Ci sò troppu sistemi ISO è disordinati per a guida, cusì ùn possu micca capisce quale fà? Nisunu prublema! Oghje, spieghemu unu per unu, chì cumpagnie anu da fà chì tipu di certificazione di u sistema hè più adattatu. Ùn spende micca soldi ingiustamente, è ùn mancate micca i certificati necessarii!
Parte 1 Sistema di Gestione di Qualità ISO9001
U standard ISO9001 hè universalmente applicabile, chì ùn significa micca chì u standard 9000 hè omnipotente, ma perchè u 9001 hè un standard di basa è l'essenza di a scienza di gestione di a qualità occidentale.
Adatta per l'imprese orientate à a produzzione, è ancu l'industrii di serviziu, l'imprese intermediarie, l'imprese di vendita, etc. Perchè l'enfasi di a qualità hè cumuna.
In generale, u standard ISO9001 hè più adattatu per l'imprese orientate à a produzzione, perchè u cuntenutu in u standard hè relativamente faciule da currisponde à, è a currispundenza di u prucessu hè relativamente chjaru, cusì ci hè una sensazione di esse in linea cù i bisogni.
Cumpagnia di vendita pò esse divisu in dui tipi: e cumpagnie di vendita pura è di pruduzzione.
S'ellu hè una cumpagnia di vendita pura, i so prudutti sò esternalizzati o acquistati, è i so prudutti sò servizii di vendita, invece di produzzione di produttu. Per quessa, u prucessu di pianificazione deve cunsiderà a particularità di u pruduttu (processu di vendita), chì farà u sistema di pianificazione megliu.
S'ellu hè una impresa di vendita orientata à a produzzione chì include a produzzione, sia i prucessi di pruduzzione è di vendita deve esse pianificatu in. Per quessa, quandu si dumandanu un certificatu ISO9001, l'imprese di vendita anu da cunsiderà i so prudutti è distingue da l'imprese orientate à a produzzione.
In generale, indipendentemente da a dimensione di l'impresa o l'industria, tutte l'imprese sò attualmente adattati per a certificazione ISO9001, chì hà una larga gamma di applicazioni è hè adattatu per ogni industria. Hè ancu u fundamentu è u fundamentu per u sviluppu è a crescita di tutte l'imprese.
Per e diverse industrie, ISO9001 hà derivati diversi standard raffinati, cum'è standard di sistema di qualità per l'industria automobilistica è medica.
Parte 2 ISO 14001 Sistema di Gestione Ambientale
A Certificazione di Sistema di Gestione Ambientale ISO14001 hè applicabile à qualsiasi urganizazione, cumprese imprese, istituzioni è unità di guvernu pertinenti;
Dopu à a certificazione, pò esse pruvata chì l'urganizazione hà righjuntu i standard internaziunali in a gestione ambientale, assicurendu chì u cuntrollu di diversi contaminanti in diversi prucessi, prudutti è attività di l'impresa risponde à i requisiti pertinenti, è stabilisce una bona maghjina suciale per l'impresa.
I prublemi di prutezzione di l'ambiente sò sempre più attenti da e persone. Siccomu l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione hà publicatu u Standard di Sistema di Gestione Ambientale ISO14001 è parechje altre norme cunnesse, anu ricevutu una risposta è l'attenzione diffusa da i paesi di u mondu.
Sempre più imprese chì si concentranu in a cunservazione di l'energia ambientale anu implementatu voluntariamente u sistema di gestione ambientale ISO14001.
In generale, ci sò parechje situazioni in quale l'imprese implementanu u sistema di gestione ambientale ISO14001:
1. Prestate attenzione à a prutezzione di l'ambiente, sperendu di realizà fundamentalmente a prevenzione di a contaminazione è a migliione cuntinuu attraversu l'implementazione di u sistema di gestione ambientale, è prumove u prucessu di l'imprese per sviluppà prudutti puliti, aduttà processi puliti, aduprate equipaghji efficienti è sguassate ragiunamente i rifiuti. .
