Certificazione russa a prova di esplosione

In cunfurmità cù u Capitulu 13 di l'Accordu di u 18 di nuvembre di u 2010 nantu à a Specificazione di Principi di Unificazione di Regolamenti Tecnici di Russia, Bielorussia è Kazakistan, u Cumitatu di l'Unione Doganale hà decisu: - Adopzione di u Regolamentu Tecnicu di l'Unione Doganale TP " Sicurezza di l'equipaggiu elettricu chì travaglia in atmosfere periculose esplosive "TC 012/2011. - Stu regulamentu tecnicu di l'Unione Doganale hè entrata in vigore u 15 di ferraghju di u 2013, è i certificati originali di parechji paesi ponu esse utilizati finu à a fine di u periodu di validità, ma micca più tardi à u 15 di marzu di u 2015. Questu hè, da marzu. 15, 2015, i prudutti a prova di esplosione in Russia è altri paesi CIS anu bisognu di dumandà a certificazione a prova di esplosione in cunfurmità cù i rigulamenti TP TC 012, chì hè un certificazione obbligatoria. Regolamentu: TP TC 012/2011 О безопасности оборудования для работы во взрывоопасных средах

Scopu di certificazione a prova di esplosione

Stu Regolamentu Tecnicu di l'Unione Doganale tratta di l'equipaggiu elettricu (cumprese cumpunenti), l'equipaggiu non-elettricu chì travaglia in atmosfere potenzialmente esplosive. Dispositivi à prova di esplosione cumuni, cum'è: interruttori di limite a prova di esplosione, indicatori di livellu di liquidu a prova di esplosione, misuratori di flussu, mutori a prova di esplosione, bobine elettromagnetiche a prova di esplosione, trasmettitori a prova di esplosione, pompe elettriche a prova di esplosione, a prova di esplosione Trasformatori, attuatori elettrici a prova di esplosione, valvole solenoidi, tavoli di strumenti a prova di esplosione, sensori a prova di esplosione, ecc. Escludutu da u scopu di certificazione di sta direttiva: - Equipaggiamentu per l'usu di ogni ghjornu: stufe di gas, armadi di secche, riscaldatori d'acqua, caldaie di riscaldamentu, etc.; - Veiculi usati in mare è in terra; - I prudutti di l'industria nucleare è i so prudutti di supportu chì ùn sò micca dotati di equipaghji tecnichi à prova di esplosione; - equipamentu di prutezzione persunale; - equipamentu medicale; - dispusitivi di ricerca scientifica, etc.

Periudu di validità di u certificatu

Certificatu unicu batch: applicabile à un cuntrattu d'ordine, u cuntrattu di furnimentu firmatu cù i paesi CIS serà furnitu, è u certificatu serà firmatu è speditu secondu a quantità di ordine accunsentutu in u cuntrattu. Certificatu di 1, trè anni, 5 anni: pò esse esportatu parechje volte in u periodu di validità.

Marca di certificazione

Sicondu u culore di fondo di a targa, pudete sceglie se a marcatura hè nera o bianca. A dimensione di u marcatu dipende da e specificazioni di u fabricatore, è a dimensione di basa ùn hè micca menu di 5 mm.

pruduttu 01

U logu EAC deve esse stampatu nantu à ogni pruduttu è in a documentazione tecnica attaccata da u fabricatore. Se u logu EAC ùn pò esse stampatu direttamente nantu à u pruduttu, pò esse stampatu nantu à l'imballu esternu è marcatu in u schedariu tecnicu attaccatu à u pruduttu.
Esempiu di certificatu

pruduttu 02

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.