rappresentante russu

In u sistema di certificazione naziunale CU-TR di l'unione doganale (certificazione EAC) di Russia, Bielorussia, Kazakistan, etc., u titularu di u certificatu deve esse una sucietà di persona giuridica in l'Unione Russa, chì, cum'è u rapprisentante russu di u fabricatore, assume l'Obligazione, quandu a Federazione Russa hà bisognu di cuntattà u fabricatore d'oltremare di u pruduttu, u rapprisentante russu di u pruduttu pò esse cuntattatu prima per assicurà chì a persona rispunsevuli pò esse truvata in casu di prublema cù u pruduttu straneru.

Sicondu u decretu N1236 di u 21 di settembre di u 2019, da u 1 di marzu di u 2020, u titularu di a dichjarazione di cunfurmità EAC (vale à dì, u rapprisentante russu) hè eligibile per ottene a dichjarazione di cunfurmità di l'autorità di registrazione di password da l'agenza di registrazione naziunale.

In vista di a situazione chì alcune cumpagnie candidate domestiche ùn ponu micca furnisce rapprisentanti russi, pudemu furnisce un rappresentante russu dedicatu per una tarifa. U rapprisentante hè una sucietà di terzu indipindenti è ùn participà micca à alcuna attività ligata à a cumpagnia per assicurà l'indipendenza è furnisce i servizii currispondenti secondu i bisogni di i clienti domestici. serviziu.

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.