2. Requisiti da i partiti pertinenti. Per esigenze cum'è fornitori, clienti, offerte, etc., l'imprese anu bisognu di furnisce a certificazione di u sistema di gestione ambientale ISO14001.
3. Improve u livellu di gestione di l'impresa è prumove a trasfurmazioni di mudelli di gestione di l'impresa. Cuntrullà u cunsumu di diverse risorse, ottimisimu cumplettamente a nostra gestione di i costi.
In riassuntu, u sistema di gestione ambientale ISO14001 hè una certificazione volontaria chì pò esse implementata da qualsiasi impresa chì hà bisognu di migliuramentu per rinfurzà a so visibilità è migliurà fundamentalmente u so livellu di gestione.
Parte 3 ISO45001 Sistema di Gestione di Salute è Sicurezza Occupazionale
ISO45001 hè un standard internaziunale di validazione di u sistema di gestione di a salute è a salute in u travagliu, una nova versione di u sistema di gestione di a salute è a sicurezza di u travagliu originale (OHSAS18001), applicabile à u standard di u sistema di gestione di a salute è a sicurezza in u travagliu di ogni urganizazione,
U scopu hè di riduce è prevene a perdita di vita, pruprietà, tempu è danni ambientali causati da accidenti attraversu a gestione.
Di solitu ci riferimu à i trè sistemi maiò ISO9001, ISO14001, è ISO45001 inseme cum'è i trè sistemi (cunnisciutu ancu cum'è i trè standard).
Questi trè standard di sistema maiò sò applicabili à diverse industrii, è certi guverni lucali furnisceranu sussidi finanziari à l'imprese certificate.
Parte 4 GT50430 Sistema di Gestione di Qualità di Custruzzione Ingegneria
Ogni impresa impegnata in ingegneria di custruzzione, ingegneria di strade è ponti, installazione di l'equipaggiu è altri prughjetti cunnessi deve avè certificati di qualificazione currispondenti, cumpresu u sistema di custruzzione GB / T50430.
In l'attività di offerta, sè vo site una impresa in l'industria di a custruzzione di l'ingegneria, crede chì ùn site micca scunnisciutu cù a certificazione GB / T50430, soprattuttu avè trè certificati pò migliurà u puntu di vincitore è a rata di vincitore.
Parte 5 ISO27001 Sistema di Gestione di a Sicurezza di l'Informazione
Industria cù l'infurmazioni cum'è a so vita:
1. Industria finanziaria: banca, assicuranza, securities, fondi, futures, etc
2. Industria di cumunicazione: telecomunicazioni, China Netcom, China Mobile, China Unicom, etc
3. Cumpagnia di sacchetti di pelle: cummerciu esteru, impurtazioni è esportazioni, HR, headhunting, cuntabili, etc
Industrii cù alta dipendenza da a tecnulugia di l'infurmazione:
1. Steel, Semiconductor, Logistica
2. Elettricità, Energia
3. Outsourcing (ITO o BPO): IT, software, telecomunicazioni IDC, call center, data entry, data processing, etc.
Alti requisiti per a tecnulugia di prucessu è desiderati da i cuncurrenti:
1. Medicina, Fine Chemicals
2. Istituzioni di ricerca
L'introduzione di un sistema di gestione di a sicurità di l'infurmazioni pò coordinà diversi aspetti di a gestione di l'infurmazioni, rendendu a gestione più efficace. Assicurà a sicurità di l'infurmazioni ùn hè micca solu di avè un firewall o di truvà una cumpagnia chì furnisce servizii di sicurità di l'infurmazioni 24/7. Esige una gestione cumpleta è cumpleta.
Parte 6 ISO20000 Sistema di Gestione di Serviziu di Tecnulugia di l'Informazione
ISO20000 hè u primu standard internaziunale in quantu à i requisiti di i sistemi di gestione di servizii IT. Aderisce à u cuncettu di "orientatu à u cliente, centratu in u prucessu" è enfatizeghja a migliione cuntinua di i servizii IT furniti da l'urganisazioni in cunfurmità cù a metodulugia PDCA (Deming Quality).
