U mercatu di u Mediu Oriente si riferisce à a regione principalmente in l'Asia Occidentale è chì copre l'Europa, l'Asia è l'Africa, cumprese Iran, Kuwait, Pakistan, Arabia Saudita, Egittu è altri paesi. A pupulazione tutale hè 490 milioni. L'età media di a pupulazione in tutta a regione hè di 25 anni. Più di a mità di e persone in u Mediu Oriente sò ghjovani, è questi ghjovani sò u gruppu di cunsumatori principali di e-commerce transfruntier, in particulare e-commerce mobile.
A causa di una forte dipendenza da l'esportazioni di risorse, i paesi in u Mediu Oriente anu generalmente una basa industriale debule, una struttura industriale unica, è una crescente dumanda di prudutti di cunsumatori è industriali. In l'ultimi anni, u cummerciu trà a Cina è u Mediu Oriente hè statu vicinu.
Chì sò e certificazioni principali in u Mediu Oriente?
1.Certificazione di sabre saudita:
A certificazione Sabre hè un novu sistema di applicazione in linea lanciatu da SASO. Sabre hè in realtà un strumentu di rete utilizatu per a registrazione di u produttu, l'emissione è l'ottenimentu di certificati COC di conformità. U chjamatu Sabre hè un strumentu di sistema di rete in linea lanciatu da u Saudi Bureau of Standards. Hè un sistema d'uffiziu cumpletu senza carta per a registrazione di u produttu, l'emissione è l'ottenimentu di i certificati SC (Certificati di spedizione). U prugramma di certificazione di conformità SABER hè un sistema cumpletu chì stabilisce regulamenti, esigenze tecniche è misure di cuntrollu. U so scopu hè di assicurà l'assicuranza di i prudutti lucali è i prudutti impurtati.
U certificatu SABRE hè divisu in dui certificati, unu hè u certificatu di PC, chì hè u certificatu di u produttu (Certificate Of Conformity For Regulated Products), è l'altru hè u SC, chì hè u certificatu di spedizione (Shipment Conformity certificate per i prudutti impurtati).
U certificatu PC hè un certificatu di registrazione di u produttu chì richiede un rapportu di prova di u produttu (alcuni pruduttori di prudutti anu ancu bisognu di ispezioni in fabbrica) prima di pudè esse registratu in u sistema SABRE. U certificatu hè validu per un annu.
Chì sò e categurie di i regulamenti di certificazione Saudi Sabre?
Category 1: Dichiarazione di Conformità di u Fornitore (categoria micca regulata, dichjarazione di cunfurmità di u fornitore)
Categoria 2: Certificatu COC O Certificatu QM (Controllu generale, certificatu COC o certificatu QM)
Categoria 3: Certificatu IECEE (prudutti cuntrullati da i normi IECEE è anu da dumandà à IECEE)
Categoria 4: Certificatu GCTS (prudutti sottumessi à i regulamenti GCC è bisognu di dumandà a certificazione GCC)
Categoria 5: Certificatu QM (prudutti sottumessi à i regulamenti GCC è bisognu di dumandà à QM)
2. Certificazione GCC di i sette paesi di u Golfu, certificazione GMARK
A certificazione GCC, cunnisciuta ancu com'è certificazione GMARK, hè un sistema di certificazione utilizatu in i Stati membri di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu (GCC). U GCC hè una urganizazione di cooperazione pulitica è ecunomica composta da sei paesi di u Golfu: Arabia Saudita, Emirati Arabi Uniti, Kuwait, Qatar, Bahrain è Oman. A certificazione GCC hà u scopu di assicurà chì i prudutti venduti nantu à i mercati di questi paesi rispettanu i standard tecnichi coerenti è i regulamenti per prumove u cummerciu internaziunale è migliurà a qualità di u produttu.
U certificatu di certificazione GMark si riferisce à a certificazione ufficiale ottenuta da i prudutti certificati da GCC. Stu certificatu indica chì u pruduttu hà passatu una serie di teste è auditu è cunforme cù i normi tecnichi è i regulamenti stabiliti da i Stati membri di u GCC. A certificazione GMark hè di solitu unu di i ducumenti necessarii per impurtà prudutti in i paesi GCC per assicurà chì i prudutti sò venduti è usati legalmente.
Quali prudutti deve esse certificatu GCC?
