Sutta u cunflittu trà Russia è Ucraina, cumu ponu i cummercianti tessili fà a prutezzione di u mercatu? Quattru cunsiglii sò pronti per voi

Dapoi u frivaru di questu annu, a situazione in Russia è Ucrania hà pigliatu un giru per u peghju, causannu una preoccupazione diffusa in u mondu. L'ultime nutizie mostra chì a seconda riunione trà Russia è Ucraina hè stata a sera di u 2 di marzu, ora lucale, è a situazione attuale ùn hè ancu chjaru. u mo paese hè ancu u più grande importatore di prudutti tessili è vestiti da Russia è Ucraina. Se a situazione in Russia è Ucraina si deteriora più, aumenterà l'impattu nantu à l'attività ecunomica è cummerciale di l'imprese d'esportazione di tessili di u mo paese è a Russia, l'Ucraina è ancu u mondu. In questu sensu, l'editore hà cullucatu l'avvirtimenti è i suggerimenti di e cumpagnie d'assicuranza di creditu pertinenti nantu à i risichi potenziali purtati da u cunflittu russo-ucrainu:

01Fate attente à u risicu di a volatilità di u mercatu finanziariu

Cum'è l'ultime sanzioni contr'à a Russia, i paesi occidentali guidati da i Stati Uniti è l'Unione Europea anu publicatu una dichjarazione cumuna annunziendu chì parechji grandi banche russi, cumprese Sber Bank è VTB Bank, sò stati pruibiti di utilizà a Società per a Telecomunicazione Finanziaria Interbancaria Mundiale (SWIFT). sistema di stabilimentu internaziunale. E sanzioni, se imposte, taglianu temporaneamente a maiò parte di i flussi cummerciale è finanziarii di Russia cù u mondu. U panicu estremu è l'aversione à u risicu si sparghjenu, i flussi di capitali da i mercati emergenti è a pressione nantu à a deprezzazione di u scambiu aumentanu. U Bancu Centrale di Russia hà annunziatu u 28 chì suscitarà u tassu d'interessu di riferimentu à 20%. Una seria di fluttuazioni di u mercatu finanziariu affettanu direttamente a vuluntà di l'impurtatori è a capacità di pagà.

02Focus nantu à u risicu logisticu di a sospensjoni di a spedizione

A guerra hà digià affettatu i servizii marittimi è aggrava a tensione in u trasportu internaziunale. Attualmente l'Ucraina è l'acqua di u Mari Neru è l'Azov di Russia sò state aghjunte à a zona d'altu risicu. I porti in queste acque sò grandi centri d'esportazione per u cummerciu, è in casu di bloccu, seranu bluccati. impattu significativu nant'à u cummerciu. Sutta a transazzione L / C, pò esse u fenomenu chì i ducumenti ùn ponu esse mandati à u bancu è ùn ponu esse negoziati. A consegna di a fattura sottu u metudu di pagamentu senza certificatu portarà ancu à u rifiutu di e merchenzie derivate, è serà difficiule di rinvià o rivende a merchenzie dopu à l'entrata in a dogana, è u risicu di u cumpratore abbandunà e merchenzie. aumenterà.

03 Prestate attenzione à u risicu di l'aumentu di i costi di alcune materie prime

In fronte à l'evidente deterioramentu di a situazione in Russia è Ucraina è l'espansione è l'escalation di sanzioni contr'à a Russia da i paesi occidentali, u mercatu glubale hà reagitu viulentemente, l'aversione à u risicu era evidenti, è i prezzi di l'oru, l'oliu, u gasu naturale, è i prudutti agriculi s'arrizzò. Data a parte di a Russia di metalli non ferrosi, cum'è l'aluminiu è u nichel, una volta chì e cumpagnie russe di l'aluminiu è u nichel sò sanzionate, u risicu di l'offerta glubale d'aluminiu è di nichel aumenterà. À u listessu tempu, trà più di 130 materiali chimichi basi chjave, 32% di e variità in u mo paese sò sempre in biancu, è 52% di e variità sò sempre impurtati. Cum'è chimichi elettroni high-end, high-end materiali funziunali, high-end polyolefins, hydrocarbons aromatic, fibre chimique, etc., è a maiò parte di i prudutti di sopra è a catena industriale di materia prima segmentata appartene à a materia prima chimica di basi bulk. Più di 30 tippi di prudutti chimichi in u mo paese sò principarmenti impurtati da l'esteru, è alcuni di elli sò assai dipindenti, cum'è prudutti di monopoliu high-end cum'è adiponitrile, hexamethylene diamine, diossidu di titaniu high-end è silicone. Dapoi u principiu di l'annu, a tendenza di u prezzu di sti prudutti hà gradualmente aumentatu, cù un aumentu massimu di 8.200 yuan / ton, un aumentu di quasi 30%. Per l'industria tessili, l'impattu indirettu di l'aumentu di u costu di a materia prima è di i costi logistici purtati da u cunflittu russo-ucrainu merita l'attenzione.

04 Suggerimenti per trattà i risichi

1. Paga assai attente à i cambiamenti in a situazione è suspende u sviluppu di novi affari in Ucraina.
Affettatu da u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina, pò purtà à una seria di risichi cummirciali aumentati, cum'è u risicu di rifiutu di merchenzie, l'arretrati di pagamentu di u cumpratore è a fallimentu di u cumpratore. À u listessu tempu, datu chì a situazione in Ucraina ùn hè sempre chjaru in u cortu termini, hè ricumandemu chì l'imprese d'esportazione suspende u sviluppu di u novu cummerciale in Ucraina è prestu attente à u seguimentu di a situazione in Ucraina.

nutizie

2. Comprehensively sorte fora l 'ordini in manu è prugressu esecutivu prughjettu di i cumpratori russi è ucrainu
Hè ricumandemu chì l'esportatori risolve in modu cumpletu l'ordini in manu è u prugressu di l'esecuzione di u prughjettu di i cumpratori russi è ucraini, fate attenzione à a situazione di risicu di i partenarii in tempu reale, mantene una cumunicazione sufficiente, è effettue puntualmente i termini di u cuntrattu cum'è u tempu di spedizione. di merchenzie, locu di consegna, munita è metudu di pagamentu, forza maiò, etc. Ajustate è fate un bonu travagliu in a prevenzione di risichi.

3. Pre-valutà in modu adattatu u layout di compra di materia prima
In cunsiderà l'alta pussibilità di l'escalation di a situazione in Russia è Ucraina, chì pò purtà à fluttuazioni di u prezzu in certi mercati di materia prima, hè cunsigliatu chì l'imprese valutanu u gradu di l'impattu, preparanu per i fluttuazioni di u prezzu in anticipu, è sparghje a materia prima in anticipu. .

4. Applicà u stabilimentu RMB transfruntier
In vista di a situazione attuale di sanzioni contr'à a Russia in u mercatu internaziunale, e transazzioni future cù i cumpratori russi seranu direttamente affettati. Hè ricumandemu chì l'esportatori adopranu a liquidazione RMB transfruntiera per l'affari russi.

5. Attenti à a cullizzioni di pagamentu
Hè ricumandemu chì l'imprese d'esportazione prestanu assai attenzione à u prugressu di a situazione, facenu un bonu travagliu in a cullizzioni di pagamentu per e merchenzie, è à u stessu tempu utilizanu l'assicuranza di creditu d'esportazione cum'è strumentu finanziariu basatu in pulitica per evità risichi pulitichi è cummerciale. è assicurà a sicurità di i ricevuti di l'esportazione.


Tempu di posta: 07-07-2022

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.