supply Chain Act", i clienti tedeschi sò obligati à fà una diligenza dovuta in tutta a catena di supply chain (cumpresi i fornitori diretti è i fornitori indiretti), valutà se i fornitori cù quale cooperanu rispettanu i requisiti di a "Supply Chain Act". ", è In casu di inadempienza, e misure correttive currispondenti saranu prese. Portanu u peghju sò i fornitori chinesi impegnati in u cummerciu di esportazione in Germania.
6. Filippini hà riduciutu i tariffi d'impurtazione nantu à i veiculi elettrici è e so parti
U 20 di ghjennaghju, ora lucale, u presidente filippinu Ferdinand Marcos hà appruvatu una mudificazione temporanea di a tarifa di tariffu per i veiculi elettrici impurtati è e so parti per rinfurzà u mercatu di i veiculi elettrici di u paese.
U 24 di nuvembre di u 2022, u Cunsigliu di Amministrazione di l'Autorità Naziunale di Sviluppu Economicu (NEDA) di Filippine hà appruvatu a riduzione temporanea di a tarifa di a nazione più favurita per certi veiculi elettrici è e so parti per un periodu di cinque anni. Sutta l'Ordine Esecutivu 12, i tariffi di a nazione più favurita nantu à unità cumpletamente assemblate di certi veiculi elettrici (cum'è vitture di passageri, autobus, minibus, furgoni, camioni, motociclette, tricicli, scooters è biciclette) seranu temporaneamente sospesi per cinque anni. finu à zero. Ma l'impositu ùn hè micca applicatu
à i veiculi elettrici ibridi. Inoltre, a tarifa di tariffu in certi parti di i veiculi elettrici serà ancu ridutta da 5% à 1% per un periodu di cinque anni.
7. Malaysia publica linee di cuntrollu di cusmetichi
Ricertamenti, l'Amministrazione Naziunale di Drug di Malasia hà publicatu "Guidelines for the Control of Cosmetics in Malaysia". A lista, u periodu di transizione di i prudutti esistenti hè finu à u 21 di nuvembre di u 2024; e cundizioni d'usu di sustanzi cum'è conservanti à l'acidu salicylic è u filtru ultraviolet diossidu di titaniu sò aghjurnati.
8. U Pakistan annulla e restrizioni à l'impurtazione nantu à certi commodities è materie prime
U Bancu di u Statu di Pakistan hà decisu di rilassà e restrizioni à l'impurtazioni basiche, l'impurtazioni d'energia, l'impurtazioni di l'industria orientata à l'esportazione, l'impurtazioni di input agriculi, l'importazione di pagamentu differita / l'importazioni autofinanziate, è i prughjetti orientati à l'esportazione chì anu da esse cumpletu, à partesi da ghjennaghju. 2, 2023. È rinfurzà i scambii ecunomichi è cummerciale cù u mo paese.
Prima SBP hà publicatu una circular chì dice chì e cumpagnie di cummerciu estere autorizate è i banche anu da ottene permessu da u dipartimentu di l'affari di scambii di SBP prima di inizià qualsiasi transazzione d'importazione. Inoltre, SBP hà ancu facilitatu l'impurtazioni di parechji elementi essenziali necessarii cum'è materie prime è esportatori. A causa di a seria penuria di valuta straniera in Pakistan, SBP hà publicatu pulitiche currispundenti chì limitavanu severamente l'impurtazioni di u paese è anu affettatu ancu u sviluppu ecunomicu di u paese. Avà chì e restrizioni à l'importazione di alcune commodities sò state elevate, SBP esige i cummircianti è i banche per dà priorità à l'impurtazione di merchenzie secondu a lista furnita da SBP. U novu avvisu permette l'impurtazione di necessità cum'è l'alimentu (granu, oliu di cucina, etc.), i medicini (materia prima, i medicini di salvezza / essenziali), strumenti chirurgici (stent, etc.). L'impurtatori sò ancu permessi di impurtà cù e valuta straniera esistenti è di cullà fondi da l'esteru per mezu di prestiti di equità o di prughjettu / prestiti d'importazione, sottumessu à i reguli di gestione di valuta stranera applicabili.
9. L'Eggittu annulla u sistema di creditu documentariu è ripiglià a cullezzione
U 29 di dicembre di u 2022, u Bancu Centrale di l'Egittu hà annunziatu l'annullamentu di u sistema di carta di creditu documentale, è ripigliò a cullizzioni di documenti per processà tutte l'impurtazioni. A Banca Centrale di l'Egittu hà dichjaratu in un avvisu publicatu in u so situ web chì a decisione di annullamentu si riferisce à l'avvisu emessu u 13 di ferraghju 2022, vale à dì, per cessà di trasfurmà i documenti di cullezzione quandu implementanu tutte l'operazioni d'importazione, è di processà i crediti documentarii solu quandu anu realizatu. operazioni d'importazione, è eccezzioni à e decisioni successive.