U so scopu hè di furnisce un mudellu per stabilisce, implementà, operanu, monitorizà, rivisione, mantene è migliurà u Sistema di Gestione di u Serviziu IT (ITSM).
A certificazione ISO 20000 hè adattata per i fornitori di servizii IT, sia dipartimenti interni IT sia fornitori di servizii esterni, cumprese (ma senza limitazione) e seguenti categurie:
1. Fornitore di outsourcing di serviziu IT
2. Integratori di sistemi IT è sviluppatori di software
3. Fornitori di servizii di serviziu IT interni o dipartimenti di supportu di l'operazioni IT in l'impresa
Parte 7 ISO 22000 Sistema di Gestione di a Sicurezza Alimentare
U Certificatu di Sistema di Gestione di a Sicurezza Alimentare ISO22000 hè unu di i certificati essenziali in l'industria di a ristorazione.
U sistema ISO22000 hè applicabile à tutte l'urganisazioni in tutta a catena di fornitura alimentaria, cumpresa a trasfurmazioni di l'alimenti, a trasfurmazioni di prudutti primari, a fabricazione di l'alimentariu, u trasportu è u almacenamentu, è ancu i rivenditori è l'industria di ristorazione.
Pò esse ancu usatu cum'è una basa standard per l'urganisazioni per fà auditu di terzu di i so fornitori, è pò ancu esse usatu per a certificazione cummerciale di terzu.
Part 8 HACCP Analisi di Periculu è Sistema di Puntu Criticu di Control
U sistema HACCP hè un sistema di cuntrollu di sicurezza alimentaria preventiva chì valuta i periculi potenziali chì ponu accade in u prucessu di trasfurmazioni di l'alimentariu è poi piglia u cuntrollu.
Stu sistema hè principarmenti destinatu à l'imprese di produzzione alimentaria, mirandu à l'igiene è a sicurità di tutti i prucessi in a catena di produzzione (rispunsevuli di a salvezza di a vita di i cunsumatori).
Ancu se i sistemi ISO22000 è HACCP appartenenu à a categuria di gestione di a sicurezza alimentare, ci sò differenze in u so scopu di applicazione: u sistema ISO22000 hè applicabile à diverse industrii, mentre chì u sistema HACCP pò esse applicatu solu à l'industria alimentaria è affine.
Parte 9 IATF16949 Sistema di Gestione di Qualità di l'Industria Automobilistica
L'imprese adattate per a certificazione di u sistema IATF16949 includenu: fabricatori di vitture, camioni, autobus, motociclette è parti è accessori.
L'imprese chì ùn sò micca adattati per a certificazione di u sistema IATF16949 includenu: industriali (carrelli elevatori), agriculi (camioni chjuchi), custruzzioni (vehiculi di ingegneria), minieri, silvicultura è altri fabricatori di veiculi.
L'imprese di produzzione mista, solu una piccula parte di i so prudutti sò furnite à i pruduttori di l'automobile, è ponu ancu ottene a certificazione IATF16949. Tutta a gestione di a cumpagnia deve esse realizatu in cunfurmità cù IATF16949, cumprese a tecnulugia di i prudutti di l'automobile.
Se u situ di produzzione pò esse distintu, solu u situ di fabricazione di l'automobile pò esse amministratu secondu IATF16949, altrimenti tutta a fabbrica deve esse eseguita secondu IATF16949.
Ancu se u fabricatore di u produttu di muffa hè un fornitore di i fabricatori di a catena di fornitura di l'automobile, i prudutti furniti ùn sò micca destinati à l'usu in l'automobile, per quessa ùn ponu micca dumandà a certificazione IATF16949. Esempi simili includenu i fornitori di trasportu.