I rigulamenti tecnichi per l'equipaggiu è l'equipaggiu elettricu di bassa tensione copre i prudutti di l'equipaggiu elettricu cù tensione AC trà 50-1000V è DC voltage trà 75-1500V. Tutti i prudutti anu da esse affissi cù a marca GC prima di pudè esse circulati trà i stati membri di l'Organizazione di Standardizazione di u Golfu (GSO); i prudutti cù a marca GC indicanu chì u pruduttu hè cumpletu cù i rigulamenti tecnichi GCC.
Frà elli, 14 categurie specifiche di prudutti sò incluse in u scopu di a certificazione obligatoria GCC (prodotti cuntrullati), è deve ottene un certificatu di certificazione GCC emessu da una agenzia di certificazione designata.
ECAS si riferisce à u Sistema di Valutazione di Conformità di l'Emirati, chì hè un prugramma di certificazione di produttu autorizatu da a Legge Federale UAE N ° 28 di 2001. U pianu hè implementatu da u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia Avanzata, MoIAT (ex Autorità Emirati per a Standardizazione è a Metrologia, ESMA) di l'Emirati Arabi Uniti. Tutti i prudutti in u scopu di a registrazione è a certificazione ECAS devenu esse marcati cù u logu ECAS è u numeru NB di l'Organismu Notificatu dopu avè ottenutu a certificazione. Deve dumandà è ottene un Certificatu di Conformità (CoC) prima di pudè entre in u mercatu di l'UAE.
I prudutti impurtati in l'UAE anu da ottene a certificazione ECAS prima di pudè esse venduti in u locu. ECAS hè l'abbreviazione di Sistema di Valutazione di Conformità Emirates, implementata è emessa da l'ESMA UAE Standards Bureau.
4. Certificazione Iran COC, certificazione Iran COI
L'esportazione certificata COI (certificatu di ispezione) di l'Iran, chì significa l'ispezione di conformità in cinese, hè una ispezione cunnessa richiesta da l'ispezione legale d'importazione obbligatoria di l'Iran. Quandu i prudutti esportati sò in u scopu di a lista COI (certificatu di ispezione), l'importatore deve fà u sdoganamentu secondu u standard naziunale iranianu ISIRI è emette un certificatu. Per ottene a certificazione per l'esportazione in Iran, a certificazione pertinente deve esse realizata da una agenzia terza autorizata. A maiò parte di i prudutti industriali, l'equipaggiu è i macchinari impurtati in Iran sò sottumessi à e prucedure di certificazione obbligatorie stabilite da ISIRI (Istitutu di Ricerca Industriale di Norme Iraniani). I regulamenti d'importazione di l'Iran sò cumplessi è necessitanu una grande quantità di documentazione. Per i dettagli, fate riferimentu à a Lista di Prudutti di Certificazione Obligatoria Iraniana per capisce i prudutti chì devenu esse sottumessi à a prucedura di "Verifica di Cunformità" ISIRI.
5. Israel SII certificazione
SII hè l'abbreviazione di l'Israele Standards Institute. Ancu SII hè una urganizazione non governamentale, hè direttamente gestita da u guvernu israelianu è hè rispunsevule per a standardizazione, a prova di i prudutti è a certificazione di i prudutti in Israele.
SII hè un standard di certificazione obligatoriu in Israele. Per i prudutti chì volenu entre in Israele, Israele usa metudi d'ispezione doganali è di cuntrollu d'ispezione per assicurà chì i prudutti rispondenu à i requisiti di qualità pertinenti. Di solitu u tempu d'ispezione hè più longu, ma s'ellu hè impurtatu Se u cummerciante hà ottenutu u certificatu SII prima di a spedizione, u prucessu d'ispezione doganale serà ridutta assai. A Dogana israeliana verificarà solu a coherenza di e merchenzie è u certificatu, senza bisognu di ispezioni casuali.
Sicondu a "Legge di Standardizazione", Israele divide i prudutti in 4 livelli basatu nantu à u gradu di dannu chì ponu causà à a salute è a sicurità publica, è implementa una gestione diversa:
A Classe I sò i prudutti chì ponenu u più altu risicu per a salute è a sicurità publica:
Cum'è l'apparecchi per a casa, i ghjoculi per i zitelli, i vasi à pressione, l'extinctori di bolle portatili, etc.
