GOST hè una introduzione à a certificazione standard di Russia è altri paesi CIS. Hè continuamente approfonditu è sviluppatu nantu à a basa di u sistema standard GOST sovièticu, è gradualmenti furmò u sistema standard GOST più influente in i paesi CIS. Sicondu i diversi paesi, hè suddivisu in u sistema di certificazione GOST di ogni paese, cum'è: GOST-R Russian Standard Certification GOST-TR Russian Technical Specification Certification GOST-K Kazakhstan Standard Certification GOST-U Ukraine Certification GOST-B Bielorussia Certification.
Marca di certificazione GOST
Sviluppu di regulamenti GOST
U 18 ottobre di u 2010, Russia, Bielorussia è Kazakistan anu firmatu l'accordu "Linee Guida è Reguli cumuni nantu à Specificazioni Tecniche di a Republica di Kazakistan, a Republica di Bielorussia è a Federazione Russa", in modu di eliminà e barriere tecniche originali à u cummerciu è prumove. u cummerciu di l'Unione Doganale libera circulazione, megliu ottene una supervisione tecnica unificata, è integrate gradualmente e esigenze tecniche di sicurezza di i Stati membri di l'Unione Doganale. Russia, Bielorussia è Kazakistan anu passatu una serie di struzzioni di specificazioni tecniche di l'Unione Doganale. Applica per u certificatu CU-TR di l'Unione Doganale. A marca di certificazione hè EAC, ancu chjamata certificazione EAC. Attualmente, i prudutti in u scopu di a certificazione CU-TR di l'Unione Doganale sò sottumessi à a certificazione CU-TR obligatoria, mentre chì i prudutti chì ùn sò micca stati inclusi in u scopu di CU-TR cuntinueghjanu à dumandà a certificazione GOST in parechji paesi.
Periudu di validità di a certificazione GOST
Certificatu unicu batch: applicabile à un cuntrattu d'ordine, u cuntrattu di furnimentu firmatu cù i paesi CIS serà furnitu, è u certificatu serà firmatu è speditu secondu a quantità di ordine accunsentutu in u cuntrattu. Certificatu di 1, trè anni, 5 anni: pò esse esportatu parechje volte in u periodu di validità.
Certi casi di i clienti