Parte 10 Certificazione di u serviziu dopu a vendita di u produttu
Qualchese impresa chì opera legalmente in a Republica Populare Chine pò dumandà a certificazione di serviziu post-vendita, cumprese l'imprese chì fabricanu beni tangibili, vendenu beni tangibili è furnisce beni intangibili (servizi).
I beni sò prudutti chì entranu in u campu di u cunsumu. In più di i prudutti tangibili, i beni includenu ancu servizii intangible. Tutti i beni di cunsumatori industriali è civili appartenenu à a categuria di merchenzie.
I beni tangibili anu forma esterna, qualità interna è elementi promozionali, cum'è qualità, imballaggio, marca, forma, stile, tonalità di culore, cultura, etc.
I beni intangible includenu u travagliu è i servizii tecnichi, cum'è servizii finanziarii, servizii di cuntabilità, pianificazione di marketing, design creativo, cunsulenza di gestione, cunsulenza legale, cuncepimentu di prugramma, etc.
I beni intangibili sò generalmente cù beni tangibili è ancu cù infrastruttura tangibili, cum'è servizii d'aviazione, servizii hoteli, servizii di bellezza, etc.
Dunque, ogni pruduzzione, cummerciale o impresa di serviziu cù personalità giuridica indipendente pò dumandà a certificazione di serviziu post-vendita per i beni.
Parte 11 Certificazione di Sicurezza Funzionale Automotive ISO26262
ISO26262 hè derivatu da u standard di basa per a sicurità funziunale di i dispositi elettronichi, elettrici è programmabili, IEC61508.
Principalmente posizionatu in cumpunenti elettrici specifichi, apparecchi elettronichi, apparecchi elettronichi programmabili, è altri cumpunenti specificamente utilizati in l'industria automobilistica, cù u scopu di migliurà i standard internaziunali per a sicurità funzionale di l'elettronica di l'automobile è i prudutti elettrici.
ISO26262 hè statu furmulatu ufficialmente da nuvembre 2005 è hè statu intornu per 6 anni. Hè statu promulgatu ufficialmente in nuvembre 2011 è hè diventatu un standard internaziunale. Cina hè ancu attivamente sviluppatu normi naziunali currispondenti.
A sicurezza hè unu di l'elementi chjave in a futura ricerca è sviluppu di l'automobile, è e funzioni novi ùn sò micca solu aduprate per aiutà à a guida, ma ancu per u cuntrollu dinamicu di i veiculi è i sistemi di sicurezza attiva in relazione à l'ingegneria di sicurezza.
In u futuru, u sviluppu è l'integrazione di queste funzioni inevitabbilmente rinfurzà i bisogni di u prucessu di sviluppu di u sistema di sicurezza, mentre chì furnisce ancu evidenza per risponde à tutti l'ugettivi di sicurezza previsti.
Cù l'aumentu di a cumplessità di u sistema è l'applicazione di u software è l'equipaggiu elettromeccanicu, u risicu di fallimentu di u sistema è di fallimentu di hardware casuale hè ancu crescente.
U scopu di u sviluppu di a norma ISO 26262 hè di furnisce à e persone una megliu comprensione di e funzioni relative à a sicurezza è di spiegà li più chjaramente pussibule, fornendu requisiti è prucessi fattibili per evità questi risichi.
ISO 26262 furnisce un cuncettu di ciclu di vita per a sicurità di l'automobile (gestione, sviluppu, produzzione, operazione, serviziu, scrapping) è furnisce u supportu necessariu durante queste fasi di u ciclu di vita.
Stu standard copre u prucessu di sviluppu generale di l'aspetti di sicurezza funzionale, cumprese a pianificazione di esigenze, u disignu, l'implementazione, l'integrazione, a verificazione, a validazione è a cunfigurazione.
U standard ISO 26262 divide u sistema o un certu cumpunente di u sistema in livelli di esigenza di sicurezza (ASIL) da A à D in basa di u gradu di risicu di sicurezza, cù D hè u più altu livellu è esige i requisiti di sicurezza più stretti.
