Basi di sicurezza russa

Cum'è u documentu principale di u certificatu di l'Unione Doganale EAC, a basa di sicurità hè un documentu assai impurtante. Sicondu ТР ТС 010/2011 Direttiva Macchinari, Articulu 4, Puntu 7: Quandu a ricerca (progettazione) di l'equipaggiu meccanicu, deve esse preparatu una basa di sicurezza. A basa di salvezza originale deve esse guardata da l'autore, è a copia deve esse guardata da u fabricatore è / o l'utilizatori di l'equipaggiu. In ТР ТС 032/2013 ci hè una descrizzione simili (Articulu 25), secondu l'Articulu 16, a basa di sicurità deve esse furnita cum'è parte di a documentazione tecnica di u dispusitivu. In i casi specificati in l'articulu 3, paragrafu 4, di u Regolamentu Federale di u 21 di lugliu di u 1997 "Sicurezza industriale di prughjetti di produzzione periculosa", è ancu in altri casi stipulati da i regolamenti di a Federazione Russa, a basa di sicurità deve esse trattata. . (Ordine n. 306 di l'Uffiziu Federale per l'Ecologia, a Tecnulugia è l'Energia Atomica di u 15 di lugliu di u 2013).

Sicondu u Documentu N ° 3108 di l'Uffiziu Russu di Metrologia, Adjustment and Standards in 2010, GOST R 54122-2010 "Sicurezza di Machinery and Equipment, Requirements for Safety Demonstration" hè ufficialmente intrutu in u campu di standardizazione. Attualmente, u Documentu n ° 3108 hè statu annullatu, ma u regulamentu GOST R 54122- 2010 hè sempre validu, è hè sottu à questu regulamentu chì a basa di salvezza hè attualmente scritta.
Dapoi u 2013, i prudutti esportati in Russia, Bielorussia, Kazakistan è altri paesi di a Federazione Russa anu bisognu di dumandà un certificatu di unione doganale. U certificatu di l'unione doganale ùn pò micca solu esse utilizatu per u sdoganamentu di e merchenzie, ma pò ancu dimustrà chì u pruduttu hè conforme à e regulazioni pertinenti di l'unione doganale. I prudutti in u scopu di a certificazione devenu dumandà u certificatu CU-TR di l'Unione Doganale.

Richiede un rapportu di mostra

Lasciate a vostra applicazione per riceve un rapportu.