Cum'è un paese senza mare in Africa, u cummerciu di importazione è di esportazione di u Zimbabwe hè vitale per l'ecunumia di u paese.
Eccu alcuni punti chjave nantu à u cummerciu di importazione è di esportazione di Zimbabwe:
Import:
• I principali merchenzie impurtate di Zimbabwe includenu machini è equipaghji, prudutti industriali, prudutti chimichi, carburanti, veiculi, prudutti farmaceutici è beni di cunsumazione di ogni ghjornu. Siccomu l'industria di a fabricazione domestica hè relativamente debule, assai materiali basi è prudutti d'alta tecnulugia sò assai dipindenti da l'impurtazioni.
• Sfide affruntate da u cummerciu di impurtazioni include fattori cum'è a mancanza di valuta stranera, e pulitiche di tariffu è e sanzioni internaziunali. Perchè u Zimbabwe hà sperimentatu una inflazione severa è a svalutazione di a valuta, hà avutu grandi difficultà in i pagamenti transfrontieri è in i liquidazioni di valuta.
• Tariffa d'impurtazione è sistema fiscale: Zimbabwe hà implementatu una serie di pulitiche di tariffu è di tassi per prutege l'industrii lucali è aumentà i rivinuti fiscali. E merchenzie impurtate sò sottumessi à un certu percentinu di i diritti doganali è i surtaxes, è i tassi di l'impositu varienu secondu e categurie di produttu è e pulitiche di u guvernu.
Esporta:
• I prudutti principali di l'esportazione di u Zimbabwe includenu tabacco, oru, ferroalloys, metalli di u gruppu di platinu (cum'è platinu, palladiu), diamanti, prudutti agriculi (cum'è cuttuni, granu, soia) è prudutti d'allevamentu.
• Per via di i so risorsi naturali abbundanti, i prudutti minieri cuntanu una parte più grande di l'espurtazioni. In ogni casu, l'agricultura hè ancu un settore d'esportazione impurtante, ancu s'è u so rendimentu fluttua per via di e cundizioni climatichi è e pulitiche.
• In l'ultimi anni, u guvernu di Zimbabwe hà pruvatu à prumove u sviluppu ecunomicu aumentendu u valore aghjuntu di i prudutti d'esportazione è diversificà a struttura di l'esportazione. Per esempiu, per mezu di e prucedure di certificazione per assicurà chì i prudutti agriculi rispondenu à i normi d'accessu à u mercatu internaziunale, per esempiu, l'esportazioni di agrumi in Cina anu bisognu à risponde à i requisiti pertinenti di e dogane chinesi.
Logistica cummerciale:
• Perchè u Zimbabwe ùn hà micca un portu marittimu direttu, u so cummerciu di impurtazione è d'esportazione di solitu deve esse trasbordatu attraversu i porti in i vicini Sudafrica o Mozambique, è dopu trasportatu in Zimbabwe per ferrovia o strada.
• Duranti u prucessu di cumerciu d'impurtazione è d'esportazione, l'imprese anu bisognu di cunfurmà cù e diverse regulazioni internaziunali è lucali di Zimbabwe, cumpresi, ma micca limitati à a certificazione di u produttu, a quarantena di l'animali è di a pianta, a prutezzione di l'ambiente è e regule di sicurezza.
In generale, e pulitiche è e pratiche di u cummerciu di l'importazione è l'esportazione di u Zimbabwe riflette i so sforzi per cercà a stabilità ecunomica è a crescita, è sò ancu affettati da a situazione ecunomica internaziunale, a struttura industriale domestica, è a rete di trasportu è logistica di i paesi vicini.
A certificazione di u produttu più prominente in Zimbabwe hè a Certificazione di Cummerciu Basatu in Commodity (CBCA). Stu prugramma hè una misura impurtante stabilita da Zimbabwe per assicurà a qualità è a sicurità di i prudutti impurtati, prutege l'interessi di i cunsumatori lucali è mantene a cumpetizione ghjusta di u mercatu.
Eccu alcuni infurmazioni chjave nantu à a certificazione CBCA in Zimbabwe:
1. Scopu di l'applicazione:
• A certificazione CBCA hè applicabile à una varietà di merchenzie, cumpresi ma micca limitati à pneumatici, merchenzie generale, merchenzie mixte, veiculi di mutore novi è usati è e so parti, prudutti alimentari è agriculi, prudutti di cura di a pelle, etc.
2. Prucessu esigenze:
• Tutte e merchenzie esportate in Zimbabwe deve esse sottumessi a certificazione di u produttu prima di abbandunà u paese, vale à dì, cumplete e prucedure di certificazione in u locu d'origine è uttene un certificatu CBCA.
• Una seria di ducumenti deve esse sottumessi durante u prucessu di certificazione, cum'è i ducumenti di qualità di u produttu,rapporti di prova, paràmetri tecnichi,certificati ISO9001, foto di prudutti è imballaggi, fatture cummirciali, listi di imballaggio, moduli di candidatura cumpletati è struzzioni di u produttu (versione in inglese) aspetta.
3. Requisiti di sdoganamentu:
• I merchenzie chì anu ricivutu a certificazione CBCA devenu presentà u certificatu per u sdoganamentu à l'arrivu à u portu di Zimbabwe. Senza un certificatu CBCA, a Dogana di Zimbabwe pò ricusà l'ingressu.
4. Ugettivi :
• L'obiettivu di a certificazione CBCA hè di riduce l'impurtazione di merchenzie periculose è di prudutti substandard, di migliurà l'efficienza di a cullizzioni di tariffu, di assicurà a verificazione di u cumplimentu di i prudutti specifichi esportati à u Zimbabwe in u locu d'origine, è di rinfurzà a prutezzione di i cunsumatori è l'industrii lucali. ottene l'equità L'ambiente cumpetitivu.
Per piacè nutate chì i requisiti specifici di certificazione è u scopu di l'applicazione ponu cambià cù l'aghjustamentu di e pulitiche di u guvernu di Zimbabwe. Dunque, durante l'operazioni attuali, duvete verificà l'ultime guida ufficiale o cuntattate una agenzia di serviziu di certificazione prufessiunale per ottene l'ultime informazioni.
Postu tempu: Apr-26-2024