Cù l'aumentu di u livellu ASIL, i requisiti per i prucessi di sviluppu di hardware è software di u sistema sò ancu aumentati. Per i fornitori di sistema, in più di risponde à i requisiti di alta qualità esistenti, anu da risponde ancu à questi requisiti più elevati per via di i livelli di sicurezza aumentati.
Parte 12 ISO13485 Sistema di Gestione di Qualità di i Dispositivi Medici
ISO 13485, cunnisciutu ancu "Sistema di Gestione di Qualità per i Dispositivi Medici - Requisiti per scopi di regulazione" in Cinese, ùn hè micca abbastanza per standardizà i dispositi medichi solu secondu i requisiti generali di u standard ISO9000, postu chì sò prudutti speciali per salvà vite, aiutendu. ferite, è prevenzione è trattamentu di e malatie.
Per quessa, l'urganizazione ISO hà emessu i standard ISO 13485-1996 (YY/T0287 è YY/T0288), chì ponenu requisiti speciali per u sistema di gestione di qualità di l'imprese di fabricazione di dispositivi medichi, è hà ghjucatu un bonu rolu in a promozione di a qualità. di i dispositi medichi per ottene a sicurezza è l'efficacità.
A versione esecutiva finu à nuvembre 2017 hè ISO13485: 2016 "Sistemi di Gestione di Qualità per i Dispositivi Medici - Requisiti per Fini Regulatori". U nome è u cuntenutu sò cambiati cumparatu cù a versione precedente.
Cundizioni di certificazione è registrazione
1. Licenza di pruduzzione o altri certificati di qualificazione sò stati ottenuti (quandu hè dumandatu da i regulamenti naziunali o dipartimentali).
2. I prudutti coperti da u sistema di gestione di qualità chì dumandanu a certificazione devenu esse conformi à i normi naziunali pertinenti, i normi di l'industria, o i normi di produttu registrati (standards di l'impresa), è i prudutti anu da esse finalizzati è pruduciuti in lotti.
3. L'urganizazione chì applicanu deve stabilisce un sistema di gestione chì risponde à i normi di certificazione per esse dumandati, è per l'imprese di pruduzzione è operazione di i dispositi medichi, anu da esse ancu conformi à i requisiti di u standard YY / T 0287. Imprese chì producenu trè tippi di dispusitivi medichi;
U tempu di funziunamentu di u sistema di gestione di a qualità ùn deve esse menu di 6 mesi, è per l'imprese chì producenu è operanu altri prudutti, u tempu di operazione di u sistema di gestione di a qualità ùn deve esse menu di 3 mesi. È avè realizatu almenu un auditu internu cumpletu è una revisione di gestione.
4. Dentru un annu prima di sottumette a dumanda di certificazione, ùn ci era micca grandi lagnanza di i clienti o accidenti di qualità in i prudutti di l'urganisazione applicativa.
Parte 13 ISO5001 Sistema di Gestione di l'Energia
U 21 d'Agostu di u 2018, l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO) hà annunziatu a liberazione di un novu standard per i sistemi di gestione di l'energia, ISO 50001: 2018.
U novu standard hè statu rivisatu basatu annantu à l'edizione 2011 per risponde à i requisiti di l'ISO per i normi di u sistema di gestione, cumprese una architettura d'altu livellu chjamata Appendix SL, u listessu testu core, è termini cumuni è definizioni per assicurà una alta cumpatibilità cù l'altru sistema di gestione. normi.
L'urganizazione certificata averà trè anni per cunvertisce à novi standard. L'intruduzione di l'architettura di l'Appendice SL hè coherente cù tutte e norme ISO recentemente riviste, cumprese ISO 9001, ISO 14001, è l'ultime ISO 45001, assicurendu chì ISO 50001 pò esse facilmente integrata cù questi standard.
Cume i dirigenti è l'impiegati diventanu più implicati in ISO 50001: 2018, a migliione cuntinua di u rendiment energeticu diventerà un focus d'attenzione.