U Primu Ministru egizianu Madbouly hà dettu chì u guvernu risolverà l'arristatu di carica in u portu u più prestu pussibule, è annunzià a liberazione di l'arristatu di carica ogni settimana, cumprese u tipu è a quantità di carica, per assicurà u funziunamentu normale di a produzzione è l'ecunumia.
10. Oman pruibisce l'impurtazione di sacchetti di plastica
Sicondu a Decisione Ministeriale N ° 519/2022 emessa da u Ministeru di u Cummerciu, l'Industria è a Promozione di l'Investimenti (MOCIIP) di l'Oman u 13 di settembre di u 2022, da u 1 di ghjennaghju di u 2023, l'Oman pruibisce à e cumpagnie, istituzioni è individui di impurtà sacchetti di plastica. I trasgressori saranu ammantati 1 000 rupies ($ 2 600) per a prima infrazione è duppià a fine per i reati successivi. Ogni altra legislazione contraria à sta decisione serà abrogata.
11. L'Unione Europea impone daziunanti anti-dumping tempurane nantu à i barili d'acciaio inossidabile ricaricabili chinesi
U 12 di ghjennaghju di u 2023, a Cummissione Europea hà publicatu un annunziu chì i barili d'acciaio inox ricaricabili (
StainlessSteelRefillableKegs) hà fattu una decisione anti-dumping preliminare, è inizialmente hà decisu di impone un dazi anti-dumping pruvisoriu di 52,9% -91,0% nantu à i prudutti implicati.
U pruduttu in questione hè di forma circa cilindrica, cù un spessore di parete uguale o più grande di 0,5 mm è una capacità uguale o più grande di 4,5 litri, indipendentemente da u tipu di finitura, dimensione o qualità di l'acciaio inox, cù o senza parti supplementari. (estrattori, colli, bordi o fianchi chì si estendenu da a canna) o qualsiasi altra parte), ancu dipinti o rivestiti cù altri materiali, destinati à cuntene materiali diversi da u gasu liquefattu, u petroliu crudu è i prudutti di u petroliu.
I codici UE CN (Nomenclatura Cumminata) di i prudutti implicati in u casu sò ex73101000 è ex73102990 (i codici TARIC sò 7310100010 è 7310299010).
E misure entreranu in vigore da u ghjornu dopu à l'annunziu è seranu valide per 6 mesi.
12. L'Argentina hà fattu a decisione finale anti-dumping nantu à i bollitori elettrici di a casa cinese
U 5 di ghjennaghju di u 2023, u Ministeru di l'Ecunumia di l'Argentina hà publicatu l'annunziu n ° 4 di u 2023, rendendu a decisione anti-dumping finale nantu à i bollitori elettrici domestici (spagnolu: Jarras o pavas electrotérmicas, de uso doméstico) originari di Cina, è hà decisu di impone. una decisione anti-dumping nantu à i prudutti implicati. Fighjate un prezzu FOB d'esportazione minimu (FOB) di US $ 12.46 per pezzu, è raccoglie a diferenza cum'è dazi anti-dumping nantu à i prudutti implicati in u casu chì u prezzu dichjarata hè più bassu di u prezzu FOB d'esportazione minimu.
E misure entreranu in vigore da a data di l'annunziu è seranu valide per 5 anni. U codice doganale Mercosur di i prudutti implicati in u casu hè 8516.79.90.
13. Cile hà publicatu regulamenti nantu à l'importazione è a vendita di cusmetichi
Quandu i cusmetichi sò impurtati in Cile, deve esse furnitu un certificatu di analisi di qualità (Certificatu di analisi di qualità) per ogni pruduttu, o un certificatu emessu da l'autorità competente di l'origine è un rapportu d'analisi emessu da u laboratoriu di produzzione.
Prucedure amministrative per a registrazione di vendita di cusmetichi è prudutti di pulizia persunale in Cile:
Arregistratu cù l'Agenzia di Salute Pùbblica Chilena (ISP), è sicondu u Ministeru di Salute Chilean Regulamentu N ° 239/2002, i prudutti sò classificate secondu u risicu. Prudutti d'altu risicu (cumpresi cosmetichi, lozioni per u corpu, sanitizer di mani, prudutti di cura anti-invecchiamento, spray repellent d'insetti, etc.) A tarifa media di registrazione hè di circa 800 dollari americani, è a tarifa media di registrazione per i prudutti à pocu risicu (cumpresa a rimozione di luce). acqua, crema depilatoria, shampoo, spray per i capelli, dentifricio, collutori, perfume, etc.) hè di circa 55 dollari US, è u tempu necessariu per a registrazione hè almenu 5 ghjorni, finu à 1 mese, è se l'ingredienti di prudutti simili. sò diffirenti, devenu esse registrati separatamente.
I prudutti sopra-mintuatu pò esse vindutu solu dopu avè sottumessu testi di gestione di qualità in un laboratoriu cilena, è a tarifa di prova per ogni pruduttu hè di circa 40-300 dollari americani.
Tempu di Postu: Feb-10-2023