Introduzione à TP TC 011
TP TC 011 hè u regulamentu di a Federazione Russa per l'elevatori è i cumpunenti di sicurezza di l'elevatori, ancu chjamatu TRCU 011, chì hè una certificazione obligatoria per i prudutti di l'elevatori da esse esportati in Russia, Bielorussia, Kazakhstan è altri paesi di l'unione doganale. 18 ottobre 2011 Risoluzione n ° 824 TP TC 011/2011 "Sicurezza di ascensori" U regulamentu tecnicu di l'Unione Doganale hè entrata in vigore u 18 d'aprile 2013. Ascensori è cumpunenti di sicurità sò certificati da a direttiva TP TC 011/2011 per ottene. u Regolamentu Tecnicu di l'Unione Doganale CU-TR Certificatu di Conformità. Dopu avè incollatu u logu EAC, i prudutti cù stu certificatu ponu esse venduti à l'Unione Doganale di a Federazione Russa.
Componenti di sicurezza à i quali si applica a regulazione TP TC 011: ingranaggi di sicurezza, limitatori di velocità, tamponi, serrature di porte è idraulica di sicurezza (valvole di esplosione).
I principali standard armonizzati di a Direttiva di Certificazione TP TC 011
ГОСТ 33984.1-2016 (EN81-20: 2014) «Лифты Общие требования безопасности к устропасности к устропасности к устройству иойству Лиойству Лиойству Лиойству Лифтие требования транспортирования людей или людей и грузов..» A fabricazione è a stallazione di l'elevatori cù e regule di sicurezza. Ascensori per u trasportu di persone è merchenzie. Ascensori di passageri è di passageri è di merci.
Prucessu di certificazione TP TC 011: iscrizzione di moduli di candidatura → guidà i clienti per preparà materiali di certificazione → mostra di produttu o audit di fabbrica → cunfirmazione di bozza → registrazione di certificatu è produzzione
* A certificazione di cumpunenti di sicurezza di prucessu dura circa 4 settimane, è a certificazione di a scala intera dura circa 8 settimane.
Informazioni di certificazione TP TC 011
1. Forma di candidatura
2. Licenza cummerciale di licenziatu
3. Manuale di u produttu
4. Passaportu tecnicu
5. Disegni di u produttu
6. Copia scannata di certificatu EAC di cumpunenti di sicurità
Dimensione di u logu EAC
Per i prudutti di l'industria ligera chì anu passatu a Dichiarazione di Conformità CU-TR o a Certificazione di Conformità CU-TR, l'imballaggio esterno deve esse marcatu cù a marca EAC. I reguli di pruduzzione sò i seguenti:
1. Sicondu u culore di fondu di a targa, sceglite se a marcatura hè negra o bianca (cum'è sopra);
2. U marcatu hè custituitu da trè lettere "E", "A" è "C". A lunghezza è a larghezza di e trè lettere sò listessi. A dimensione marcata di u monogramma hè ancu u listessu (sottu);
3. A dimensione di l'etichetta dipende da e specificazioni di u fabricatore. A dimensione di basa ùn hè micca menu di 5 mm. A dimensione è u culore di l'etichetta sò determinate da a dimensione è u culore di a targa.