Una struttura universale di altu livellu renderà più faciule l'integrazione cù altri standard di sistema di gestione, migliurà cusì l'efficienza è riducendu i costi di l'energia. Pò rende l'urganisazioni più cumpetitive è potenzialmente riduce u so impattu annantu à l'ambiente.
L'imprese chì anu passatu a certificazione di u sistema di gestione di l'energia ponu dumandà a fabbrica verde, a certificazione di i prudutti verdi è altre certificazioni. Avemu prughjetti di sussidi di u guvernu in diverse regioni di u nostru paese. Sì avete bisognu, pudete cuntattate i nostri partenarii per ottene l'ultime informazioni di supportu di pulitica!
Part 14 Implementazione di Norme di Pruprietà Intellettuale
Categoria 1:
Vantaghji di pruprietà intellettuale è imprese di dimostrazione - chì necessitanu di rispettu di i normi;
Categoria 2:
1. L'imprese chì si preparanu à dumandà à i marchi famosi è cunnisciuti à u livellu di a cità o di a pruvincia - l'implementazione di normi pò serve com'è prova efficace di e norme di gestione di a pruprietà intellettuale;
2. L'imprese chì si preparanu à dumandà à l'imprese d'alta tecnulugia, i prughjetti d'innuvazione tecnologica, i prughjetti di cooperazione di ricerca di l'università di l'industria, è i prughjetti standardi tecnichi - i normi di implementazione ponu serve com'è prova efficace di e norme di gestione di a pruprietà intellettuale;
3. L'imprese chì si preparanu à andà in publicu - l'implementazione di i normi ponu evità i risichi di a pruprietà intellettuale prima di andà in publicu è diventanu una prova efficaci di i regulamenti di a pruprietà intellettuale di a cumpagnia.
Terza categuria:
1. L'imprese grandi è mediani cù strutture urganisazione cumplesse, cum'è a cullettività è l'azzioni, ponu simplificà u so pensamentu di gestione implementendu standard;
2. Imprese cù alti risichi di pruprietà intellettuale - Implementendu i normi, a gestione di u risicu di a pruprietà intellettuale pò esse standardizata è i risichi d'infrazioni ponu esse ridotti;
3. U travagliu di pruprietà intellettuale hà un certu fundamentu è spera di esse più standardizati in l'imprese - l'implementazione di i normi ponu standardizà i prucessi di gestione.
Quarta categuria:
L'imprese chì spessu anu bisognu di participà à l'offerta ponu diventà obiettivi prioritari per l'acquistu da l'imprese statali è centrali dopu avè finitu u prucessu di offerta.
Parte 15 ISO/IEC17025 Sistema di Gestione di Laboratoriu
Cosa hè l'accreditazione di u laboratoriu
· L'istituzioni autoritarii stabiliscenu un prucessu di ricunniscenza formale per a capacità di i laboratori di prova / calibrazione è u so persunale per realizà tipi specifichi di teste / calibrazione.
· Un certificatu di terzu chì dichjara ufficialmente chì u laboratoriu di prova / calibrazione hà a capacità di realizà tipi specifichi di travagliu di prova / calibrazione.
L'istituzioni autoritarii quì riferite à CNAS in Cina, A2LA, NVLAP, etc. in i Stati Uniti, è DATech, DACH, etc. in Germania
U paragone hè l'unicu modu per distingue.
L'editore hà creatu apposta a seguente tabella di paragone per approfondisce a cunniscenza di tutti u cuncettu di "accreditazione di u laboratoriu":
· U rapportu di prova / calibrazione hè u riflessu di i risultati finali di u laboratoriu. S'ellu pò furnisce rapporti d'alta qualità (accurati, affidabili è puntuali) à a sucetà, è riceve a fiducia è a ricunniscenza di tutti i settori di a sucità, hè diventatu u prublema core di se u laboratoriu pò adattà à i bisogni di l'ecunumia di u mercatu. A ricunniscenza di u laboratoriu furnisce precisamente a ghjente cunfidenza in a fiducia di e dati di prova / calibrazione!