A Classe II hè un pruduttu cun un gradu moderatu di periculu potenziale per a salute è a sicurità publica:
Cumpresi occhiali da sole, palle per diversi scopi, tubi di installazione, tappeti, buttigli, materiali di custruzione è più.
A Classe III sò prudutti chì ponenu un risicu pocu per a salute è a sicurità publica:
Cumpresi piastrelle di ceramica, sanitarii di ceramica, etc.
A categuria IV hè prudutti solu per usu industriale è micca direttamente per i cunsumatori:
Cum'è i prudutti elettronichi industriali, etc.
6. Certificazione Kuwait COC, certificazione COC Iraq
Per ogni lotto di merci esportate in Kuwait, deve esse presentatu un documentu di permessu di sdoganamentu COC (Certificato di Conformità). U certificatu COC hè un documentu chì prova chì u pruduttu hè conforme à e specificazioni tecniche è i normi di sicurezza di u paese importatore. Hè ancu unu di i documenti di licenza necessarii per u sdoganamentu in u paese importatore. Se i prudutti in u catalogu di cuntrollu sò grande in quantità è spediti spessu, hè cunsigliatu di dumandà un certificatu COC in anticipu. Questu evita ritardi è inconvenienti causati da a mancanza di certificatu COC prima di a spedizione di merchenzie.
In u prucessu di dumandà un certificatu COC, un rapportu d'ispezione tecnica di u pruduttu hè necessariu. Stu rapportu deve esse emessu da una agenzia d'ispezione ricunnisciuta o un organismu di certificazione è prova chì u pruduttu hè conforme à e specificazioni tecniche è i normi di sicurezza di u paese importatore. U cuntenutu di u rapportu d'ispezione deve include u nome, mudellu, specificazioni, parametri tecnichi, metudi d'ispezione, risultati di ispezione è altre informazioni di u pruduttu. À u listessu tempu, hè ancu necessariu di furnisce infurmazioni pertinenti cum'è campioni di prudutti o foto per più inspezione è rivisione.
Ispezione di bassa temperatura
Sicondu u metudu di prova specificatu in GB / T 2423.1-2008, u drone hè statu postu in a casella di prova ambientale à una temperatura di (-25±2) ° C è un tempu di prova di 16 ore. Dopu chì a prova hè finita è restaurata in cundizioni atmosferiche standard per 2 ore, u drone deve esse capace di travaglià nurmale.
Test di vibrazione
Sicondu u metudu di ispezione specificatu in GB/T2423.10-2008:
U drone hè in cundizione micca di travagliu è senza imballaggio;
Gamma di frequenza: 10Hz ~ 150Hz;
Frequenza di crossover: 60Hz;
f<60Hz, amplitude constante 0,075 mm;
f>60Hz, accelerazione constante 9.8m/s2 (1g);
unicu puntu di cuntrollu;
U numaru di ciculi di scansione per assi hè l0.
L'ispezione deve esse realizatu nantu à u fondu di u drone è u tempu d'ispezione hè di 15 minuti. Dopu l'ispezione, u drone ùn deve avè micca danni evidenti in l'apparenza è esse capace di operare normalmente.
Test di caduta
A prova di goccia hè una prova di rutina chì a maiò parte di i prudutti anu bisognu di fà. Da una banda, hè di verificà se l'imballu di u pruduttu di drone pò prutege bè u pruduttu stessu per assicurà a sicurità di u trasportu; da l'altra banda, hè veramente u hardware di l'aeronave. affidabilità.
prova di pressione
Sottu intensità massima di usu, u drone hè sottumessu à e teste di stress cum'è a distorsione è a carica. Dopu chì a prova hè finita, u drone deve esse capace di cuntinuà à travaglià nurmale.
prova di a vita
Eseguite teste di vita nantu à u gimbal di u drone, u radar visuale, u buttone d'alimentazione, i buttoni, etc., è i risultati di a prova devenu esse conformi à i regulamenti di u produttu.
Test di resistenza à l'usura
Aduprate a cinta di carta RCA per a prova di resistenza à l'abrasione, è i risultati di a prova devenu esse conformi à i requisiti di abrasione marcati nantu à u pruduttu.
Altre teste di rutina
Cum'è l'apparenza, l'ispezione di imballaggio, l'ispezione di l'assemblea cumpleta, i cumpunenti impurtanti è l'ispezione interna, l'etichettatura, a marcatura, l'ispezione di stampa, etc.
Tempu di Post: 25-May-2024