Part 16 SA8000 Certificazione di u Sistema di Gestione Standard di Responsabilità Soziale
SA8000 implica i seguenti cuntenutu principali:
1) U travagliu di i zitelli: L'imprese deve cuntrullà l'età minima, u travagliu di i zitelli, l'apprendimentu di a scola, l'ore di travagliu, è u scopu di travagliu sicuru in cunfurmità cù a lege.
2) Impiegazione ubligatoria: L'imprese ùn sò micca permesse di impegnà o sustene l'usu di u travagliu furzatu o l'usu di l'esca o collateral in l'impieghi. L'imprese anu da permette à l'impiegati di lascià dopu i turni è permettenu à l'impiegati di dimissioni.
3) Salute è sicurezza: L'imprese anu da furnisce un ambiente di travagliu sicuru è sanu, prutegge da i pussibuli accidenti è ferite, furnisce educazione per a salute è a sicurezza, è furnisce l'equipaggiu d'igiene è di pulizia è acqua potabile regulare.
4) Libertà d'associu è diritti di negoziazione cullettiva: L'imprese rispettu u dirittu di tutti i persunali à formà è participà à sindacati selezziunati è impegnà in a negoziazione cullettiva.
5) Trattamentu differenziale: L'imprese ùn anu micca discriminazione basatu nantu à razza, status sociale, naziunalità, disabilità, genere, orientazione riproduttiva, appartenenza o affiliazione pulitica.
6) Misuri di punizioni: Punizioni materiali, suppressione mentale è fisica, è abusi verbali ùn sò micca permessi.
7) Ore di travagliu: L'imprese deve rispettà i regulamenti pertinenti, l'overtime deve esse voluntariu, è l'impiegati anu da avè almenu un ghjornu di vacanze à settimana.
8) Remunerazione: U salariu deve ghjunghje à u limitu minimu stabilitu da a lege è i rigulamenti di l'industria, è ci deve esse ogni ingressu in più di risponde à i requisiti basi. L'impiegatori ùn anu micca aduprà piani di furmazione falsi per evade i regulamenti di u travagliu.
9) Sistema di gestione: L'imprese deve stabilisce una pulitica di divulgazione publica è s'impegna à rispettà e leggi pertinenti è altri regulamenti;
Assicurà un riassuntu è rivisione di a gestione, selezziunà i rapprisentanti di l'imprese per surveglià l'implementazione di i piani è u cuntrollu, è selezziunate i fornituri chì cumplenu ancu i requisiti SA8000;
Identificà modi per sprime opinioni è piglià misure currettive, cumunicà publicamente cù i rivisori, furnisce i metudi di ispezione applicabili, è furnisce documentazioni di supportu è registri.
Parte 17 ISO/TS22163: 2017 Certificazione Ferroviaria
U nome inglese di certificazione ferroviaria hè "IRIS". (Certificazione Ferroviaria) hè formulata da l'Associazione Europea di l'Industria Ferroviaria (UNIFE) è hè stata prumuvuta è sustinuta vigorosamente da quattru grandi fabricatori di sistemi (Bombardier, Siemens, Alstom è AnsaldoBreda).
IRIS hè basatu annantu à u standard di qualità internaziunale ISO9001, chì hè una estensione di ISO9001. Hè specificamente cuncepitu per l'industria ferroviaria per valutà u so sistema di gestione. IRIS hà u scopu di migliurà a qualità è l'affidabilità di i so prudutti migliendu tutta a supply chain.
U novu standard di l'industria ferroviaria internaziunale ISO/TS22163: 2017 hà ufficialmente entratu in vigore l'1 di ghjugnu 2017 è hà rimpiazzatu u standard IRIS originale, marchendu una tappa significativa in a certificazione IRIS di u sistema di gestione di a qualità di l'industria ferroviaria.
ISO22163 copre tutti i requisiti di ISO9001: 2015 è incorpora esigenze specifiche di l'industria ferroviaria nantu à questa basa.
Tempu di Postu: Apr-14-2023